kalat+leijona?

leijonatyttö

miten sopii? voitteko kertoo, ja onko kokemuksia?

15

11670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dshsh

      Olen ollut jo koko syksyn ihastunut erääseen mieheen (tai olisiko vielä syytä sanoa poikaan). Olen aivan sekaisin hänestä enkä välillä saa unta kun ajattelen häntä. Sain tietää että tämä ihminen on horoskoopiltaan kalat ja tämä tieto sai minut uskomaan horoskooppeihin. Sain lahjaksi eräänlaisen horoskooppikirjan ja sen mukaan kalat ja leijona sopii yhteen. Kalat ovat romanttisia ja vaativat rauhallisen etenemisen suhteessa. Jos nyt mietin miten minun ja tämän kyseisen miehen "suhde" on edistynyt,niin ennen kuin me olemme onnellisesti yhdessä niin on tainut ihmiskunta joutua sukupuuton uhriksi, niin hidasta tämä näyttää olevan. Välillä hän on todella kiinnostuneen oloinen minusta, ja vaihtaa katseita ja pyrkii minun lähelle, mutta heti seuraavana päivänä tilanne on päälaellaan.
      Varoitan, vaikeita tapauksia on, ainakin näin leijonan näkökulmasta.

      • leijona_nuoriN

        ja tässä on menty 3 kk ja vielä on kiinnostus. ekat treffit tekemättä...mutta suukon olen saanut baarissa.
        välillä yhteyttä, välillä ei.
        just jännää!! ollaa nuorii..ei tartte heti vakiintuu! pitää nauttia matkasta..... kai? kunhan ei tukahdata. voi samal pitää oma elämä! :D


      • tbtbm

        Täällä ihan sama tilanne, mutta merkit toisinpäin - minä kalat-nainen ja mies jellona. Tilanteestamme ei ota selkoa, itse olen tehnyt selväksi oman kiinnostukseni, mutta ota tuosta miehestä nyt selvää... Onko sitten vain merkki siitä, että hän ei ole kiinnostunut vai eikö hän osaa puhua tunteistaan?


      • Anonyymi

        Tuttu tunne.. aivan kuin minulla ja kalat miehellä


    • LEON

      Kissat tykkää kalasta...nammmm..slurps...

    • fisutar83

      Leijona ja kalat on molemmat fantasiatyyppejä, kalat niitä luomassa ja leijona toteuttamassa, pääpiirteittäin. Leijona on ainakin mulle ainoa ollu, joka vie jalat alta!

    • kalanainen

      ja jellomiehet sopii hyvin! Sekä aatteet että fysiikka käy oikein hyvin yksiin. Itsellä parhaat ja kiihkeimmät seksi- ja rakkaussuhteet olleet leijonamiehiin, kuten elämäni rakkauskin on

      • tuntuu, että

        kala- mies on liian rauhallinen leijonalle. Itse olen tulta ja tappuraa ja kaipais kunnon vastusta, niin eihän sitä tunnu oikein saavan.
        Eikä kys. yksilö tunnu tajuavan minkämoisen tulisielun yrittää kesyttää.
        Välillä sitten vedän leijonan tapaan pitkänkin hiljaisuuden ja huomaan etten välillä uhraa ajatustakaan kalan suuntaan.

        Että voisin yhtyä edellä mainittuun, kissat syö kalaa ja siinä se oli. Hetken kesti huvi.


      • vastasin
        tuntuu, että kirjoitti:

        kala- mies on liian rauhallinen leijonalle. Itse olen tulta ja tappuraa ja kaipais kunnon vastusta, niin eihän sitä tunnu oikein saavan.
        Eikä kys. yksilö tunnu tajuavan minkämoisen tulisielun yrittää kesyttää.
        Välillä sitten vedän leijonan tapaan pitkänkin hiljaisuuden ja huomaan etten välillä uhraa ajatustakaan kalan suuntaan.

        Että voisin yhtyä edellä mainittuun, kissat syö kalaa ja siinä se oli. Hetken kesti huvi.

        et kalaNAINEN ja leijonamies sopii;) Kalamiestä en voi itsekään sietää, ovat liian lepsuja. Jellomiehestä on sopivasti vastusta ja yhtä tulinen on kuin itsekin


    • tulinen leo

      Oikein tartti vastata tähän. minä leijonavaimo ja kalamieheni ollaan nyt oltu tänä vuonna 18 vuotta yhdessä joten voit päätellä sopiiko nämä kaksi merkkiä yhteen. minä tulisena luonteena pidän meteliä ja mieheni ui siinä taistelussa kuin kala vedessä. älä epäröi jos sydämessäsi tuntuu polskahtelua vaan iske kyntesi hellästi kiinni. sen sanon ettei yhteiselämä ole ainakaan yksitoikkoista.

    • pitäisi toimia

      Kaksi huoletonta merkkiä. Toimii, ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Molemmat leijuvat ties missä omissa visioissaan, jolloin arkipäivän rutiinit ja raha-asiat saattavat olla vähän niin ja näin. Mutta suosittelen, koska onnistuessaan varmasti todella hieno yhteensopivuus. Kannattaa varoa liiallista hauskanpitoa, sillä kumpikaan merkki tuskin kieltäytyy mistään uudesta, jännittävästä, luovasta tai rohkeasta ideasta, vaan molemmat heittäytyvät täysillä mukaan kaikkeen.

      Suhde saattaa epäonnistua oikeastaan vain silloin, jos leijona on liian aktiivinen ja kalat sattuu olemaan erityisen laiska yksilö. Leijona on enemmän käytännönläheinen ja toteuttavampi osapuoli, siinä missä kalat on ääriteoreettinen. Toisaalta tällaiset eroavaisuudet saattavat myös täydentää toisiaan. Kokeilkaa, mitään menetettävää ei ole!

      • leijonatyttö

        Oonkohan mä sitten jotenki outo leijona, ku oon aika hiljanen ja ujo, en mikään energinen ja aktiivinen...? Kalat taas on tosi puhelias ja sosiaalinen(en kyl oo täysin varma, onks se kalat, voi olla myös vesimies...)...


      • vaikutus
        leijonatyttö kirjoitti:

        Oonkohan mä sitten jotenki outo leijona, ku oon aika hiljanen ja ujo, en mikään energinen ja aktiivinen...? Kalat taas on tosi puhelias ja sosiaalinen(en kyl oo täysin varma, onks se kalat, voi olla myös vesimies...)...

        vahvistuu iän myötä. Siinä voipi olla selitys.


    • jokunuori1

      toivon, että toi toimis.. ja vaikka kaikenmaailma väittää, että ei toimi niin toimii! ite oon leijona 13.v :D ja kauhee justin fani.. kun katon justinin ekaa suhdetta yhteen caitliniin niin toimii toimii kun caitlinkin oli leijona ja justin on kalat!

    • täydellinen pari

      Vanha on ketju,mut pakko on vastata..Toimii tosi hyvin jos teidän annetaan olla yhdessä ja rauhassa.Kateellisia riittää ja meillä on mennyt poikki jo kaksi kertaa kun Leijona ei osaa puhua..!Kuuntelee kaikkien ongelmat mutta unohtaa itsensä eikä puhu.Vuosien saatossa ongelmia on tämän takia tullut ja tosiaan ollaan nyt toista kertaa erossa.Rakastan Leijona miestäni,mutta enpä tiedä odotanko enää.Vaikka oikeasti tiedän että muita minulle ei tule.En vaan osaa ajatella muita,kun joka päivä rakastan häntä vain enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe