Mun boksi (modattu) ei suostu enään lukemaan dvd-levyjä cdt kyllä.
Kerokaa paikkoja, joissa boksin voisi korjauttaa.
T: Jackson
MIHIN Xbox huoltoon?
8
667
Vastaukset
- Fujitsu
Siinä boxin ohjekirjassa on UPS:n numero johon soittaa. Se on siellä takuuosastolla. En tiiä että korjaako ne modattua, mutta ei ne sitä kysy puhelimessa. Numeroa en muista ulkoa :(
Hakevat boxin kotoa asti ja takaisin toimitus on 7-10 päivää, joka on todella nopea korjaukseksi.
Jos ei ole ohjekirjaa etsi netistä se numero
http://www.xbox.com/fi , etsi sieltä- 321
modattuja.
- Itse osa-aikakorjaaja
Modattuja koneita ei juuri yksikään firma ota huoltoon. Liian monimutkaista hommaa, koska 99% ongelmista niin xbox kuin pleikkaripuolellakin johtuu väärin asennetusta tai ongelmia pidemmällä aikavälillä aiheuttavasta piiristä. Ongelman paikallistaminen on liki mahdotonta, koska piiri vaikuttaa lähes joka paikkaan. Piirikoneita taas muutenkin on huomattavasti vaikeampi huoltaa.
Jos olet ostanut koneen jostakin liikkeestä "varmuuskopiointisiru" valmiina, niin sitten ottavat toki takaisin, mutta jos piiri on itse kolvattu, joutuu kyllä itse ongelmatkin ratkomaan. Itse en kyllä työnikään puoleen yhtään nettifirmaa tai paikallistakaan tiedä, joka piirikoneita ottaisi. Jos et kerro piiristä ja viet vaan, niin yleensä huolto keskeytetään kun sen olemassaolo havaitaan.
JA vielä viimeinen pointti! Vaikka vika olisi miten pieni ja se liikkeessä huomataan heti ensi katsomalla (eikä johdu piiristä) niin helposti korjaamolasku on melkoinen. Helppo perustella hankalasta operaatiosta, koska koneessa oleva piiri haittasi työtä runsaasti.
Jos on liian iso vika niin uusi kone on jo halvempi. Tosin tuo lukemisongelma johtuu usein lukijan iäkkyydestä tai likaantumisesta, kannattaa ohjeiden kanssa itse avata ja putsata. Usein auttaa.- modari
Äijä heittää melkoista läppää. Alusta loppuun asti.
- JaXXX
modari kirjoitti:
Äijä heittää melkoista läppää. Alusta loppuun asti.
Onko Modarilla tietoa huoltomestoista?
- modari
JaXXX kirjoitti:
Onko Modarilla tietoa huoltomestoista?
www.konsolipiste.com www.modpiiri.com www.gamehouse.fi www.cheapestmods.com http://www.consoletech.org/
Siinä noin ensialkuun. Lisää löytyy yksityiseltä sektorilta mutta nuo on isoja ja luotettavia. - "Hullu saa olla,mutta ...
takuuta on vielä jäljellä,niin ei varmasti korjaa!!.
- .....
ei ne sitä korjaa, mikäli se on modattu..ilmaseks ainakaa..mut eiks noi modpiiri.fi:n äijät korjaile boxei?kannattaa kysäistä niiltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275