Leijona ja Neitsyt

Elokuun Neitsyt

Leijona ja Neitsyt ovat vierekkäisiä merkkejä ja vierekkäiset merkithän tulevat aina hyvin toimeen. Minä, Neitsyt, olen aina nauttinut Leijonien seurasta, niin miesten kuin naistenkin. Leijonilla on hyvä positiivinen asenne ja he saavat suunpielet vääntymään hymyyn loistavan huumorintajunsa ansiosta. Leijonassa on jotain hienostuneisuutta, jotain samankaltaista kuin Neitsyelläkin. Sama maku.


Leijonat ovat iloisia ja nauravat paljon, eivätkä halveksi tai käänny ystäviään vastaan. Ovat ikuisia (LOISTAVIA!;) ystäviä, joihin voi luottaa.


Olisi kiva kuulla muiltakin mielummin näitä POSITIIVISIA kokemuksia Leijonan ja Neitsyen ystävyydestä ja rakkaudestakin.


Itse olen elokuussa syntynyt miespuolinen Neitsyt.

15

10981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain horoskoopilta...

      Hei..

      Meillä asiat toisin päin itse olen neitsyt, naispuoleinen ja mieheni on leijona.. hyvin olemme aina tulleet toimeen.

      Joskus tulee erimielisyyksiä siitä kun leijona saattaa välillä olla hiukan itsekeskeinen... eikä ymmärrä täysin kaikkea sitä mitä saattavat muutkin ajatella, mutta näistä selvitään aina sillä etten itse takerru liikaa pikku seikkoihin ( tämä taas neitsyellä yleistä ) tai jos takerrunkin puhun niistä vain parhaan kaverini kanssa enkä aloita veivaamista mieheni kanssa.

      Minun, neitsyen pikkutarkka ja kriittinen mieli saa aina positiivisen puolen kun olen mieheni kanssa... hän osaa aina kääntää asiat positiivisiksi kun oma mieleni on maassa.

      Mitä muuta voisikaan toivoa...

    • Poison

      Vierekkäiset merkit eivät yleensä tule toimeen. Tämä ei tarkoita etteikö ole mahdollista, mutta yleensä sopivimmat kumppanit löytyvät muista. Ei sillä, itse olen vaaka ja pidän neitsyistä kovin, mutta omalla kartallani onkin neitsyttä.

    • että jotta

      Paras ystäväni on neitsyt ja minä olen leijona, mieheni on neitsyt myös. Tuo pitää paikkaansa että neitsyt varmaan saakin jotain leijonalta ja tuo maku ja hienostuneisuus menevät yksiin mutta mutta eikös neitsyt ole aika varautunut?Ainakin minun mieheni on, samoin ystäväni. Se rassaa hermoa ihan lakkaamatta. Minä olen spontaani ja iloinen niinkuin sanoitkin...Luulen ettei leijona saa neitsyestä parhaita puolia esiin,ja toisinpäin.Joku muu merkki voisi sopia neitsyelle paremmin, neitsyt jää leijonan varjoon ja leijóna jyrää herkästi vaikkei sitä tarkoittaisi.Ja taas leijonan spontaanius, huumorintaju ja avoin asenne elämään tarvitsee samankaltaisen ihmisen lähelleen. Olen huomannut että kaksosissa on tiettyä energiaa ja draivia, samoin skorpiooneissa. Huomaan leijonana sopivani näiden merkkien kanssa yhteen.

      • Anonyymi

        Skorpionit ei sovi leijonalle yhtään sanon tän omasta kokemuksesta


    • Leinikki

      Olen samaa mieltä. Leijonilla on kiva luonne. Olen pitänyt kaikista tapaamistani Leijonista. Hyvä ystävä on Leijona. He ovat luotettavia ystäviä kuten Neitsyetkin, jos saan vähän kehua; olen itse elokuun Neitsyt-nainen.

    • hyvä yhdessä

      Minä olen leijona ja mieheni neitsyt. Yhdessä oloa on kestänyt jo 11 vuotta. Sen vain sanon ettei meillä ole ollut yhtään tylsää päivää. :) Minä olen
      kuten horoskooppinikin sanoo, melko tulinen luonne. Yhteen ottomme on tulista mutta niin on myöskin sopiminenki. Elämä on on mukavaa!!!

    • katiliini1969

      Allekirjoitan tuon, mitä kirjoitit.
      Itsekin Neitsyt, nainen. Leijonat ihania, lämpimiä valloittavia.
      Itselleni tekee hyvää Leijonan seura.
      Asiat menevät oikeisiin mittasuhteisiin.

    • outo234

      Itse olen Jousimies nainen ja en tule kunnolla juttuun yhdenkään tulimerkin kanssa, kaikki tulen merkit on mulle liikaa! myös kaksoset ei nappaa, eikä vesimiehet, vesimiehet on liian masentuneita koko ajan. härkämiehet on liian mänttejä.
      skorppareista (naisista) tykkään <3 mutta miehekseni toivoisin neitsyen, kiikarissa yksi mutta välimatkaa on ja paljon. Ja poikkeuksellisesti en ole villi ja vapaa jouskari vaan nimenomaan seurustelevaa sorttia, en juuri ikinä kiinnostu kenestäkään mutta sitten kun kiinnostun niin on tosi kyseessä <3

      • MrJuha82outolintu

        Härkä on tosin semmonen merkki, kuten kalat, rapu ja veskari, että uimme syvissä vesissä ja ymmärrämme ihmisen heikkouksia ja puutteita ja pystymme ymmärtämään heikossa asemassa olevia.
        Osaamme jakaa surut jne.
        Ymmärrän esim juoppoja ja kaikkia semmosia.
        Ainakin minä härkä(syntymämerkki) tiiän paljon muitaki(härät, rapu, kala ja veskari) ja tutkimus oli tehty Hollannissa, jossa tulos oli juuri tämä, että nämä 4 merkkiä ovat yleensä semmosia, jotka ymmärtää parhaiten heikossa asemassa olevia ja ovat oikeudenmukaisia luonteita.
        Joten jos härkä on hieman mäntti, niin se on vain pieni puute meidän luonteessa.
        Parisuhteessa pettäjiä löytyy kaikista merkeistä, mutta se tutkimus osoitti, että eniten pettäjiä kaksosissa ja härkä on keskivaiheilla listaa.
        Vähiten pettävät ravut ja kauriit tutkimuksen mukaan.

        Härkä on usein myös kiusattu, kertoo ehkä härän hauraasta luonteesta.
        Mutta härkä osaa silti pitää puolensa, etenki kun vanhenee.
        Tai se ei riitele koskaan, mutta ei ole semmosten kanssa tekemisissä, joiden kanssa ei tule toimeen.
        Valitsee ystävät tarkkaan ja härillä on vähän kavereita, mutta ne vähät kaverit ovat sitten TÄRKEITÄ, joista ei luovuta.


      • MrJuha82outolintu

        Tutkimuksen mukaan leijonat, oinaat, kauriit, jousimiehet ja kaksoset ovat niitä, jotka pärjää parhaiten kovassa työmaailmassa, joka johtuu näiden merkkien kovemmasta luonteesta, mikä ei ole välttämättä hyvä luonteenpiirre ollenkaan.
        Myös nämä merkit kiusaavat eniten, todettiin siinä tutkimuksessa.


    • outo234

      mun pitäisi olla nousevassa merkissä kaksonen mutta omaa kuu merkkiä en tiedä, välillä epäilin leijonaa mutta ..

    • Neitsytnainen69

      Uskollisimmat ystäväni ovat olleet leijonia.
      Leijona on erityinen ystäviä. Myös toiset neitsyet, kauriit ja ravut huippuja.
      Neitsytnainen

      • Anonyymi

        Olen leijona, mussa on mm. härkää, neitsyttä, vaakaa, vesimiestä. Olen lojaali, välillä tätä nykyä tylsistynyt maailman, yhteiskunnan ja ihmisten tilaan. Olen ekstrovertti ja paras ystäväni on ihana vaaka kalapainotteisuudella ja toinen leijona, jolla myös mm. neitsyttä. Perheeseeni ja tuttuihini kuuluu jokaisesta merkistä yhtä jos toista tallaajaa. Iloisimmat hetket koen toisen leijonanaisen kanssa. Olemme mahtavia, humoristisia, kykeneviä vakavoitumaan, vastuullisia, määrätietoisia ja oikeudenmukaisia yhdessä. Vaakani kanssa ihanaa pohtia ja analysoida. Puolisoni on härkä. Oi voi. Härässä voi olla myös jotain positiivista, varsinkin kun on leijonaa mukana, kuten mullakin härkää. Mutta merkkinä juuri härkä vähän masis. En pidä kieroilusta, pettämisestä, kadehtimisesta (tätä en omakohtaisesti ymmärrä/osaa tuntea), typerästä loukkaantumisesta, useampi skorppari tehnyt näitä, mutta myös ihana poikkeus-skorpioni kuuluu lähimpiin ystäviin. En koskaan hylkää ketään. En edelleenkään. Ne, jotka mulle ovat olleet tärkeitä, säilyvät aina mielessä ja hyvissä ajatuksissani, vaikka tiemme olisivatkin eronneet. Neitsyet - miksi salaatte asioita? Mitä pelkäätte? Muuten neitsyiden kanssa juttu luistaa. Ovat ihanan ystävällisiä ja rationaalisia. Optimistisiakin, vaikka eivät ehkä itse sitä ymmärrä, mutta kun joihinkin muihin merkkeihin vertaa. Eräs rapuystävä myös vähän liian herkkä ja salaa kilpailuhenkinen. Tätä En ymmärrä. Toisaalta kaksosen suora kilpailu ja jatkuva syventymättömyys on toisinaan riesa. Oinaat rakkaita, mutta järki hoi, mustavalkoisuus ei toimi monessakaan tilanteessa. Kaloilla jotain upeaa, tunne ja äly. Intuitiivisuuteen painottuen. Kauris omanarvontuntoinen, mutta melko korkeamoraalinen ja perfektionistinen, piirteet, jotka ihan hyviäkin minusta. Jousimies... jousimies. Hömelöt menijät, rakkaat. Tässä tuli sanottua kaikista jotain. Skorppari itsensä vanki. Hän näkee asiat monesti päinvastoin kuin minä. Harvoin yllätyn, eräs skorpionituttuni (- ei se hyvä poikkeus -) kuitenkin onnistuu välillä yllättämään loogisilla reiteillään, niissä on monesti negatiivinen pohjavire. Mutta viehättävyys heissä - jotain mitä en itse osaa olla. Se varmasti hyvä ominaisuus heillä. Toivottavasti myös heille itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen leijona, mussa on mm. härkää, neitsyttä, vaakaa, vesimiestä. Olen lojaali, välillä tätä nykyä tylsistynyt maailman, yhteiskunnan ja ihmisten tilaan. Olen ekstrovertti ja paras ystäväni on ihana vaaka kalapainotteisuudella ja toinen leijona, jolla myös mm. neitsyttä. Perheeseeni ja tuttuihini kuuluu jokaisesta merkistä yhtä jos toista tallaajaa. Iloisimmat hetket koen toisen leijonanaisen kanssa. Olemme mahtavia, humoristisia, kykeneviä vakavoitumaan, vastuullisia, määrätietoisia ja oikeudenmukaisia yhdessä. Vaakani kanssa ihanaa pohtia ja analysoida. Puolisoni on härkä. Oi voi. Härässä voi olla myös jotain positiivista, varsinkin kun on leijonaa mukana, kuten mullakin härkää. Mutta merkkinä juuri härkä vähän masis. En pidä kieroilusta, pettämisestä, kadehtimisesta (tätä en omakohtaisesti ymmärrä/osaa tuntea), typerästä loukkaantumisesta, useampi skorppari tehnyt näitä, mutta myös ihana poikkeus-skorpioni kuuluu lähimpiin ystäviin. En koskaan hylkää ketään. En edelleenkään. Ne, jotka mulle ovat olleet tärkeitä, säilyvät aina mielessä ja hyvissä ajatuksissani, vaikka tiemme olisivatkin eronneet. Neitsyet - miksi salaatte asioita? Mitä pelkäätte? Muuten neitsyiden kanssa juttu luistaa. Ovat ihanan ystävällisiä ja rationaalisia. Optimistisiakin, vaikka eivät ehkä itse sitä ymmärrä, mutta kun joihinkin muihin merkkeihin vertaa. Eräs rapuystävä myös vähän liian herkkä ja salaa kilpailuhenkinen. Tätä En ymmärrä. Toisaalta kaksosen suora kilpailu ja jatkuva syventymättömyys on toisinaan riesa. Oinaat rakkaita, mutta järki hoi, mustavalkoisuus ei toimi monessakaan tilanteessa. Kaloilla jotain upeaa, tunne ja äly. Intuitiivisuuteen painottuen. Kauris omanarvontuntoinen, mutta melko korkeamoraalinen ja perfektionistinen, piirteet, jotka ihan hyviäkin minusta. Jousimies... jousimies. Hömelöt menijät, rakkaat. Tässä tuli sanottua kaikista jotain. Skorppari itsensä vanki. Hän näkee asiat monesti päinvastoin kuin minä. Harvoin yllätyn, eräs skorpionituttuni (- ei se hyvä poikkeus -) kuitenkin onnistuu välillä yllättämään loogisilla reiteillään, niissä on monesti negatiivinen pohjavire. Mutta viehättävyys heissä - jotain mitä en itse osaa olla. Se varmasti hyvä ominaisuus heillä. Toivottavasti myös heille itselleen.

        Vesimiesten kanssa juttu luistaa, mutta siihen se tahtoo ilmamerkkien kanssa jäädäkin. Kaipaan paloa vielä enemmän.


    • Anonyymi

      En valitettavasti tunne horoskooppeja kovin hyvin, mutta onkohon niillä noin suuri vaikutus. Ihminen voi olla hyvä, luotettava, empaattinen, hyväntahtoinen jne. horoskoopeista riippumatta. Myös pahuuteen voi olla taipumusta. Jos on fiksu, ihminen ymmärtää, että vain hyvyys kannattaa ja pahuus tuohoaa ennen kakkea pahaa ihmistä itseään. Jos antaa horoskoopeille noin suuren vallan, voi tehdä helposti ihmisistä ennen aikaisia tulkintoja, vaikka heitä ei edes kunnolla tuntisi. Kaikkea hyvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe