Kellä kaikilla on kyseinen HIM single Collection
[x] Mulla ainakin on.
Kellä kaikilla
13
1123
Vastaukset
- lilylazer
Onon.
- him or die
mullakin on se. loistava paketti. on mulla muitakin himin singlejä kuin ne jotka on siinä boksissa
- Poison_Girl666
Kyseisen saa ostettua/tilattua? Entä mistäs olette omat singlenne ostaneet, mein levykaupas ei niitä paljonkaan ole ^-^
- him or die
cdon ja aironmusiikki
- ....
mul on kaikki HIMin biisit koneel paitsi temple of love...
- him or die
.... kirjoitti:
mul on kaikki HIMin biisit koneel paitsi temple of love...
on paljon kivempi kun on levyllä mitä että on koneella. sitäpaitsi vanhoja singlejä ei löydä mistään niin niitä kannattaa ostaa sitämukaan kun niitä ilmestyy
- Poison_Girl666
him or die kirjoitti:
on paljon kivempi kun on levyllä mitä että on koneella. sitäpaitsi vanhoja singlejä ei löydä mistään niin niitä kannattaa ostaa sitämukaan kun niitä ilmestyy
Joku todella ihana ihminen kertoa, (tai no lähinnä luetella) kaikki singlet mitkä collectionilta löytyy? Kiitos oikein paljon jos joku tän viitsii tehdä
- firefly
Poison_Girl666 kirjoitti:
Joku todella ihana ihminen kertoa, (tai no lähinnä luetella) kaikki singlet mitkä collectionilta löytyy? Kiitos oikein paljon jos joku tän viitsii tehdä
1) It's All Tears (Drown In This Love)
2) Wicked Game
3) When Love And Death Embrace
4) Join Me
5) Right Here In My Arms
6) Poison Girl
7) Gone With The Sin
8) Pretending
9) In Joy And Sorrow
10) Heartache Every Moment/Close To The Flame
sinkut pahvitaskuissa, kappaleet samat kuin limited edition-sinkuilla mutta ilman videoita
tuota ensimmäistä ei ole julkaistu kuin tämän boxin mukana - firefly
Poison_Girl666 kirjoitti:
kannet (siis kuvat) vastaavat kuin saksalaisten sinkkujen kannet (saksalainen julkaisu muutenkin)
ensimmäisellä kappaleet It's All Tears (Drown In This Love) ja The Heartless (Club-Remix) - himfan777
him or die kirjoitti:
Olen yhdistänyt stereoihini että se koneen musa kuuluu sieltä stereoista. (Parempi äänenlaatu) Mutta levyt löytyy myös!
- lauruskah
...???
- himfan777
Esimerkiksi Stigmata diaboli, borellus, Serpent ride, ja niitä muita harvinaisia biisejä, minulla ei ole. Voisin saada ne helposti hakemalla netistä mutta en halua hakea netistä .. Dark Sekret Love kyllä on :;)
- himfan777
Myös I've crossed oceans of wine to get you minulla on..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979