1960- luvun lopulla sain käsiini astrologiaa käsittelevän kirjan, mutta sen nimi on osittain unohtunut, ja siksi käännyin tämän palstan lukijoiden ja kirjoittajien puoleen. jos te voisitta minua auttaa Kirjan nimi oli jotenkin näin. " Tunne itsesi ja ymmärrä lähimmäistäsi" Olen vuosien varrella yrittänyt saada kirjaa haltuuni, mutta tuloksetta. Saatan muistaa nimen väärinkin, mutta aihe oli asrologia, psykologia ja sivuttiin siinä hieman lääketiedettäkin
Haluaisin vielä kerran selailla tuota kirjaa, se nimittäin antoi minulle tarvittavan itseluottamuksen elämässä jaksamiseen, silloin, kun sitä kipeimmin tarvitsin.
Nykyisinhän on saatavissa alan kirjallisuutta vaikka kuinka paljon, mutta en jaksa enää juuri lukea suuria teoksia. Kiitän jo valmiiksi avusta, sillä tiedän, että tämän palstan lukijoilla ja kirjoittajilla on tieto kadonneesta kirjasta. Kun se löytyy, toivon siitä ilmoitusta palstalla ja sovitaan ehdoista ja tavasta , kuinka minä voisin vielä nähdä kyseisen teoksen.
KIRJA HUKASSA
JOSKUS LUETTU
2
1008
Vastaukset
Auttaisin mielelläni mutta nyt ei tule kyllä mitään kirjan nimeä mieleen!
- Anonyymi
Tuohon aikaan suomenkielisiä astrologian kirjoja oli pari hassua. Olavi Asikaisen Tähdet ja kohtalomme oli ilmestynyt ja von Gerichin vanha astrologia-kirja (vuodelta 1925 muistaakseni) joka oli melko sanatarkka käännös saksalaisesta von Klöcklerin kirjasta vaikka von Gerichin nimissä kulki. Vähän tunnettu oli Alma Tuomen pieni kirjanen, nimeä en muista. Ehkä joku muu unholaan vajonnut, mutta siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982