Mä en sit pelleile.
En tiedä mikä se on.
Ku multa vaaditaan:
500 MHz Pentium class or compatible (700 MHz or faster recommended)
Mikä on mhz? -_-
11
1135
Vastaukset
- Erkki
Sehän tarkoittaa että kuinka monta kellojaksoa prosessori voi suorittaa sekunnissa.
- Idiootti vieläkin
OK juu.
Mutta mistä mä tiedän onko mulla riittävästi tuota mhz:tä?
Enhä mä tätä ohjelmaa koneelle voi ajaa ennenku mä tiedän että mulla on 500 mhz:tä. Tjn. >_ - ton tajuais
Tosiasiassa prosessorin kellotaajuutta joka pitäisi löytyä heti koneen käynnistyessä tai sitten XP:ssä oma tietokone kuvakkeen päällä hiiren oikeeta ja ominaisuudet.
- Enemmän idiootti
ton tajuais kirjoitti:
Tosiasiassa prosessorin kellotaajuutta joka pitäisi löytyä heti koneen käynnistyessä tai sitten XP:ssä oma tietokone kuvakkeen päällä hiiren oikeeta ja ominaisuudet.
Hahah nyt mä tajuan vielä vähemmän.
Ja mulla on vielä windows 2000...
Mutta kai sit pitää se kone sammuttaa ja katsoa että mitä siellä lukee. >_<
Mutta kiitokset jo nyt avusta! :)
Mä kirjottelen myöhemmin tänne jos sille on tarvetta. (toivottavasti ei tartte) - 700MHz
Enemmän idiootti kirjoitti:
Hahah nyt mä tajuan vielä vähemmän.
Ja mulla on vielä windows 2000...
Mutta kai sit pitää se kone sammuttaa ja katsoa että mitä siellä lukee. >_<
Mutta kiitokset jo nyt avusta! :)
Mä kirjottelen myöhemmin tänne jos sille on tarvetta. (toivottavasti ei tartte)Usko pois, eikö ollutkin?
- Vihastunut idiootti
700MHz kirjoitti:
Usko pois, eikö ollutkin?
Koska siellä ei näkyny mitään missä olisi lukenut mhz.
Tai edes luku 500 tai 700. -_-
Ja jouduin käynnistämään uudelleen 5 kertaa että kerkesin lukea ne jotkut osat sieltä.
Ainut minkä se mulle näytti alussa oli:
256ram
Nvidia jne jne. (mulla on vielä aika vanha nvidia versio:DDD)
Ja mulla pitäs olla koneessa 1gb ramia se 256..
Mutta nih, ei löytynyt mitään mhz:stä vieläkään. - Erkki
Vihastunut idiootti kirjoitti:
Koska siellä ei näkyny mitään missä olisi lukenut mhz.
Tai edes luku 500 tai 700. -_-
Ja jouduin käynnistämään uudelleen 5 kertaa että kerkesin lukea ne jotkut osat sieltä.
Ainut minkä se mulle näytti alussa oli:
256ram
Nvidia jne jne. (mulla on vielä aika vanha nvidia versio:DDD)
Ja mulla pitäs olla koneessa 1gb ramia se 256..
Mutta nih, ei löytynyt mitään mhz:stä vieläkään.Oisit kokeillu Pausea.
- Hämmästynyt idiootti
Erkki kirjoitti:
Oisit kokeillu Pausea.
Toimiiko muka pause alussa?:DDDDD
Ei toiminu deletekaan..
Mikä musta tuntu hiukan oudolta painaa, mutta ei se harmiakaan tehnyt.
Kai.
- elikkäs
Se on koneesi kellotaajuus. Jos koneesi kellotaajuus on pienempi kuin vaadittu, ohjelma/peli saattaa tökkiä. Mikäli isompi, ei haittaa. Näet oman koneesi taajuuden esim. kun käynnistät konetta ja painat del-näppäintä jolloin BIOS aukeaa. Tai sitten näet sen windowsissa laitehallinnasta. Katso prosessori.
Tuossa vaaditaan minimi 500MHz ja suositellaan 700MHz. Jos kone on uudempi kuin 5 vuotta niin luultavasti se on ainakin riittävän tehoinen. - tätä...
kirjoita siihen windows suorita kohtaan msinfo32 pitäs tulla kaikenlaista kivaa tietoa
- megahertsi.
on, ainaki kansakoulussa opin niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521