MIHIN Xbox huoltoon?

JacXXXon

Mun boksi (modattu) ei suostu enään lukemaan dvd-levyjä cdt kyllä.

Kerokaa paikkoja, joissa boksin voisi korjauttaa.

T: Jackson

8

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fujitsu

Siinä boxin ohjekirjassa on UPS:n numero johon soittaa. Se on siellä takuuosastolla. En tiiä että korjaako ne modattua, mutta ei ne sitä kysy puhelimessa. Numeroa en muista ulkoa :(
      Hakevat boxin kotoa asti ja takaisin toimitus on 7-10 päivää, joka on todella nopea korjaukseksi.
      Jos ei ole ohjekirjaa etsi netistä se numero
      http://www.xbox.com/fi , etsi sieltä

• 321

modattuja.

• Itse osa-aikakorjaaja

Modattuja koneita ei juuri yksikään firma ota huoltoon. Liian monimutkaista hommaa, koska 99% ongelmista niin xbox kuin pleikkaripuolellakin johtuu väärin asennetusta tai ongelmia pidemmällä aikavälillä aiheuttavasta piiristä. Ongelman paikallistaminen on liki mahdotonta, koska piiri vaikuttaa lähes joka paikkaan. Piirikoneita taas muutenkin on huomattavasti vaikeampi huoltaa.

Jos olet ostanut koneen jostakin liikkeestä "varmuuskopiointisiru" valmiina, niin sitten ottavat toki takaisin, mutta jos piiri on itse kolvattu, joutuu kyllä itse ongelmatkin ratkomaan. Itse en kyllä työnikään puoleen yhtään nettifirmaa tai paikallistakaan tiedä, joka piirikoneita ottaisi. Jos et kerro piiristä ja viet vaan, niin yleensä huolto keskeytetään kun sen olemassaolo havaitaan.

JA vielä viimeinen pointti! Vaikka vika olisi miten pieni ja se liikkeessä huomataan heti ensi katsomalla (eikä johdu piiristä) niin helposti korjaamolasku on melkoinen. Helppo perustella hankalasta operaatiosta, koska koneessa oleva piiri haittasi työtä runsaasti.

Jos on liian iso vika niin uusi kone on jo halvempi. Tosin tuo lukemisongelma johtuu usein lukijan iäkkyydestä tai likaantumisesta, kannattaa ohjeiden kanssa itse avata ja putsata. Usein auttaa.

• modari

Äijä heittää melkoista läppää. Alusta loppuun asti.

• JaXXX
        modari kirjoitti:

Äijä heittää melkoista läppää. Alusta loppuun asti.

Onko Modarilla tietoa huoltomestoista?

• modari
        JaXXX kirjoitti:

Onko Modarilla tietoa huoltomestoista?

www.konsolipiste.com www.modpiiri.com www.gamehouse.fi www.cheapestmods.com http://www.consoletech.org/

Siinä noin ensialkuun. Lisää löytyy yksityiseltä sektorilta mutta nuo on isoja ja luotettavia.

• "Hullu saa olla,mutta ...

takuuta on vielä jäljellä,niin ei varmasti korjaa!!.

• .....

ei ne sitä korjaa, mikäli se on modattu..ilmaseks ainakaa..mut eiks noi modpiiri.fi:n äijät korjaile boxei?kannattaa kysäistä niiltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe