Oon kait tyhmä, mut eka kertaa "omistan" tuollaisen korkean jääkaappipakastinyhdistelmän. Enkä uskalla sitä edes yrittää siirtää. Kaikkialla käsketään imuroimaan jne. siivoamaan jääkaappi myös takapuolelta, mutta edes jääkaapin ohjekirjassa ei sanota, miten sen yksi ihminen saa siirrettyä...
Miten iso jääkaappi siirtyy?
8
15238
Vastaukset
- voit mennä
naapurin isännän juttusille siirtoapua pyytämään.palkinnoksi voit vaikka tarjoilla piirakkaa;)
On edessä säätöjalat ja takana pyörät.Kun jollakin konstilla saat jääkaappia edestäpäin kallistettua taaksepäin niin sit senkun työntelee sitä...:)
- vastaus täällä
kallista "tornia" sen verran taakseppäin että saat ujutettua maton kaapin alle, niin pitkälle että se ylettyy sinne takajalkoihin asti. sitten kallistelet kaappia eteenpäin ja työnnät sen lopun maton sinne takajalkojen alle ja sitten vaan siirrät. yksin tuonnistuu kun laittaa maton vaan etujalkojen alle.
- lehdessä oli ohje!!
ja kuulemma lähden mukaan toimikin!!
ELikkä semmosia vanhoja keitettyjä perunoita muistaakseni tai sitten muuten vaan nahistuneita ne oli. no pää asia on se että ne ei hajoa helposti..
eli leikataan n1-2cm paksuja viipaleita ja laitetaan ne sitten jääkaapin/kirjahyllyn kulmiin. (nostetaan jollakin puukapulalla sitä kaappia kulmasta ilmaan)
sitten kun on joka kulmassa potun palat niin eikun liikuttelemaan sievästi. - ei onnistu
lehdessä oli ohje!! kirjoitti:
ja kuulemma lähden mukaan toimikin!!
ELikkä semmosia vanhoja keitettyjä perunoita muistaakseni tai sitten muuten vaan nahistuneita ne oli. no pää asia on se että ne ei hajoa helposti..
eli leikataan n1-2cm paksuja viipaleita ja laitetaan ne sitten jääkaapin/kirjahyllyn kulmiin. (nostetaan jollakin puukapulalla sitä kaappia kulmasta ilmaan)
sitten kun on joka kulmassa potun palat niin eikun liikuttelemaan sievästi.Se jääkaappi on tiukassa kolossa, joten ei mulla oo mitään mahiksia tunkea niitä pottuja sinne takajalkojen päälle. Samoin maton tunkeminen takapään alle on mahdotonta em. syystä.
Olen siirtänyt isoa kirjahyllyä huoneesta toiseen pyyhkeiden avulla -- sinänsä homma toimii, muttei silloin jos on mahdotonta laittaa mitään toisen pään alle. - karkki
ei onnistu kirjoitti:
Se jääkaappi on tiukassa kolossa, joten ei mulla oo mitään mahiksia tunkea niitä pottuja sinne takajalkojen päälle. Samoin maton tunkeminen takapään alle on mahdotonta em. syystä.
Olen siirtänyt isoa kirjahyllyä huoneesta toiseen pyyhkeiden avulla -- sinänsä homma toimii, muttei silloin jos on mahdotonta laittaa mitään toisen pään alle.kallistat sitä eteenpäin, ettei takajalat ota maahan ja vedät maton päällä sen ulos.
- hande
Meillä ollan siirrelty isoja painavia tavaroita hyllyjä, kaappeja, ym. hyvällä menestyksellä käyttäen apuna skeittilautaa.
Vaatii kyllä että tuetaan koko ajan siirrettävää kappaletta.
Eihän isokaan jääkaappipakastin yhdistelmä loppujen lopuksi paljon paina kun tyhjentää, ennen kun vetää paikaltaan pois. - eilen samanlaisen
perävaunusta vanhan maton päälle,kiskoin rappukäytävässä sen hissiin ja sieltä edelleen kahden kynnyksen yli keittiöön paikalleen. ja yksin.ja mattokin on vielä käyttökelpoinen.hyvin se käy.huomenna lähtee vanha päinvastaiseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713