Janette Broman

Tiger

..on maailman rumin ja tympein missi.Lehmänsilmät,ohuet hiukset,pienet rinnat ja tyhjäpäinen katse.Sekä huono kielitaito ja huono sosiaalínen käytös.
Miten tuollainen ruma lankku voitiin ikinä valita miss suomeksi?
Hyi.

10

4691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lion

voi vi**u, kun ei se misseys ole niistä TISSEISTÄ KIINNI!!!!!!!!!!!!!!!!!

• JK

Olen ihan samaa mieltä Tigerin kanssa siitä,että JB on täydellisen epätäydellinen valinta miss suomeksi.Eihän se voitto ole rinnoista kiinni,mutta kauneutta pitäisi löytyä,samoin aivot ja käytöstavat.Kyseinen rumamissi on kotiseudullaan melko tunnettu,ja kaunista sanottavaa ei hänestä ole ollut monellakaan.Jo ennen kisoja todella ylimielinen ja leuhka,ja moni ihmettelee poikaystäväa Lauria,miten tuollaisella alienilla on niinkin mukava ja komea poikaystävä.
        MissUniversun kisojen kuvakoosteista meidän missimme arkipäiväisyys ja tylsämielisyys näkyy todella selvästi,ja varsinaisen mokan lehmä teki MU-haastattelussa.Ne jotka ovat lukeneet,tietävät.

• KATI

HeI!
      Onhan meidän tavallisten pulliaisten helppo arvostella miss suomen valintaa...mutta silti valinta ei tänä vuonna osunut oikeaan kohteeseen.
      Janette Broman on tylsän näköinen ja hän on ylimielisen oloinen.Janeten perintöprinsessat olivat paljon kauniinpia kuin hän.
      Janette oli kaikista "kuivimman " näköinen ilman meikkiä...hyi!!!

• Tiina

Minusta 90 -luvun kauneimmat ja herttaisimmat missit oleet Suvi Miinala sekä Vanessa Forsman.
      TYkkäsin myös lapin tytöstä Susanna Terveniemestä, hän on aito ja erittäin kivannäköinen.

ps. Nykyään Suvi voisi vähentää meikkaustaan, vähempiki riittäis.

• Suvi

Vanessa Forssman on kaunis.Janettella on rumin hymy mitä olen missillä koskaan nähnyt.

• Lauri
        Suvi kirjoitti:

Vanessa Forssman on kaunis.Janettella on rumin hymy mitä olen missillä koskaan nähnyt.

Minusta Radiomissi on kanssa aika mukavan oloinen.

• Hannu salama

Janette on kaunis. Minä olin hänen olemukseensa heti ihastunut nähdessäni. En tuijottanut tissejä; onhan Janettella nekin. Katsoin silmiä ja kasvojen ääriviivoja, hymyä, hiuksia. Täydellinen nainen.

• Justus

Kieltämättä hänen valintansa miss suomeksi oli järkyttävä yllätys,tosin finaalin taso oli tänä vuonna melkoisen heikkokin.Sara Enlund olisi ollut kaunein ja edustavin missi,"vioistaan" huolimatta.Perintöprinsessat olivat kauniita myöskin.
      Janetelta puuttuu kielitaitoa,lavasäteilyä,hänellä on epämiellyttävä hymy.Vartalo ihan ok.,mutta valitettavasti se ei riitä paikaamaan heikkoja kykyjä esiintymisen puolella.

• blackmagictiger

nätti ku mikä mä ainakin ihastuin janetteen 3v sitten.....MUN MIELESTÄ JANETTE JA ANNA OLIVAT NÄMÄ TÄYDELLISET MISSIT..SAMOIN MIRA...SITTEN TASO PUTOSI...JANETESTA TULI MIELEEN YKS ENTINEN KOULUKAVERI KOVASTI SAMAA NÄKÖÄ

• JÄÄKIEKKOILIJANKESÄ

OIS KIVA JOS OIS JANETTE BROMANIN NÄKÖNEN AVOVAIMO JOHANNA.LINDA.KATI.ANNIKA.MIIA.KATI.JANETTE JONKA KANSSA SEURUSTELISIN JA OLISIN SILLOIN TÄLLÖIN JUHLIMASSA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe