paras kampaamo?

ongelmahius

Oon vastikään muuttanut jykylään,ja nyt ois pakko päästä kampaajalle!mikä ois paras?siis sellainen todella hyvä ja ammattitaitoinen,joka osais nähdä mikä sopii ja mikä ei?tukka on ihan kamalassa kuosissa ja tosi ohut,eli tarvittais joku tosi hyvä kampaaja..!Ja ei kiitos mitään mummoille suunattua kampaamo Ritvaliisaa!!(ikää on 25)Ja kertokaa vähän hintatasosta,vaikka sillä ei kauheesti oo välii,oon valmis maksaan enemmänkin hyvästä kampaamosta..Olen opiskelija,eli saako jostai jotai alennusta?

109

44351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärkipaikkoja

      Suosittelen kaikille parturikampaamo Venusta(2)Kauppakadun päässä. Osaavat leikata ja värjätä hyvin, paikka on edullinen ja taustamusiikkina ei soi mikään MTV:n listahittipaska.

      • Ei herranjumala

        Älkää ihmiset vaan menkö Venukseen!!! Se äijä siellä leikkas mun hiukset kolmella saksenvedolla ja laitto mut pihalle märällä tukalla. Uskomaton paikka. Kadutti jo kun istuin siihen tuoliin. Ruikki vettä kukkien kasteluun tarkotetulla suihkepullolla, koko naama märkänä, ja pisti tukkaan sellasta euron sinistä geeliä ennen veti ne kolme "maagista" saksenvetoa. Tukasta tuli karsea, mutta en halunnut että se ois pilannu mun tukkaa entisestään, joten lähdin pois. Siellä haisi myös kauhealle. Halpahan se tietty oli. Mutta PLEASE ÄLKÄÄ ASTUKO SIIHEN PAIKKAAN HYVÄT IHMISET!


      • luulen
        Ei herranjumala kirjoitti:

        Älkää ihmiset vaan menkö Venukseen!!! Se äijä siellä leikkas mun hiukset kolmella saksenvedolla ja laitto mut pihalle märällä tukalla. Uskomaton paikka. Kadutti jo kun istuin siihen tuoliin. Ruikki vettä kukkien kasteluun tarkotetulla suihkepullolla, koko naama märkänä, ja pisti tukkaan sellasta euron sinistä geeliä ennen veti ne kolme "maagista" saksenvetoa. Tukasta tuli karsea, mutta en halunnut että se ois pilannu mun tukkaa entisestään, joten lähdin pois. Siellä haisi myös kauhealle. Halpahan se tietty oli. Mutta PLEASE ÄLKÄÄ ASTUKO SIIHEN PAIKKAAN HYVÄT IHMISET!

        Taidat puhua Venus 1:stä, koska mun äidillä on samanlaisia kokemuksia paikasta. Sittemmin paikka on lopettanut. Venus 2 Kauppakadun yläpäässä on eri paikka ja ihan jees (siellä ei ees leikkaa kukaan mies...)


    • ...

      ..oma suosikkini on Klips. Forumissa, Indiskan "alakerrassa"!

    • tosi hyvä

      Peili -niminen paikka Asemakadulla Marimekkoa vastapäätä on oma suosikkini. Nuorekas ja nuori paikka

    • Sanna

      Eli tuttuni ommaa kyseisen liikkeen ja aivan loistavaa jälkeä saapi hän aikaan! Sijaitsee matkakeskusta vastapäätä. Joka kerta olen antanut hänelle täysin vapaat kädet toteuttaa itseään ja lopputulos on aivan loistava!!!

      • Haadidi

        Tykkään myös!


    • ongelmahius

      asiallisista vastauksista!!!Onneksi niitäkin vielä saa!Ei voi kuin ihmetellä,että jotkut jaksaa päivystää näillä palstoilla kirjoitellakseen täysin ala-arvoisia ja törkeitä kommentteja,jotka eivät liity asiaan mitenkään!

    • suosikkini

      ...on ehdottomasti NAPS, siinä Vapaudenkadulla Alkon lähellä ja Makuunin vieressä. Emma on ihan loistava, ja kaiketi muutkin kampaajat ovat tosi hyviä!
      Opiskelijahinta naisilla sadan euron luokkaa, riippuen hiusten pituudesta.
      Koskaan en ole lähtenyt pettyneenä saati tyytymättömänä, vaan aina on ollut loistavaa jälkeä. Usein olen antanut vapaat kädet, sillä henkilökunta osaa kyllä löytää sopivat mallit ja värit jokaiseen tyyliin ja makuun! Ja on viimeinen ammattitaito, sillä henkilökuntaa koulutetaan. Ja kaupan päälle saa hyvää teetäkin. :P

    • TiinK

      Ainakaan kampaamo Paradisea en suosittele! Vaikka saa sen 10 vai 20 prossaa alennusta jos on opiskelija niin ei oo hintansa väärti! Itse tein sen virheen että menin ja saan kärsiä siitä aika pitkään...

      • aina erille pakosta

        Huokaus, ei taida löytyä kaikkia miellyttävää kampaajaa jykylästä. En ole AP mutta toivoin apua itellenikin tästä ketjusta.
        Olen vaihtanut kampaajaa aina viimeistään vuoden jälkeen, kun alkavat tuntua siltä että eivät minua kaipaakaan asiakkaakseen. Vai johtuisko tuo tunne siitä, että ovat ensin lipeviä ja kivoja, taitavia ja reagoivat asiakkaan juttuihin saadaakseen vakioasiakkaan ja sitten kun se on tapahtunut, leikkelevät puoliunessa mitä sattuu ja jopa huononpäivän tullen tiuskivat. Tai sitten saa aamulla ekana asiakkaana mennä istumaan edellipäivän karvojen sekaan, kun ei ole yrittäjä viitsinyt edes lakaista illalla tai tullaa aamulla sen verran aikaisin että silloin olisi lakaissut. Yök.


      • nykyään blondi
        aina erille pakosta kirjoitti:

        Huokaus, ei taida löytyä kaikkia miellyttävää kampaajaa jykylästä. En ole AP mutta toivoin apua itellenikin tästä ketjusta.
        Olen vaihtanut kampaajaa aina viimeistään vuoden jälkeen, kun alkavat tuntua siltä että eivät minua kaipaakaan asiakkaakseen. Vai johtuisko tuo tunne siitä, että ovat ensin lipeviä ja kivoja, taitavia ja reagoivat asiakkaan juttuihin saadaakseen vakioasiakkaan ja sitten kun se on tapahtunut, leikkelevät puoliunessa mitä sattuu ja jopa huononpäivän tullen tiuskivat. Tai sitten saa aamulla ekana asiakkaana mennä istumaan edellipäivän karvojen sekaan, kun ei ole yrittäjä viitsinyt edes lakaista illalla tai tullaa aamulla sen verran aikaisin että silloin olisi lakaissut. Yök.

        Mun miekestä paras paikka jykylässä on Jevely, se on Väinönkeskuisksessa 3kerroksessa.. Jälki on ihan todella ammattimaista ja nuori nainen kuka paikkaa pyörittää on oikein mukava ja juttua riittää varmasti kaikkien kanssa. Hinnatkaan ei mun mielestä ole pahat, kun ihan saa oikeesti ihan mahtavaa palvelua! Suosittelen, itse tänä iltana kävin kyseisessä paikassa, ja oon ihan tosi tosi tyytyväinen sekä väriin että leikkaukseen. Oon käyny Jevelyssä jo monen monta kertaa, enkä kampaajaani enää vaihda.


      • tiedonpuu

        Päivi Huttunen on ilmiömäinen hiusten leikkauksessa, erittäin hyvä ellei täydellinen.
        Olen hyvin tyytyväinen monien vuosien kokemuksella. Aion pysyä vakiasiakkaana leikkauksen suhteen.
        Mutta vielä pitäisi löytää kampaaja joka on ilmiöimäinen värjäämään..onko kellään tietoa tai kokemusta?


      • malliina
        tiedonpuu kirjoitti:

        Päivi Huttunen on ilmiömäinen hiusten leikkauksessa, erittäin hyvä ellei täydellinen.
        Olen hyvin tyytyväinen monien vuosien kokemuksella. Aion pysyä vakiasiakkaana leikkauksen suhteen.
        Mutta vielä pitäisi löytää kampaaja joka on ilmiöimäinen värjäämään..onko kellään tietoa tai kokemusta?

        HiusHelmi, jossa nyt uusi yrittäjä Mari, Vaajakoskella, osaa tosiaan valita värin kanssasi ja värjää hiuksia säästäen. Kauniit raidat saa aikaan. Jo toisen kerran siellä ehdin häneltä saada kauniin värin ja hellän ja huolellisen käsittelyn.


      • Näin se on nähtävä
        tiedonpuu kirjoitti:

        Päivi Huttunen on ilmiömäinen hiusten leikkauksessa, erittäin hyvä ellei täydellinen.
        Olen hyvin tyytyväinen monien vuosien kokemuksella. Aion pysyä vakiasiakkaana leikkauksen suhteen.
        Mutta vielä pitäisi löytää kampaaja joka on ilmiöimäinen värjäämään..onko kellään tietoa tai kokemusta?

        Olen käynyt Päivillä vuosia ja pian menossa uudelleen. Erittäin luotettavasti leikkaa ja laittaa. Koskaan ei tule ikäviä yllätyksiä ja voi istua tuoliin lehtiä lukemaan ja jutustelemaan takuuvarmasti turvallisin mielin. Aina on onnistunut leikkaukset, raidat jne. Tällaisesta paikasta ei kannata missään tapauksessa vaihtaa muualle. Hinnatkin on kohtuulliset, työ laatutyötä. Miksi mennä rosvoavaan salonkiin nuorten missukoiden käsittelyyn - siellä voi olla motivaatio-ongelmia ennemminkin ja valvotun yön painolastia. Päivi on pitkänlinjan ammattilainen. Liikkeen pitäjä kuten olla pitää. KIITOS!


    • Ehdottomasti!

      Sömsvj Thai. Kauppakadulla, kanikonttorin vieressä.

    • hyih......

      en muista tarkalleen mikä kyseisen parturikampaamo-liikkeen nimi oli, mutta kun kävelet kolmikulmaan ja katsot oikealle, niin siinä on sellainen pieni parturiliike.

      EN SUOSITTELE.

      ensinnäkin sain aivan hirveän hiustenleikkuun, ei sopinut lainkaan kasvoilleni ja pulitin siitä 50e. puhumatta siitä, että kun oli pesemässä hiuksiani, niin tämä nainen piti sormuksiaan sormissaan ja pitkät hiukset, niin siinä vaiheessa kun antoi AIVAN LIIAN KOVAKOURAISTA päähierontaa, niin sormukset tarttuivat hiuksiini ja hiuksiahan siinä katkesi kun se yritti saada hiuksiani sormuksista pois.

      ikänä en enää astu sinne ja minä kun ulkonäön perusteella luulin, että olisi ihan kiva paikka.

      • dfagfdsfgd

        ite kerran kävin siellä myös, ja en mene toista kertaa. sanoin että ei kerrostuksia. parturi vielä varmisti asian että ei kerrostuksia ja sanoin että ei. no kerrosti kuitenkin ja persiilleen meni, en tykännyt.


      • treertrtetretr
        dfagfdsfgd kirjoitti:

        ite kerran kävin siellä myös, ja en mene toista kertaa. sanoin että ei kerrostuksia. parturi vielä varmisti asian että ei kerrostuksia ja sanoin että ei. no kerrosti kuitenkin ja persiilleen meni, en tykännyt.

        Kyseistä parturiliikettä ei ole enää, muuttivat v. 2011 pois. oli ennen nykyisen meksikolaisen ravintolan vieressä.


    • BH

      Itsellä on hyvät kokemukset Kauppakadulta löytyvästä Hiushuone Korennosta. Kampaamoa voisi kutusua ekokampaamoksi. Leikkaus ja väri maksoi n. 70e ja palvelu oli erittäin hyvää!

      Myös Aki Korpisen kampaamokoulu oli erittäin positiivinen yllätys. Monet kaverit ovat paikkaa kehuneet myös. Kävin leikkauttamassa hiukset, maksoi 13 e ja tuli todella hyvää jälkeä. En sitten tiedä, että kannattaako kampaamokoulussa käydä mielummin keväällä, kun oppilaat ovat jo lähes valmistuneita. :)

      • 8+4

        Kerran kävin tuolla Korpisen koululla leikkauttamassa, mutta annettuani vapaat kädet sain kyllä sellaisen kampauksen, joka ei sopinut minulle ollenkaan. Hinta on kyllä halpa, mutta toista kertaa en mene sinne kolmea tuntia istumaan.


    • BH

      Itsellä on hyvät kokemukset Kauppakadulta löytyvästä Hiushuone Korennosta. Kampaamoa voisi kutusua ekokampaamoksi. Leikkaus ja väri maksoi n. 70e ja palvelu oli erittäin hyvää!

      Myös Aki Korpisen kampaamokoulu oli erittäin positiivinen yllätys. Monet kaverit ovat paikkaa kehuneet myös. Kävin leikkauttamassa hiukset, maksoi 13 e ja tuli todella hyvää jälkeä. En sitten tiedä, että kannattaako kampaamokoulussa käydä mielummin keväällä, kun oppilaat ovat jo lähes valmistuneita. :)

      • tyytymätön asiakas

        Olin kesällä Jyväskylässä turistina ja huomasin edullisen kampaamon (leikkaus 15e, pakkohan siihen oli tarttua, kun oli vain hiusten tasoitus kyseessä). Kyseessä oli juuri ketjussa mainitun VENUS. Menetelmänä oli juuri ketjussa mainittu hiukset sillä suihkepullolla märäksi ja sitten se leikkaus.

        Leikkaustapa oli aivan ihmeellinen (vähän tuolta ja tuolta) ja jälki todella hirveää!!! Minulle välittyi leikkauksen aikana tunne, että tämä kampaaja ei ole saanut mitään koulutusta. Kysyin äijältä suoraan, onko hän kampaaja. Vastaukseksi hän väitti voittaneensa kilpailuja, mutta koulutusta ei maininnut. Valitin leikkauksen tuloksesta, mutta reaktio tähän oli se, että hiuksia vain leikattin enemmän ja vahinkoa tapahtui vain lisää.

        Lopputuloksena oli se, että lähdin keskeneräisellä leikkauksella pois liikkeestä. Ei olisi jäänyt seuraavalle kampaajalle pelastettavaa, jos äijä olisi saanut jatkaa touhuaan. Kerroin, että en ole millään tasolla tyytyväinen lopputulokseen, mutta jouduin maksamaan koko hinnan (ei tuo 15e konkurssiin vie, mutta ärsytti maksaa paskasta).

        En ole Jyväskylästä (en muista millä kadulla kampaamo sijaitsi), mutta tämä VENUS, jossa minä kävin on täysin tasoton paikka. Välttäkää, jos mahdollista!


    • Tyyytyväinen asiakas

      Korte-Hair Kortepohjassa on ehkä paras, Tai sitten Huhtakeskuksessa sijaitseva Kampaamo EliteLook.

      • ????????????

        Missä muka tommonen on kortepohjassa!!!!!


    • Tukanleikkuun aika

      Kaneli & Maya Huhtakeskuksessa. Valitettavasti asun nykyään Kuokkalassa, eikä kauheasti innosta ajatus pyöräilemisestä sinne ja takaisin, joten pitää varmaan käydä jatkossa tässä lähellä.

    • sau123

      Minä myös kävin tänään tuossa Venus 2:ssa. Ja en ikipäivänä mene uudestaan! Värjäs raitoja tyyliin vähän väriä tuonne ja sitten vähän tuonne. Leikkauksessa kesti varmaan alle viisi minuuttia ja jälki oli sen näköistä. Pitkiä haituvia joka puolella ja latvat kuivemman ja haaroittuneemman näköiset kuin ennen leikkausta. Lisäksi selitti pokkana vielä että hiukset kasvaa latvoista, joten niitä pitää leikata usein että ne pääsee kasvamaan!! yritti kai saada mut käymään siellä usein. Lisäksi kaikki nuo hygieniajutut, hienhaju ja muu epämiellyttävyys oli edelleen voimissaan. Kaikkea muuta kuin hemmotteluhetki!!!

      • gik7eagj

        KLIPS /Jonna Forumissa!


    • Hair-cut

      SÖMSVJ Thai Kauppakadulla leikkaa hiukset ammattitaidolla ja edullisesti. Suosittelen lämpimästi!

    • heidi111

      Studio Aki Korpisella Jani on mahtava kampaaja! Osaa hommansa ja muutenkin mukava. :)

    • Amatöörejä kaikki

      Hyviä kampaajia ja kampaamoita ei ole olemassakaan. Alalle on hankkiutunut aivan liian pikkumaista porukkaa, joka ottaa heti itseensä, jos vähänkin arvostelet heidän kädenjälkiä tai jopa vaadit jonkinlaista korvausta pilalle menneistä hiuksista. Rahat kyllä otetaan, mutta mitään vastuuta ei ole siitä, vaikka ihminen saisi ½ vuotta kärsiä pilalle menneistä hiuksista ja kävellä pussi päässä sivukujia.

    • ei ikinä enään

      vaajakosken tien varressa lähellä siwaa ei kannata mennä,siellä rahankiilto silmässä terhikki leikkaa hiukset alta aikayksikön,nopeesti se asiakas ulos ja raha pois,muulla ei väliä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • Dyydyväinen

      Lumicin Heidi osaa leikata lyhyet hiukset tooooooodella hyvin!

    • reteeest

      KUUTAMO Tapionkadulla. Kaksi oikein mukavaa ja nuorta naista leikkaamassa hiuksia ja sieltä saa toki muitakin kauneudenhoitopalveluja. Niin ja opiskelija alennukset!

    • hopottajatyppi

      seppälän prismaan tullu uusi kampaamo, kävin testaa kauppa matkalla ja kyllä tykkäsin. pesi leikkas ja kuivas ja aineet ja maksi 28e. ja olen siis nainen. ei valittamista, peruskampaamo

    • pipru

      Studio Aki Korpisella Satu osaa tosi hyvin leikata ja värjätä. Ainut miinuspuoli on siinä liikkeessä eräs kampaaja joka kovaäänisesti haukkuu asiakkaiten hiuksia ja on muutenkin ylimielinen. Pitää varata ensikerran aika silloin kyseinen henkilö ole ilmapiiriä pilaamassa.

    • levent

      Onko kellään kokemusta kampaaja Ludmila Havumäestä? Opiskelijat saavat häneltä hiustenleikkauksen 14e ja olisi kiva tietää, onkohan hän hyvä kampaaja.

    • käynyt.

      Studio Ak kauppakadulla on ihan ok myös.

    • Helgevaa

      Parturi-Kampaamo Gaala ehdottomasti.

      • tukkatakana-

        Minä käyn myös Gaalassa,ja olen ollut tyytyväinen.


    • åååååååååååååååxxxxx

      parturikampaamo PEICCO on paras!:)

      • entinen peiccolainen

        Peicco OLI paras. Hyvät kampaajat lähti Lumicciin tai ovat äitiyslomalla nyt.


      • Anonyymi

        Peicco on luotettava olen käynyt vuosia,huolella tehty, välillä jos olen eksynyt muualle on on ollut pettynyt . kannattaa mennä peiccoon.olen aina ollut tyytyväinen 10 pistettä.


    • opiskelija

      Oon ihan eri linjoilla tuon Venus II:n suhteen. Se mies on tehnyt ehdottomasti parasta jälkeä kaikkiin aiemmin kokeilemiini verrattuna. Tyyli tehdä työtä on erikoinen, myönnettäköön, mut lopputulos hyvä.

    • TaaviBoi

      Reetta (ennen Napsissa) on hyvä! Napsissa kävin vain Reetalla. Nykyisin hän työskentelee Hiusfriikissä.
      Naps aika kallis ja yliarvostettu. Odotin kerran ystävääni siellä joka asioi ja yksi työntekijä kokoajan huusi ja puhui niin kovaa että luulin hänen vetävän jotain näytöstä tai showta! Yksi työntekijä taas haisi kerran niin vanhalle viinalle että asiointini heillä jäikin siihen.

      • miami

        Minä menin Reetalle Hiusfriikkiin ja petyin kyllä kovasti. Halusin jotain uutta ja olinkin varannut ajan monivärjäykseen, sanoin kampaajallekin tämän.
        No lopputuloksena oli, että monivärjäys tarkoitti tyviväriä ja paria lähes samansävyistä raitaa. Leikkaus oli että otettiin kaks senttiä latvoista pois, semmoinen mallinmuutos. Hinta oli kyllä kohdillaan eli korkea. Viimeistelykin oli pari lakansuihkausta. Aikaa jäi varatusta paljonkin eli tosi hötkytahtiinkin vielä teki.
        Enpä mene toiste.


    • Studio Aki Korpinen

      Studio AK:n Jenni on aivan huippu hyvä kampaaja. Ensimmäinen jyväskylässä joka on loihtinut hiuksistani semmoiset kuin olen halunnut. Värjäykset onnistuu aina ja Jennillä on todella hyvä silmä leikkauksia tehdessä. TYKKÄÄN
      Saan rahoilleni vastinetta kun käyn siellä.

    • NilNNN

      Ludmila Havumäki ja 14 euroa :DDDDDDDDDDDDDDDD

      Napsiin en mene. Siellä yks kampaaja kyseli asioistani ja kaikki vieressä kuulivat. Ei mitään yksityisyyttä vaan uteluja!

    • saxx

      Lacca!

      pieni ja viihtyisä paikka, ei turhaa hälinää ja hiusvärin vaikuttaessa usein tarjoavat kahvia, teetä ym. :) pesupaikalla hiusväriä pois pestäessä saa ihanaa päähierontaa samalla. kaiken lisäksi edullinen paikka! :)

    • Marica81

      Parturi-kampaamo Gaala on toiminut minulla. Pieni ja viihtyisä. Loistava palvelu. Ammattitaitoinen työnjälki. Suosittelen!! :)

    • GOLDHILL STUDIO

      GOLDHILL STUDIO on hyvä koko perheen kampaamo! Hinnatkaan ei päätä huimaa... Folio-raidoilla saatu raidat tosi lähelle tyveä. Suosittelen!

      • Tukkasilmillä

        Hiushelmi Vaajakosken apteekin lähellä. Avara studio ja yrittäjänä erittäin miellyttävä nuori rouva, ei mikään väripalettikummitus. Hinnat ihan kohdallaan, ilmaista parkkitilaa lähellä ja kuitti tulee pyytämättä. Mukavan kiireetön tunnelma.


      • Moniin pettynyt
        Tukkasilmillä kirjoitti:

        Hiushelmi Vaajakosken apteekin lähellä. Avara studio ja yrittäjänä erittäin miellyttävä nuori rouva, ei mikään väripalettikummitus. Hinnat ihan kohdallaan, ilmaista parkkitilaa lähellä ja kuitti tulee pyytämättä. Mukavan kiireetön tunnelma.

        Jes, oikein kiva täti ja osaa hommansa. Tulen käymään siellä vielä kaljunakin, aina sitä korvissa sen verran karvoja kasvaa.


    • Aasiakas

      Keljossa on suhteellisen uusi Hius Spa Viveka, tyttö yksin töissä sekä pätevä, kuuntelee loppuun toiveet ja ehdottaa perään omia suosituksiaan.Työ tehdään rauhassa ja jutellaan mukavia. Ei ollenkaan tukka-poikki-ja-rahat-pois -meininki ja oven saa tarvittaessa kiinni, ei tartte kaiken kansan nähtävillä olla värit taikka permikset päässä. Hinnatkaan ei pyörrytä. Suosittelen jos mahdollisuus liikkua keskustan ulkopuolelle.

    • gfdagdfgdfddf

      viimeksi kävin forumissa hairlekiinissa ja oli kyllä paras leikkaus ikinä. ite annoin vielä huonot ohjeet, koska en tiennyt oikein itsekkään mikä olisi hyvä joten annoin vapaat kädet parturille ja tulos oli sata kertaa parempi kuin olin kuvitellut. parturina oli joku nainen(nimeä en muista), mutta olisko ollu jotain tatuointeja ja lävistystä, todella ammattitaitoinen oli

    • Vihdoin tyytyväinen

      Olen nyt muutaman vuoden käynyt Hiusstudio Galleriassa (Kampaamo Nostalgian vieressä Asemakadulla) ja leikkauksiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Tanja Hokkanen (nyt tosin äitiyslomalla) on ihan ykkösluokan kampaaja: kuuntelee asiakkaan toiveet ja oikeasti toteuttaakin ne! Ei ole pienintäkään valituksen sanaa kyseisestä kampaamosta, ja opiskelija-alennustakin saa.

      Aikaisemmat kokemukseni Napsissa ovat olleet kohtuullisen hyviä - tosin henkilökunta leikkaa hiuksia melko säästeliäästi, eli rahalle ei tule niinkään vastinetta.
      Myös AK:n opiskelijapuolella tuli kerran käytyä. Silloin hiukseni olivat pitkät ja paksut, miltei alaselkään ulottuvat, ja toivoin pituuden säilyvän niin pitkänä kuin mahdollista, kerroksia vain tahdoin enemmän. Kyseinen opiskelija sitten selitti, että tahtoo aina tehdä asiakkaan mielen mukaisesti, eikä koskaan leikkaa liikaa pois. Siinä sitten istuskelin lehteä lukien, ja kun seuraavan kerran katsoin peiliin, niin olin saanut poika- ja polkkatukan risteytyksen. Täytyy sanoa, etten tiennyt mitä siinä tilanteessa olisi pitänyt ajatella. Pitää kuitenkin sanoa, ettei kyseistä tapahtumaa voi yleistää, sillä osa opiskelijoista on taitavampia, osa ei.

      Värjäyksistä ei ole kokemusta, mutta olisin kiinnostunut itsekin jos Jyväskylästä löytyisi joku oikein taitava värinkäsitelijä!

    • Väriä elämään!

      Röd ja Emmi tai Iita = parhaat värjääjät mitä on kohdalle osunu! Helsingissä asuneena kävin aina `trendi liikkkeissä` huippu nimien käsiteltävänä, eivät nämä tytöt jää kakkoseksi missään kohdassa niihin verrattaessa. Suosittelen!
      Hiukseni ovat olleet puolipitkistä pitkiin ja tummasta vaaleeseen kuparin kautta :) Ihmeellisintä on näissä rödin kampaajissa se että jos jotain haluan hiuksiini sen myös saan, aina. Aiemmin on käynyt, useasti, niin että haluamaani sävyä ei ole edes suostuttu tekemään kun on tekijän mielestä ollut mahdoton ajatus. Nyt ei ole kertaakaan värin suhteen ideaa torpattu ja aina hyvä tulos!
      Ja hinnat... Helsinkiin verrattuna ä l y t t ö m ä n halpaa!

    • Jemina

      Edullista jos etsit niin Hiusstudio Sanni Puikkonen leikkaa pitkät hiukset 27eurolla ja lyhyemmät sitäkin edullisemmin. Viime viikolla kävin ja hyvältä näyttää.

      Toinen Väinönkeskuksen Jevely. Myöskin suht edullinen paikka. Leikkaus ja värjäys yhteensä n.60e.

      Kolmas edullisin vaihtoehto Parturi-kampaamo HP. Hiustenleikkuu 13e ja mallinmuutos 17e. Eikä muutkaan värjäykset jne. kalliita ole. Kaveri käynyt monesti ja moitteeton tukka on. http://www.sporthouse.fi/kampaamo.php

      Netistä löytää kun hakuun laittaa. Onnea täydellisen kampaamon metsästykseen! :)

    • väriä elämään

      Missä on tuo hyväksi mainittu Röd?

    • Vienhiuksenimuualle!

      Yllä mainittu Röd on saanut todella huonon maineen. Siskoni oli käynyt leikkauttaa 5vuotiaan tyttö lapsen hiukset. Eivät osanneet yhtään lasten kanssa toimia ja jälki oli mitä oli. Olen myös kuullut että ei kaikilla ole edes oikeata ammattia kyseiseen työhön. Mutta nämä ovat vaan kuulopuheita,joten jokainen voi itse ottaa selvää. Minä en ainakaan astu kyseiseen liikkeeseen.

      • Uskoakko vaikko ei

        Missä sitten ite käyt kampaamossa? Halluisin iteekki sellaseen mitä kukkaa ei oo haukkunu missää ikkää ja kaikki onnellisen ihaanilla hiuksilla sieltä lähtöö? Voikko kertoa?
        Eekä mittää kuulopuhheita ku iha reheellistä tiettoo laita tulemmaa.


    • tukat suoriks

      Mä tiedän sen napsin kovaäänisen emman huutaa vaan ja ylipirtee eikä sitä jaksa

      • Aihetta sivuten

        Hieno nimitys parturille tuo hiusstudio. Opetin taannoin erästä mustaa muuttajaa lausumaan em. sanaa, tunti ja minulta lähes puolikas pullo meni eikä tuosta kahden ässän syndroomasta tullut mitään. Sitten meni hermot ja sanoin ukolle, parturi perkele, ja se pirukas oppi sen heti ja toisteli kulkiessaan, pairrturi pevrkeele. Katselivat vähän kysymysmerkkinä sen mustankiharaa tukkaa.


    • Kauppakulmassa huono

      Kauppakulman kampaamoon ei ainakaan kannata mennä. Töykehköä, muodista jälkeenjäänyttä, "vanhaa" ja kallista palvelua. Kiinalaisen ravintolan vieressä. Johtunee tietysti henkilökunnan tuudittautumisesta vanhoihin oppeihin. Turha ihmetellä, kun 50-wee muutenkin tyylitajuttomat naiset "opastavat ja esittävät näkemyksiään", kun omassakaan tyylissä kehumista. Korostan, että menin paikkaan kokeilunhaluisesti ja todellakin ennakkoluulottomasti.

      Kouluttautuminen ja ajanhermolla pysyminen iästä riippumatta ammattia katsomatta olisi kuitenkin suotavaa. Ajattelisi nyt miesten hiustenleikkauksissa olevan jotain tyylitajua ja päivitettyä ammattitaitoa; 3cm "pitkiin" hiuksiin tehtiin raitoja raitahupulla. Tämän jälkeen leikattiin: raidoista ei jälkeäkään, hinnassa kylläkin näkyi. HALOO?!! Kotonakin onnistuu paremmin.

      Kampaamoa vaihtamalla parani kerrasta. En suosittele. Tai tervemenoa, jos tyhjästä haluaa maksaa.

    • Korjaus

      Paikka olikin Areaukiolla, tosin v-2008, että tuskin sama pulju enää pystyssäkään. Entisenä kaupungin asukkina enää vaikea sanoa.

    • trauman saanut

      en suosittele aki korpisen kampaajakoulun hiusten leikkuuseen,vuósi sitten eräs naisnen kyni just blondatut puolipitkät hiukseni kananpeeksi ,ja ei jäänyt kuin ohennettu otsatukka ja poninhäntä varaakaan ei mitään.sain kuulla kyllä siitä monta kuukautta mieskamultani,ja ystäviltäni ,kauhuissaan! ja toinen just tuo venus kauppakadun yläpuolella.nuorempi naiskampaaja leikkasi hiuksia jättäen toisen puolen lyhyemmäksi,oheti kummasti! enkä saanut mitään korvaukseksi! tulos en tohdi käydä kuin 3-4kuukauden välein latvoja siistimässä enää,senkin teen keltinmäen mäyrämökissä 23e. ei ainakaan kyni,naisella pitää olla tukkaa,vaikkei vahvat olisikaan

    • kampaamo jyväskylä
    • ite oon

      käynyt hairstoressa.

    • been there

      Kortepohjan liilekeskuksen parturi-kampaamo.

      Kannattaa aina aikaa varatessa kysyä missä on ammattioppi hankittu.
      2 vuotta koulua parturi-kampaajaksi vai 2 kuukautta kurssia hiusmuotoilijaksi.
      Varmasti huomaat eron!

    • reetta_90_

      Onko kellään kokemusta kampaamo lumosta?

    • meitä on joka junaan

      Studio AK:lla meno muistuttaa nykyään enemmän teinibaaria kuin kampaamoa. Tämä jenni on nykyään NAPSissa. hyvä tyyppi, tekee duuninsa ja ei turhia jauha paskaa tai "haastattele" lämpimikseen.

      venus II samoin kuin I on aivan kura paikkoja. tuttavani sai sieltä maailman törkeimmät junttiraidat pitkään tukkaan, kun pyysi ohuita raitoja raidoitettuihin ennen vielä kauniisiin hiuksiin. ystäväni ilmoitti vielä penkissä istuessaan että ei pidä lopputuloksesta ja haluaa korjauksen. mies kieltäytyi!!!!! meni toiseen liikkeeseen samalta istumalta jossa vahinko korjattiin.

      tiilitalossa olevaa kampaamoa varoisin. koppava omistaja joka näsäviisastelee työntekijälleen ja ammattitaito vähintään kyseenalaista. plus haukkuvat jyväskylän muita liikkeitä ilmeisesti pönkittääkseen omaa egoaan...

      se onko alalla oltu vuoden vai kymmenen vuotta, ei takaa työn jälkeä!!! taiteellisuus ja näkemys ratkaisee.

      hyvä konsti löytää kelvollinen kampaaja on kysyä suoraan sellaiselta jolla on omaa silmää miellyttävä tukka!

    • aimie1

      Hius-Parkki ja Marja-Riitta. Suosittelen! Itsellä pitkä ja kihara tukka. Saa tukan näyttämään ihanalta!

    • naisasiakas

      hei,mene ihmeessä kampaamo ja hiusmaskeerauskoulu aki korpiseen! tytöt osaavat modernisti ja hyvin leikata ja ovat näppäriä.kerrot vaan rohkeasti oman makusi ja leikkausmetosisi,eli miten paljon ja tai vähäsen ym.15e pesun yhteydessä.kuka ns ammattitaitoinenkaan ei tee hyvää työtä jos et tarkasti kerro miten se laikattaisiin,sentti tai 10,kynitään tai ei kyniä.tsemppiä.itse olen erittäin tyytväinen,mun tukkaani on pari kehunut tässä kuukauden sisään,eri henkilöt siis! ohut tukkani leikattu sillai että on kevyesti kerroksittain ja pituutta ei paljoa.lisäksi hyuvä väri antaa tukea ja shampoot.oloen otettumtänään viimeksi kehuttiin.ja n kuukausi sitten_.

      • Ei Korpiselle

        Kukapa se kissanhännän nostaisi ellei kissa itse. ;)


    • sikinsokin

      Hairstore Seppälä, todella surkeasti leikattiin minun hiukseni. Ainakaan sitä kampaajaa en kenellekään suosittele, mutta näin julkisesti en kuitenkaan hänen nimeään kerro.

    • ITE PAREMMIN

      vARO KUUTAMOA JA HIUSPARKKIA, IHAN GAAMEETA.
      sOKOS ON YÖK, V-MÄISTÄ SAKKIA JA TÖRKEETÄ, GOLDHILL ON JES, OTTAA PALAUTTEEN ASIALISESTI JOS SIIHEN NYT ON EDES TARVETTA, NIIN OSAA LAITTA TYVEN, ETTÄ ON HYVÄ JÄLKI JA KIINNOSTUNUT MALEISTA.
      sOKOS ON PIRUJEN PESÄ. ARHAIMMAT OVAT hELSINGISSÄ ESIM. MARTINAN KÄYTÄMÄ PAIKAT.

      • afssd

        Taidat itse olla Goldhill kirjoitustyylistä ja -virheistä päätellen. Työnjälki samaa tasoa, joten ihmettelen, jos pulju on yleensä edes toiminnassa vielä.


    • kia1

      Parturi-kampaamo Omalook ja itse yrittäjä, olisiko kolmekymppinen nainen. Vaikuttanut ennen Kuokkalassa parturi-kampaajana. Todella hyvää jälkeä, on huolellinen. "näkee" myös hyvin mikä asiakkaalle sopii parhaiten. Suosittelen lämpimästi omasta ja tuttavieni puolesta.

      • juupssi

        älkää menkö siihen keljon sittarin kampaamoo.. hirveet hinnat mut jälki.. no ihan ok, mutta hintansa väärti ei sentään.. tyvi värjäys ja pari vaaleempaa raitaa, vähän leikattiin, aikaa kokonaisuudessaan ei mennyt edes kahta tuntia ja yli 200e jouduin pulittamaan.. kyllä alkaa tuntihinnoittelu olla kohdillaan..


    • Väripää

      Suosittelen lämpimästi Voionmaankadun Peiccoa! Hyvin värjäykset hanskassa.
      Anne etenkin taitava värjääjä. Saa myös opiskelija-alennusta.

    • yksi malli

      Mä olen käynyt pari kertaa keskustien Goldhill:ssä - ja tykästyin, kun kevytvärikin kesti kauan ja leikkaus onnistui kivasti. Malleja on netissä.

    • catrie1

      Kampaamo Verstas Väinönkadulla Escapen vieressä ja sieltä Mikon penkkiin!
      Uskomattoman ammattitaitoinen, jos ei usko niin kannattaa testata.
      Olen aina ollut nirso kampaajien suhteen, mutta Mikolla olen käynyt jo pari vuotta.
      Ikinä ei siitä tuolista ole tyytymättömänä tarvinnut nousta.

    • peikko5

      onko kellään kokemusta PEICCO parturi kampaamosta Voijonmaankatu 26

    • sirpa2

      Palokan Citymarketin kampaamo ainakin aivan perseestä... Asiakkaita veloitetaan ilmasta!

    • Harmittaaaa

      Paras kampaaja oli Hiusotteesa Yrjönkadulla Outi, harmittaa kun hän lopetti.

    • entinensäykkis

      Jos viitsit ajaa ulos kaupungista niin löydät Säykistä Aallottaren! Suosittelen lämpimästi!

    • Kalevi76

      Paras Jyväskylän paikoista on Parturi-Kampaamo 32 Kauppakadulla, Handelsbankenin vasemmasta ovesta 2. kerros.
      On kuin terapeutilla kävisi keskustelun myötä ja osataan kuunnella eikä udella asioita. Aina hymyillään vaikka olisikin paha päivä.

      On hienoa löytää vanhanajan asiakaspalvelua vielä nykypäivänä ja ero on huomattava muihin kokemuksiin.

      • Japo71

        Olen samaa mieltä. Olen käynyt tässä parturi-kampaamossa jo pitkään.


    • Tyytyväinenasiakas

      Paras kampaamo on ehdottomasti Velvet! Itse olen istunut Josen tuolissa jo useita kertoja, joten sitä voin suositella lämpimästi. On onni, että löysin hyvän kampaamon heti Jyväskylään muutettuani. Vaaleiden hiuksien värjäys on aina yhdenlainen operaatio ja on suuret riskit, että värjäys jää kellertäväksi. Jose on todella ammattitaitoinen ja värjää hiukset hellästi. Kokemus on kaikkiaan rentouttava ja täältä poistuu aina hymy huulilla. Opiskelija-ale on 10%. Hinnat on sen mukaiset, mitä tuolla ammattitaidolla kuuluukin olla, mutta mielestäni kohtuulliset. Ennemmin maksan vähän enemmän ja olen varmasti tyytyväinen.

      Vaikka on hyvä keskittyä positiivisuuteen, niin Jyväskylän Glohairista on hieman huono kokemus. Eksyin sinne, koska oli kiire päästä heti kampaajalle ja Velvetistä oli kaikki ajat varattuna. Kampaaja oli puoli tuntia myöhässä, eikä pahoitellut asiaa. Värjäys ja leikkaus tehtiin juosten, pesupaikalla vesi roiskui kasvoille ja kotona oli korvanlehden täynnä pesuainetta. Väri jäi kellertäväksi ja hiukset olivat eri pituiset pään molemmilla puolilla. Voihan tämä olla yksittäinen tapaus, mutta Velvet & Jose ei ole kertaakaan tuottanut pettymystä! Suosittelen kaikille, jotka välittävät hiuksistaan!

    • Ammattitaidolla
    • Ammattitaidolla
    • Loolaa

      Paras kampaaja oli Studio Next Yliopistonkatu 8 Jyväskylä

    • Mariaaaaaa

      Ehottomasti paras on kalju ja tupee kauppakadulla.

    • Siilipää4

      Kirpputorin kampaamo

    • Finnipää

      Mikä shampoo on hyvä jos päässä on meloonin kokoinen finni

    • Cfcggfc

      Kauha shampoo auttaa

    • Kalju123456

      Crystal Vähä antishopista ylöspäin

    • Brunsdi

      Joopa joo

    • Anonyymi

      Venus 2, siis niin hyvä kampaaja-parturi, että toista saa hakea.
      Näkee heti mikä malli sopii ja ystävällinen naisomistaja.

      Sanoisinkin, että ensin kantsii katsoa kunnolla mistä parturista-kampaajasta puhuu, että ei sekoita HYVÄÄ ja HUONOA päiksensä.

    • Anonyymi

      Kampaamo Teos oli ennen hyvä.
      Nykyään ei kuunnella toiveita, päänhierontaa ei enää tehdä pesupaikalla ja kokoajan tuntuu olevan liian kiire. Mutta hinnat todella korkeat!

      • Anonyymi

        Sama kokemus! Osa pitkäaikaisista työntekijöistä tuntuu nykyään vaan rahastavan asiakkaalta. Taso on huonontunut.


    • Anonyymi

      Olisko vielä vanhempaa ketjua?

    • Anonyymi

      Jos kerrot että olet valmis maksamaan niin miksi kyselet alennusta . Joku Turkkilainen setä kyl muotoilee edukkaasti tytsin kutrit .

    • Anonyymi

      Noista kampaamoista yhä hengissä Röd..en suosittele!!

    • Anonyymi

      Onko ap kysyjä saanut jo tukan lyhennettyä???

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe