Olettko olleet Pärnussa talvella? Onko ihan kuollut vai suosittelisitteko. Ei siis mitään viikon kylpylälomaa vaan paria yötä itse varattuja hoitoja & kauneuspalveluita.
Missä hotellissa kannattaa asua?
Pärnu talvella ?
9
10429
Vastaukset
- Tietäjä.
Pärny on talvella suljettu kaupunki, sähköt ja vesi katkaistu, vai kulkukoiria juoksee pimeillä kaduilla.
- jarsit
kyllä ne juoksijat taitavat olla suomalaisia turisteja eikä koiria.osta samalla pärnystä uudet halvat silmälasit
- hööh
>Pärny on talvella suljettu kaupunki
Missä on sellainen kaupunki kuin Pärny?
Minun kartaltani ei sellaista löydy. - Tyrky
Hermot menee,kun apinat ei osaa kirjoittaa edes kaupungin nimeä oikein.Prkl!
- Matti Olavi Matkailia
Kyllä Pärny on tosiaan on suljettu, portit oikein hitsaamalla kiinni, ei vielä tiedä avataanko ensi kesänä, selviää lähiaikoina.
- hiljaista on..................
Tervise paradiis on semmoinen lapsiperheen paikka jossa varmasti käyt asut sitten missä hotellissa vaan.Hiljaista on ollut kyllä talvella.Ole pari kolme päivää ja mene johonkin muualle loppulomaksi.
- matkusteleva
Moi!
Viime vuonna kävin Pärnussa kolmesti (outona lintuna koska en kertaakaan kylpylässä). Kesällä nautimme kuumista aurinkoisista kesäpävistä uimarannalla ja illalla menomestoista.
Syksyllä olin siellä vain päivän. Ihan mukavalta vaikutti silloinkin, ostoksia tein silloinkin (siis muutakin kuin viinaa ja tupakkaa).
Joulukuussa vietin pidennetyn viikonlopun siellä. Päivisinkin riitti paikkoja joissa käydä ja oli ihana nauttia lounasta ja myöhemmin illalla illallista rauhallisemmassa ympäristössä. Iltaisin saimme bailata aamuun asti. Baareissa riitti väkeä.Myös muita suomalaisia siellä bailasi ja näkyi kaupoissa, muitakin kuin eläkeläisiä. Ihan mukava loma sekin oli. Vikana päivänä nautimme kyllä myös Tallinnasta. Emme ajaneet suoraan laivalle vaan menimme sinne jo muutamis tunteja aiemmin nauttimaan erilaisesta vilinästä. Lyhyesti sanoen suosittelen. - Miuku86
En ole itse käynyt Pärnussa talvella, mutta isäni on. Hänen mielestä Pärnu on tosi hiljainen kaupunki talvella.
- kokenut matkailija
...kun matkustimme Georg Otsilla suoraan Kuresaaren satamaan näytti Pärny aika hiljaiselta. Kaupunkiin päästyämme ladoja ja moseja oli paljon liikenteessä, näin jopa yhden zaigankin. Hallitus oli jo tosin aikoja sitten poistunut Tallinnaan. Syömistä ja yösijan kuitenkin saimme hyvin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835