Uusi Eini-kalenteri

DDD3

Onko jollakin jo hieno uusi Eini-kalenteri? Sain se vähän aikaa sitten ja se on tosi hieno! Eini on todella mahtavan näköinen...vai mitä? Siis tossa on kuva:

http://www.einimusic.com/fi/view/news/11348161254481

Onko joku muu iskelmätähti julkaissut koskaan kalenteria?

16

2835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

      Jari Sillanpään ainakin on.

      • vuodenvaihde

        Kirkalta on tullut tälle vuodelle ainaki. Einin kalenteri oli iloinen yllätys!


    • Tavi

      Aika naurettavaa touhua. Keskittyis vaan kyseinen laulaja laulamiseen eikä turhanpäiväiseen pitsinnypläykseen.

    • Sepalus

      ei enää ole kovinkaan pitkämatka pornokuviin.

      Kaikkensa on Eininkin yritettävä?
      Luulisi laulamisen riittävän. Yäk!

      • Stolt över finska Eini!

        Minusta on hyvä että kalentereita tulee myös kotimaisilta iskelmä artisteilta, eikä vain maailman luokan tähdiltä! Osoitus trendikkyydestä. Milloin Suomi ei olisi ottanut mallia muista maista?

        Suomalainen nainen saa olla seksikäs myös yli nelikymmppisenä! Artisti voi sekä laulaa ja olla seksikäs olematta silti pornotähti. Suomessa hyvällä syyllä suurin osa artisteista TAJUAA onneksi verhota itsensä tanttamekkoihin esiintyessään. Ne jotka ei verhoa ja ovat vielä kunnossakin erottuu edukseen ja yksi heistä on Eini.


      • speedster
        Stolt över finska Eini! kirjoitti:

        Minusta on hyvä että kalentereita tulee myös kotimaisilta iskelmä artisteilta, eikä vain maailman luokan tähdiltä! Osoitus trendikkyydestä. Milloin Suomi ei olisi ottanut mallia muista maista?

        Suomalainen nainen saa olla seksikäs myös yli nelikymmppisenä! Artisti voi sekä laulaa ja olla seksikäs olematta silti pornotähti. Suomessa hyvällä syyllä suurin osa artisteista TAJUAA onneksi verhota itsensä tanttamekkoihin esiintyessään. Ne jotka ei verhoa ja ovat vielä kunnossakin erottuu edukseen ja yksi heistä on Eini.

        Olen kanssasi samaa mieltä, Eini on todellinen helmi naisartistien joukossa.On tyyliä, näyttävyyttä ja aikuisen naisen karismaa höystettynä taivaallisella äänellä.Hän on minulle suorastaan ikoni kaikenmaailman iskelmäkanojen joukossa.


      • niin miksei hän saisi näyttää sitä muille?

        "...pornokuviin..."??? Mitä on mielestäsi porno?

        Eihän Eini ole edes alusvaatteissa, saati alasti kalenterissa. Ovatko mielestäsi esim. alusvaatemainokset lähellä pornoa?

        "Yäk" Mitä tällä tarkoitat? Hyvältähän Eini näyttää.


    • joopajoo

      Hei lopeta jo, tämä Einin jatkuva "kehuminen" suorastaan paistaa läpi. Jos ei artisti omilla avuilla menesty, niin haamukirjoittajat yrittävät säälittävillä tempuilla saada näille keskustelupalstoille edes jotain juttua. Pöh ja pah.

      • mutta voisiko olla niin, että Einin fanit ovat vain aktiivisempia kuin toiset? Itse muistan kun olin sairaslomalla pari viikkoa, niin oli ilmestynyt paljon Eini-aiheita keskustelupalstalle. Eikä ihme - Eini kohtelee fanejaan mielestäni tosi hyvin. Tietty on vähän vaikeaa sanoa, että kuka ne on kirjoittanut ja sen selvittäminen olisi 'melkein laillista'. Itse kirjoitan nimimerkillä ja olisi tosi hyvä, jos muutkin tekisivät niin.


      • Sippu^
        UnOpened82 kirjoitti:

        mutta voisiko olla niin, että Einin fanit ovat vain aktiivisempia kuin toiset? Itse muistan kun olin sairaslomalla pari viikkoa, niin oli ilmestynyt paljon Eini-aiheita keskustelupalstalle. Eikä ihme - Eini kohtelee fanejaan mielestäni tosi hyvin. Tietty on vähän vaikeaa sanoa, että kuka ne on kirjoittanut ja sen selvittäminen olisi 'melkein laillista'. Itse kirjoitan nimimerkillä ja olisi tosi hyvä, jos muutkin tekisivät niin.

        mielestä jokainen saa itse valita mitä palstaa lukee vai????
        Ei sun tarvi nim.joopajoo tulla lukeen tätä palstaa jos ei KIINNOSTA! Se nyt vaan niin yksinkertaista! Me keskustellaan täällä ja muutamassa muussa kohdassa EINISTÄ ja muut voi keskustella ja lukea muita juttuja muualta.

        Sekin on totta että Eini on valloittanut monen monen sydämen ja he haluavat jakaa kokemksiaan ja tuntojaan muiden kanssa.
        Ei kukaan muukaan tule muille sanomaan että kun aina vaan keskutelette Jari Sillanpäästä tms.
        Ja mielipiteet tietty saa olla kaikilla, en mä sitä sano....
        Ja onkin hyvä että on erilaisia mielipiteitä.Ei tää maailma muuten toimi.

        Mene ja keskustele siitä aiheestä mikä Sinua kiinnostaa. Niinkuin jo sanoin niin tää on vapaaehtoista. Onneksi.

        Huh... tulipa taas saarnattua mutta kiehahti taas vähän yli...

        Onneksi kohta näkee Einin!!!!


      • S-A-M-I- pk-seutu
        Sippu^ kirjoitti:

        mielestä jokainen saa itse valita mitä palstaa lukee vai????
        Ei sun tarvi nim.joopajoo tulla lukeen tätä palstaa jos ei KIINNOSTA! Se nyt vaan niin yksinkertaista! Me keskustellaan täällä ja muutamassa muussa kohdassa EINISTÄ ja muut voi keskustella ja lukea muita juttuja muualta.

        Sekin on totta että Eini on valloittanut monen monen sydämen ja he haluavat jakaa kokemksiaan ja tuntojaan muiden kanssa.
        Ei kukaan muukaan tule muille sanomaan että kun aina vaan keskutelette Jari Sillanpäästä tms.
        Ja mielipiteet tietty saa olla kaikilla, en mä sitä sano....
        Ja onkin hyvä että on erilaisia mielipiteitä.Ei tää maailma muuten toimi.

        Mene ja keskustele siitä aiheestä mikä Sinua kiinnostaa. Niinkuin jo sanoin niin tää on vapaaehtoista. Onneksi.

        Huh... tulipa taas saarnattua mutta kiehahti taas vähän yli...

        Onneksi kohta näkee Einin!!!!

        Onko joku menossa Vantaan keikalle elokuussa?? (20.8.) Mikä toi ravintola Shamrock dance on??Tarvitsisin seuraa, ettei tarvitse mennä yksin. Eini on keikalla tosi kova. Suomen diskokuningatar Gloria Gaynor. Eini olet klassinen kaunotar ja ihana. (Mullakin on muuten edelleen seinällä toi vuosien takainen kalenteri!) :)


      • Shamrock Dance
        S-A-M-I- pk-seutu kirjoitti:

        Onko joku menossa Vantaan keikalle elokuussa?? (20.8.) Mikä toi ravintola Shamrock dance on??Tarvitsisin seuraa, ettei tarvitse mennä yksin. Eini on keikalla tosi kova. Suomen diskokuningatar Gloria Gaynor. Eini olet klassinen kaunotar ja ihana. (Mullakin on muuten edelleen seinällä toi vuosien takainen kalenteri!) :)

        Vantaalla on entinen Calypso. Tai paremminkin sen paikalla oleva tanssiravintola. Nykyisin on kahdessa kerroksessa ja siistiytynyt Calypson ajoista paljon. En kylläkään ole sinne tuolloin menosa tai tulossa, koska esiintyjä ei kuulu suosikkeihini. Olen kyllä käynyt siellä kuuntelemassa omaa suosikkiani. Mitä kalsenteriin tulee, niin eipä tuota ole tullut hankittua ja tuskin tulee jatksossakaan, koska Eini ei ole suosikkejani. Kuka tykkää niin OK!


      • S-A-M-I pk-seutu
        Shamrock Dance kirjoitti:

        Vantaalla on entinen Calypso. Tai paremminkin sen paikalla oleva tanssiravintola. Nykyisin on kahdessa kerroksessa ja siistiytynyt Calypson ajoista paljon. En kylläkään ole sinne tuolloin menosa tai tulossa, koska esiintyjä ei kuulu suosikkeihini. Olen kyllä käynyt siellä kuuntelemassa omaa suosikkiani. Mitä kalsenteriin tulee, niin eipä tuota ole tullut hankittua ja tuskin tulee jatksossakaan, koska Eini ei ole suosikkejani. Kuka tykkää niin OK!

        Kyllä oli Eini upea, kaunis ja valloittava Tartu mikkiin-ohjelmassa. Nam nam. Harmi vaan että se toinen nainen yritti varastaa koko shown. Menen ensi viikolla keikalle. Onnea 50-vuotiaalle. t. Sami ikuinen Eini-fani


    • Kahdet kannut

      Eini ja Linda Lampenius-Pumpenius voisivat tehdä yhteisen kalenterin ja keikan. Isoja hinkkejä, nahkaa ja latexia, anteliasta etukenoa ja pornahtavaa kyykistelyä. Suosio olisi taattu.

      • Yes Sir Einittää!

        Tässä se alkuperäinen 2006 kalenterikuva, kun ei tuo ensimmäinen linkki enää toimi: http://www.eini.fi/files/517__DSC0327.jpg
        Mulla on se yhä seinällä :D kyllä noita sääriä kelpaa näytellä. Kyllä oli Eini varsinainen klassinen kaunotar tuossa Tartu mikkiin-ohjelmassa perjantaina. Piti katsoa uusintakin seuraavana päivänä. Lisää Einiä telkkariin!


      • Yes Sir Einittää!
        Yes Sir Einittää! kirjoitti:

        Tässä se alkuperäinen 2006 kalenterikuva, kun ei tuo ensimmäinen linkki enää toimi: http://www.eini.fi/files/517__DSC0327.jpg
        Mulla on se yhä seinällä :D kyllä noita sääriä kelpaa näytellä. Kyllä oli Eini varsinainen klassinen kaunotar tuossa Tartu mikkiin-ohjelmassa perjantaina. Piti katsoa uusintakin seuraavana päivänä. Lisää Einiä telkkariin!

        huomenna klo 09.25 televisiossa! http://www.studio55.fi/irtiarjesta/artikkeli.shtml/1201176


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe