Pärnu talvella ?

kannattaako?

Olettko olleet Pärnussa talvella? Onko ihan kuollut vai suosittelisitteko. Ei siis mitään viikon kylpylälomaa vaan paria yötä itse varattuja hoitoja & kauneuspalveluita.
Missä hotellissa kannattaa asua?

9

10563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä.

Pärny on talvella suljettu kaupunki, sähköt ja vesi katkaistu, vai kulkukoiria juoksee pimeillä kaduilla.

• jarsit

kyllä ne juoksijat taitavat olla suomalaisia turisteja eikä koiria.osta samalla pärnystä uudet halvat silmälasit

• hööh

>Pärny on talvella suljettu kaupunki

Missä on sellainen kaupunki kuin Pärny?

Minun kartaltani ei sellaista löydy.

• Tyrky

Hermot menee,kun apinat ei osaa kirjoittaa edes kaupungin nimeä oikein.Prkl!

• Matti Olavi Matkailia

Kyllä Pärny on tosiaan on suljettu, portit oikein hitsaamalla kiinni, ei vielä tiedä avataanko ensi kesänä, selviää lähiaikoina.

• hiljaista on..................

Tervise paradiis on semmoinen lapsiperheen paikka jossa varmasti käyt asut sitten missä hotellissa vaan.Hiljaista on ollut kyllä talvella.Ole pari kolme päivää ja mene johonkin muualle loppulomaksi.

• matkusteleva

Moi!

Viime vuonna kävin Pärnussa kolmesti (outona lintuna koska en kertaakaan kylpylässä). Kesällä nautimme kuumista aurinkoisista kesäpävistä uimarannalla ja illalla menomestoista.

Syksyllä olin siellä vain päivän. Ihan mukavalta vaikutti silloinkin, ostoksia tein silloinkin (siis muutakin kuin viinaa ja tupakkaa).

Joulukuussa vietin pidennetyn viikonlopun siellä. Päivisinkin riitti paikkoja joissa käydä ja oli ihana nauttia lounasta ja myöhemmin illalla illallista rauhallisemmassa ympäristössä. Iltaisin saimme bailata aamuun asti. Baareissa riitti väkeä.Myös muita suomalaisia siellä bailasi ja näkyi kaupoissa, muitakin kuin eläkeläisiä. Ihan mukava loma sekin oli. Vikana päivänä nautimme kyllä myös Tallinnasta. Emme ajaneet suoraan laivalle vaan menimme sinne jo muutamis tunteja aiemmin nauttimaan erilaisesta vilinästä. Lyhyesti sanoen suosittelen.

• Miuku86

En ole itse käynyt Pärnussa talvella, mutta isäni on. Hänen mielestä Pärnu on tosi hiljainen kaupunki talvella.

• kokenut matkailija

...kun matkustimme Georg Otsilla suoraan Kuresaaren satamaan näytti Pärny aika hiljaiselta. Kaupunkiin päästyämme ladoja ja moseja oli paljon liikenteessä, näin jopa yhden zaigankin. Hallitus oli jo tosin aikoja sitten poistunut Tallinnaan. Syömistä ja yösijan kuitenkin saimme hyvin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      75
      5704
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4990
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3234
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2673
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2392
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1615
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1330
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      130
      905
    Aihe