Kuulin huhun, että Him esiintyisi Suomessa tammikuussa. Pitäneekö tämä tieto paikkansa?
Him keikat Suomessa
29
2244
Vastaukset
- himfan777
En ole kuullut mutta toivottavasti se olisi totta.
- ake
eihän semmosta paskaa kukaan kuuntele ni ei kukaan tiiä
- lilylazer
Onhan sitä kaikenlaisia huhuja aina, mutta... Niin. Jos käyt HIMin virallisilla sivuilla katsomassa tour-osiota, niin varmaankin huomaat, että aika tiukka aikataulu siellä kevääksi.
- himmeetä
Olisko näin? Voi ettäh, olisikin :) Missä epäilisitte tämän huhutun keikan olevan?
- butterfly
Kuulin tämän tiedon Ville Valon ja hänen tyttöystävänsä lähipiiriin kuuluvalta henkilöltä. Kyseinen henkilö mainitsi kyllä Himin kiireisestä keväästä, joten hänkän ei ollut aivan 100% varma keikasta, mutta ilmeisesti asiasta on ainakin käyty keskusteluja. Mahdollisesta keikkapaikasta ei ole tietoa.
- himmeetä
Voi että, olis nyt totta tää juttu!! :D Kyllä olis ihanaa nähdä HIM livenä taas pitkästä aikaa
- Poison_Girl666
himmeetä kirjoitti:
Voi että, olis nyt totta tää juttu!! :D Kyllä olis ihanaa nähdä HIM livenä taas pitkästä aikaa
Niimpä, olis tosi ihanaa nähdä HIM nyt livenä... Sit taas joku K18 keikka. Sit olis tosi PLÄÄH. mutmut. HIM tänne kans nyt soi: HIM >> Razorblade Kiss
- himfan777
Poison_Girl666 kirjoitti:
Niimpä, olis tosi ihanaa nähdä HIM nyt livenä... Sit taas joku K18 keikka. Sit olis tosi PLÄÄH. mutmut. HIM tänne kans nyt soi: HIM >> Razorblade Kiss
Mullapa soikin nyt HIM - It's All Tears (Live)
- Jack
himfan777 kirjoitti:
Mullapa soikin nyt HIM - It's All Tears (Live)
Vitun pissaliisat hakee biisit netistä ilmaseks, erittäin surullista. Jos olet oikea fani, ostat levyt etkä varasta sit ohi
- him or die
Jack kirjoitti:
Vitun pissaliisat hakee biisit netistä ilmaseks, erittäin surullista. Jos olet oikea fani, ostat levyt etkä varasta sit ohi
olen samaa mieltä!
- lily
Jack kirjoitti:
Entäs jos tekee molemmat?
- Poison_Girl666
lily kirjoitti:
Entäs jos tekee molemmat?
Epäkohteliasta sanoo ihan suoralta kädeltä, et esim. mä oon ladannu ne koneelle. Mulla ei ole AINUTTAKAAN HIMin biisä koneella! Olen IHAN
itse ostanut IHAN kaikki levyt... Ja olen IHAN samaa mieltä, että kyllä jostain "tosifanille" pöllästään rahaa levyyn.. ei se niin kallis ole. Ja nyt soi HIM >> resurrection. Katsokaas hyvät ihmiset, kun joillain on kone huoneessa, ja sitä voi siellä kuunnella ihan stereoillakin. Ja jopa koneella!! OHO! (ei millään pahalla) - lily
Poison_Girl666 kirjoitti:
Epäkohteliasta sanoo ihan suoralta kädeltä, et esim. mä oon ladannu ne koneelle. Mulla ei ole AINUTTAKAAN HIMin biisä koneella! Olen IHAN
itse ostanut IHAN kaikki levyt... Ja olen IHAN samaa mieltä, että kyllä jostain "tosifanille" pöllästään rahaa levyyn.. ei se niin kallis ole. Ja nyt soi HIM >> resurrection. Katsokaas hyvät ihmiset, kun joillain on kone huoneessa, ja sitä voi siellä kuunnella ihan stereoillakin. Ja jopa koneella!! OHO! (ei millään pahalla)Viestini on nyt käsitetty väärin. Omistan kaikki levyt (ihan kaupoista ostettuina), mutta minulla on silti joitain biisejä koneella, jotka on haettu netistä. Esim. extra-biisejä, liveversioita tms.
- him or die
lily kirjoitti:
Viestini on nyt käsitetty väärin. Omistan kaikki levyt (ihan kaupoista ostettuina), mutta minulla on silti joitain biisejä koneella, jotka on haettu netistä. Esim. extra-biisejä, liveversioita tms.
mulla on himin musiikkivideoita ladattuna. ei muuta
- himfan777
him or die kirjoitti:
Miksi et osta DVD:tä kun sellanen on myynnissä .. Se on sama asia jos joku lataa jonkun kappaleen jonka voi ostaa! Mä en ole ladannut ainuttakaan musavideota.. Mulla on DVD. Oon ladannu vaan sellasia joita ei voi ostaa.
- firefly
him or die kirjoitti:
omasta puolestani suosittelen kyllä tuon DVD:n hankkimaan, vaikka ei kahden levyn limited editionia saisikaan käsiinsä.
DVD:llä on sen verran paljon tavaraa, musiikkivideoita, live-kappaleita ja kuvia. DVD:n sisältö on järjestetty albumien mukaan ja myös aakkosellinen hakemisto löytyy
tässä linkki arvosteluun
http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?him_lovemetalarchivesvol1 - firefly
firefly kirjoitti:
omasta puolestani suosittelen kyllä tuon DVD:n hankkimaan, vaikka ei kahden levyn limited editionia saisikaan käsiinsä.
DVD:llä on sen verran paljon tavaraa, musiikkivideoita, live-kappaleita ja kuvia. DVD:n sisältö on järjestetty albumien mukaan ja myös aakkosellinen hakemisto löytyy
tässä linkki arvosteluun
http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?him_lovemetalarchivesvol1tuo arvostelu (siis linkki) saattaa kestää jonkin aikaa latautua, mutta kannattaa odottaa sen verran
- him or die
himfan777 kirjoitti:
Miksi et osta DVD:tä kun sellanen on myynnissä .. Se on sama asia jos joku lataa jonkun kappaleen jonka voi ostaa! Mä en ole ladannut ainuttakaan musavideota.. Mulla on DVD. Oon ladannu vaan sellasia joita ei voi ostaa.
minulla on love metal archives ja katson sitä ahkerasti
- himfan777
him or die kirjoitti:
minulla on love metal archives ja katson sitä ahkerasti
Selvä.. Hyvä sitten. Miksi sitten muuten lataat niitä? (Musavideoita)
- firefly
him or die kirjoitti:
tuo Love Metal Archives viesti ei ollut mitenkään suunnattu välttämättä sulle, tuli se vaan nyt laitettua, ei tainnut tähän viestiketjuun oiken kuulua
- him or die
himfan777 kirjoitti:
Selvä.. Hyvä sitten. Miksi sitten muuten lataat niitä? (Musavideoita)
ladannut vain killing lonelinesin kun se ei ole millään dvd:llä ja wings of a butterflyn vaikka minulla on siitä se maxi single
- himfan777
him or die kirjoitti:
ladannut vain killing lonelinesin kun se ei ole millään dvd:llä ja wings of a butterflyn vaikka minulla on siitä se maxi single
Mä en niitä ole ladannut mutta oon tota noin katsonut sen netistä :)
- HIMfani<3
firefly kirjoitti:
tässä linkki arvosteluun
http://www.findance.com/arvostelut/arvostelu.php?him_lovemetalarchivesvol1Mis niitä HIM dvditä myydään, siis missä kaupoissa?
ja paljonko maksaa, noin? - firefly
HIMfani<3 kirjoitti:
Mis niitä HIM dvditä myydään, siis missä kaupoissa?
ja paljonko maksaa, noin?tässä katsastin muutaman
www.aironmusiikki.fi 20.90 (kahden DVD:n versiota ei ole varastossa, mutta se oli vielä listattuna)
freerecordshop.fi 19.99 (1DVD)
netanttila.com (anttila top ten) 14.95 (norm 21.95, hakuun 'love metal' ja koko topten)
olen omani aironmusiikista viime vuonna tilannut - lily
himfan777 kirjoitti:
Olen siis ladannut vain kappaleita/videoita joita ei voi ostaa, kuten himfan777.
- himfan777
Jack kirjoitti:
En ole ladannut netistä HIM:in biisejä.
- Poison
En mene vannomaan mitään, mutta HIMin todennäköisesti näkee Suomessa seuraavan kerran ensi kesänä festareilla. Pahoittelen.
- butterfly
Kysyin asiasta Himin keikkamyyjältä ja sain vastauksen, jonka mukaan Him ei esiinny Suomessa alkukeväästä. Hän kuitenkin kirjoitti, että huomaat sitten kun bändi on liikkeellä, joten toivoa ei kannata vielä menettää.
On muuten tää keskustelu ruvennu vähän rönsyilemään :) - himfan777
butterfly kirjoitti:
Kysyin asiasta Himin keikkamyyjältä ja sain vastauksen, jonka mukaan Him ei esiinny Suomessa alkukeväästä. Hän kuitenkin kirjoitti, että huomaat sitten kun bändi on liikkeellä, joten toivoa ei kannata vielä menettää.
On muuten tää keskustelu ruvennu vähän rönsyilemään :)Tästä keskustelusta on tullut myös aika pitkä :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019