Etsisin jostain päin Kuopiota kampaajaa, joka osaisi saksien lisäksi käytellä myös veistä. Itselläni on pitkät hiukset ja haluaisin, että jos sanon, että ota 5 senttiä, niin yhtään enempää ei oteta tai päinvastoin yhtään vähempääkään ei oteta (mikää ei ole niin tympeää kuin kampaaja, joka leikkaa liian vähän, että tulisin uudestaan nopeammin). Olisi tietenkin hyvä, jos kampaaja myös itse näkisi mikä malli on hyvä, uskaltaisi ehdottaa ja antaa vinkkejä. Haluaisin tuoreen leikkauksen eli kampaajan tulisi myös olla perillä siitä missä mennään. Edellisen kerran hiukset leikattiin niin että on vinot otsahiukset ja takahiukset menevät V-mallissa, myös sivuilta hiukset olivat melko lyhyet. Tämä on ihan hyvä malli, mutta nyt jo kasvanut yli. Tietenkin kaipaisin ehkä jotain uuttakin. Rahaa pystyisin opiskelijana varaamaan tähän n. 25 euroa korkeintaan. Pystyisittekö omien kokemuksienne pohjalta suosittelemaan jotain kampaajaa/kampaamoa?
Millaisia kokemuksia teillä on mm. seuraavista kampaamoista? Millainen hinta-laatusuhde ja palvelu?
-Hiusmuotoiluliike Elements
-N.joy
-Parturi-kampaamo Style in room
-Hius-ja kauneusstudio Shine
-Parturi-kampaamo Blue Moon
Kampaamo
9
2031
Vastaukset
- asiakas
Blue-Moonissa sinua kuunnellaan ja tehdään vain ne toimenpiteet, mitä haluat ja pyydät. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Suosittelen.
- -pakkastyttö-
Hintalaatusuhde kohdallaan. Jos haluat jotain uutta niin vinkkejä saa kyllä kysymällä. Käytän säännöllisesti ja aina olen ollut tyytyväinen.
- pankkis
Hair & Design haapaniemenkadulla (elmosportin vieressä, muistaakseni).
Mukava tyyppi, joka kuuntelee toiveitasi ja tietää mikä on in ja sopii just sulle. Hiustenleikkaus (siis muotoonleikkaus) tais olla n. 15 ekee... =)
suosittelen! - Anonyymi
Haluan käydä kampaajalla paikassa, jossa ei ole muita asiakkaita tai tekijöitä. Vaan mistä löydän hyvän, yksin toimivan kampaajan? Vinkkejä, kiitos :)
- Anonyymi
Entiseen Anttilan taloon torin viereen on avattu parturiliike.
Liike on tiettävästi Kuopion ainoa, jossa käytetään tyypillisempien työkalujen lisäksi myös perinteistä parturinveistä.
Lapsena kun aloitin alalla, mentorini opetti minua antamalla täyteen puhalletun ilmapallon, johon oli sivelty parranajovaahtoa. Se piti pystyä puhdistamaan veitsellä puhkaisematta palloa.- Anonyymi
Minulla on pitkät hiukset ja olen itse leikannut lähes 10 vuotta hiukseni ja olen
näin säästänyt rahaa sievoisen summan. Eikä tartte arvostella muita.
- Anonyymi00017
Parturi
- Anonyymi00018
UP!
- Anonyymi00019
Mitä kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989