Joo eli kumpi kannattas ottaa kun viasat kulta paketin hinta 29€ samoin canal , mutta visatin paketissa näkyy vitusti enemmän kanavia. Silti canal hieman houkuttaa, kun siinä on toi canal sport josta tulee nhl pelit ja sm liiga pelit. Jos ottaisin viasat paketin joutus laitta ton lautasen, mutta jos ottaisin canal paketin se tulis kaapelin kautta, kun asun kaapeli taloudessa. Eli onko viasatilla hyvä kuva vaikka tulee lautaselta riippu tietenkin varmaan siitä miten hyvin lautasen asentaa. Entä nuo viasatin sport kanavat tuleeko esim lätkä pelejä.
Viasat vs canal+
8
1912
Vastaukset
- carpenter83
Kyllä sillä lautasella tulee kummaltakin firmalta aivan yhtä hyvä kuva kuin kaapelista vai mistä luulet kaapelifirman saavan kyseiset kanavat verkkoon. Kaapelista saat kyllä TV1000:n joka on 20€/kk ja jolla saat 6 elokuvakanavaa (TV1000, PlusOne, Action, Family, Nordic, Classic). Et Canalillakaan saat kaapelista kaikkia samoja kanavia kuin satelliitista, eli saat tuolla 29€ vain Canal , Canal Film 1, Canal Film 2, Canal Film 3, C More Film, C More Film 2, Canal Sport.
Jos kuitenkin päädyt Viasatin koko pakettiin ja tarvit lautaset ja sat-boksin niin tässä tarjous jolla saat ne ilmaiseksi: http://www.activeark.fi/viasat/index.php?tarjous=2&page=9 - Kaapeli Börje
Itse valitsin aikoinaan ton plussaan, koska heillä oli tarjota mulle parempaa urheilua kuin 1000. Plussa lähettää myös 5.1 lähetyksiä, sitä en tiedä onko näin 1000?
- carpenter83
> Itse valitsin aikoinaan ton plussaan, koska heillä
> oli tarjota mulle parempaa urheilua kuin 1000.
> Plussa lähettää myös 5.1 lähetyksiä, sitä en tiedä
> onko näin 1000?
Ei ole tullut ainakaan vielä vastaan. Itse taas valitsin TV1000:n koska halusin elokuvia enkä urheilu ja kk-maksukin on 9€ halvempi kuin Canalilla, mutta jokainen valitkoot itse sen mukaan mitä haluaa katsoa. - meillä valittiin
carpenter83 kirjoitti:
> Itse valitsin aikoinaan ton plussaan, koska heillä
> oli tarjota mulle parempaa urheilua kuin 1000.
> Plussa lähettää myös 5.1 lähetyksiä, sitä en tiedä
> onko näin 1000?
Ei ole tullut ainakaan vielä vastaan. Itse taas valitsin TV1000:n koska halusin elokuvia enkä urheilu ja kk-maksukin on 9€ halvempi kuin Canalilla, mutta jokainen valitkoot itse sen mukaan mitä haluaa katsoa.TV-1000 sen vuoksi ettei kiinnosta pätkääkään jokin potkupallo ja jääkiekko tai muu urheilu.
- xxxman
se että kanavia huomattavasti enempi kuin kaapelissa .Varsinkin kun laitat sivusyötöt lautasantennin tangon päähän ..
- nimetön
Käsittääkseni Canal on ainakin joitain, kai ainakin urheilua, lähetyksiä HD-tarkkuudella. Eli jos telkkari on hyvä niin se voi olla ihan mukavaa katsottavaa. Tosin TV1000:lla saattaa olla noita myös, maksaahan sekin ja kilpailu on kovaa. Ja muistaakseni Canal näyttää myös NBA:ta
- carpenter83
> Käsittääkseni Canal on ainakin joitain, kai
> ainakin urheilua, lähetyksiä HD-tarkkuudella. Eli
> jos telkkari on hyvä niin se voi olla ihan mukavaa
> katsottavaa.
1. Ainoat HD-lähetykset Canalilla tällä hetkellä ovat C More HD kanavalla, joka lähettää 3 elokuvaa HD:na illassa ja maksaa peruskuukausimaksun päälle 4€
2. Tarvit TV:n jossa on HD valmius
3. Tarvit digiboksin joka osaa näyttää HD-kuvaa
Eli ei oikein helpota jos ei ole varaa satsata kunnolla.
- jjsjj
viasat ei näytä yhtään jääkiekkoa vaik luulis et näyttäis.sielt tulee vaan jalkapallo suurin maks osaks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855