Olen ostamassa Seastar 6000 Cruiser venettä, mutta veneitä on myynnissä 80hv perämoottorista aina 175hv sisäperään. Minkä kokoinen moottori on sopiva veneeseen?
Jaksaako mennä alle 100hv:lla?
Seastar 6000 Cruiser
5
5052
Vastaukset
- Pieni
Mahtaako liikkua alle 100hp. Itsellä sama vene, mutta cabin ja siinä on 190hv ja jaksaa nousta kohtalaisesti plaaniin 6 päällä. Nopeutta 36 solmua.
- ostaja
se tosiaan 80hv kuulostaa aika vähälle n.600kg painavaan veneeseen. Tuo Cabin malli taitaa tosin olla aavistuksen isompi kuin cruiser(cruiser 570 pitkä ja cabin 650?), ja sisäperällä? Olisi kiva kuulla kokemuksia jos jollakin on Cruiser pienellä/isolla koneella!
- tietoja.
Valmistajan VENE-lehden markkinakatsaukseen (1998) antamissa tiedoissa kerrotaan seuraavaa:
SEA STAR Cruiser 6000 HT
Pit. 5,70 m. Lev. 2,20 m. Syv. 0,50 m. Paino 600 kg. Makuusijoja 2 1. CE/C
Lujitemuovinen retkivene. Itsetyhjenevä. Tehoalue 70-145 hv. Nopeus 25-35 kn. Vakiona perusvarustus, uimaporras, lasinpyyhin, kuomu, patjat ja tyynyt. Perämoottori- ja sisäperämoottoriversiot. Myös puolivalmiina. Suunnittelija Rude Lindkvist.
Valmistaja tuohon aikaan Linex Rescue Oy, Larsmo.
Ilmoitettuihin nopeuslukemiin kannattanee aina suhtautua lähtökohtaisesti suurella varauksella, valmistajasta riippumatta.- ostaja
Tuo HT malli ei ilmeisesti eroa DC (tuulilasi) mallista muuta kun katon osalta? Veneet ainakin näyttävät muuten samalta.
Itse olen katsellut tuota tuulilasi mallia.
- koneella
kyllä se sinne 50s nurkille menee kun noin iso kone laitetaan alle 6m veneeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910