Olde English Bulldog

ruttu

kokemuksia kyseisestä rodusta

10

1448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden kerran

Ja oli upean näköinen koira huomattavasti masiivisempi kuin perus englannin buldoggi.Ja jotenkin myös terveemmän näköinen.

• jahas

Moi, mulla on Olde ja tavis englannin bulldog. Olen Olderanchin kasvatus ringissä...mitä haluat tietää?

• ruttu

ok maaliskuun lopuilla saahaan olde pentu juuri olderanchilta. meillä on nyt ranskanbuldoggi. kaikki jutut on tällä hetkellä kiinnostava kuulla oldeista

• rotu
        ruttu kirjoitti:

ok maaliskuun lopuilla saahaan olde pentu juuri olderanchilta. meillä on nyt ranskanbuldoggi. kaikki jutut on tällä hetkellä kiinnostava kuulla oldeista

Yhdestä on kokemuksia. Nuorehko uros, sosiaalinen ainakin vielä. Villi ja täynnä energiaa. Koira ei juurikaan ollut omistajansa hallinnassa. Omistaja näytti suorastaan pelkäävän koiraansa. Vaikeuksia odotettavissa pelkään ma. Itse kyllä ihastuin rotuun ja saattaa hyvinkin olla hankintalistalla tulevaisuudessa.

• jahas
        ruttu kirjoitti:

maaliskuun lopulla? Siis oisitte olleet saamassa meidän Ellien pennun...mulla onkin siitä ikävää kerrottavaa sulle...Ellie mitä todennäköisemmin ei ole tiineenä.

• Jahas
        rotu kirjoitti:

Yhdestä on kokemuksia. Nuorehko uros, sosiaalinen ainakin vielä. Villi ja täynnä energiaa. Koira ei juurikaan ollut omistajansa hallinnassa. Omistaja näytti suorastaan pelkäävän koiraansa. Vaikeuksia odotettavissa pelkään ma. Itse kyllä ihastuin rotuun ja saattaa hyvinkin olla hankintalistalla tulevaisuudessa.

Mielenkiintoinen tarina....muistakaas nyt kuitenkin, että oldekin on vain koira, ei mikään harmaa karhu. Jokaisen rodun piiristä löytyy varmasti ihminen, joka ei yhtään hallitse koiraansa. Oldet on ennenkaikkea älyttömän helppo kouluttaa ja ne oppii todella nopeasti. Itselläni on ollut sakemanni ja hoffi aikaisemmin, ja tää on kyl miljooona kertaa helpompi kouluttaa. Mutta on tietysti muistettava kuitenkin, että tätä koulutetaan hyvin lempeällä ja ymmärtäväisellä otteella.

• ruttu
        jahas kirjoitti:

maaliskuun lopulla? Siis oisitte olleet saamassa meidän Ellien pennun...mulla onkin siitä ikävää kerrottavaa sulle...Ellie mitä todennäköisemmin ei ole tiineenä.

Nyt täytyy kysyä, että kukas olet ja voitaisko mailailla aiheesta enemmän? Olderanchille olen ollut yhteydessä aina silloin tällöin pentu-uutisia odotellessa.

• Jahas
        ruttu kirjoitti:

Nyt täytyy kysyä, että kukas olet ja voitaisko mailailla aiheesta enemmän? Olderanchille olen ollut yhteydessä aina silloin tällöin pentu-uutisia odotellessa.

Olen Ellien omistaja, Raimon kanssa tehdään erittäin paljon yhteistyötä. Laita sähköpostiosoitteesi tänne, niin mailaan sulle. Kerron sit lisää tämän hetken pentutilanteesta. Saat yhteistietoni myös Raimon kautta, jos et haluaa emailosoitettasi laittaa tänne.

• ruttu
        Jahas kirjoitti:

Olen Ellien omistaja, Raimon kanssa tehdään erittäin paljon yhteistyötä. Laita sähköpostiosoitteesi tänne, niin mailaan sulle. Kerron sit lisää tämän hetken pentutilanteesta. Saat yhteistietoni myös Raimon kautta, jos et haluaa emailosoitettasi laittaa tänne.

Tässä on mun sähköposti, johon voit mailata: [email protected]
        Harmittaa kyllä kovasti, jos tosiaan meni se alulle pano pieleen. Mutta positiivisin mielin odottelemme seuraavaa yritystä.

• leevi
        ruttu kirjoitti:

Tässä on mun sähköposti, johon voit mailata: [email protected]
        Harmittaa kyllä kovasti, jos tosiaan meni se alulle pano pieleen. Mutta positiivisin mielin odottelemme seuraavaa yritystä.

Onkos vielä tänävuonna tarkoitus teettää pentuja? Harmi kun pölkkykin jäi tyhjäksi... Syksystä asti oon etsinyt tietoo rodusta ja kysellyt kaikilta, ketkä asiasta jotain tietävät.

Pölkyn, Sukan ja Tankin olen livenä nähnyt... Ihan mahtavia koiria. Alkaa tuo oldekuume vaivaamaan, oma on tullut varattua. Luultavasti -o7 kesällä olisi ehkä? mahdollista saada oma pentu. Toivotaan parasta:)

Tuolla on muuten keskustelufoorumi, mistä löytyy myös olde-osio.
        http://www.amerikanbulldoggi.com/

Minkä kokoinen se teidän koira oikein on?
        Itsellä on kokemusta vain perinteisistä palveluskoirista, eli bulldogeista ei ole kokemusta.
        Osaatko itse kertoa, että eroaako koulutus mitenkään perinteisistä palveluskoirista? Ilmeisesti pehmeä koulutus pitää olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe