Olisko meis halukkaita tulla kylpyla Caribiaan lauantaina iltasella 28.1. meikalaista vastaanottamaan ja pitamaan jotain miitin tynkaa..?
Taik eihan se mikaan kysymys ollu, kaikkihan sinne haluaa ihan vaan koska ma oon siella livena heruttamassa!! (y)
Nii ett aattelin ilmottaa tallaisen ilosanoman, ole paikalla tai ole nelio. :u
~miri~
TURKULAISET HOX!
22
7291
Vastaukset
- jepsteriina
Ei oo kysymystäkään ettei ilmestyttäis!!!!....eiko perkele....onko mulla sillo yövuoro..!!IIIIK!!!jos ni sitte kylvetään myöhemmi...=D!!
- jepsteriina
miriamele kirjoitti:
se vuoro sitten muuten vaihdetaan!! Ja kuten impi sano: ANKAT MUKAAN!!!! :D
niihä se pitäs saaha vaihettuu, mutta heikolta näyttää....iiiiiiik!!!!mut kai me myöhemminki keretään kylpee?!ei tä voi kaatuu tähän!!!!!!!!!tahtoo kylpyyyyyyn!!!!!
- Esko77
Kylhän mie paikalle voin pöllähtää näillä näkymin ainakin :P
- tylypirkko
haluukste nähä mut uikkareis ja märkänä? ;)
- Nupo
Meen oo halukas muuhunku pelaa countterii.
- Nupo
miriamele kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Vittu jos mie sanon.
- Nupo
miriamele kirjoitti:
...sano! :D
Äiti, osta mulle ferrari, jooko?
- Nupo
miriamele kirjoitti:
h3ruuX? :d
*pää punaisena*
Öö...niin...ja...on.......
jos saadaan tarpeeks vakee..
Ilmottautumisia otetaan vastaan numerossa 0700-SEXYMIRIAMELE soita heti ;)- jepsteriina
os tää linja mulle ilmanen?!
siittä tulee näytöksien näytös...siis tää ristiin pissiminen...pitäskö se shöy jo nimetäkki?!
"Jepsu&Miri Kultainen suihku"...
"Mukana myös hhhhot, Ssssexy, haluttava ja Estoton ripparimme Ssssamiiiiiiiii!!!!!!" jepsteriina kirjoitti:
os tää linja mulle ilmanen?!
siittä tulee näytöksien näytös...siis tää ristiin pissiminen...pitäskö se shöy jo nimetäkki?!
"Jepsu&Miri Kultainen suihku"...
"Mukana myös hhhhot, Ssssexy, haluttava ja Estoton ripparimme Ssssamiiiiiiiii!!!!!!"aletaa ottaa paasylipuista ihan hullua hintaa ett saavutetaan naytoksen toteuttamiseen tarvittava lavauskottavuus. :u
Muuten jaa hyvat showt nakematta.. ;)
Ei mut oikeestikki nii aattelimma etta siina iltapaivalla olis hyvaa aikaa menna liottaan sattiporukkaa, joten kaikki mukaan vaan suurella joukolla jaata sarkemaan!! (y)
(k)- jepsteriina
Lihaa kypsyttään porealtaaseen?!...hinkuttaa persiitä liukumäkee?!...jjooooo....tosin mullo sen luokan esteitä, että ei pääs tuleen...mä toimin "lapsenvahtina" sen pvän...pöh...
että se shöy jää näkemäti sinä iltana..mut emmä epäile etteikö miri yksinään järkkäis shöytä..;)
ja pitäkee huoli, että IMPI STRIPPAA!!!!!!!!=D jepsteriina kirjoitti:
Lihaa kypsyttään porealtaaseen?!...hinkuttaa persiitä liukumäkee?!...jjooooo....tosin mullo sen luokan esteitä, että ei pääs tuleen...mä toimin "lapsenvahtina" sen pvän...pöh...
että se shöy jää näkemäti sinä iltana..mut emmä epäile etteikö miri yksinään järkkäis shöytä..;)
ja pitäkee huoli, että IMPI STRIPPAA!!!!!!!!=DMa en ala mitaa jos ei jepsu tuu!! :u
(Taik alan mut sanon noin ett sille tulis sellanen mielikuva ett ma olisin muka odottanu jotain ja nyt hyvin pettynyt kun se ei muka tuukkaan..)
Jepsu ottaa lapaset mukaan. (y)- jepsteriina
miriamele kirjoitti:
Ma en ala mitaa jos ei jepsu tuu!! :u
(Taik alan mut sanon noin ett sille tulis sellanen mielikuva ett ma olisin muka odottanu jotain ja nyt hyvin pettynyt kun se ei muka tuukkaan..)
Jepsu ottaa lapaset mukaan. (y)koita ny kerätä ihtes jooko?!...ja mulla on superkorvat/ silmät...mä nään ja kuulen iiiihan mitä vaan...turhaan kuiskit...nih...;)
ei mulla oo ku sormikkaita, ko mä oon kadottanu kaikki lapaset...ddääääm...
samby tulee paikalle!!
Mulle on kiinnostuksensa ilmaisseet:
leovince
pahis kybärä
Esko
dartti
tummari perse
impi
jepsu (vaittaa ettei muka kerkee perkele)
Samby
Nyt ei enaa voi perua.
LISAA PORUKKAA MESSIIN!!!!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399