junus kepappi

eiska

Juu, tilasin täs sitte pitsan Junuksesta ja kuinka ollakaan!? Siellä pitsan seas oli hirvee tukko jotain persekarvoja(ei ainakaan käsikarvoja tai ripsiä)ja pitsa lensi aika huimas kaares roskiin. Ymmärrän sen vielä jotenkin, että käsikarva tai ripsi voi huolimattomalta kokilta jäädä pitsaan(tosin eihän sekään hyväksyttävää ole), mutta semmonen helevetin persekarvatukko ei kyllä enää vahingos lennä takapuolelta pitsaan, vaan siellä on leipoes pidetty ns. omaa hauskaa... Saatana vieköön, mä käyn enää yhden kerran siinä paikas ja pitsa jää todellakin tilaamatta, mutta lyön piilukirveen sen kokin ottaan pystyyn ja katkon sormet!!!

20

5629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle on käyny samoin

mulle on kuule käyny ihan samalla lailla. mulla oli rulla kebabissa jotain munakarvoja.. hiuksia ne ei voinu olla..oli sen verran käheriä karvoja..

• mulle

miten analysoit eri karvat?Onko sulla CSI Miami tyyppiset vehkeet ja McLight tanassa kun dna:ta ihmettelet?
        Minkä helkatin takia nakkaa pizzat menemään ja urputtaa näillä sivuilla kun voisi asiasta valittaa ao. pizzerialle??!!!Voi tätä pientä maailmaa!!!

• Selvitä sukupuoli
        mulle kirjoitti:

miten analysoit eri karvat?Onko sulla CSI Miami tyyppiset vehkeet ja McLight tanassa kun dna:ta ihmettelet?
        Minkä helkatin takia nakkaa pizzat menemään ja urputtaa näillä sivuilla kun voisi asiasta valittaa ao. pizzerialle??!!!Voi tätä pientä maailmaa!!!

Munakarvat on pyöreitä, pillukarvat kolmikulmasia jos meinaan mikroskoopilla katsoo. Kertoi eräs professori herkistyneessä mielentilassa.

• eiska
        mulle kirjoitti:

Mulla tarkoitus oli vaan kertoa porilaisille kanssaihmisilleni täällä palstalla, että kannattaa pitää tuota anuskebabbia vasta ...hmm... toissijaisena paikkana, jos pizzaa mieli tekee. Itse lähetin kaverin mukana tuota saamaani einesmateriaalia labraan, joten aion urputtaa muuallakin kuin täällä palstalla ko. asian tiimoilta! ...Ja vielä tuosta, että mikähän karvalaatu oli kyseessä(muna, perse vai hiuskarva)sanoisin, etten voi sanoin kuvailla kuinka paljon mielummin söisin karva-vapaata ruokaa...

• mulle vielä
        eiska kirjoitti:

Mulla tarkoitus oli vaan kertoa porilaisille kanssaihmisilleni täällä palstalla, että kannattaa pitää tuota anuskebabbia vasta ...hmm... toissijaisena paikkana, jos pizzaa mieli tekee. Itse lähetin kaverin mukana tuota saamaani einesmateriaalia labraan, joten aion urputtaa muuallakin kuin täällä palstalla ko. asian tiimoilta! ...Ja vielä tuosta, että mikähän karvalaatu oli kyseessä(muna, perse vai hiuskarva)sanoisin, etten voi sanoin kuvailla kuinka paljon mielummin söisin karva-vapaata ruokaa...

miten suhtaudut esim. Pressan pizzan (made in Finland) töhnään jota on koko kuppila täysi?Vessat aivan törkeet,hlö kunnalla paskaset vaatteet,käsien pesu nolla esim.rahojen käsittelyn jälkeen,pöydät sikamaiset,pöydillä olevat ns. oreganot aivan harmaita...KARVOISTA PUHUMATTAKAAN!!!Ikkunoiden välissä lienee edelleen muutaman vuoden takaiset kärpäsen raadot...

• jumalauta
        mulle vielä kirjoitti:

miten suhtaudut esim. Pressan pizzan (made in Finland) töhnään jota on koko kuppila täysi?Vessat aivan törkeet,hlö kunnalla paskaset vaatteet,käsien pesu nolla esim.rahojen käsittelyn jälkeen,pöydät sikamaiset,pöydillä olevat ns. oreganot aivan harmaita...KARVOISTA PUHUMATTAKAAN!!!Ikkunoiden välissä lienee edelleen muutaman vuoden takaiset kärpäsen raadot...

taidat olla näitä "maahanmuuttajia ei saa herjata vaikka ne tekis kuinka paskaa ruokaa hyvänsä koska muuten on rasisti" pellejä vai mitä?

toi äskeinen heppu kerto vaan että junuksen pizzassa oli persekarvoja, ei mitään rasistisia juttuja.
        Itse käännät asian suomalaisiin ravintoloihin.
        ei jumalauta mulkero, etkö tajua että nyt vaan kommentoitiin persekarvaprosenttia yhdessä pizzeriassa eikä sitä että minkä maalainen mesta on kyseessä?

haukutaan täällä varmasti suomalaisia, ukrainalaisia,norjalaisia, timbuktulaisia tai vaikka hevonvittulaisia paikkoja jos tulee aihetta, että hengitä ihan syvään vaan kukkahattutäti, ei kukaan ahdista mamuja täällä.

ja vielä, en ole rasisti, seurustelen maahanmuuttajanaisen kanssa.palaa sinä vain muotikahvilaasi imemään pillillä kafee au kermazio de la lattea pikkurilli pystyssä esittämään kansainvälistä monikulttuuritietäjää eläinystävällisessä villapaidassasi ja lue loppuun se julkaisu hjartswalden maakunnasta peräisin olevasta tofufarmista joka on keksinyt uuden reseptin tattivanukkaaseen.

• CPD,
        jumalauta kirjoitti:

taidat olla näitä "maahanmuuttajia ei saa herjata vaikka ne tekis kuinka paskaa ruokaa hyvänsä koska muuten on rasisti" pellejä vai mitä?

toi äskeinen heppu kerto vaan että junuksen pizzassa oli persekarvoja, ei mitään rasistisia juttuja.
        Itse käännät asian suomalaisiin ravintoloihin.
        ei jumalauta mulkero, etkö tajua että nyt vaan kommentoitiin persekarvaprosenttia yhdessä pizzeriassa eikä sitä että minkä maalainen mesta on kyseessä?

haukutaan täällä varmasti suomalaisia, ukrainalaisia,norjalaisia, timbuktulaisia tai vaikka hevonvittulaisia paikkoja jos tulee aihetta, että hengitä ihan syvään vaan kukkahattutäti, ei kukaan ahdista mamuja täällä.

ja vielä, en ole rasisti, seurustelen maahanmuuttajanaisen kanssa.palaa sinä vain muotikahvilaasi imemään pillillä kafee au kermazio de la lattea pikkurilli pystyssä esittämään kansainvälistä monikulttuuritietäjää eläinystävällisessä villapaidassasi ja lue loppuun se julkaisu hjartswalden maakunnasta peräisin olevasta tofufarmista joka on keksinyt uuden reseptin tattivanukkaaseen.

Mainio viesti. :) En ole vähään aikaan nauranut näin paljon. =D

• CPD,
        CPD, kirjoitti:

Mainio viesti. :) En ole vähään aikaan nauranut näin paljon. =D

Kaiken lisäksi oli ihan asiaakin vielä!

• Tumppi-82

Porin paras kebab löytyy Mevlanasta.
      Ja myyjät ovat kohteliaita ja annokset isoja. Ja ruuasta ei ole löytynyt karvoja..

• Mevlana

On toistaseks osottautunu parhaaksi kebab/pizza paikaksi porissa :D

• lissu

Sarginlarissa! Sairaan hyvää lihaa ja isot annokset. Kaiken kruunaa halvat hinnat. Uudessa Oscarissa pohjois-kauppatorilla en toiste syö kebabia, ihme kastike ja salaatissa paahdettua sipulia, ei kiitos. Pizzat sielläkin on ihan ok.

• junusta

En ole vielä perskarvoja junuksesta pizzaan saanut mutta pari kertaa kebabiin joko vanhaa lihaa tai vanhassa rasvassa köksättyä. Tai sitten kokki oli muuten vaan runkannut joukkoon (yäk). En ole enää käynyt.

• mina ota taltee!

saatte syyte vaara tieto. t. rener.

• sellainen

sellainen tyypillinen karvakäsien lätty...siis hyi saatana. Kyllä sitä mielellään söisi sellaisen pizzan missä on ne tutut täytteen, eikä mitään tupeeta tilalla.

• Meikkis

Kyllä mä oon aina saanu hyvät pizzat ja kebabit junuksesta eikä oo ollu mitään "lisämausteita".. eikä oo ruokamyrkytystäkään tullut.. :)

• joulupukki7

Siis voi helvetti mitä paskaa te jauhatte täällä!!ja kyseisen keskustelun aloittaneella taitaa olla joku vitun laborantin tutkinto käyty ku pystyy lonkalta heittämään mitä karvoja ruuassa on muka ollut..mä en ainakaa Oo koskaa omia persekarvojani tutkiskellu..menkää ny hei vitun tollot kotiin kasvamaan..

• anssi-karoliina

Aloittajan tekstejä lukiessani, en missään vaiheessa saanut kuvaa, että hän olisi täysin vakuuttunut karvojen tarkasta laadusta(perse-, selkä-, maha-, -muna, tms. karva). Jos sinä sait, niin ehkä toinen meistä on tulkinnut väärin. Toisekseen olen tällä hetkellä kotona, enkä enää kasvuikäinen.

• vanhaa taas.

Joulupukki voikin sitten mennä tutkimaan niitä persekarvojaan ihan rauhassa että tunnistaa minkälaisia ne on kun löytää niitä pizzastaan.Lisäksi voit haistaa vitun kaivettuasi 6 vuotta vanhan aloituksen esille.

• junus anustappi

Kannattaa kiertää kyseisen suklaapuodin tuotteet kaukaa.

• haluuko karva myös

Tämä ongelma saattaa olla laajempikin,nimittäin näistä karvarannepaikoista tulee yleensä ainakin itselle mahakipuja jälkiruuaksi.Olenkin lopettanut täysin asioinnin yhdessäkään karvarannemestassa ja ostelen ruokani vain suomalaisomisteisesta paikasta,meillä kun ei ole ollut tapana nyhtää ahteritäytettä ruokiin extramausteeksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe