Tykkään kovasti nimestä Venla.Taitaa olla aika yleinen tytönnimi,mutta itse en tunne ainuttakaan Venlaa!
Olen ajatellut nimeksi tytöllemme Venla Helmi Sesilia.Muitakin nimiä saa ehdotella,lähinnä toisia nimiä.
Venla
13
2204
Vastaukset
- MPS
on minusta aika koiramainen nimi mutta hyvin yleinen myös lapsilla!
Sesilia on vähän väkisin väännetty...
Miten olisi Venla Helmi Susanna - tuo ehdottamasi
nimi on tosi kiva, parempi kun toi mitä edellinen kirjoittaja ehdotti. Siis Venla Helmi Sesilia on tosi ihana nimi!
- Gil
sopii hyvin vanhahtavan Venlan kanssa. Siinä on Niskavuori-tunnelmaa.
Helmi on nyt yksi suosituimpia pikkutyttöjen nimiä. Se menee Venlan ja Sesilian kaverina, mutta ehkä V:n ja S:n väliin jonkun persoonallisemmankin ratkaisun voisi löytää.
Venla Saimi/Saini Sesilia?
Venla Tuomi/Tuovi Sesilia?
Venla Reeta Sesilia?- Gil
lyhyt merkitysnimi (vrt. Helmi): Kielo, Vieno, Heljä..
- Liisa-Maria
???
- apua teidän kans
No voi hyvät hyssykät.
- vihdoin joku
meinaa laittaa jonkun NORMAALIN nimen =D ettei vilijonkkaa tai serafiinafoona megafoonia. =D
venlaa harkitsin itsekin silloin. laitettiin s-kirjaimella alkava nimi mikä on täällä kommentoitu viimevuosikymmenen mieleen tuovaksi ja mikähän se toinen oli...=D
tää palsta toimii aina niin loistavasti. =D - ruusu
Kielo Marikki olisi kaunis nimi tai miksei Venla Marikki. :)
- kerronpa
mieleen sellainen perisuomalainen vaalea lettipäinen elovena-tyttö. Vaikea kuvitella (?) tummatukkaisella tai hiirenharmailla hiuksilla varustettua tyttöstä Venla-nimisenä. ¨
Mutta kiva nimi kyllä on. Niitä parhaimpia. - gemini-04
Meillä on Venla Ilona..
musta paras on toi Venla Helmi Sesilia, tosi kaunis :) - Anonyymi
IHANA NIMI OLEN TODENNUT ET JOS SAAN JOSKUS TYTTÄREN NIIN NIMEKS TULEE AADA TAI KIELO
- Anonyymi
Minusta Venla nimi on ruma. Anteeksi vaan nimestä pitävät. Jos minulle olisi annettu Venla nimeksi ,vaihtaisin nimeni.
- Anonyymi
Venla Aida Maria
Venla Roosa Kamilla
Venla Aino Johanna
Venla Sini Susanna
Venla Veera Vilhelmiina
Venla Alma Helmiina
Venla Hilkka Josefiina
Venla Vilma Justiina
Venla Neela Henriikka
Venla Maria Isabella
Venla Kerttu Maria
Venla Maisa Helmiina
Venla Anna Johanna
Venla Oosa Neilikka
Venla Oili Aurora
Venla Helmi Loviisa
Venla Hilla Elina
Venla Kaisla Anniina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418