mikä hyvä uppo pumppu

pumpun ostaja

olen hankkimassa uppo pumppua. mikä on hyvä ja kestävä (omakotitalo)onko kokemuksia.

14

9178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

ei kannata ainakaan halvinta ostaa ne tahtoo hajota
      . hyvän saa 50-100e ja on jonkinlainen takuukin.

• pumpa

ABS Robusta TS200. Ei tartte pelleillä.

• ropustaa saa

muualta kuin tukusta??

• Make T

Meillä "ABS Robusta TS200" kesti juuri sen kaksi vuotta, mikä oli takuuaika, ja sen jälkeen pumppu hajosi. En suosittele!

• pumputtaja
        Make T kirjoitti:

Meillä "ABS Robusta TS200" kesti juuri sen kaksi vuotta, mikä oli takuuaika, ja sen jälkeen pumppu hajosi. En suosittele!

Minulla ensimmäinen Robusta 200 kesti 10 vuotta ja toinen on kahden kuukauden päästä 10 vuotta toiminut. Taidan vaihtaa sen viimeistään kesällä. Ja se on jatkuvassa käytössä salaojavesiä pumppaamassa. Ei kait sitä huonoksi voi sanoa.

• Humppa Veikko
        pumputtaja kirjoitti:

Minulla ensimmäinen Robusta 200 kesti 10 vuotta ja toinen on kahden kuukauden päästä 10 vuotta toiminut. Taidan vaihtaa sen viimeistään kesällä. Ja se on jatkuvassa käytössä salaojavesiä pumppaamassa. Ei kait sitä huonoksi voi sanoa.

Naapuri suositteli Robusta 200:a, kun omansa oli jo silloin kestänyt yli 10 v ja kestää tiettävästi edelleen. Ostin sellaisen ja kesti nelisen vuotta - vikakuvauksen (ei käynnisty itse, mutta avustettuna kyllä, ja sitten pyörii) perusteella maahantuojan edustaja arveli sähköviaksi, jota ei voi korjata, koska laitetta ei voi purkaa (tai ainakaan kasata takaisin luotettavasti purkamisen jälkeen). Uuden hankkimiseksi meni, joka tapauksessa olen aikeissa ostaa toisen samanlaisen.

• kokemuksella

Jos haluat pitkä ikäisen ja toiminta varman pumpun osta pumppulohjan pumppu.
      Olen Huoltanut puhdas/jätevesi pumppuja yli 10v ja vähiten on vikoja lohjan pumpuissa.
      lähimmän jälleenmyyjän saat selville osoitteesta www.pumppulohja.fi

• putki mies

eiköhän toi pumppulohja oo jo vähän menneen vuosituhannen juttu. tokihan niitä saa mutta kyllähän ne sitten maksaakin. grundfos sq 55 on tämän päivän paras uppo pumppu
      ruostumatonta terästä ja niinpoispäin. saa kaikki varaosat. hinta n 500-600

• tarkoitukseen

olet uppopumppua hankkimassa?

• korjaillu kans
        tarkoitukseen kirjoitti:

olet uppopumppua hankkimassa?

Aivan sama onko runko rosteri vai muovia jos laakerit pettää tai sisälle pääsee vettä,saati jos se pääsee jäätymään tai lämpenemään liikaa yleensä juuri NÄMÄ viat tuhoavat pumpun kuin pumpun.
        Toiset eivät kestä edes kuivakäyntiä mut uppopumppu kyl kestää,joskus se halpakin jestää tarpeen ja se kalliskin hajoo aikanaan ja huonosti käytettynä nopeammin näin on!

• kopiokopio

kai nuo kaikki "hyvät" pumputkin on toistensa kopioita...eli halvinta vaan

• uppo-pummpula

Grundfoss on hyvä! Meillä on toiminut avokaivokäytössä hyvin jo kohta 15 vuotta!

• Pumpex GA 200

Uppopumppu jossa on sisällä erikoistiivisteet, automaattinen katkaisu ja moottorin suojaus. Käsikahva ja kevyt siirtää, kun paino on vaan 3 kiloa. Pumpex GA 200 on kalliinpi ja kestävänpi kuin tavalliset peruspumput ja sen voi jättää vahtimatta pumppaamaan myös riittisissä paikoissa. Pumpexia kannattaa jopa korjata. Pumppulohja huolto on Lohjalla jos sitä tarvitaan.

http://www.mrlvi.fi/pdfaineistot/GA200.pdf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe