Pariin päivään en ole päässyt Suomi24:n keskustelusivuille tavalliseen tapaan.
Ensimmäisenä on ollut mainos "Roiskuu kun rapataan" ja sitten tyhjä sivu.
Yläreunassa on kuitenkin ollut ikoni suomi24 ja sitä klikkaamalla olen päässyt valikkoon.
Jos olen valinnut Keskustelut, en ole päässyt sen pitemmälle, mutta kun olen valinnut Gallerian niin sinne olen päässyt ja sitten sieltä esim. omaan profiiliini ja klikannut jotakin keskustelua, johon olen osallistunut ja päässyt vihdoin viimein näille sivuille!
Sähköposti on myös ollut sitkeä avattava.
Suomi24:lle gallerian kautta!
3
327
Vastaukset
- Anu.1
Ei millään tahdo päästä keskustelupalstalle, en tiedä miksi tämä nyt on näin vaikeaksi laitettu.
Tänään illalla ei ole mitään vaikeuksia. Joskus laitehuollot näyttävät tuolta, joskus taas agressiiviset viestihyökkäykset. Maailmalla kun on ihmisiä, jotka nauttivat siitä, että lähettämällä muutamilla vallatuilla tietokoneilla esim 1000 viestiä sekunnissa johonkin posti- tms palvelimeen, sen saa "polvilleen". Sitten tuleekin huollolle ja ylläpidolle pään raapimista.
- saara.dma
Olisi mielenkiintoista joskus tutustua muidenkin maiden keskustelupalstoihin ja vähän kurkata, millaisia asioita heillä on sydämellään.
Ehkäpä sinä MdK voisit ilmoittaa meille riikinruotsalaisen 70 "leppoisan kahvipöydän" osoitteen. Onkohan sekin ehkä Eniron ylläpitämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519