SONY DSC-H1 Suomenkielinen manuaali

Valomies

Ostin ulkomailta kameraliikkeestä Sonin dsc-h1 kameran, joka osoittautui loistavaksi hankinnaksi. Laitteessa on kuitenkin paljon erilaisia "erikoistoimintoja", joiden opiskelu olisi Suomen kielellä helpompaa ja nopeampaa. Jos joltain ko. manuaali löytyy, lainaisin tai ostaisin sen sopu hintaan. Olen pääkaupungissa. Soita 040 501 4809

5

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Opettele englantia hyvä mies!

      • 3 x Sony

        Kyseisen kameran,ja siinä lähes sama valikkorakenne kuin muissakin Sonyn kameroissa.Jos jotain kysyttävää koitan tämän luukun kautta kertoilla.
        Kerro pahimmat pulmatilanteet.


      • Ulkomaan asukas
        3 x Sony kirjoitti:

        Kyseisen kameran,ja siinä lähes sama valikkorakenne kuin muissakin Sonyn kameroissa.Jos jotain kysyttävää koitan tämän luukun kautta kertoilla.
        Kerro pahimmat pulmatilanteet.

        Olen asunut ulkomailla yli 20 vuotta.En ole kieli ihmisiä,eläkeläinen, puhun suomea.Ostin täältä Sony kameran.Kysyin Suomen Sonysta voisinko saada suomenkielisen käyttö ohjeen.Yleensä Sony tuotteissa
        TV:ssäja Videoissa on tavaran mukana suomenkielinen käyttö ohje.Suomen Sony kirjoitti että myymme suom.käyttö ohjetta 80 eurolla. Kamera maksoi saman verran !!! Että kiitos oikein V-tusti.En kyllä aio lähteä suomeen yhden kameran takia.Mutta jos joku lukija sattuis tietämään vinkin miten saada käyttö ohje suomen kielellä niin KIITOS !!!
        Eläkkeellä.


      • Suomessa oleva
        Ulkomaan asukas kirjoitti:

        Olen asunut ulkomailla yli 20 vuotta.En ole kieli ihmisiä,eläkeläinen, puhun suomea.Ostin täältä Sony kameran.Kysyin Suomen Sonysta voisinko saada suomenkielisen käyttö ohjeen.Yleensä Sony tuotteissa
        TV:ssäja Videoissa on tavaran mukana suomenkielinen käyttö ohje.Suomen Sony kirjoitti että myymme suom.käyttö ohjetta 80 eurolla. Kamera maksoi saman verran !!! Että kiitos oikein V-tusti.En kyllä aio lähteä suomeen yhden kameran takia.Mutta jos joku lukija sattuis tietämään vinkin miten saada käyttö ohje suomen kielellä niin KIITOS !!!
        Eläkkeellä.

        Suomen kuluttajaviranomaisten mukaan laitteiden huoltotoimenpiteet on oltava "järkevässä suhteessa" laitteen hintaan. Mielestäni suomenkieleinen käyttöohje saattaisi kuulua hultokategoriaan, sillä se on oleellinen osa saataessa laite toimintakuntoon. Jos sitä ei ole, ei laitteestakaan saa juuri mitään irti. Ehkä Suomen Sonya kannattaisi hieman potkia tuolla seikalla, sillä 1:1 suhde leitteen hintaan verrattuna tuskin on kohtuullista.

        Jos asut EU alueella, niin käy kotimaasi kuluttajaneuvontapisteessä, sillä ehkä EU:n kilpailuviranomaisllakin olisi sanansa sanottavana tuollaiseen käytäntöön sillä tuohan on silkkaa protektionismia,jolla Suomen Sony koittaa painostaa kuluttajia osamaan laittensa heiltä. Mitä EU:n edellyttämää "palvelujen ja tavaroiden vapaata liikkumista rajojen yli" tuollaisessa toiminnassa muka on.

        Samalla kannattaa antaa Sonylle palautetta, sillä muiden maiden kielisiä käyttöohjeita on imuroitavissa heidän verkkosivuiltaan useisiin laitteisiisn PDF muodossa, mutta EI suomen kielisiä. Tuostakin voisi (EU:kin) hieman sanoa, sillä tuo on kielisyrjintää selkeimmillään.


      • ohjeet
        Suomessa oleva kirjoitti:

        Suomen kuluttajaviranomaisten mukaan laitteiden huoltotoimenpiteet on oltava "järkevässä suhteessa" laitteen hintaan. Mielestäni suomenkieleinen käyttöohje saattaisi kuulua hultokategoriaan, sillä se on oleellinen osa saataessa laite toimintakuntoon. Jos sitä ei ole, ei laitteestakaan saa juuri mitään irti. Ehkä Suomen Sonya kannattaisi hieman potkia tuolla seikalla, sillä 1:1 suhde leitteen hintaan verrattuna tuskin on kohtuullista.

        Jos asut EU alueella, niin käy kotimaasi kuluttajaneuvontapisteessä, sillä ehkä EU:n kilpailuviranomaisllakin olisi sanansa sanottavana tuollaiseen käytäntöön sillä tuohan on silkkaa protektionismia,jolla Suomen Sony koittaa painostaa kuluttajia osamaan laittensa heiltä. Mitä EU:n edellyttämää "palvelujen ja tavaroiden vapaata liikkumista rajojen yli" tuollaisessa toiminnassa muka on.

        Samalla kannattaa antaa Sonylle palautetta, sillä muiden maiden kielisiä käyttöohjeita on imuroitavissa heidän verkkosivuiltaan useisiin laitteisiisn PDF muodossa, mutta EI suomen kielisiä. Tuostakin voisi (EU:kin) hieman sanoa, sillä tuo on kielisyrjintää selkeimmillään.

        DSC-H1/H2 samat toiminnot
        http://pdf.crse.com/manuals/2673167211.pdf

        http://www.sonydigital-link.com/manuals/manuals.asp?l=fi&m=DSC-H2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe