Him keikat Suomessa

butterfly

Kuulin huhun, että Him esiintyisi Suomessa tammikuussa. Pitäneekö tämä tieto paikkansa?

29

2223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himfan777

      En ole kuullut mutta toivottavasti se olisi totta.

    • ake

      eihän semmosta paskaa kukaan kuuntele ni ei kukaan tiiä

    • lilylazer

      Onhan sitä kaikenlaisia huhuja aina, mutta... Niin. Jos käyt HIMin virallisilla sivuilla katsomassa tour-osiota, niin varmaankin huomaat, että aika tiukka aikataulu siellä kevääksi.

    • himmeetä

      Olisko näin? Voi ettäh, olisikin :) Missä epäilisitte tämän huhutun keikan olevan?

    • butterfly

      Kuulin tämän tiedon Ville Valon ja hänen tyttöystävänsä lähipiiriin kuuluvalta henkilöltä. Kyseinen henkilö mainitsi kyllä Himin kiireisestä keväästä, joten hänkän ei ollut aivan 100% varma keikasta, mutta ilmeisesti asiasta on ainakin käyty keskusteluja. Mahdollisesta keikkapaikasta ei ole tietoa.

      • himmeetä

        Voi että, olis nyt totta tää juttu!! :D Kyllä olis ihanaa nähdä HIM livenä taas pitkästä aikaa


      • Poison_Girl666
        himmeetä kirjoitti:

        Voi että, olis nyt totta tää juttu!! :D Kyllä olis ihanaa nähdä HIM livenä taas pitkästä aikaa

        Niimpä, olis tosi ihanaa nähdä HIM nyt livenä... Sit taas joku K18 keikka. Sit olis tosi PLÄÄH. mutmut. HIM tänne kans nyt soi: HIM >> Razorblade Kiss


      • himfan777
        Poison_Girl666 kirjoitti:

        Niimpä, olis tosi ihanaa nähdä HIM nyt livenä... Sit taas joku K18 keikka. Sit olis tosi PLÄÄH. mutmut. HIM tänne kans nyt soi: HIM >> Razorblade Kiss

        Mullapa soikin nyt HIM - It's All Tears (Live)


      • Jack
        himfan777 kirjoitti:

        Mullapa soikin nyt HIM - It's All Tears (Live)

        Vitun pissaliisat hakee biisit netistä ilmaseks, erittäin surullista. Jos olet oikea fani, ostat levyt etkä varasta sit ohi


      • him or die
        Jack kirjoitti:

        Vitun pissaliisat hakee biisit netistä ilmaseks, erittäin surullista. Jos olet oikea fani, ostat levyt etkä varasta sit ohi

        olen samaa mieltä!


      • lily
        Jack kirjoitti:

        Vitun pissaliisat hakee biisit netistä ilmaseks, erittäin surullista. Jos olet oikea fani, ostat levyt etkä varasta sit ohi

        Entäs jos tekee molemmat?


      • Poison_Girl666
        lily kirjoitti:

        Entäs jos tekee molemmat?

        Epäkohteliasta sanoo ihan suoralta kädeltä, et esim. mä oon ladannu ne koneelle. Mulla ei ole AINUTTAKAAN HIMin biisä koneella! Olen IHAN
        itse ostanut IHAN kaikki levyt... Ja olen IHAN samaa mieltä, että kyllä jostain "tosifanille" pöllästään rahaa levyyn.. ei se niin kallis ole. Ja nyt soi HIM >> resurrection. Katsokaas hyvät ihmiset, kun joillain on kone huoneessa, ja sitä voi siellä kuunnella ihan stereoillakin. Ja jopa koneella!! OHO! (ei millään pahalla)


      • lily
        Poison_Girl666 kirjoitti:

        Epäkohteliasta sanoo ihan suoralta kädeltä, et esim. mä oon ladannu ne koneelle. Mulla ei ole AINUTTAKAAN HIMin biisä koneella! Olen IHAN
        itse ostanut IHAN kaikki levyt... Ja olen IHAN samaa mieltä, että kyllä jostain "tosifanille" pöllästään rahaa levyyn.. ei se niin kallis ole. Ja nyt soi HIM >> resurrection. Katsokaas hyvät ihmiset, kun joillain on kone huoneessa, ja sitä voi siellä kuunnella ihan stereoillakin. Ja jopa koneella!! OHO! (ei millään pahalla)

        Viestini on nyt käsitetty väärin. Omistan kaikki levyt (ihan kaupoista ostettuina), mutta minulla on silti joitain biisejä koneella, jotka on haettu netistä. Esim. extra-biisejä, liveversioita tms.


      • him or die
        lily kirjoitti:

        Viestini on nyt käsitetty väärin. Omistan kaikki levyt (ihan kaupoista ostettuina), mutta minulla on silti joitain biisejä koneella, jotka on haettu netistä. Esim. extra-biisejä, liveversioita tms.

        mulla on himin musiikkivideoita ladattuna. ei muuta


      • himfan777
        him or die kirjoitti:

        mulla on himin musiikkivideoita ladattuna. ei muuta

        Miksi et osta DVD:tä kun sellanen on myynnissä .. Se on sama asia jos joku lataa jonkun kappaleen jonka voi ostaa! Mä en ole ladannut ainuttakaan musavideota.. Mulla on DVD. Oon ladannu vaan sellasia joita ei voi ostaa.


      • firefly
        him or die kirjoitti:

        mulla on himin musiikkivideoita ladattuna. ei muuta

        omasta puolestani suosittelen kyllä tuon DVD:n hankkimaan, vaikka ei kahden levyn limited editionia saisikaan käsiinsä.

        DVD:llä on sen verran paljon tavaraa, musiikkivideoita, live-kappaleita ja kuvia. DVD:n sisältö on järjestetty albumien mukaan ja myös aakkosellinen hakemisto löytyy

        tässä linkki arvosteluun
        http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?him_lovemetalarchivesvol1


      • firefly
        firefly kirjoitti:

        omasta puolestani suosittelen kyllä tuon DVD:n hankkimaan, vaikka ei kahden levyn limited editionia saisikaan käsiinsä.

        DVD:llä on sen verran paljon tavaraa, musiikkivideoita, live-kappaleita ja kuvia. DVD:n sisältö on järjestetty albumien mukaan ja myös aakkosellinen hakemisto löytyy

        tässä linkki arvosteluun
        http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?him_lovemetalarchivesvol1

        tuo arvostelu (siis linkki) saattaa kestää jonkin aikaa latautua, mutta kannattaa odottaa sen verran


      • him or die
        himfan777 kirjoitti:

        Miksi et osta DVD:tä kun sellanen on myynnissä .. Se on sama asia jos joku lataa jonkun kappaleen jonka voi ostaa! Mä en ole ladannut ainuttakaan musavideota.. Mulla on DVD. Oon ladannu vaan sellasia joita ei voi ostaa.

        minulla on love metal archives ja katson sitä ahkerasti


      • himfan777
        him or die kirjoitti:

        minulla on love metal archives ja katson sitä ahkerasti

        Selvä.. Hyvä sitten. Miksi sitten muuten lataat niitä? (Musavideoita)


      • firefly
        him or die kirjoitti:

        mulla on himin musiikkivideoita ladattuna. ei muuta

        tuo Love Metal Archives viesti ei ollut mitenkään suunnattu välttämättä sulle, tuli se vaan nyt laitettua, ei tainnut tähän viestiketjuun oiken kuulua


      • him or die
        himfan777 kirjoitti:

        Selvä.. Hyvä sitten. Miksi sitten muuten lataat niitä? (Musavideoita)

        ladannut vain killing lonelinesin kun se ei ole millään dvd:llä ja wings of a butterflyn vaikka minulla on siitä se maxi single


      • himfan777
        him or die kirjoitti:

        ladannut vain killing lonelinesin kun se ei ole millään dvd:llä ja wings of a butterflyn vaikka minulla on siitä se maxi single

        Mä en niitä ole ladannut mutta oon tota noin katsonut sen netistä :)


      • HIMfani<3
        firefly kirjoitti:

        omasta puolestani suosittelen kyllä tuon DVD:n hankkimaan, vaikka ei kahden levyn limited editionia saisikaan käsiinsä.

        DVD:llä on sen verran paljon tavaraa, musiikkivideoita, live-kappaleita ja kuvia. DVD:n sisältö on järjestetty albumien mukaan ja myös aakkosellinen hakemisto löytyy

        tässä linkki arvosteluun
        http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?him_lovemetalarchivesvol1

        Mis niitä HIM dvditä myydään, siis missä kaupoissa?
        ja paljonko maksaa, noin?


      • firefly
        HIMfani<3 kirjoitti:

        Mis niitä HIM dvditä myydään, siis missä kaupoissa?
        ja paljonko maksaa, noin?

        tässä katsastin muutaman
        www.aironmusiikki.fi 20.90 (kahden DVD:n versiota ei ole varastossa, mutta se oli vielä listattuna)
        freerecordshop.fi 19.99 (1DVD)
        netanttila.com (anttila top ten) 14.95 (norm 21.95, hakuun 'love metal' ja koko topten)

        olen omani aironmusiikista viime vuonna tilannut


      • lily
        himfan777 kirjoitti:

        Miksi et osta DVD:tä kun sellanen on myynnissä .. Se on sama asia jos joku lataa jonkun kappaleen jonka voi ostaa! Mä en ole ladannut ainuttakaan musavideota.. Mulla on DVD. Oon ladannu vaan sellasia joita ei voi ostaa.

        Olen siis ladannut vain kappaleita/videoita joita ei voi ostaa, kuten himfan777.


      • himfan777
        Jack kirjoitti:

        Vitun pissaliisat hakee biisit netistä ilmaseks, erittäin surullista. Jos olet oikea fani, ostat levyt etkä varasta sit ohi

        En ole ladannut netistä HIM:in biisejä.


    • Poison

      En mene vannomaan mitään, mutta HIMin todennäköisesti näkee Suomessa seuraavan kerran ensi kesänä festareilla. Pahoittelen.

      • butterfly

        Kysyin asiasta Himin keikkamyyjältä ja sain vastauksen, jonka mukaan Him ei esiinny Suomessa alkukeväästä. Hän kuitenkin kirjoitti, että huomaat sitten kun bändi on liikkeellä, joten toivoa ei kannata vielä menettää.

        On muuten tää keskustelu ruvennu vähän rönsyilemään :)


      • himfan777
        butterfly kirjoitti:

        Kysyin asiasta Himin keikkamyyjältä ja sain vastauksen, jonka mukaan Him ei esiinny Suomessa alkukeväästä. Hän kuitenkin kirjoitti, että huomaat sitten kun bändi on liikkeellä, joten toivoa ei kannata vielä menettää.

        On muuten tää keskustelu ruvennu vähän rönsyilemään :)

        Tästä keskustelusta on tullut myös aika pitkä :D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe