Markku Manninen?

Tietoa?

Hei.

Onko kokemuksia kyseisestä astrologista ja jos on, niin miten häneen saa yhteyden ja mitä velottaa? Käyttääkö uutta vai vanhaa aurinkomerkkijärjestelmää...laatiiko edes henkilökohtaisia horoskooppeja (siis luonneanalyysejä)?

Kiitoksia.

21

25619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh... Vanhana Ursan jäsenenä en yleensä koske tähän aiheeseen kepilläkään, mutta nimi ja naama on kyllä tuttu. Tavattiin Pauanteen pikkujouluissa joskus 90-luvun alussa. Se oli jonkinlainen viikonloppukurssi otsikolla 'Kolmannen vuosituhannen tiedemuodot'.
      Varsin hauska ja älykäs tyyppi, mutta en menisi ostamaan häneltä käytettyä autoa. Tulihan siinä tehtyä minullekin jonkinlainen syntymähoroskooppi ilmeisen kauheassa kankkusessa (minullakin vähän harva olo kuin lahnaverkolla). Kieltämättä siinä oli muutamia aika osuvia kohtia, mutta sitten kun hän väitti, että minulla on samanlainen julkisuudenkipeys kuin Madonnalla ja Lenitalla (oliko se nyt Kuu Leijonassa vai mikä...) niin johan minulta pääsi paskanen nauru. Samaa mieltä ovat kaikki tuttavat, joille olen niistä pippaloista kertonut.

      Jos en väärin muista, Manninen sanoi itse olevansa kala ja nouseva kaksonen, jonkalaisten yleinen elämäntehtävä on kerätä liiat rahat pois yksinkertaisilta. Niin että jos sinulla on löysää rahaa, itsepä päätät sen käytöstä ;)

      • astrokaima

        Manninen on Aur. Kalat ja nouseva Jousimies.


      • Tiiu tietää
        astrokaima kirjoitti:

        Manninen on Aur. Kalat ja nouseva Jousimies.

        Mannisen kartan nousumerkki on Kauris eikä Jousimies. Saturnus, nousumerkin johtotähti tosin on jousimiehessä.


      • Kulkija*
        Tiiu tietää kirjoitti:

        Mannisen kartan nousumerkki on Kauris eikä Jousimies. Saturnus, nousumerkin johtotähti tosin on jousimiehessä.

        Kyllä, nousu-Kauris on hän.


      • dsvvdsvsdvsd

        Oliskohan taidot ja ymmärrys kehittyneet sieltä 90 -luvun alkupuolesta?


    • ...

      Markku Manninen on Eeva-lehdessä astrologina ties kuinka monetta vuotta, ja ainakin minusta hänen merkkikohtaiset tulkintansa siellä ovat hyviä ja osuvia. Eevan horoskooppisivulta löytyy Mannisen sähköpostiosoite (en kehtaa laittaa tässä julkisesti, onkohan ees sallittua).

      • puhelinnumeroa?

        Miten voi varata ajan?


      • Tiiu
        puhelinnumeroa? kirjoitti:

        Miten voi varata ajan?

        Edellä sanottiin, että MArkku M:n s-posti osoite olisi Eeva lehdessä, kokeile sitä kautta. Luulen, että känny nro on miehellä salainen, muuten ei sais hetkenkään rauhaa.


    • Onkohan herralla nettisivuja?

      • Kulkija*

        Googlella löytyy... www.diktaattori.fi ja sieltä Sikariporras --> Yhteystiedot.


      • Kulkija* kirjoitti:

        Googlella löytyy... www.diktaattori.fi ja sieltä Sikariporras --> Yhteystiedot.

        Kiitos!


    • Ikimuistoinen kokemus

      Minä kuuntelin kymmenisen vuotta sitten kaksi ja puoli tuntia kiehtovaa tarinankertojaa, joka Malboron polttelun ja kahvin juonnin lomassa maalaili minulle sielunmaisemiani. Istuin haltijoituneena minulle tarjotun monologin ääressä.
      Osassa tarinaa tunnistin itseni päähenkilöksi, osassa olin vain yleisönä. Minulle on ihan sama, mahdunko tarjottuun muottiin - kokemus oli vertaansa vailla joka sanan verran.
      Muistoksi sain c-kasetin, jota olen kuunnellut kuin radio kuunnelmaa. Suosittelen lämpimästi!

      • Easywise mandragon

        Tuo viimeinen vastaus oli juuri samankaltainen valtaisa kokemus myös minulle. Hyllyssä on c-kasetti vuodelta 2000.

        Monta kertaa minun on pitänyt mennä tapaamaan ko. ukkoa, mutta aina joku keskeyttänyt. Nyt en taas muista e-mail osoitetta enkä puhelinnumeroa enää. prkl.


      • haaveilija

        Hei,Sinä joka olit Markun pakeilla kymmenisen vuotta sitten!
        Niin myös minä koin,ehkä elämässäni ensimmäisen kerran olevani tähti! Se oli upeaa! En valehtele jos kerron minun ystävä/ tuttavapiiristä vähintään parinkymmenen ihmisen allekirjoittavan saman!
        Mitä parasta syksyä sinulle:)


    • nousu oinas

      Olen käynyt Markulla vuosia ja loistava astrologi!Mielenkiintoinen näkemys atrologiasta....Ehdottomasti mielestäni paras!!

      • markku m

        Ei Eeevalehden elokuun horoskooppia ole julkaistu lainkaan netissä?


    • nousuneitsyt

      Kävinpä viime syksynä Mannisen vastaanotolla,en ollut koskaan aiemmin häntä tavannut ja eräs ystäväni antoi yhtistiedot. Kuuntelin pari tuntia juttuja omasta elämästäni, elämästä yleensä jne. Sain muistoksi muistitikulle asiat mistä hän puhui ja kartan. Jälkeenpäin tajusin kuinka hieno tuo kokemus oli! Olin melko ällistynyt tuosta istunnnosta ja menin sinne vaan huvikseni ja uteliaisuuttani. Älykäs, sivistynyt mies,pitää kissoista, voimaannuttaa vähän hukassa olevia ja muitakin..

      • monia_analyysejä_takana

        Omat kokemukseni ovat olleet hienoja, kun arvioin miehen antamaa analyysiä.... näin elämä on mennyt, enkä ole niihin paljon voinut vaikuttaa.
        Herralla on myös sivut trijata.com


    • Lorna1145

      Aika helkkarin hyvin on tiennyt elämäni käänteet. Niin maan prikulleen. Nyttemmin en tiedä onko taantunut, mutta 2010 kun minulle "ennusti", on käynyt tismalleen toteen.

    • Anonyymi

      Vieläkö Manninen ottaa vastaan asiakkaita ja mistä yhteystiedot?

    • Anonyymi

      En ole kuullut Mannisesta mitään pitkiin aikoihin. Mulla on hänen puhelinnumeronsa mutta tuski se on enää käytössä.
      On kyllä Suomen paras astrologi. Olen käynyt kolme kertaa häntä tapaamassa ja yhdellä hänen kursseistaan. Mannisella on loistava 9 osainen kuusarja alfasta omegaan johon me kaikki mahdumme. Tuon avulla pystyy näppärästi esim vaikka katsomaan ideaali puolison itselle.
      Mannine on kyllä mullistanut elämäni ja saan edelleen voimaa kuunnellessani noita kasetteja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe