Sain tänään elämäni ensimmäiset sakot parkkisakkoja lukuunottamatta. Kortti miulla on ollut vasta vähän yli vuoden. 84 euroa pamahti kun en käyttänyt turvavyötä enkä pysähtynyt suojatien eteen johon oli pysäköity auto. Onnekseni en saanut ylinopeudesta sakkoja sillä varmasti ajoin yli sallitun (40 km/h)..Vaikka näin valkoisen farkku mondeon jalkakäytävällä, en ajatellut että jäisin haaviin :)
Sain sakot..
10
637
Vastaukset
- sinivilkku
>>kun en käyttänyt turvavyötä enkä pysähtynyt suojatien eteen johon oli pysäköity auto
- Tsiisus!!
Ja jos sillä suojatiellä olis ollut joku, olisit voinut ajaa häne päälleen, ja vaikka et olisi osunutkaan, niin korttisi olisit menettänyt.
No voit lohduttautua sillä, että kaltaisiasi pösilöitä näkee joka päivä liikenteessä.- ei-lohduta
Mikä lohutus tuollainen muka on? Pikemminkin surullinen tosiasia joka vaarantaa muuiden terveyden ja hengen.
- Rölli
No todella vähällä oot selvinny. Et saanut sakkoa kun suojatien eteen pysähtymättä jättämisestä. Siitä saa 12 päiväsakkoa ja minimi on 7€ eli just ton 84€
Tää kertoo nyky asenteista aika paljon että ollaan ylpeitä sakoista ja idioottimaisuudesta liikenteessä.
Ennenvanhaan ei tommosta typeryyttä ois kehdannu ääneen tunnustaa. - teikäläisiä riittää
kyllä ottavat kortin kohtapuolin pois - ja hyvä niin.
- töihin----->
Vitutus kasvaa kun meet kunnon töihin ja sakkosummaan lyödään nolla perään
Ja tuo sakkohan ei kuormita korttia joten mitä väliä? Hae netistä vaikka 2 vuotta maksuaikaa ja laita nettipankkiin automaattiseen maksuun 3,5€ kuukaudessa
- vil_ma
Maksoin sakon heti kun sen sain eli yhdeksän vuotta sitten!!!!! Miksi kommentoit noin vanhaa juttua??
vil_ma kirjoitti:
Maksoin sakon heti kun sen sain eli yhdeksän vuotta sitten!!!!! Miksi kommentoit noin vanhaa juttua??
NOh miksi sitten ylläpito haluaa ekalle sivulle tällaisia vanhoja ketjuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244