.
Huoneentaulu jokaiselle Keskustan edustajalle:
** Ei salaiseksi julistamalla saa suojella rikollisiksi epäiltyjä ja estää tutkintaa, silloinsaattaa olla itsekin syyllinen.
Salaiseksi julistamisella on tarkoitus suojella uhreja. **
Voivatko Keskustan edustajat kääntää vallitsevan käytännön päinvastaiseksi?
Nyt vallitsevan käytännön mukaan uhreja ovat
Mauno Koivisto, "Koivoston konklaavi"
Mauno Koivisto, Tarja Halonen, "Stasi-lista"
Paavo Lipponen, Sauli Niinistö Suvi-Anne Siimes,
"VM-Arsenalin kuolleet sielut ja takuuvelkavangit, 78.000 velallista, osa vasta neljään kertaan tapettuna ja kolmasti nyljettynä.
Olisiko niin että mainituissa jutuissa suojeltavia jotkut muut kuin mainitut?
Perustelluin syin odotan pikaisia toimepiteitä.
Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta
Salaisuudet eivät kuulu demokratiaan
29
1029
Vastaukset
Kiitos Seppo Hietanen!
Edellisessä alustuksessasi
"Keskustan edusjajille : Avatkaa ."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012951239
kääntyi kiusallisesta asiasta demarikirjoittajien kirjoittelu sivuraiteille.
Joku jopa teki uuden alustuksen, jossa onkin lukijoille asiaa ja linkkejä.
Lukekaapa:
Koiviston konklaavi ja muita...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012954655
Terveisin Jorma Jaakkola
[email protected]- ;-)
Nyt saamme vihdoinkin tietää totuudet noistakin asioista, kun oikein keris ja Jaakkola on asialla.
- ;-)
;-) kirjoitti:
Nyt saamme vihdoinkin tietää totuudet noistakin asioista, kun oikein keris ja Jaakkola on asialla.
takana olevia asioita:http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012953322
- JormaKKorhonen
...sanoisin, että eipä ole tainnut kaima tutustua CITY-Keskustan tuotantoon täällä, kun ryhtyy hänen takuumiehekseen!
Haluatko, että esittelen siitä pieniä näytteitä kunnallisvaaleja edeltävältä ajalta, jossa tuo bisnesmies-toimittaja-poliitikko julistautui suosituksi tuotemerkiksi ja tehokkaaksi voimavaraksi Helsingin kuntavaalien poliittisessa taistelussa - tuloiksen 19 ääntä!
Tai esittelen minuun kohdistunutta törkeää herjausta ja mitä inhottavinta muuta saastaa, jota hän urakalla mätti minun silmilleni siksi, että rohkenin epäillä hänen uhonsa tuloksellisuutta? Vaikka oikeassa siinä olin, kuten pian nähtiin.
Vai mitä ajattelet siitä, että tuo tukemasi henkilö syytti minua pedofiliksi siksi, kun joku koulutyttö on käynyt katsomassa julkisen profiilini? Itse en tosin sitä ollut huomannut, mutta tämä Keris oli mennyt käyntijäljen kautta tytön profiilille häntä tiirailemaan. Mitä johtopäätöksiä voitaisiin tehdä siitä?
Minusta Keriksen käytös minua kohtaan on ollut niin törkeätä, että olisin vetänyt hänet oikeuteen ja pannut maksamaan vihjailunsa, elleivät pari lainoppinutta - joille hänen "tuotantoaan" näytin - olisi todenneet häntä aivan ilmeisesti syyntakeettomaksi, jota oikeus tuskin voisi tuomita.
Mutta nöyrän ja katuvan anteeksipyynnön syyntakeetonkin voi esittää, ja niin kauan jatkan näitä muistutuksiani, kunnes sellainen tulee. - kriitikon pöydältä
JormaKKorhonen kirjoitti:
...sanoisin, että eipä ole tainnut kaima tutustua CITY-Keskustan tuotantoon täällä, kun ryhtyy hänen takuumiehekseen!
Haluatko, että esittelen siitä pieniä näytteitä kunnallisvaaleja edeltävältä ajalta, jossa tuo bisnesmies-toimittaja-poliitikko julistautui suosituksi tuotemerkiksi ja tehokkaaksi voimavaraksi Helsingin kuntavaalien poliittisessa taistelussa - tuloiksen 19 ääntä!
Tai esittelen minuun kohdistunutta törkeää herjausta ja mitä inhottavinta muuta saastaa, jota hän urakalla mätti minun silmilleni siksi, että rohkenin epäillä hänen uhonsa tuloksellisuutta? Vaikka oikeassa siinä olin, kuten pian nähtiin.
Vai mitä ajattelet siitä, että tuo tukemasi henkilö syytti minua pedofiliksi siksi, kun joku koulutyttö on käynyt katsomassa julkisen profiilini? Itse en tosin sitä ollut huomannut, mutta tämä Keris oli mennyt käyntijäljen kautta tytön profiilille häntä tiirailemaan. Mitä johtopäätöksiä voitaisiin tehdä siitä?
Minusta Keriksen käytös minua kohtaan on ollut niin törkeätä, että olisin vetänyt hänet oikeuteen ja pannut maksamaan vihjailunsa, elleivät pari lainoppinutta - joille hänen "tuotantoaan" näytin - olisi todenneet häntä aivan ilmeisesti syyntakeettomaksi, jota oikeus tuskin voisi tuomita.
Mutta nöyrän ja katuvan anteeksipyynnön syyntakeetonkin voi esittää, ja niin kauan jatkan näitä muistutuksiani, kunnes sellainen tulee.J.K. Korhonen on tässä syyllistynyt vakavaan virheeseen. Oheinen asiaan kuulumaton vihaa tihkuva kirjoitus ei liity aiheiseen. Pois raiteiltaan oleva mielipide ei lainkaan sovi järkevän ihmisen julkaistavaksi.
Kummeksun moista! - aikuinen
Mutta nöyrän ja katuvan anteeksipyynnön syyntakeetonkin voi esittää, ja niin kauan jatkan näitä muistutuksiani, kunnes sellainen tulee.sinultahan tulee tekstiä joka toinen minuutti ja juttusi kuuluisivat mielestäni huuhaa-palstalle!
En ymmärrä mikä on motiivisi? JormaKKorhonen kirjoitti:
Mutta nöyrän ja katuvan anteeksipyynnön syyntakeetonkin voi esittää, ja niin kauan jatkan näitä muistutuksiani, kunnes sellainen tulee.En tiedä Sinun, JormaKKorhonen, ja Seppo Hietasen keskinäisistä kähinöistä.
Kaimani Korhosen tekstistä kuitenkin kuvastuu kimpaantuminen siihen, että lähdin kiittämään Seppo Hietasta.
Asia on kuitenkin niin, että Seppo Hietasen toisaalla kertomat asiat (kolme) vaatisivat todellakin tulemista Suomen kansalaisten tietoon.
Sillä asialla ei ole väliä, kuka asian kertoo. Suon totuuden kertomisen ilon myös Seppo Hietaselle.
--
Sitten henkilökohtainen pyyntöni, jonka, kaima hyvä, haluaisin Sinun tekevän:
pyydäpä osoitteesta
[email protected]
Mauno Koiviston järjestämän Presidentin Linnan oikeuspoliittisen seminaarin 6.5.1992 asiakirjat ja samalla
Tasavallan Presidentin Kansliapäätös nro 3/2002 30.7.2002,
ja vielä
Tasavallan Presidentin Kansliapäätös nro 4/2002 19.8.2002.
Tuollainen Suomen demaripresidenttien salailu on demokratian vastaista diktatuuria, joka olisi parasta kertoa Suomen kansalle.
Parasta, että jo ennen vaaleja.
Terveisin Jorma Jaakkola
[email protected]- JormaKKorhonen
kriitikon pöydältä kirjoitti:
J.K. Korhonen on tässä syyllistynyt vakavaan virheeseen. Oheinen asiaan kuulumaton vihaa tihkuva kirjoitus ei liity aiheiseen. Pois raiteiltaan oleva mielipide ei lainkaan sovi järkevän ihmisen julkaistavaksi.
Kummeksun moista!Eiköhän Keriksellä olisi ollut syytä varovaisuudessaan julistaessaan kaikelle kansalle tuollaista (ja pahempaakin) siksi, että eräs 13-vuotias koulutyttö oli käynyt profiilillani, mitä minä en ollut huomannutkaan, mutta Keris oli hänen käyntijälkensä perusteella mennyt tytön profiilille ja julisti näin:
- - -
Miten noinkin sekavassa tilassa oleva lähimmäinen voi ilman valvontaa huseerata kuin heikkopäinen helvetin porteilla..
Sinulla on kertomasi mukaan aikamies-poika..:
Eikö hän tiedä että pappa-Korhonen kiitää viirupään lailla "pakki ja kuuppa" sekona nettien viidakossa.. toisella äärilaidalla kontaktipintaa 13 v. pikkupimpsoja ja toisessa laidassa vastassa itse Paavo Lipponen "kunniakkaine stallareineen.." Etkö itse ole lainkaan ajatellut jo hillitä..?
Selvyyden vuoksi intiimeistä tiedoista mainitakseni:
Sinun "profiilisi sekä yhteydenpitosi ja kumppaneittesi" tiedot olivat saitilla kaikkien luettavan tässä illan aikana..
Suorita ja asenna nyt tiedostoillesi jotain tupla-suojausta, kun listoillasi on jopa 13 v. lapsia.. eikö sellainen ole jo kovin riskaabeliakin..? varoisit moista..!
- - -
Siis tuollainenko törkeys minun, koko elämäni lainkuuliaisena ja suhteellisen kunniallisena eläneen seniorikansalaisen, pitäisi unohtaa ilman, että saan asianomaiselta edes nöyrää anteeksipyyntöä? Ei koskaan! - JormaKKorhonen
aikuinen kirjoitti:
sinultahan tulee tekstiä joka toinen minuutti ja juttusi kuuluisivat mielestäni huuhaa-palstalle!
En ymmärrä mikä on motiivisi?Tuossa yllä vastaan eräälle toiselle ja annan siinä näytteen Keriksen minuun kohdistamasta. Vilkaisepa sitä, ja mieti, kummalta meistä sinun pitäisi kysellä aikuisuutta!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012961282 - Pöpeihin kyllästyneet
Perustakaa Hietanen ja Jaakkola intranetti höpinöillenne.
- JormaKKorhonen
jorma.jaakkola kirjoitti:
En tiedä Sinun, JormaKKorhonen, ja Seppo Hietasen keskinäisistä kähinöistä.
Kaimani Korhosen tekstistä kuitenkin kuvastuu kimpaantuminen siihen, että lähdin kiittämään Seppo Hietasta.
Asia on kuitenkin niin, että Seppo Hietasen toisaalla kertomat asiat (kolme) vaatisivat todellakin tulemista Suomen kansalaisten tietoon.
Sillä asialla ei ole väliä, kuka asian kertoo. Suon totuuden kertomisen ilon myös Seppo Hietaselle.
--
pyydäpä osoitteesta
[email protected]
Mauno Koiviston järjestämän Presidentin Linnan oikeuspoliittisen seminaarin 6.5.1992 asiakirjat ja samalla
ja vielä
Tuollainen Suomen demaripresidenttien salailu on demokratian vastaista diktatuuria, joka olisi parasta kertoa Suomen kansalle.
Terveisin Jorma Jaakkola
[email protected]...vilkaiset hieman eräitä vastineitani ylempää. Siis tuollaiselle "miehelle" annat tukeasi Sinä, joka sentään olet laajemminkin tunnettu varsin hyvänä ja ainakin tuotteliaana kirjoittajana ja asioita paljon seuraavana ja niistä tietävänä, joskin niitä yksisilmäisen kepulaisesti arvioivana debattorina.
Vai oletko sitä mieltä, että on kunnon ihminen, vaikka syyttäisi toista pedofiiliksi noilla perusteilla, kun on vain kepulainen? Miksi pysähtyä tähän vaiheeseen: varmaan on kunnon ihminen myös lapsenraiskaaja ja sarjamurhaajakin, kun vain on kepulainen. jorma.jaakkola kirjoitti:
En tiedä Sinun, JormaKKorhonen, ja Seppo Hietasen keskinäisistä kähinöistä.
--
pyydäpä osoitteesta
[email protected]
ja vielä
Terveisin Jorma Jaakkola
[email protected]Mitä lainvastaista Halosen päätöksessä on? Erilaisten asioiden salaamiseen voi olla lukuisia syitä. Kaikki presidentit kesksutelevat kaikkina aikoina muiden ihmisten kanssa luottamuksellisesti ja pitävät salassa siinä yhteydessä mieleen jääneet muistikuvansa kuin myös mahdollisesti paperille riipustetut kirjoituksensa. Esimerkiksi presidentti Kekkonen ei varmasti olisi suostunut yhteenkään pyyntöön, joka olisi koskenut pyyntöä saada hänen ja vieraan vallan edustajan välisissä luottamuksellisissa keskusteluissa kirjoitetut paperit muiden nähtäviksi.
On muistettava, että luottamuksellisuus koskee myös tilaisuuteen osallistuvia muita henkilöitä. Onko esimerkiksi tietoa siitä, onko tilaisuuteen osallituneille sanottu tilaisuuden olevan luottamuksellinen ja siinä esitettyjen mielipiteiden jäävän vain tilaisuuteen osallistuneiden tietoon. Miltä Jorma Jaakkolasta tuntuisi, jos hän keskustelisi TP:n presidentin kanssa luottamuksellisesti jostain asiasta ja sitten seuraava presidentti päättäisikin, että keskustelun sisältö annetaan pyydettäessä kenelle tahansa kysyjälle?
On täysin eri, kun presidentti tekee perustuslakiin ja muihin lakiehin perustuvia päätöksiä, vahvistaa vaikkapa lain allekijroituksellaan. Tällaiset päätökset ovat luonnollisesti jo lain mukaan julkisia. Mutta kun presidentti valmisteli esim. USAn ja NL:n päämiesten tapaamista Suomessa, tähän liittyvät keskustelut eivät takuuvarmasti olleet julkisia.
Presidentillä ei ole mitään tehokasta vaikuttamismahdollisuutta tuomioistuinten päätöksiin. Tuomioistuimet ovat riippumattomia ja niiden jäsenteen erotettavuus on monen kiven takana. Tuomioistuinten jäsenten virassapysymisoikeus on lain mukaan korotettu erityisasemaan. Varsinkaan Korkeimman oikeuden suuntaan vaikutusmhdollisuudet ovat vielä vähäisemmät, koska sitä korkeampiin tuomarinvirkoihin ei voi edes nimittää, kun korkeampia virkoja ei ole. Ei tuomarikunta mitään lällyä väkeä ole, joka alkaisi hyppiä presidentin toivomusten mukaan. Korkeimpien oikeuksienkin johdossa on samaan tapaan arvonsa tuntevia presidenttejä. Esim. silloinen KKOn presidentti Olavi Heinonen on erittäin pätevä ja arvostettu juristi. Tällaiseen tilaisuuteen osallistui myös niin suuri joukko oikeusoppineita tiedemaailamsta, että epäasiallinen vaikuttaminen olisi tullut varmasti huomioiduksi. Tilaisuuden jälkeen asiasta ei kuitenkaan esiintynyt mitään suurta kohua. Kohua on alettu nostattaa vasta nyt yli 10 vuotta tapahtuman jälkeen.
Tämä ei poista sitä, että myös minun mielestäni Koivistolla oli varsin omituisia käsityksiä oikeudenhoidosta ja hänen talousrikollisuutta koskevat kannanottonsa olivat varomattomia, mikä on saattanut vaikuttaa negatiivisesti erityisesti poliisin kohdalla haluun penkoa rötöksiä. Poliisi selvisi kuitenkin kiitettävästi työstään ja penkoi asioita sen minkä resurssit antoivat myöten. Koiviston toimintaa voi kyllä kummeksua tältä osin, mutta kiinnittyminen yhden tilaisuuden salaamispäätöksiin kertoo kyllä joko siitä, ettei ähdä metsää puilta tai siitä, ettei oikein mitään ole jäänyt kriitikkojen käteen ja pitää yrittää sen vuoksi kiskoa täysin olemattomistakin naruista.Mielipidepankki kirjoitti:
Mitä lainvastaista Halosen päätöksessä on? Erilaisten asioiden salaamiseen voi olla lukuisia syitä. Kaikki presidentit kesksutelevat kaikkina aikoina muiden ihmisten kanssa luottamuksellisesti ja pitävät salassa siinä yhteydessä mieleen jääneet muistikuvansa kuin myös mahdollisesti paperille riipustetut kirjoituksensa. Esimerkiksi presidentti Kekkonen ei varmasti olisi suostunut yhteenkään pyyntöön, joka olisi koskenut pyyntöä saada hänen ja vieraan vallan edustajan välisissä luottamuksellisissa keskusteluissa kirjoitetut paperit muiden nähtäviksi.
On muistettava, että luottamuksellisuus koskee myös tilaisuuteen osallistuvia muita henkilöitä. Onko esimerkiksi tietoa siitä, onko tilaisuuteen osallituneille sanottu tilaisuuden olevan luottamuksellinen ja siinä esitettyjen mielipiteiden jäävän vain tilaisuuteen osallistuneiden tietoon. Miltä Jorma Jaakkolasta tuntuisi, jos hän keskustelisi TP:n presidentin kanssa luottamuksellisesti jostain asiasta ja sitten seuraava presidentti päättäisikin, että keskustelun sisältö annetaan pyydettäessä kenelle tahansa kysyjälle?
On täysin eri, kun presidentti tekee perustuslakiin ja muihin lakiehin perustuvia päätöksiä, vahvistaa vaikkapa lain allekijroituksellaan. Tällaiset päätökset ovat luonnollisesti jo lain mukaan julkisia. Mutta kun presidentti valmisteli esim. USAn ja NL:n päämiesten tapaamista Suomessa, tähän liittyvät keskustelut eivät takuuvarmasti olleet julkisia.
Presidentillä ei ole mitään tehokasta vaikuttamismahdollisuutta tuomioistuinten päätöksiin. Tuomioistuimet ovat riippumattomia ja niiden jäsenteen erotettavuus on monen kiven takana. Tuomioistuinten jäsenten virassapysymisoikeus on lain mukaan korotettu erityisasemaan. Varsinkaan Korkeimman oikeuden suuntaan vaikutusmhdollisuudet ovat vielä vähäisemmät, koska sitä korkeampiin tuomarinvirkoihin ei voi edes nimittää, kun korkeampia virkoja ei ole. Ei tuomarikunta mitään lällyä väkeä ole, joka alkaisi hyppiä presidentin toivomusten mukaan. Korkeimpien oikeuksienkin johdossa on samaan tapaan arvonsa tuntevia presidenttejä. Esim. silloinen KKOn presidentti Olavi Heinonen on erittäin pätevä ja arvostettu juristi. Tällaiseen tilaisuuteen osallistui myös niin suuri joukko oikeusoppineita tiedemaailamsta, että epäasiallinen vaikuttaminen olisi tullut varmasti huomioiduksi. Tilaisuuden jälkeen asiasta ei kuitenkaan esiintynyt mitään suurta kohua. Kohua on alettu nostattaa vasta nyt yli 10 vuotta tapahtuman jälkeen.
Tämä ei poista sitä, että myös minun mielestäni Koivistolla oli varsin omituisia käsityksiä oikeudenhoidosta ja hänen talousrikollisuutta koskevat kannanottonsa olivat varomattomia, mikä on saattanut vaikuttaa negatiivisesti erityisesti poliisin kohdalla haluun penkoa rötöksiä. Poliisi selvisi kuitenkin kiitettävästi työstään ja penkoi asioita sen minkä resurssit antoivat myöten. Koiviston toimintaa voi kyllä kummeksua tältä osin, mutta kiinnittyminen yhden tilaisuuden salaamispäätöksiin kertoo kyllä joko siitä, ettei ähdä metsää puilta tai siitä, ettei oikein mitään ole jäänyt kriitikkojen käteen ja pitää yrittää sen vuoksi kiskoa täysin olemattomistakin naruista.Mielipidepankki kirjoitti:
1.
>>Esim. silloinen KKOn presidentti Olavi Heinonen on erittäin pätevä ja arvostettu juristi. Tällaiseen tilaisuuteen osallistui myös niin suuri joukko oikeusoppineita tiedemaailamsta, että epäasiallinen vaikuttaminen olisi tullut varmasti huomioiduksi.>Eräältä osallistujalta saadun selvityksen mukaan "tilaisuuden tarkoitus oli tasavallan presidentin ja mukaan kutsuttujen osallistujien arvovallalla painostaa Korkein oikeus tekemään Koiviston mieleinen ratkaisu pankkeja koskevassa asiassa".
Selvityksessä ilmaistaan edelleen, että "Koivisto puolsi kantaa, jonka mukaan pankeilla pitäisi olla oikeus yksipuolisesti nostaa lainakorkoa", ja "Tilaisuus ymmärtääkseni vahvisti Koiviston asemaa suhteessa juristeihin. Hänen mahdollisia nuhteitaan pelättiin. Koivistoa siis myötäiltiin enemmän pelosta ...">Tilaisuuden jälkeen asiasta ei kuitenkaan esiintynyt mitään suurta kohua. Kohua on alettu nostattaa vasta nyt yli 10 vuotta tapahtuman jälkeen.- Jormansurma
Eiköhän Keriksellä olisi ollut syytä varovaisuudessaan julistaessaan kaikelle kansalle tuollaista (ja pahempaakin) siksi, että eräs 13-vuotias koulutyttö oli käynyt profiilillani, mitä minä en ollut huomannutkaan, mutta Keris oli hänen käyntijälkensä perusteella mennyt tytön profiilille ja julisti näin:
- - -
Miten noinkin sekavassa tilassa oleva lähimmäinen voi ilman valvontaa huseerata kuin heikkopäinen helvetin porteilla..
Sinulla on kertomasi mukaan aikamies-poika..:
Eikö hän tiedä että pappa-Korhonen kiitää viirupään lailla "pakki ja kuuppa" sekona nettien viidakossa.. toisella äärilaidalla kontaktipintaa 13 v. pikkupimpsoja ja toisessa laidassa vastassa itse Paavo Lipponen "kunniakkaine stallareineen.." Etkö itse ole lainkaan ajatellut jo hillitä..?
Selvyyden vuoksi intiimeistä tiedoista mainitakseni:
Sinun "profiilisi sekä yhteydenpitosi ja kumppaneittesi" tiedot olivat saitilla kaikkien luettavan tässä illan aikana..
Suorita ja asenna nyt tiedostoillesi jotain tupla-suojausta, kun listoillasi on jopa 13 v. lapsia.. eikö sellainen ole jo kovin riskaabeliakin..? varoisit moista..!
- - -
Siis tuollainenko törkeys minun, koko elämäni lainkuuliaisena ja suhteellisen kunniallisena eläneen seniorikansalaisen, pitäisi unohtaa ilman, että saan asianomaiselta edes nöyrää anteeksipyyntöä? Ei koskaan!Herää jo taatto todellisuuteen
- JormaKKorhonen
Jormansurma kirjoitti:
Herää jo taatto todellisuuteen
...todellisuuteen sen, joka on noita esittänyt, viimeistään nyt. Mutta parempi olisi ollut, jos hän olisi elänyt todellisuudessa jo noihin aikoihin, niin olisi jättänyt tuollaisen törkysuollon esittämättä.
Ja lisää samanlaista hän esitti vaikka millä mitalla, tässä pieni näyte
>> Jos sitten sekaannut lapsiin hämärissä netti-puuhissasi, niin älä syytä muita jäätyäsi rysänpäältä kiinni irstaan ukon hämäräpuuhista.
Sinun sivuillasi esiintyi lapsia, joiden tietoja siellä säilyttelet, ..13 v. pikkutyttö taisi olla nuorin. Äläkä kuvittele etteikö profiiliasi ja sen oheistietoja muut nähneet.. - ahti
Mutta nöyrän ja katuvan anteeksipyynnön syyntakeetonkin voi esittää, ja niin kauan jatkan näitä muistutuksiani, kunnes sellainen tulee.Olen pettynyt, että viet keskustelua pois asiasta. Jorma Jaakkolalle sinun ei kannata huomautella saati häntä neuvoa. Hän on nimittäin taustalla siinä ryhmittymässä, josta Unto Hämäläinen kirjoitti otsikolla "Markan miehet". Sanooko sinulle mitään.
Jaakkola on oikeassa Konklaaviasiassa. Ja niin myös kerimäki kyseenalaistaessaan salailun. - tellu
...vilkaiset hieman eräitä vastineitani ylempää. Siis tuollaiselle "miehelle" annat tukeasi Sinä, joka sentään olet laajemminkin tunnettu varsin hyvänä ja ainakin tuotteliaana kirjoittajana ja asioita paljon seuraavana ja niistä tietävänä, joskin niitä yksisilmäisen kepulaisesti arvioivana debattorina.
Vai oletko sitä mieltä, että on kunnon ihminen, vaikka syyttäisi toista pedofiiliksi noilla perusteilla, kun on vain kepulainen? Miksi pysähtyä tähän vaiheeseen: varmaan on kunnon ihminen myös lapsenraiskaaja ja sarjamurhaajakin, kun vain on kepulainen....vai suojeletko demareita noin intohimoisesti! Suojelet valhetta estämällä totuuden tulemista esille.
- JormaKKorhonen
tellu kirjoitti:
...vai suojeletko demareita noin intohimoisesti! Suojelet valhetta estämällä totuuden tulemista esille.
Mistä moinen? Olen äimän käkenä!
- timo
Pöpeihin kyllästyneet kirjoitti:
Perustakaa Hietanen ja Jaakkola intranetti höpinöillenne.
...Korhonen sinne intranettiin joutaa. Nytkin on kirjoittanut tämän keskustelun täyteen ihan muuta asiaa, kuin mitä avaus koskee. Lukisi säännöt!
- JormaKKorhonen
ahti kirjoitti:
Olen pettynyt, että viet keskustelua pois asiasta. Jorma Jaakkolalle sinun ei kannata huomautella saati häntä neuvoa. Hän on nimittäin taustalla siinä ryhmittymässä, josta Unto Hämäläinen kirjoitti otsikolla "Markan miehet". Sanooko sinulle mitään.
Jaakkola on oikeassa Konklaaviasiassa. Ja niin myös kerimäki kyseenalaistaessaan salailun...olen lukenut hänen kirjoituksiaan muualtakin kuin täältä. Vaikka en useinkaan hänen näkemyksiinsä yhtyisi, silti arvostan häntä sen verran, että katsoin tarpeelliseksi varottaa häntä ryhtymästä Keriksen tukimieheksi, jossa hommassa hän kyllä pian mitätöisi itsensä.
Jos joku joskus on ollut niin pielessä kuin Keris useimmiten asiassa kuin asiassa ja ihan aina ainakin minun suhteeni, niin voiko olettaa hänen olevan oikeassa jossakin asiassa? Minä en voi, enkä usko olevani yksin käsityksessäni. - ahti
..olen lukenut hänen kirjoituksiaan muualtakin kuin täältä. Vaikka en useinkaan hänen näkemyksiinsä yhtyisi, silti arvostan häntä sen verran, että katsoin tarpeelliseksi varottaa häntä ryhtymästä Keriksen tukimieheksi, jossa hommassa hän kyllä pian mitätöisi itsensä.
Jos joku joskus on ollut niin pielessä kuin Keris useimmiten asiassa kuin asiassa ja ihan aina ainakin minun suhteeni, niin voiko olettaa hänen olevan oikeassa jossakin asiassa? Minä en voi, enkä usko olevani yksin käsityksessäni.Olet Jorma oikeassa siinä, että asiaton ja aihepiiriin kuulumaton keskustelu heikentää harjoittajansa uskottavuutta. Toisaalta, miksi harjoittaa sitä itse...
- JormaKKorhonen
Onko tuo aihe nyt mielestäsi
- jotenkin erityisen aktuelli
- keskeinen tavoite keskustan poliitiikassa
- tai mielestäsi poikkeuksellinen älynväläys sinulta
vai miksi tuot tuon saitille jo toisen kerran pienen ajan sisällä? Ettei vaan olisi kyse siitä, että sinulla viiraa (mitä tietenkään ei ole koskaan ennen tapahtunut)?
No, jos aihe on niin erinomainen, että se ansaitsee toiston, silloin siihen käynee toisto myös vastineeksi:
Melkein toivon, että toivomuksesi Stasi-arkistojen avaamisesta toteutuisi. Sieltä saattaisi tulla yllätyksiä, jotka saisivat sinut kiireesti vaahtoamaan jostakin muusta johtaaksesi huomion pois kiusallisesta asiasta.
Kun muistamme, mitkä poliittiset piirit ja ketkä poliitikot olivat aikoinaan tiiveimmissä ja läheisimmissä suhteissa piireihin, joissa Stasi-listat laadittiin, voimme johdonmukaisella ajattelulla melko varmaksi päätellä, keitä niissä eniten esiintyy. Vai etkö tunne tuon ajan historiaa ja politiikkaamme?
Oletpa taas kehitellyt uutta vastaavaa, kun ne Hagiksen punakoneet eivät enää oikein ketään pelota, ja kun kepun presidenttiehdokas, kepuministeri ja puoluesihteeri ovat osoittaneet ne tulevaisuuteen suuntautuneet kiihkeät toiveesi porvariyhteistöineen samanlaisiksi harhoiksi, kuten joku näkyy tuossa jo todenneen.
Miksi et ole ottanut kantaa siihen esim. tuossa alampana olevassa Jaban avaamassa ketjussa? Siitä yksi Jaban hyvä puheenvuoro tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000012959197
(Älä vain ala vaahdota, että pysytäänpä linjalla; kyllä tuo keskustelu kuuluu kepun linjaan paremmin kuin avauksesi, ja se linja antaa enemmän kuin aavistuksia siitä, mitä ja keitä niiltä Stasin listoiltakin löytyisi. Joten avattakoon ne kaikin mokomin!)- ahti
...voimme, Jorma, päätellä, että STASI-listalla on pääasiassa sosialidemokraattisia UM:n virkamiehiä ja kommunisteja. Derkkujen kanssa olivat ahkeria seurustelemaan myös kokomustalaiset...
Pankkien pelastusoperaatiota oli suunnittelemassa kepulaisen Esko Ahon johtama hallitus. Presidentin sisäpoliittiset vaikutusmahdollisuudet olivat vähäisiä. Syntipukkeja pankkien pelastamisen seurauksiin pitää siten etsiä silloisesta hallituksesta eikä presidentistä.
Hallituksen kauppa- ja teollisuusministeri toimi näissä pelatusoperaatioissa tavallansa. Siinä tapauksessa pankkia oltiin pelastamassa siten, että ministerin omat pankkivelat koplattiin samaan päätökseen. Valtakunnanoikeus käsitteli tapauksen ja tuomitsi tämän kepulaisen ministerin vankeuteen. Eli kyllä syyttäjät ja uhrit ihan oikeilla puolilla olivat.
Kun presidentti Halonen tekijä Koiviston järjestämää oikeuspoliittista keskustelutilaisuutta koskevan kielteisen päätöksen asiakirjojen luovuttamiseen, asian esitteli kepulainen Martti Manninen. Siis tuttu mies tämäkin. Tuomittiin joku aika sitten virkarikoksesta hänkin. Arveleekohan keris, että Manninen olisi jo tuolloit ketkuillut ja valmistanut esittelemänsä asian jotenkin virheellisesti?- Jaba_43
Kun kepu pelaa punamultaa ja suosii salailijoita, niin Sinunkin, Seppo, kannattaa nyt äänestää Niinistöä ja 2007 eduskuntavaalissa kokoomusta, koska jos annat nyt äänesi Vanhaselle, se menee Haloselle ja jos 2007 äänestät kepua se on sama kuin äänestäisit Hagiksen punakonetta. ;-)
- Nähkää hänetkin
....huutaa huomiota osakseen,pieni olet ja pieneksi jäät edelleenkin
.
Jaba kuule:
Verratkaamme:
Niinistö teki kimpan Lipposen kanssa 1999.
= sinipunaa pukkasi
Niinistö teki kimpan Sossujen kanssa 2.000
= Tarja Halonen nousi pressaksi ohi Ahon
Maalisvaalit 2003:
Ville Itälän uran jämäkkyyden huippu:
Kovat puheet ja komennot Anneli Jäätteenmäelle ja Keskustalle; Muistat varmaan tuon räksyttämisen KAIKISSA SUORISSA TV-LÄHETYKSISSÄ Lipposen lähimpänä adjutanttina:
VILLE I. uskoi kaiketi Lipposen voittoon ja sinipunan jatkumoon.
En näistä ole kirjoitellut enkä nytkään ala korostamaan, ja ainoalle pääasialle olisi varmasti eduksi ettet sinäkään revittelisi ANTI-MATTIA ja ANTI-KESKUSTAA, varsinkaan siksi että kuulut tunnettuun pieneen vähemmistöön johonka suhtaudutaan joltisenmoisella kunnioituksella, vaikka tunnetut paskalingot useimmin estävätkin kunnon debatin myös sinun avaamillasi linjoilla.
AINOA OIKEA TEEMA ON NYT:
Haloselta kuppi nurin, ..jonka teeman rinnalla kaikki muu on kananruokaa.
moi taas
Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta
.
- Oikea kepulainen...
...Timo Ristimäki hänet näkee tänään tällaisena tuolla toisaalla:
- satuin tänä aamuna kirjoittelemaan näkemystäni syrjäkorvin kuuntelemastani Radiosuomen ja
Ylenykkösen yhteistentistä, missä sattumavääpeli Matti Vanhanen näytti lopullisesti uusoikeistolaisittain ja uusimperilistisen transatlanttisesti hurahtaneen yhteiskunnallisen katsantonsa! -
Siis onko Mattikin oikeistolainen hurahtanut kuten sinäkin, eikä siis kunnon kepulainen ollenkaan? Siksikö hänen kannatuksensa on vähäisempää kuin puolueen kannatus? Otappas kantaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212098Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175141Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344678Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682370Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931813FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01471Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu931320- 391226
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205