LOPETTAISI JO ENNENKUIN NOLAAVAT VIELÄ PAHEMMIN ITSENSÄ..
AIKANSA KUTAKIN, EIKÖS VAAN
12
870
Vastaukset
- hepex
Mikäs se täällä piipittää? Harmittaako kun sinua ei käy katsomassa kukaan mutta ringoja käy
- noloo
arvaa, ei todellakaan harmita katsos en ole julkisuuden henkilö ja huom.enkä myös haluaisi olla noin ala-arvoisen bändin muusikko,hei jotain rajaa
- ........
Dingo on häpäissyt itsensä. Jäsenet ovat nöyryyttäneet itsensä soittamalla vanhan Dingon hittejä. He luulevat olevansa staroja. Todellisuudessa kaikki nauravat heille. Levy-yhtiö häpeää Dingoa. Fanit häpeävät Dingoa. Minä häpeän Dingoa. Puussa oleva kissakin häpeää Dingoa. Kaikki nauravat Dingolle.
Tiedätkö mitä Dingo on? Dingo ei ole mitään! - aurinko tyttö
........ kirjoitti:
Dingo on häpäissyt itsensä. Jäsenet ovat nöyryyttäneet itsensä soittamalla vanhan Dingon hittejä. He luulevat olevansa staroja. Todellisuudessa kaikki nauravat heille. Levy-yhtiö häpeää Dingoa. Fanit häpeävät Dingoa. Minä häpeän Dingoa. Puussa oleva kissakin häpeää Dingoa. Kaikki nauravat Dingolle.
Tiedätkö mitä Dingo on? Dingo ei ole mitään!Biisithän ovat kai aikalailla laulajan käsialaa.ja eiköhän bändin kaikki muut jäsenet ole ammatti muusikoita jotka eivät sen kummemmin ole olevinaankaan mitään dingoja vaan ovat erillaisissa kokoonpanoissa mukana Projekti luonteisesti.eiköhän kaikilla muilla soittajilla ole monia muitakin bändejä /virityksiä paitsi kai laulajalla itsellään,Annetaanko kaikkien elää sitä omaa elämää,kun siinäkin on kai ihan tarpeeks hommaa.
- nyt on
........ kirjoitti:
Tiedätkö mitä Dingo on? Dingo ei ole mitään!vain sun ääliömielipide.Kyllähän nuo keikkamestat täynnä tuppaavat oleen.Ja en usko et kukaan tulee häpeän vuoksi bändii kattoo.Ei oo pakko kelata koko Dingoo jos ei huvita.Katellinen sä oot... et muuta.Nipahan saa laulaa omia biisejään kenen kaa huvittaa!
- ENTINEN Dingo-fani
nyt on kirjoitti:
vain sun ääliömielipide.Kyllähän nuo keikkamestat täynnä tuppaavat oleen.Ja en usko et kukaan tulee häpeän vuoksi bändii kattoo.Ei oo pakko kelata koko Dingoo jos ei huvita.Katellinen sä oot... et muuta.Nipahan saa laulaa omia biisejään kenen kaa huvittaa!
Totuus on kyllä se, että Dingon aika on auttamattomasti ohi.
Keikkamestat eivät ole täynnä, olen itse ollut pari kertaa keikalla. Kannattaa ottaa huomioon, että osa keikkamestassa olevista on tullut vain viettämään iltaa sinne, kuten useina muinakin iltoina. Eli suurin osa ei ole mitään Dingo-faneja.
Viimeksi kun olin keikalla, niin oli meillä baarilaisilla naurettavat hetket. Pokka petti totaalisesti =) - kun on
ENTINEN Dingo-fani kirjoitti:
Keikkamestat eivät ole täynnä, olen itse ollut pari kertaa keikalla. Kannattaa ottaa huomioon, että osa keikkamestassa olevista on tullut vain viettämään iltaa sinne, kuten useina muinakin iltoina. Eli suurin osa ei ole mitään Dingo-faneja.
Viimeksi kun olin keikalla, niin oli meillä baarilaisilla naurettavat hetket. Pokka petti totaalisesti =)hauskaa.Kyllä se hymy vielä hyytyy........;)
- Roccau
ENTINEN Dingo-fani kirjoitti:
Viimeksi kun olin keikalla, niin oli meillä baarilaisilla naurettavat hetket. Pokka petti totaalisesti =)Hiljaista ja vaivaantunutta oli myös Porin molemmilla keikoilla tässä jokin aika sitten. Vaikuttaa ihan että olis kaks Dingoa? Uskottavampi selitys on se että joku valvoo yöt päivät ja kehuu täällä palstoilla eri nimillä bändin keikkoja,levyjä ja tulevaisuutta.
- olisin mennyt !
Roccau kirjoitti:
Hiljaista ja vaivaantunutta oli myös Porin molemmilla keikoilla tässä jokin aika sitten. Vaikuttaa ihan että olis kaks Dingoa? Uskottavampi selitys on se että joku valvoo yöt päivät ja kehuu täällä palstoilla eri nimillä bändin keikkoja,levyjä ja tulevaisuutta.
Vitutti aivan sairaasti kun kuulin dingon keikasta Porissa .soitin Vaakunaan ja kysyin et mitä vittua? Tokasivat et,Hups oli ilmoitus unohtunut.Et se siitä.Ja eihän suurin osa bändeistä edes tule Priin just siks ,ettei tää ole mikään Paras paikka esiintyä.Jengi ei esim,Pahemmin viikolla pailaa.Kelan keikalla tossa taannoin oli kourallinen ihmisiä.niinkun monen muunkin Artistin.Näin Dingon Raumanmerellä.Oli Sitten levy myynyt tai ei niin oli aivan LOISTAVA:JENGI POKOS IHAN SAIRAASTI.
- lehdessä
olisin mennyt ! kirjoitti:
Vitutti aivan sairaasti kun kuulin dingon keikasta Porissa .soitin Vaakunaan ja kysyin et mitä vittua? Tokasivat et,Hups oli ilmoitus unohtunut.Et se siitä.Ja eihän suurin osa bändeistä edes tule Priin just siks ,ettei tää ole mikään Paras paikka esiintyä.Jengi ei esim,Pahemmin viikolla pailaa.Kelan keikalla tossa taannoin oli kourallinen ihmisiä.niinkun monen muunkin Artistin.Näin Dingon Raumanmerellä.Oli Sitten levy myynyt tai ei niin oli aivan LOISTAVA:JENGI POKOS IHAN SAIRAASTI.
Kyllä minä ainakin lehdessä ilmoituksen näin, paria päivää ennen.
- siltä.....
Roccau kirjoitti:
Hiljaista ja vaivaantunutta oli myös Porin molemmilla keikoilla tässä jokin aika sitten. Vaikuttaa ihan että olis kaks Dingoa? Uskottavampi selitys on se että joku valvoo yöt päivät ja kehuu täällä palstoilla eri nimillä bändin keikkoja,levyjä ja tulevaisuutta.
et todellakin on kaks eri bändii,koska ainakin missä keikoilla olen ollut niin meno on ollu ihan sairaan hyvää.Uskottavampi vaihtoehto kuitenkin on että jotkut enemmän tai vähemmän kateelliset tyypit valvoo vuorokaudet ympäri ja mollaa täällä Dingoa...
- COMEBACKEJÄ?
Ja muut ulkomaalaiset porukat? Sit ku joku suomalainen tekee moista, niin sit sitä kehoitetaan lopettamaan, ennen ku nolaa! Hyvinpä tuntuu Dingol menevän... Keikoista päätellen ainaki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029