vaihdoin suorat putket pyörääni, oisko syytä säädättää kaasarit tämän johdosta. oisko asiallista tietoa.
virago 750 xv
6
2689
Vastaukset
- Säätää
Kaasuttimet täytyy säätää ja vaihtaa ehkä myös suuttimet. Ilmanottoa olisi hyvä säätää myös.
Tarkempia tietoja saat www.yccf.fi sivuilta. - Osmo
Minkä merkkiset rännit laitoit ? onko tyhjää täynnä ?
Tuliko hyvät ja siedettävät äänet.- ovat
putket on laser merkkiset ja tyhjät, äänet on matalat...ei häiritsevät
- joo
Vaihda putket käy kokeilemassa,huomaat eron vaihda suutin sarja ,kokeile huomaat eron ,vaihda vapaavirtaus ilmansuodatin taas huomaat eron...Eli kannattaa terhakkaampi on ja vastaa kaasuun herkästi!
- XXL
Olen myös aikeissa vaihtaa jytäriputket alkuperäisten mehupillien tilalle. Kyselin eräältä huoltomieheltä suutinsarjan vaihtoa. Hän sanoi että useinmiten pääsuuttimen vaihto riittää joskus ei tarvii vaihtaa sitäkään. Nämä XV:n koneet käyvät rikkaalla sen näkee pakoputken mustasta kastasta. Mutta jos on vaalea putken sisus niin silloin on syytä vaihdella isompia suuttimia.
- putket
Mulla on XV1100:ssa BSM putket. Niissä on vähän täytettäkin. Äänet parani huomattavasti alkuperäisestä. Suuttimet on myös vaihdettu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745