kuinka moni tunti niitä vänärin kolarissa olleita ketä ne oli?
Vastaukset 30
- jakkima
Kertokaa mullekin!.
- .
ettäs tiiät
- sniif
...menetin siinä rytäkässä serkkuni.:( Muita en tuntenut.
- sadGirl
ei ole yhtään mukavaa sullakaan, otan osaa.. tuntuuu todella pahalle kun itsekkin on nuori ja käy aina vänärillä. kauheelta tuntuu kuvitella et siihen puuhun kuoli kolme varmaankin tod. ihanaa persoonaa =( ehkä meidän pitäis ottaa jotenkin opiksi siitä asiasta vaikka pahalle tuntuukin!
on se niin surullista.
- rastapää*
juu... tosi hyvä frendi meni ja tunsin toisen niist pojista ja tiesin sen tytön..
- D
..hän kaiken turvan heittää voi. Fast and Furious on yksi teinien lempielokuvista. Lemppareihin lukeutuvat myös Puhallettu 60 sekunnissa ja Getaway in Stockholm. Ensio Itkonen syö pelihousujaan. Teinit tuskin tietää kuka hemmo tässä on edes kyseessä. Postman Pat on jo hieman eri asia.
www.darwinawards.com - here we come! Suomi WWW:n kartalle!!!
- maria
se oli shokki kun aamulla tuli soitto autossa kyydissä olleen tytön(kikan)äidiltä että kikka on kuollut!!oltiin kikan kans amiskassa samalla luokalla ja jaettiin monen vuoden ajan kaikki salaisuudet!!mä en ymmärrä miten kikka on voinut edes mennä humalaisen kyytiin sinä iltana..ja mä tunnen hirveää myötätuntoa kikan kundikaveria kohtaan..toinen joutui katsomaan vierestä kun oma rakas teki kuolemaa ja kavereita vedettiin kahdessa osassa autosta ulos..siinäkin kolarissa syynä oli huumeet ja viina ja liian kova vauhti!!kaupungilla kuulee taas niin pirusti huhuja et kuski halus tappaa itsensä ja etupenkkiläisillä ei ollut vyötä ym..sen tiedän et kikka kuoli siihen kun subbari tuli selästä ja niskasta läpi!!aamuun asti hän eli mut sit kuoli!!kuski sai ratin suoraan vatsasta sisään!!hyvä loppu taas kuopion nuorille!!
kikkaa aina kaivaten ystävät,tuttavat ja muut!!
REST IN PEACE KIKKA!!!- hmm
Tuskin se kuski kuiteskaan oli niin itsekäs että yritti tappaa itsensä noin vaarantaen muutkin. Ehkä se on sanonut että haluaa tappaa itsensä mutta ei noin. Sanoohan sitä moni (tai ainakin minä) että haluaa tappaa itsensä. Tai jos yhtää kukaan voi ymmärtää että jollai voi mennä huonostikin. Satun tuntemaan tämän kuskin. Läheisesti.
- maria
hmm kirjoitti:
Tuskin se kuski kuiteskaan oli niin itsekäs että yritti tappaa itsensä noin vaarantaen muutkin. Ehkä se on sanonut että haluaa tappaa itsensä mutta ei noin. Sanoohan sitä moni (tai ainakin minä) että haluaa tappaa itsensä. Tai jos yhtää kukaan voi ymmärtää että jollai voi mennä huonostikin. Satun tuntemaan tämän kuskin. Läheisesti.
mä sanoinkin että asiasta liikkuu paljon huhuja enkä alkanut syyllistämään kuskia itsemurhasta!!porukkaa vaan puhuu kaikkea eikä tiedä itsekkään mihin uskoa kun asian omaiset on kuolleet..ainut jolta voisi koko totuuden kuulla on henkiin jäänyt kundi!!menepä siinä nyt surun keskellä kurkkuun kiinni ja syyttelemään...kukaan ei todellisuudessa tiedä mitäkuskinkin päässä liikkui..mistä sitä tietää vaikka tosissaan olisi halunnut itseltään hengen riistää..silti koko asia on ikävä ja surullinen
- AK
On ihme, ettei aimmin ole tapahtunut mitään vastaavaa, liikennekulttuuri kun on sitä mitä on. Varsinkin junioreilla tuntuu liikennekäyttäytyminen olevan täysin hukassa.
Itse sain bemarin oman autoni kylkeen satamassa viime vuonna. Mällin jälkeen bemarikuskin suusta tuli ensimmäisenä liuta sadatteluja, kun 'papalla ei taida olla enää refleksit kohdallaan' yms. asiatonta soopaa. Kuuntelin vuodatusta hetken ja vedin pentua turpaan niin että soi. Poliisien tullessa paikalle bemarikuski huusi kuin palosireeni ja syytti minua pahoinpitelystä. Kun asiaa tutkittiin, sanoivat poliisit, että eiköhän tämä ole aika selvä tapaus ja ei tästä mitään pahoinpitelysyytettä tule. Vika oli juniorin, syynä törkeä ylinopeus ja autoni kyljen korjauksen maksoivat pojan vanhemmat.
Meille on kasvamassa uusi ja uljas sukupolvi.
Hurraa tulevaisuuden Kuopio, hyvin menee!?- --
Eipä taida kovin avarakatseista filosofiaa kehittää sinun aikuisen aivosi, jos ainut vastaus minkä keksit jonkun teinin kiukutteluun on väkivalta...
- outo
On siellä Kuopiossa kummia poliiseja, jos antavat selvän pahoinpitelyn mennä läpi sormien.
Kas kun et tappanut, sehän sanoi pahasti... - Qwertu
-- kirjoitti:
Eipä taida kovin avarakatseista filosofiaa kehittää sinun aikuisen aivosi, jos ainut vastaus minkä keksit jonkun teinin kiukutteluun on väkivalta...
Nykynuoret elävät jonkinlaisella fyysisessä tyhjiössä: opettajille haistatellaan, käydään jopa käsiksi, vanhempien ja yleensäkin muiden ihmisten kunnioitus on katoavaa kansanperinnettä.
Uskon, että entisajan opit eli fyysinen läksytys jättää pitkäaikaiseen muistiin asiat puhetta paljon paremmin. Joten autoilija teki aivan oikein lyödessään nuorta - uskon vakaasti, että tuo nuoriherra miettii seuraavan kerran tarkkaan, ennenkuin alkaa solvaamaan toista IHMISTÄ! - kyllästynyt
Qwertu kirjoitti:
Nykynuoret elävät jonkinlaisella fyysisessä tyhjiössä: opettajille haistatellaan, käydään jopa käsiksi, vanhempien ja yleensäkin muiden ihmisten kunnioitus on katoavaa kansanperinnettä.
Uskon, että entisajan opit eli fyysinen läksytys jättää pitkäaikaiseen muistiin asiat puhetta paljon paremmin. Joten autoilija teki aivan oikein lyödessään nuorta - uskon vakaasti, että tuo nuoriherra miettii seuraavan kerran tarkkaan, ennenkuin alkaa solvaamaan toista IHMISTÄ!Ei tuommoisella asenteella ole mitään tekemistä nykypäivän maailmassa. On varmaan ihan turha sitten opettaa lapsille, että täällä pärjää ilman fyysisen väkivallan käyttöä.
Ei kai sitten pärjää. Amerikkalaisetko onkin oikeassa aseineen? - Pettu
kyllästynyt kirjoitti:
Ei tuommoisella asenteella ole mitään tekemistä nykypäivän maailmassa. On varmaan ihan turha sitten opettaa lapsille, että täällä pärjää ilman fyysisen väkivallan käyttöä.
Ei kai sitten pärjää. Amerikkalaisetko onkin oikeassa aseineen?Ei amerikkalaiset vaan ukit ja mummot. Jos todella pysähtyy hetkeksi kuulemaan mitä heillä on sanottavanaan, niin sieltä se kultainen keskitie löytyy.
Uskon että kirjoittaja joka suositteli fyysisen koskemattomuuden rikkomista, tarkoitti juuri tätä isovanhempiemme suosimaa vitsaa-ahteriin opastusta.
Ja tuollaista asennetta todella tarvitaan nykypäivän maailmassa. Joka väittää toista, on hyvä ja kertoo paremman keinon. - t78t
outo kirjoitti:
On siellä Kuopiossa kummia poliiseja, jos antavat selvän pahoinpitelyn mennä läpi sormien.
Kas kun et tappanut, sehän sanoi pahasti...Meillä sattuu Kuopiossa olemaan poliiseja, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan. Ehkä just siitä syystä he tekivät tilanteessa omat päätelmänsä ja jättivät asian sikseen.
"Kas kun et tappanut" ... säälittävää vinkumista sanon ma. - anne*
t78t kirjoitti:
Meillä sattuu Kuopiossa olemaan poliiseja, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan. Ehkä just siitä syystä he tekivät tilanteessa omat päätelmänsä ja jättivät asian sikseen.
"Kas kun et tappanut" ... säälittävää vinkumista sanon ma.Nykynuoriso vaan valittaa asioista. Ajatelkaa välillä omilla aivoilla ja eläkää ihmisiksi. Katsokaa ympärillenne ja miettikää sitten onko mitään valittamista.
- eräs äiti
Tänään on etupenkillä istuneen nuoren miehen kuolinilmoitus Savon Sanomissa.
Omaisille, sukulaisille ja ystäville lämmin osanottoni. Kuolema, tulipa se miten tai missä, yksin tai yhdessä, on aina niin lopullista.
Voimia teille surussanne.- Minä
Essin kuolinilmoitus oli, mut mikshän ne muut ei vielä ollu...
- ei
Minä kirjoitti:
Essin kuolinilmoitus oli, mut mikshän ne muut ei vielä ollu...
Eihän sitä ilmotusta oo pakko laittaa. Ja ehkä yhtä ei edes tule.
- Kolehmaisen Pullä
ei kirjoitti:
Eihän sitä ilmotusta oo pakko laittaa. Ja ehkä yhtä ei edes tule.
Oiskoon Vänärillä avantoo uimiseen? Näkemiin huomiseen!
- Väenämöene
Kolehmaisen Pullä kirjoitti:
Oiskoon Vänärillä avantoo uimiseen? Näkemiin huomiseen!
ku ei tunne ketään Vänäriäkään. Tuotla voes kukletella:
http://www.geektools.com/whois.php
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En..
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kolariko vai mitä lie sattunut ABC Pitkälahen kohdalla joskus kahden jälkeen kun oli ambulanssi, paloauto ja poliisitkin tul justiinsa paikalle kun ohi ajoin. Autoja parkissa tien molemmin puolin ja iso porukka ihmisiä absin pihalla.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Minä änkyrä en kyllä varmasti tiiä millonkaan mittään jos kysytään, ja vaekka ee kysyttäskään!!
- Anonyymi
En.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522