" mun mielest jotkuu on ainakii ihan sika tyhmii ja itte rakkait paskiaisii..." Niin eine haminan pikku kaupungin naiset voi olla mitään fiksuja :)
mitä mieltä olette haminan vosuista??
30
10356
Vastaukset
- cmd
He-hee.. joku tänkin topicin vielä tosissaan ottaa ;)
- Poliisi..
No helppoja ne on ainakin.
- kenties
HARJUSTA kun tuollaisia kirjoittelet?? Näitä palstoja seuranneena olen huomannut että Harjun ja Haminan muijat haukkuvat kilvan toisiaan, itse olen Haminalainen ja entinen Harjulainen eli en kommentoi enempää teidän juttujanne, tiedän totuuden molempien paikkojen muijista!
- Revereentti
..kuulun entisiin harjulaisiin ja nykyisiin haminalaisiin.
En kyllä muista aikanaan olleen vastakkainasettelua, mutta johtuikohan se siitä että olin lukiopohjaisella. Pk:laisten ikään kun saattaa kuulua pohtia tällaisia asioita..
Siis joidenkin. Koulun mainehan määräytyy usein yllättävän harvojen käytöksen mukaan..Samoin taitaa olla kaupunkilaisten laita.. Lopuilla saattaa olla itsensä jakamisen lisäksi/sijasta muutakin tekemistä.. - olin minäkin
Revereentti kirjoitti:
..kuulun entisiin harjulaisiin ja nykyisiin haminalaisiin.
En kyllä muista aikanaan olleen vastakkainasettelua, mutta johtuikohan se siitä että olin lukiopohjaisella. Pk:laisten ikään kun saattaa kuulua pohtia tällaisia asioita..
Siis joidenkin. Koulun mainehan määräytyy usein yllättävän harvojen käytöksen mukaan..Samoin taitaa olla kaupunkilaisten laita.. Lopuilla saattaa olla itsensä jakamisen lisäksi/sijasta muutakin tekemistä..En kyllä paljoa voi sanoa etteikö känää olisi ollut jo siihen aikaan kun kävin koulua olin puutarha puolella ja muistan kyllä kuinka heppa puolella porukkaa lappasi neitoja katsomassa mutta sepä oli ihan heidän asiansa, ei se ainakaan meitä puutarha puolen opiskelijoita haitannut, aikaa opinnoista on jo n.10vuotta ja siksipä ihmettelen kun ei ole asiat muuttuneet vuosien mittaan, voihan toki olla että heppa tytöt ovat vaan niin hyviä ratsastamaan että miehet sen takia tykkävät käydä siellä, kannattaisi Haminan tyttöjen jotka täällä valittavat ruveta harrastamaan ratsastusta niin olisi omat miehet tyytyväisiä :)
- minä vain
olin minäkin kirjoitti:
En kyllä paljoa voi sanoa etteikö känää olisi ollut jo siihen aikaan kun kävin koulua olin puutarha puolella ja muistan kyllä kuinka heppa puolella porukkaa lappasi neitoja katsomassa mutta sepä oli ihan heidän asiansa, ei se ainakaan meitä puutarha puolen opiskelijoita haitannut, aikaa opinnoista on jo n.10vuotta ja siksipä ihmettelen kun ei ole asiat muuttuneet vuosien mittaan, voihan toki olla että heppa tytöt ovat vaan niin hyviä ratsastamaan että miehet sen takia tykkävät käydä siellä, kannattaisi Haminan tyttöjen jotka täällä valittavat ruveta harrastamaan ratsastusta niin olisi omat miehet tyytyväisiä :)
minä myös entinen harjulainen, eikä silloin ainakaan ollut tuollasta hurjaa kilpailua/taistelua haminalaisten ja harjulaisten välillä. kavereita oli niin haminassa ku harjussakin :) mihin tää maailma on menossa...
- Duskwalker
minä vain kirjoitti:
minä myös entinen harjulainen, eikä silloin ainakaan ollut tuollasta hurjaa kilpailua/taistelua haminalaisten ja harjulaisten välillä. kavereita oli niin haminassa ku harjussakin :) mihin tää maailma on menossa...
Päin helvettiä.
- huh huh
vai että oikein TOTUUDEN! ja olet ilmaisesti tavannut kaikki kummankin paikan edustajat. meitähän ei ole kovin paljoa erilaisia ihmisiä!!!!
- kaiken
huh huh kirjoitti:
vai että oikein TOTUUDEN! ja olet ilmaisesti tavannut kaikki kummankin paikan edustajat. meitähän ei ole kovin paljoa erilaisia ihmisiä!!!!
Tiedän yleisesti millaista väkeä löytyy esim. harjusta, heppatytöt osaavat ratsastaa siksi miehet siellä ravaavat, haminan muijat eivät osaa mutta jos opettelisivat niin ei tarvitsisi valittaa kun miehet juoksee harjussa. Haminassa ihmiset ovat aikaansa huomattavasti jäljessä, teineistä en tiedä mutta ainakin n.30-vuotiaat ovat tismalleen samanlaisia kuin vuosia sittenkin, aika on pysähtynyt näiden kohdalla, keski-ikäiset ihmiset jotka istuivat baareissa 20vuotta sitten istuvat siellä edelleenkin. Eli kyllä tiedän millaista väkeä täällä pyörii, nykyään en harjusta tunne montaakaan opiskelijaa vaikka siellä edelleen käyn muutaman kerran viikossa, ainakin maine on edelleen sama mikä se on kautta aikojen ollut.
Haminalaiset pyörivät omissa pienissä piireissään ja jos tulee uusia tyyppejä kaupunkiin niin mennää joukolla vetämään turpiin, mutta tämä on vain hyvä asia niin eipä tule liikaa ulkomaalaisia työpaikkoja viemään eikä rötöstelemään!
- Tonttu
Kyllä ne haminan Fossiilit harjulaisia haukkuuu! Mut nyt kun niistä puhutaan niin menee pupu pöksyyn? KUMMAAA TOUHUA! AINA UHOAA MUTTA MITÄÄN NE EI TEE!
- NZG
Mahtaako olla kaikki kotona ? yleensäkään kellään kuka tälläisiä keskusteluja tekee ? pitäisi jokainen vaan huolen omista asioistaan niin maailma olisi parempi paikka :F
- joopa
NZG kirjoitti:
Mahtaako olla kaikki kotona ? yleensäkään kellään kuka tälläisiä keskusteluja tekee ? pitäisi jokainen vaan huolen omista asioistaan niin maailma olisi parempi paikka :F
Kyllä näkee tämän viestin aloittajan järjen juoksun! Voi reppanaa, kun päässä ei muuta liiku, ei sitten millään... Pysy satusivuilla niin kauan aikaa, kun jotain järkevämpää sanottavaa ja kerrottavaa löytyy - lapsiparka!
Minkälainen juntti oikein alkuperäisen kirjoittaja olet? Vai onko korvantaustat vielä äidin maidosta niin märät? Kasva jo aikuisemmaksi, ennenkuin rupeat tyhmiä lässytyksiäsi kirjoittelemaan... - Idiotnet
joopa kirjoitti:
Kyllä näkee tämän viestin aloittajan järjen juoksun! Voi reppanaa, kun päässä ei muuta liiku, ei sitten millään... Pysy satusivuilla niin kauan aikaa, kun jotain järkevämpää sanottavaa ja kerrottavaa löytyy - lapsiparka!
Minkälainen juntti oikein alkuperäisen kirjoittaja olet? Vai onko korvantaustat vielä äidin maidosta niin märät? Kasva jo aikuisemmaksi, ennenkuin rupeat tyhmiä lässytyksiäsi kirjoittelemaan...Joko näitä juttuja viljelee keskenkasvuiset typerykset, tai sitten nuoret "aikuiset", joiden henkinen kehitys on vielä puberteettivaiheessa.
No joka tapauksessa huolestuttavan ääliömäistä kansaa täällä kaakonkulmilla! - hdfhfhdfh
Idiotnet kirjoitti:
Joko näitä juttuja viljelee keskenkasvuiset typerykset, tai sitten nuoret "aikuiset", joiden henkinen kehitys on vielä puberteettivaiheessa.
No joka tapauksessa huolestuttavan ääliömäistä kansaa täällä kaakonkulmilla!IDIOOTIT!! KÄYKÄÄÄ LUKEES mitä mieltä olette harjun muijista :) :) HEH KYLLÄ TE NYT ITKETTE KUN TEISTÄ
PUHUTAAN!! - Idiotnet
hdfhfhdfh kirjoitti:
IDIOOTIT!! KÄYKÄÄÄ LUKEES mitä mieltä olette harjun muijista :) :) HEH KYLLÄ TE NYT ITKETTE KUN TEISTÄ
PUHUTAAN!!Kai se on laskeuduttava teikäläisten tasolle ja sanottava että "Tukehdu finneihis alkio". Ei kiinnosta pätkääkään nämä hevonvitun Harju-keskustelut ym. pokejutut.
- Teille ;)
Idiotnet kirjoitti:
Kai se on laskeuduttava teikäläisten tasolle ja sanottava että "Tukehdu finneihis alkio". Ei kiinnosta pätkääkään nämä hevonvitun Harju-keskustelut ym. pokejutut.
Niimpä Haminan "Snobit" (juuri te muotitiedottomat maatuskat) Teillä maalais tylleröillä ei ole varaa sanoa meille harjulaisille mitään!! muualla on sentään naama raja, haminassa TE otatte kenet saatte. niin ja vielä niistä TEIDÄN miehistä sen verran, et hyi helvetti... niin rumia sukusiittosia yksilöitä saa hakea!!!!Haahhhha...Mikäs se juttu on että tulisitte tänne Harjuun antaa meille turpaan?? Noh huuh!! MEITÄ ON TÄÄLLÄ HARJUSSA AIKA MONTA TYTTÖÖ!! TÄNNE VAAN KOKEILEMAAN/NÄKEMÄÄN MITEN HUULI TURPOAA :D :D Me pidetään yhtä!!Toisin kuin siellä haminassa!! Tappelette keskenään!! Ja vielä niistä vitun kamalista miehistä!! Ei teillä hyvin mene, menisitte tolppaan juomaan murheenne!! Ei tarvis ulista täällä netissä niin paljoa!! no eihän teillä edes ole vaateliikeittä siellä landella, vain halpis-veromoda ja seppälä. Monen olen kyllä todennut turvautuvan robin hoodiin näissä vaateasioissa!! SE MeGa KIRPPIS TAITAA OLLA TEIDÄN KANNATTAVIN LIIKE KESKUS!! :D :D :D :D :D TERVETTULOA TODELLISUUTEN ARVOISAT LANDET!! Olen nähnyt niitä teidän avaruus KARVA Buutseja, täytyy kertoa teille että ne taisi olla muodissa jo ajat sitten!! Mutta HAMINA ON JÄLKEEN JÄÄNYT KAUPUNKI KAIKISSA ASIOISSA!! Ja äLkää vain kirjoittako että TULKAA HARJULAISET TÄNNE HAMINAAN SANOMAAN!!KUN ETTE ITSEKKÄÄN USKALLA TULLA TÄNNE KERTOMAAN MITÄ RUPUISILLA HAMINAN "naisilla" Tai suomeksi VOSUILLA On ASIAA!! TE itse olette muuten
niitä taudin levittäjiä! :D :D
Ei Haminalaisesta voi tehdä vaimoo, se on kun suolasta janoo ;) - asiakas
Teille ;) kirjoitti:
Niimpä Haminan "Snobit" (juuri te muotitiedottomat maatuskat) Teillä maalais tylleröillä ei ole varaa sanoa meille harjulaisille mitään!! muualla on sentään naama raja, haminassa TE otatte kenet saatte. niin ja vielä niistä TEIDÄN miehistä sen verran, et hyi helvetti... niin rumia sukusiittosia yksilöitä saa hakea!!!!Haahhhha...Mikäs se juttu on että tulisitte tänne Harjuun antaa meille turpaan?? Noh huuh!! MEITÄ ON TÄÄLLÄ HARJUSSA AIKA MONTA TYTTÖÖ!! TÄNNE VAAN KOKEILEMAAN/NÄKEMÄÄN MITEN HUULI TURPOAA :D :D Me pidetään yhtä!!Toisin kuin siellä haminassa!! Tappelette keskenään!! Ja vielä niistä vitun kamalista miehistä!! Ei teillä hyvin mene, menisitte tolppaan juomaan murheenne!! Ei tarvis ulista täällä netissä niin paljoa!! no eihän teillä edes ole vaateliikeittä siellä landella, vain halpis-veromoda ja seppälä. Monen olen kyllä todennut turvautuvan robin hoodiin näissä vaateasioissa!! SE MeGa KIRPPIS TAITAA OLLA TEIDÄN KANNATTAVIN LIIKE KESKUS!! :D :D :D :D :D TERVETTULOA TODELLISUUTEN ARVOISAT LANDET!! Olen nähnyt niitä teidän avaruus KARVA Buutseja, täytyy kertoa teille että ne taisi olla muodissa jo ajat sitten!! Mutta HAMINA ON JÄLKEEN JÄÄNYT KAUPUNKI KAIKISSA ASIOISSA!! Ja äLkää vain kirjoittako että TULKAA HARJULAISET TÄNNE HAMINAAN SANOMAAN!!KUN ETTE ITSEKKÄÄN USKALLA TULLA TÄNNE KERTOMAAN MITÄ RUPUISILLA HAMINAN "naisilla" Tai suomeksi VOSUILLA On ASIAA!! TE itse olette muuten
Ei Haminalaisesta voi tehdä vaimoo, se on kun suolasta janoo ;)Tulenkin tästä lähtien Harjuun vaate ostoksille, missä tämä Harju sijaitsee ja onko siellä mitä vaateliikkeitä, esim. kappahallia en ole vielä näiltä nurkilta löytänyt, oisko siellä??
Onko siellä jokin suuri kauppakeskus kenties??
Olen just muuttanu näille nurkille...mutta onneks täältä netistä löytyy tietoa! - haminalainen
Teille ;) kirjoitti:
Ei Haminalaisesta voi tehdä vaimoo, se on kun suolasta janoo ;)hei haloo!! te kuitenkin panette näitä meidän sikasiittoisia epäsikijoita!!! avaruuskarvabuutseja täällä on vissiin kolmella...
mistäköhän ne taudit tulee?? eiköhän ne sieltä harjusta tule kun tehän olette niin maanlaajuisia lutkia????
tiesittekö että maatuskat ovat venäjän kansallis naisia joten otamme tuon pelkkänä kohteliaisuutena!! :o)
vero-moda ei haminassa ole yhtään sen halvempi täällä kuin missään muussakaan kaupungissa!!!! HASITAKAA HUORAT VITTU!!!!!! sen te ootte sentäs ansainnu!!!! - joo
Teille ;) kirjoitti:
Ei Haminalaisesta voi tehdä vaimoo, se on kun suolasta janoo ;)toihan tuli tunteel!!! ha ha haa =)
- kysyä
että mitä heidän pitäisi sitten tehdä?
- Klaaf
hdfhfhdfh kirjoitti:
IDIOOTIT!! KÄYKÄÄÄ LUKEES mitä mieltä olette harjun muijista :) :) HEH KYLLÄ TE NYT ITKETTE KUN TEISTÄ
PUHUTAAN!!Tuota, kymmenen pistettä yrityksestä, mutta en minä kyllä huomaa loukkantuneisuutta yhdestäkään haminalaisen kirjoituksesta ;) Eikä "haminan horoperseet" keskustelu näytä ruuhkaantuvan,kuten aiemmin kovasti uhottiin. Ellei sitten lasketa noita paria samojen n.1-4 henkilön lapsellisia solvausviestejä...
Ja vaikka ketään en nyt kehotakkaan haukkumaan toisia, niin VOISI SEN JUMALAUTA SILTI EDES TEHDÄ TYYLILLÄ!:DD Gosh.. Kukaan ota vakavasti jotain lässytystä siitä että _voi kun olette landeja, jokaisella veromodaa päällä, ihan lutkia kaikki,vittu että olette tyhmiä ämmiä_ ja niin edelleen.
Eniten tossa kirjoituksessa hävettää ihan jo kirjoittajan itsensä puolesta:"HEH KYLLÄ TE NYT ITKETTE KUN TEISTÄ PUHUTAAN!!" Ei kilinvittu...Kuka oikein itkee, olisikohan pikemminkin kyse Nauramisesta säälittävälle yritykselle loukata toisia... Noloa tyttöseni
Suomi24.fi-keskustelut-kaupungit-Hamina on näköjään toisille jo jokapäiväinen pakkomielle... Keksikää jotain muuta mitä seuraatte 24/7. Vaikkapa uusin muoti. Hei haloo, tää on toisille ihan vain satunnaista huvia, silloin tällöin lukemassa uudet läpät. Eikä todellakaan oteta näitä vakavasti.
PS. Henkilö joka kulkee veromodan halvimmassa hupparissa,myöskin veromodan massatuotanto karvahuppu-takissa, ja seppälän BlingBling korviksissa, niin olisiko syytä olla hiljaa pukeutumisneuvojen suhteen;) Anteeksi, mutta oli pakko mainita kun harjussa kehutaan olevan niin muotitietoisia. PLIIIS
- juupa juu
mitä työ virojokelaiset älykääpiöt haminalaisia arvostelette?ootte sen verran sisäsiittosya sakkia,sen kertoo jo serkkujenne määrä oman kuntanne alueella.menkää viipuriin arvostelemaan naisia,tehkää se ääneen jos kielitaito riittää.tai rohkeus.
- serkumpi
sitä herkumpi
- minä
TATJANIKA! Sä oot aika kakara (siltä näytät) kirjottelet täääl jotaa paskaa! kerro itsestäsi L*TKA!
- hehhhehehh
enoc kirjoitti:
ihmisä Haminassa....Harjussakin, oletan joksikin Haminan osaksi.....
Just joo.. :D miks tänne on tällänen keskustelu pitäny laittaa? :DD ei vittu ei suotta läppä :D!!:DD
HARJULAISET!! (minäOlenMyös)
minkä takii ootte tänne tälläsen perustanU? ei noloo.. oltais me edes näytetty et ollaa vähän aikusempii ku noi haminalaiset lehmät..
EIKUEI! pitää tänne kirjottaa jtn lapsellist paskaa..
Ja voin vittu sanoo et ku saan joskus tietää kuka tost teijän "tatjanikast" levittäää juttua ni se on kuollu saatana. Sen tapan omin käsin.!!
eikä ole mtn uhkailua. Vittu kelatkaa vähäse, puhutte ja haukutte ihmistä jota ette tunne jossain netis? :DDD - 811
hehhhehehh kirjoitti:
Just joo.. :D miks tänne on tällänen keskustelu pitäny laittaa? :DD ei vittu ei suotta läppä :D!!:DD
HARJULAISET!! (minäOlenMyös)
minkä takii ootte tänne tälläsen perustanU? ei noloo.. oltais me edes näytetty et ollaa vähän aikusempii ku noi haminalaiset lehmät..
EIKUEI! pitää tänne kirjottaa jtn lapsellist paskaa..
Ja voin vittu sanoo et ku saan joskus tietää kuka tost teijän "tatjanikast" levittäää juttua ni se on kuollu saatana. Sen tapan omin käsin.!!
eikä ole mtn uhkailua. Vittu kelatkaa vähäse, puhutte ja haukutte ihmistä jota ette tunne jossain netis? :DDD"Vittu kelatkaa vähäse, puhutte ja haukutte ihmistä jota ette tunne jossain netis?" Lainaus sun tekstistä harjulainen... Ootko vähän tekopyhä? Itehän sä täällä teet just tota...haukut niitä, joita et edes tunne!!
- Duskwalker
Nonii onko järkee ? Mietitääs hetki ... ei ?Vaikuttaa kyl siltä että oli tää Harjulaisten ja Haminalaisten välinen poskensoitto kuin älytöntä tahansa onkin niin se ilmeisesti tulee vaan jatkumaan. "I have fire to fight fire!". Kovia sitä ollaan toisia haukkumaan nimettöminä ja sehän on todella kehittävää. Hoitakaa omat asianne ja antaa muiden asioiden olla, se toimii hyvin. :-)
- kiitos
Hei vain!! eiköhän tämä asia ole jo useaan otteeseen käyty läpi näilläkin sivuilla,.. jos vaikka vaihteeksi jotain muuta.. uskomatonta!!!
- POIS
POISTAKAAA TÄÄÄÄÄÄ ÄLYTÖN PASKA TÄÄLTÄ!! Kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798