Aihe

Leijona ja Neitsyt

Elokuun Neitsyt

Leijona ja Neitsyt ovat vierekkäisiä merkkejä ja vierekkäiset merkithän tulevat aina hyvin toimeen. Minä, Neitsyt, olen aina nauttinut Leijonien seurasta, niin miesten kuin naistenkin. Leijonilla on hyvä positiivinen asenne ja he saavat suunpielet vääntymään hymyyn loistavan huumorintajunsa ansiosta. Leijonassa on jotain hienostuneisuutta, jotain samankaltaista kuin Neitsyelläkin. Sama maku.

Leijonat ovat iloisia ja nauravat paljon, eivätkä halveksi tai käänny ystäviään vastaan. Ovat ikuisia (LOISTAVIA!;) ystäviä, joihin voi luottaa.

Olisi kiva kuulla muiltakin mielummin näitä POSITIIVISIA kokemuksia Leijonan ja Neitsyen ystävyydestä ja rakkaudestakin.

Itse olen elokuussa syntynyt miespuolinen Neitsyt.

11

6925

Vastaukset

• Hei..

Meillä asiat toisin päin itse olen neitsyt, naispuoleinen ja mieheni on leijona.. hyvin olemme aina tulleet toimeen.

Joskus tulee erimielisyyksiä siitä kun leijona saattaa välillä olla hiukan itsekeskeinen... eikä ymmärrä täysin kaikkea sitä mitä saattavat muutkin ajatella, mutta näistä selvitään aina sillä etten itse takerru liikaa pikku seikkoihin ( tämä taas neitsyellä yleistä ) tai jos takerrunkin puhun niistä vain parhaan kaverini kanssa enkä aloita veivaamista mieheni kanssa.

Minun, neitsyen pikkutarkka ja kriittinen mieli saa aina positiivisen puolen kun olen mieheni kanssa... hän osaa aina kääntää asiat positiivisiksi kun oma mieleni on maassa.

Mitä muuta voisikaan toivoa...

• Vierekkäiset merkit eivät yleensä tule toimeen. Tämä ei tarkoita etteikö ole mahdollista, mutta yleensä sopivimmat kumppanit löytyvät muista. Ei sillä, itse olen vaaka ja pidän neitsyistä kovin, mutta omalla kartallani onkin neitsyttä.

• Paras ystäväni on neitsyt ja minä olen leijona, mieheni on neitsyt myös. Tuo pitää paikkaansa että neitsyt varmaan saakin jotain leijonalta ja tuo maku ja hienostuneisuus menevät yksiin mutta mutta eikös neitsyt ole aika varautunut?Ainakin minun mieheni on, samoin ystäväni. Se rassaa hermoa ihan lakkaamatta. Minä olen spontaani ja iloinen niinkuin sanoitkin...Luulen ettei leijona saa neitsyestä parhaita puolia esiin,ja toisinpäin.Joku muu merkki voisi sopia neitsyelle paremmin, neitsyt jää leijonan varjoon ja leijóna jyrää herkästi vaikkei sitä tarkoittaisi.Ja taas leijonan spontaanius, huumorintaju ja avoin asenne elämään tarvitsee samankaltaisen ihmisen lähelleen. Olen huomannut että kaksosissa on tiettyä energiaa ja draivia, samoin skorpiooneissa. Huomaan leijonana sopivani näiden merkkien kanssa yhteen.

• Olen samaa mieltä. Leijonilla on kiva luonne. Olen pitänyt kaikista tapaamistani Leijonista. Hyvä ystävä on Leijona. He ovat luotettavia ystäviä kuten Neitsyetkin, jos saan vähän kehua; olen itse elokuun Neitsyt-nainen.

• Minä olen leijona ja mieheni neitsyt. Yhdessä oloa on kestänyt jo 11 vuotta. Sen vain sanon ettei meillä ole ollut yhtään tylsää päivää. :) Minä olen
      kuten horoskooppinikin sanoo, melko tulinen luonne. Yhteen ottomme on tulista mutta niin on myöskin sopiminenki. Elämä on on mukavaa!!!

• Allekirjoitan tuon, mitä kirjoitit.
      Itsekin Neitsyt, nainen. Leijonat ihania, lämpimiä valloittavia.
      Itselleni tekee hyvää Leijonan seura.
      Asiat menevät oikeisiin mittasuhteisiin.

• Itse olen Jousimies nainen ja en tule kunnolla juttuun yhdenkään tulimerkin kanssa, kaikki tulen merkit on mulle liikaa! myös kaksoset ei nappaa, eikä vesimiehet, vesimiehet on liian masentuneita koko ajan. härkämiehet on liian mänttejä.
      skorppareista (naisista) tykkään <3 mutta miehekseni toivoisin neitsyen, kiikarissa yksi mutta välimatkaa on ja paljon. Ja poikkeuksellisesti en ole villi ja vapaa jouskari vaan nimenomaan seurustelevaa sorttia, en juuri ikinä kiinnostu kenestäkään mutta sitten kun kiinnostun niin on tosi kyseessä <3

• Härkä on tosin semmonen merkki, kuten kalat, rapu ja veskari, että uimme syvissä vesissä ja ymmärrämme ihmisen heikkouksia ja puutteita ja pystymme ymmärtämään heikossa asemassa olevia.
        Osaamme jakaa surut jne.
        Ymmärrän esim juoppoja ja kaikkia semmosia.
        Ainakin minä härkä(syntymämerkki)+ tiiän paljon muitaki(härät, rapu, kala ja veskari) ja tutkimus oli tehty Hollannissa, jossa tulos oli juuri tämä, että nämä 4 merkkiä ovat yleensä semmosia, jotka ymmärtää parhaiten heikossa asemassa olevia ja ovat oikeudenmukaisia luonteita.
        Joten jos härkä on hieman mäntti, niin se on vain pieni puute meidän luonteessa.
        Parisuhteessa pettäjiä löytyy kaikista merkeistä, mutta se tutkimus osoitti, että eniten pettäjiä kaksosissa ja härkä on keskivaiheilla listaa.
        Vähiten pettävät ravut ja kauriit tutkimuksen mukaan.

Härkä on usein myös kiusattu, kertoo ehkä härän hauraasta luonteesta.
        Mutta härkä osaa silti pitää puolensa, etenki kun vanhenee.
        Tai se ei riitele koskaan, mutta ei ole semmosten kanssa tekemisissä, joiden kanssa ei tule toimeen.
        Valitsee ystävät tarkkaan ja härillä on vähän kavereita, mutta ne vähät kaverit ovat sitten TÄRKEITÄ, joista ei luovuta.

• Tutkimuksen mukaan leijonat, oinaat, kauriit, jousimiehet ja kaksoset ovat niitä, jotka pärjää parhaiten kovassa työmaailmassa, joka johtuu näiden merkkien kovemmasta luonteesta, mikä ei ole välttämättä hyvä luonteenpiirre ollenkaan.
        Myös nämä merkit kiusaavat eniten, todettiin siinä tutkimuksessa.

• mun pitäisi olla nousevassa merkissä kaksonen mutta omaa kuu merkkiä en tiedä, välillä epäilin leijonaa mutta ..

• Uskollisimmat ystäväni ovat olleet leijonia.
      Leijona on erityinen ystäviä. Myös toiset neitsyet, kauriit ja ravut huippuja.
      Neitsytnainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      6643
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      71
      6232
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      259
      3825
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      70
      2943