Pariin päivään en ole päässyt Suomi24:n keskustelusivuille tavalliseen tapaan.
Ensimmäisenä on ollut mainos "Roiskuu kun rapataan" ja sitten tyhjä sivu.
Yläreunassa on kuitenkin ollut ikoni suomi24 ja sitä klikkaamalla olen päässyt valikkoon.
Jos olen valinnut Keskustelut, en ole päässyt sen pitemmälle, mutta kun olen valinnut Gallerian niin sinne olen päässyt ja sitten sieltä esim. omaan profiiliini ja klikannut jotakin keskustelua, johon olen osallistunut ja päässyt vihdoin viimein näille sivuille!
Sähköposti on myös ollut sitkeä avattava.
Suomi24:lle gallerian kautta!
3
349
Vastaukset
- Anu.1
Ei millään tahdo päästä keskustelupalstalle, en tiedä miksi tämä nyt on näin vaikeaksi laitettu.
Tänään illalla ei ole mitään vaikeuksia. Joskus laitehuollot näyttävät tuolta, joskus taas agressiiviset viestihyökkäykset. Maailmalla kun on ihmisiä, jotka nauttivat siitä, että lähettämällä muutamilla vallatuilla tietokoneilla esim 1000 viestiä sekunnissa johonkin posti- tms palvelimeen, sen saa "polvilleen". Sitten tuleekin huollolle ja ylläpidolle pään raapimista.
- saara.dma
Olisi mielenkiintoista joskus tutustua muidenkin maiden keskustelupalstoihin ja vähän kurkata, millaisia asioita heillä on sydämellään.
Ehkäpä sinä MdK voisit ilmoittaa meille riikinruotsalaisen 70 "leppoisan kahvipöydän" osoitteen. Onkohan sekin ehkä Eniron ylläpitämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on677319- 707133
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1505773Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist534748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204119Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53780- 313397
- 373328
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802823Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin1872350