Kolhin Ladallani Jaguaarin oveen ison naarmun. Mahtaa ottaa pattii ku pätemisentarpeessa oleva pienimunainen pelle huomaa naarmun. Oma alle 100 euron lada ei paljon kolhuista piittaa...
Kolhin Jaken kylkeä....
10
3108
Vastaukset
- päälle
Ajoin Jaguaarillani jonkun koulusta kotiin kävelevän kakaran päälle. Mahtaa sen köyhiä vanhempia vituttaa, kun ei kakara tulekaan koulusta kotiin! Itse olenkin sinkkuihminen, niin tollanen vaan naurattaa: HAHAHAHAH!
- Jaguar S-type 4.2 V8
Miksi tulee tuollaista tänne tunnustamaan, antavat itsestään edesvastuuttoman kuvan, että nauttii siitä, että saa kolhia toisten autoja. Ei se auton alhainen arvo oikeuta kolhiin toisia autoja.
- mutta mutta
Juuri tästä syystä minulla on 150€ omavastuulla oleva "hörhön kanssa-autoilijan" vakuutus. Viedään auto pajalle ja laitetaan pinta kuntoon - toisin kuin siinä ladassa.
- työvoimatoimisto
Jos on aikaa kirjoitella noin tyhmiä juttuja niin suosittelen työpaikan hankintaa, että aika kuluisi hieman paremmin.
- kosla
...niihin pienimunaisiin jaguaarikuskeihin. Ei sen puoleen,... mieluummin olen hyvin toimeentuleva pienimunainen jaguaarikuski kun typerä "suurimunainen" ja pieniaivoinen ladakuski. Ei muuta kun hyvää loppuelämää sinulle. Kaltaisesi suurimunaiset ovat ennenkin naarmuttaneet autoani ja aina vakuutus on homman hoitanut - tosin bonusmenetys on aika ajoin vituttanut. Jaggessa on muuten halvempi liikennevakuutus ja Ladoissa. Johtunee siis siitä pienimunaisuudesta ;-)
- Joen kaveri
Joessa ei pahempia jälkiä nähtävissä. Tais olla Joensuussa...siltaa pitkin ajelin laatokalla.
- Häh?
Siis mitääh?
- huom.
Häh? kirjoitti:
Siis mitääh?
Amerikkalaisveljekset Jake ja Joe Suomessa käymässä. Jaken kylkeä kolhittu ja Joen yli ajettu. Laatokalla eli Ladalla. Sellaista sattuu Ameerikan raitilla Vieremällä.
- siinä
huom. kirjoitti:
Amerikkalaisveljekset Jake ja Joe Suomessa käymässä. Jaken kylkeä kolhittu ja Joen yli ajettu. Laatokalla eli Ladalla. Sellaista sattuu Ameerikan raitilla Vieremällä.
Selevöö pässin lihhoo. Kiitos ja kuulemiin. Tack ja silleen.
- ottaa pattiin
Totta kai minua otti ainakin kolmisen minuuttia pattiin, kun kauniissa jagessani oli parin päivän ajan ikävä naarmu.
Mutta toisaalta, se oli kai oikeastaan oikeinkin, koska sinua ottaa pattiin koko ajan.
Kovin kolkosti helkkyy tuo naurusi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875