Pariin päivään en ole päässyt Suomi24:n keskustelusivuille tavalliseen tapaan.
Ensimmäisenä on ollut mainos "Roiskuu kun rapataan" ja sitten tyhjä sivu.
Yläreunassa on kuitenkin ollut ikoni suomi24 ja sitä klikkaamalla olen päässyt valikkoon.
Jos olen valinnut Keskustelut, en ole päässyt sen pitemmälle, mutta kun olen valinnut Gallerian niin sinne olen päässyt ja sitten sieltä esim. omaan profiiliini ja klikannut jotakin keskustelua, johon olen osallistunut ja päässyt vihdoin viimein näille sivuille!
Sähköposti on myös ollut sitkeä avattava.
Suomi24:lle gallerian kautta!
3
404
Vastaukset
- Anu.1
Ei millään tahdo päästä keskustelupalstalle, en tiedä miksi tämä nyt on näin vaikeaksi laitettu.
Tänään illalla ei ole mitään vaikeuksia. Joskus laitehuollot näyttävät tuolta, joskus taas agressiiviset viestihyökkäykset. Maailmalla kun on ihmisiä, jotka nauttivat siitä, että lähettämällä muutamilla vallatuilla tietokoneilla esim 1000 viestiä sekunnissa johonkin posti- tms palvelimeen, sen saa "polvilleen". Sitten tuleekin huollolle ja ylläpidolle pään raapimista.
- saara.dma
Olisi mielenkiintoista joskus tutustua muidenkin maiden keskustelupalstoihin ja vähän kurkata, millaisia asioita heillä on sydämellään.
Ehkäpä sinä MdK voisit ilmoittaa meille riikinruotsalaisen 70 "leppoisan kahvipöydän" osoitteen. Onkohan sekin ehkä Eniron ylläpitämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902967- 841173
- 2101171
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1261114- 861102
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2041035- 65862
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?23755- 71737
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627