TIPATON 4.1.2006

tippaeitapa

Sama vanha virsi jatkuu....

25

1640

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippaeitapa

      nythän mä vasta hokasin et aamulla 06:00 töihin, osaa tää tammikuinen raittius sekoittaa ihmisen,pienessä laitamyötäsessä elämä sentään sujui kuin tanssi mutta nyt...............

      • tippaeitapa .....

        Ehkä sinun pitäisikin elää pienessä laitamyötäsessä. Elämä sujuisi kuin tanssi.


      • tippaeitapa
        tippaeitapa ..... kirjoitti:

        Ehkä sinun pitäisikin elää pienessä laitamyötäsessä. Elämä sujuisi kuin tanssi.

        Ei ainakaan tammikuussa, enskuussa sitten korkit poksahtelee ja viinit virtaa...


    • Samanlainen päivä ja ilta on tulossa, ilman alkoholia.. ja aamullakaan ei ole krapulaa.

    • paranoidi

      töihin mennään, krapulatta.

      • pörri1

        samat on suunnitelmat mulla.Reippaana töihin ja vielä pirteenpänä kotiin,vai kuinka.t pörri


      • paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

        samat on suunnitelmat mulla.Reippaana töihin ja vielä pirteenpänä kotiin,vai kuinka.t pörri

        Laulellen täs töihin lähdetään. Illalla pois sieltä, en tiedä millä tuulella.


    • kjorma

      virteni on enempi humpahtavaa sorttia
      raittiuteeni liittyy iloiset sävelmät
      humppa, humppa tättäräää...

      • pörri1

        sullekkin.Ilosen sorttisia on minunkin laulellmat.Nyt en kyllä enempiä ehdi käydä tänne laulamaan.Työt kutsuu.
        Hassua päivää sulle.t pörri


    • pörri1

      sama virsi jatku mulla ainakaan.En vissiin muistanut silloin vuoden-vaihteessa mainita,että en aivan yhtä usein enää täällä aio käydä löpöttämässä kun aiemmin.Piipahtelen milloin piipahtelen.Tipattomuus jatkukoon kuitenkin ainakin tammikuun loppuun.
      Hauskaa päivän jatkoa kaikille.t pörri

      • meinaan yhteydet.

        Huomenta päivää.

        Sairaslomaa tässä viettelen täysin tylsistyneenä. Muuten vinkiksi vain, että itsesäälissä on kiva rypeä ja mitä kurjemmat ajatukset, niin aina parempi.


        No, leikki sikseen ja paranemaan päin tässä ollaan, kun ei tarvitse apujalkoja enää käyttää, mutta kuntoilla täytyy, että polvi notkistuu.


      • Mussukka
        Mettäläinen kirjoitti:

        meinaan yhteydet.

        Huomenta päivää.

        Sairaslomaa tässä viettelen täysin tylsistyneenä. Muuten vinkiksi vain, että itsesäälissä on kiva rypeä ja mitä kurjemmat ajatukset, niin aina parempi.


        No, leikki sikseen ja paranemaan päin tässä ollaan, kun ei tarvitse apujalkoja enää käyttää, mutta kuntoilla täytyy, että polvi notkistuu.

        Eilen tämä suomi oli kyllä lomalla. Vasta illalla aukes.
        Et nyt hoksannut tilata äänestystä kotiin, olisit saanut vaihtelua ja ties kuinka pirtsakkaita tyttösiä olisi ollut.


      • Mussukka kirjoitti:

        Eilen tämä suomi oli kyllä lomalla. Vasta illalla aukes.
        Et nyt hoksannut tilata äänestystä kotiin, olisit saanut vaihtelua ja ties kuinka pirtsakkaita tyttösiä olisi ollut.

        Kävin juuri postissa suorittamassa kansalaisvelvollisuuden ja vastaanotto virkailija oli vanhempi nainen. Eipä siinä paljon hymyilty ja tyrkkäsin vanhan räjähtäneen "lompuukin" nenän eteen henkilöllisyyttä kysyttäessä.


      • Mussukka
        Mettäläinen kirjoitti:

        Kävin juuri postissa suorittamassa kansalaisvelvollisuuden ja vastaanotto virkailija oli vanhempi nainen. Eipä siinä paljon hymyilty ja tyrkkäsin vanhan räjähtäneen "lompuukin" nenän eteen henkilöllisyyttä kysyttäessä.

        Jos nyt päätän rekisteröityä, niin kuinka tulen sitten nimimerkillä sisään? Jos unohdan tulla jonkun kautta, niin voinko sitten kirjoittaa, nimittäin usein nämä käynnit ovat vain kahvikupposen pituisia?


      • Mussukka kirjoitti:

        Jos nyt päätän rekisteröityä, niin kuinka tulen sitten nimimerkillä sisään? Jos unohdan tulla jonkun kautta, niin voinko sitten kirjoittaa, nimittäin usein nämä käynnit ovat vain kahvikupposen pituisia?

        etusivulta ja keskusteluun liittyvistä linkeistä.

        Ensin pitää liittyä jäseneksi ja sisäänkirjoittaudut keskusteluihin käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Voit tulla normaalistikin keskusteluun ilman rekisteröintiä.

        Vähän vaikea on tarkoin neuvoa, mutta lue ohjeet ja toimi niiden mukaan.


    • mussukka1

      Ei olisi pienessä sievässä onnistunut. Kuinka te muistatte kaikki käyttäjätunnukset ja salasanat, mun täytyy varmaan ottaa sininen vihko käyttöön, se siitä tietoturvasta. Muuallakin ne vaihtuu kuukausittain ja on joko näppiksen alla tai laatikossa. Ja piti vielä laittaa tuo ykkönen, kun ei muuten hyväksynyt. Ja minua ei sitten moitita, jos tulen rekisteröimättömänä, silloin on sininen vihko jäänyt toiseen käsiveskaan.

      • onnistui ja ei tullut ilmeisesti hikikään, vai kuinka mussukka 1. Vähän harva pää tässä tahtoo, olla itselläkin ja saattaa salasanat unhoittua.

        Ei muuta kuin reenailee ja mutisemaan itsekseen salasanoja päähän. t. Mettäläinen


    • Cettuz!

      Sama virsi. Parempaakaan ei voi olla kuin raittius.

      • aahoohoo

        oon minäki. Raittiuden myötä tulee niitä tuplabonuksia harva se päivä.

        Mä huomaan opettelevani nyt niitä asioita mitkä jotkut toiset on oppineen jo aikoja sitten ja oon kyllä ihan ku Liisa Ihmemaassa. Vielä ku sais itsetuntoo ees nimeks.


      • karbidi
        aahoohoo kirjoitti:

        oon minäki. Raittiuden myötä tulee niitä tuplabonuksia harva se päivä.

        Mä huomaan opettelevani nyt niitä asioita mitkä jotkut toiset on oppineen jo aikoja sitten ja oon kyllä ihan ku Liisa Ihmemaassa. Vielä ku sais itsetuntoo ees nimeks.

        virka itetunnost tuohon malliin. Jos Sää teet niit malauksii ja on vielä pokkaa näyttää niitä muille, ni aikastin hyvin on asiat; mää oon viime päivät ollu ihan "maissa", jotten oo täälläkään käynny ja huomella meinsin hakee vähän neuvoa-antavaa, joten se siitä tammikuusta!


    • mussukka1

      Uskon pörriä, että tämä rupeaa sujumaan minuutissa. Ja mettäläiselle, kuinka ne voi tuolla vaaleissa olla niin totisia, nimittäin ne virkailijat. Tulee sellainen tunne, että hiipisi johonkin mafioson pesään ja anteeksi häiriö.
      Johtuuko arkuudesta tai elämänmenosta, että tipattomien ketjua ei ole moni uusi löytänyt. Pannaanko mainoskampanja?

    • Mimmuli1

      Olipahan ronkeli systeemi, kun ei nimet tahdo kelvata, mutta sainhan jonkinlaisen nimmarin aikaiseksi.
      Tipaton (toivottavasti) tammikuun ja jos sujuu hyvin, niin antaa jatkua vaan.

      • mussukka1

        Onnistui tuo rekisteröinti vihdoin, tuo numero perässä on hyvä, meitä ykkösiä on täällä nyt monta. Mennään päivä kerrallaan kohti kuun loppua.


    • Viinietikka

      veisataan myös samaa komiaa virttä, ei tippaakaan tänä päivänä, tänä tipattomana tammikuun neljäntenä!

      Mukana ollaan, vaikkei joka päivä tule käytyä "ilmoittautumassa"
      Iloisin ja parasta toivottaen kaikille tasapuolisesti t. viinietikka, vaan ei kovinkaan hapan tällä erää

    • Melkein kaikilla ihmisillä, jäi joulua enne oleva kiire päälle. Töissä oli kauhea hässäkkä, kaupassa törmäiltiin ostoskärryillä, liikenteessä ohitettiin niin kun formula kisoissa. Ihmettelin tässä kun pääsin kotia, että pystyin olemaan rauhallisella mielellä koko päivän.
      Tätä se ilmeisesti raittius teettää !

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe