Ostin ulkomailta kameraliikkeestä Sonin dsc-h1 kameran, joka osoittautui loistavaksi hankinnaksi. Laitteessa on kuitenkin paljon erilaisia "erikoistoimintoja", joiden opiskelu olisi Suomen kielellä helpompaa ja nopeampaa. Jos joltain ko. manuaali löytyy, lainaisin tai ostaisin sen sopu hintaan. Olen pääkaupungissa. Soita 040 501 4809
SONY DSC-H1 Suomenkielinen manuaali
5
2129
Vastaukset
- Minä
Opettele englantia hyvä mies!
- 3 x Sony
Kyseisen kameran,ja siinä lähes sama valikkorakenne kuin muissakin Sonyn kameroissa.Jos jotain kysyttävää koitan tämän luukun kautta kertoilla.
Kerro pahimmat pulmatilanteet. - Ulkomaan asukas
3 x Sony kirjoitti:
Kyseisen kameran,ja siinä lähes sama valikkorakenne kuin muissakin Sonyn kameroissa.Jos jotain kysyttävää koitan tämän luukun kautta kertoilla.
Kerro pahimmat pulmatilanteet.Olen asunut ulkomailla yli 20 vuotta.En ole kieli ihmisiä,eläkeläinen, puhun suomea.Ostin täältä Sony kameran.Kysyin Suomen Sonysta voisinko saada suomenkielisen käyttö ohjeen.Yleensä Sony tuotteissa
TV:ssäja Videoissa on tavaran mukana suomenkielinen käyttö ohje.Suomen Sony kirjoitti että myymme suom.käyttö ohjetta 80 eurolla. Kamera maksoi saman verran !!! Että kiitos oikein V-tusti.En kyllä aio lähteä suomeen yhden kameran takia.Mutta jos joku lukija sattuis tietämään vinkin miten saada käyttö ohje suomen kielellä niin KIITOS !!!
Eläkkeellä. - Suomessa oleva
Ulkomaan asukas kirjoitti:
Olen asunut ulkomailla yli 20 vuotta.En ole kieli ihmisiä,eläkeläinen, puhun suomea.Ostin täältä Sony kameran.Kysyin Suomen Sonysta voisinko saada suomenkielisen käyttö ohjeen.Yleensä Sony tuotteissa
TV:ssäja Videoissa on tavaran mukana suomenkielinen käyttö ohje.Suomen Sony kirjoitti että myymme suom.käyttö ohjetta 80 eurolla. Kamera maksoi saman verran !!! Että kiitos oikein V-tusti.En kyllä aio lähteä suomeen yhden kameran takia.Mutta jos joku lukija sattuis tietämään vinkin miten saada käyttö ohje suomen kielellä niin KIITOS !!!
Eläkkeellä.Suomen kuluttajaviranomaisten mukaan laitteiden huoltotoimenpiteet on oltava "järkevässä suhteessa" laitteen hintaan. Mielestäni suomenkieleinen käyttöohje saattaisi kuulua hultokategoriaan, sillä se on oleellinen osa saataessa laite toimintakuntoon. Jos sitä ei ole, ei laitteestakaan saa juuri mitään irti. Ehkä Suomen Sonya kannattaisi hieman potkia tuolla seikalla, sillä 1:1 suhde leitteen hintaan verrattuna tuskin on kohtuullista.
Jos asut EU alueella, niin käy kotimaasi kuluttajaneuvontapisteessä, sillä ehkä EU:n kilpailuviranomaisllakin olisi sanansa sanottavana tuollaiseen käytäntöön sillä tuohan on silkkaa protektionismia,jolla Suomen Sony koittaa painostaa kuluttajia osamaan laittensa heiltä. Mitä EU:n edellyttämää "palvelujen ja tavaroiden vapaata liikkumista rajojen yli" tuollaisessa toiminnassa muka on.
Samalla kannattaa antaa Sonylle palautetta, sillä muiden maiden kielisiä käyttöohjeita on imuroitavissa heidän verkkosivuiltaan useisiin laitteisiisn PDF muodossa, mutta EI suomen kielisiä. Tuostakin voisi (EU:kin) hieman sanoa, sillä tuo on kielisyrjintää selkeimmillään. - ohjeet
Suomessa oleva kirjoitti:
Suomen kuluttajaviranomaisten mukaan laitteiden huoltotoimenpiteet on oltava "järkevässä suhteessa" laitteen hintaan. Mielestäni suomenkieleinen käyttöohje saattaisi kuulua hultokategoriaan, sillä se on oleellinen osa saataessa laite toimintakuntoon. Jos sitä ei ole, ei laitteestakaan saa juuri mitään irti. Ehkä Suomen Sonya kannattaisi hieman potkia tuolla seikalla, sillä 1:1 suhde leitteen hintaan verrattuna tuskin on kohtuullista.
Jos asut EU alueella, niin käy kotimaasi kuluttajaneuvontapisteessä, sillä ehkä EU:n kilpailuviranomaisllakin olisi sanansa sanottavana tuollaiseen käytäntöön sillä tuohan on silkkaa protektionismia,jolla Suomen Sony koittaa painostaa kuluttajia osamaan laittensa heiltä. Mitä EU:n edellyttämää "palvelujen ja tavaroiden vapaata liikkumista rajojen yli" tuollaisessa toiminnassa muka on.
Samalla kannattaa antaa Sonylle palautetta, sillä muiden maiden kielisiä käyttöohjeita on imuroitavissa heidän verkkosivuiltaan useisiin laitteisiisn PDF muodossa, mutta EI suomen kielisiä. Tuostakin voisi (EU:kin) hieman sanoa, sillä tuo on kielisyrjintää selkeimmillään.DSC-H1/H2 samat toiminnot
http://pdf.crse.com/manuals/2673167211.pdf
http://www.sonydigital-link.com/manuals/manuals.asp?l=fi&m=DSC-H2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2452290Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151521Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141426Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711285Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t221004Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177891Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.58755Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101745