C-720 Ultra zoom

Fotaaja

Onko vielä kilpailukykyinen nykypäivän 200€ hintaluokan kameroiden kanssa? Kannattaako ostaa uusi C-720 hintaan 175€, toinen vaihtoehto olis Canonin 520?

3

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttöpäällikkö

Minulla on 765 ja sony .Kyllä optiikka on hyvä 765 .Mutta sony on työmaakäytössä koska se on nätti pitää taskussa.Ostaa vaikka minkä tunnetun merkin niin hyvää tulee.Sonyssa on hyvä se ,että siinä riittää virtaa ainakin viisi kertaa enemmän kuin missään muussa.720 on vissiin aikaisempi malli kuin 765 se maksoi 300 euroa zoom optinen 10*

• UZoom

Jos et suurentele kuvia A4 isommaksi tai et rajaa liikaa otoksia, niin tämän pelin 3 megapikseliä riittää.
      Jos kuvaat pimeässä, on k.o. kameran etsin aika himmeä, mutta kuva-alue etsimessä on se, mitä kuvaankin tulee, toisin kuin optisissa pokkarietsimissä (Canon).
      Pimeätarkennus tästä kamerasta puuttuu.
      Muuten pelittää hyvin, kuvan laatu hyvää pokkaritasoa.
      Zoomi tässä on 8x (taisi olla jotakin 40...320 mm kinokooksi suhteutettuna). Joten kilpailukykyä löytyy vielä.
      Itse olen kuvaillut 720:lla pari vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      66
      4946
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      33
      3747
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      23
      3362
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2325
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1532
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1486
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1443
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe