KIRJA HUKASSA

JOSKUS LUETTU

1960- luvun lopulla sain käsiini astrologiaa käsittelevän kirjan, mutta sen nimi on osittain unohtunut, ja siksi käännyin tämän palstan lukijoiden ja kirjoittajien puoleen. jos te voisitta minua auttaa Kirjan nimi oli jotenkin näin. " Tunne itsesi ja ymmärrä lähimmäistäsi" Olen vuosien varrella yrittänyt saada kirjaa haltuuni, mutta tuloksetta. Saatan muistaa nimen väärinkin, mutta aihe oli asrologia, psykologia ja sivuttiin siinä hieman lääketiedettäkin
Haluaisin vielä kerran selailla tuota kirjaa, se nimittäin antoi minulle tarvittavan itseluottamuksen elämässä jaksamiseen, silloin, kun sitä kipeimmin tarvitsin.
Nykyisinhän on saatavissa alan kirjallisuutta vaikka kuinka paljon, mutta en jaksa enää juuri lukea suuria teoksia. Kiitän jo valmiiksi avusta, sillä tiedän, että tämän palstan lukijoilla ja kirjoittajilla on tieto kadonneesta kirjasta. Kun se löytyy, toivon siitä ilmoitusta palstalla ja sovitaan ehdoista ja tavasta , kuinka minä voisin vielä nähdä kyseisen teoksen.

2

1126

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaisin mielelläni mutta nyt ei tule kyllä mitään kirjan nimeä mieleen!

• Anonyymi

Tuohon aikaan suomenkielisiä astrologian kirjoja oli pari hassua. Olavi Asikaisen Tähdet ja kohtalomme oli ilmestynyt ja von Gerichin vanha astrologia-kirja (vuodelta 1925 muistaakseni) joka oli melko sanatarkka käännös saksalaisesta von Klöcklerin kirjasta vaikka von Gerichin nimissä kulki. Vähän tunnettu oli Alma Tuomen pieni kirjanen, nimeä en muista. Ehkä joku muu unholaan vajonnut, mutta siinä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      60
      984
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      80
      896
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      18
      860
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      53
      794
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      691
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      559
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      515
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      505
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      459
    Aihe