olisiko tuolta pitänyt tulla jonkunsortin lappusta siihen että mihin pääsi??maanantaina lähden, mutta minne ihmeeseen?onko joku muukin menossa tonne parolannummelle??kertokaahan onko tullut jotain lappujuttuja sieltä päin??
parolannummi!!
1
673
Vastaukset
- Vänrikki
Menet sinne 9.1.06 viimeistään klo 18:00 ja siellä opastetaan kun kävelet sisään kohti paikkaa jossa ensin tarkastetaan kassit yms. ja siellä on huumekoirat ja poliisit paikalla, sitten viedään toiseen paikkaan opastetusti, jossa uudet alokkaat jaetaan eri yksiköihin: se mihin yksikköön sinut laitetaan alokasajaksi eli ns. peruskoulutuskaudeksi selviää siis vasta siellä sitten. (etukäteen se on toki armeijan puolelta katsottu, että mihin esitietojen pohjalta sovit, mutta siitä ei tule kotiin ilmoitusta). Sitten odottelette jakamisen loppumista ja kun se on ohi, viedään teidät opastetusti omaan yksikköön, jossa jaetaan sitten joukkueisiin ja ryhmiin ja sitten viedään/näytetään tupa missä mikin ryhmä on.
Hierarkia on näin:
Prikaati jakautuu useaan pataljoonaan
pataljoona useaan komppaniaan
komppania useaan joukkueeseen
joukkue useaan ryhmään
ryhmä useaan yksittäiseen taistelijaan
esim menet:
Panssariprikaati, Hämeen panssaripataljoona, Panssarijääkärikomppania, 2. joukkue, 3. ryhmä
eli PsPr/HämPsP/PsjK 2.J, 2.R
mutta sinun ei tarvitse etukäteen osata/tietää mitään muuta kuin että menet Panssariprikaatiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789