Minkälaisia kokemuksia savatesta tai siis lähinnä savate formesta? Itse ajattelin käydä kokeilemassa ja kohentamassa yleiskuntoa.
Aika vähän löytyi tietoa netistä - varsinkaan suomalaisilta sivuilta. Onko samantapaista nyrkkeilyn kanssa lisänä vaan potkut??
Savate
1
332
Vastaukset 1
- Noiprub
Moi!
Varmaan oletkin jo löytänyt sivut www.savate.com, sieltä löytyy perustieto lajista. Mulla on ainakin erinomaisia kokemuksia lajista, vaikkakin olen vasta lajin aloittanut. Lyönnit on nyrkkeilyn lyöntejä, mutta ei oikein voi sanoa, että potkut olisivat lisänä, sillä ne ovat hyvin suuri osa lajia, mielestäni lyöntejä suuremmassa roolissa. Itse aloitin ihan Savatessa, mutta Savate Forme on kuulemani mukaan erinomainen kuntoilulaji! Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Minä olen ainakin viihtynyt erinomaisesti ja tuntien jälkeen salilta lähteekin suuri joukko iloisia ja aina vähän lisää oppineita miehiä ja naisia, joten laji lienee muillekin mieleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde75989- 47851
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o162744- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80640- 53628
- 51622