TURKULAISET HOX!

miriamele

Olisko meis halukkaita tulla kylpyla Caribiaan lauantaina iltasella 28.1. meikalaista vastaanottamaan ja pitamaan jotain miitin tynkaa..?
Taik eihan se mikaan kysymys ollu, kaikkihan sinne haluaa ihan vaan koska ma oon siella livena heruttamassa!! (y)
Nii ett aattelin ilmottaa tallaisen ilosanoman, ole paikalla tai ole nelio. :u
~miri~

22

7268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsteriina

      Ei oo kysymystäkään ettei ilmestyttäis!!!!....eiko perkele....onko mulla sillo yövuoro..!!IIIIK!!!jos ni sitte kylvetään myöhemmi...=D!!

      • se vuoro sitten muuten vaihdetaan!! Ja kuten impi sano: ANKAT MUKAAN!!!! :D


      • jepsteriina
        miriamele kirjoitti:

        se vuoro sitten muuten vaihdetaan!! Ja kuten impi sano: ANKAT MUKAAN!!!! :D

        niihä se pitäs saaha vaihettuu, mutta heikolta näyttää....iiiiiiik!!!!mut kai me myöhemminki keretään kylpee?!ei tä voi kaatuu tähän!!!!!!!!!tahtoo kylpyyyyyyn!!!!!


    • Esko77

      Kylhän mie paikalle voin pöllähtää näillä näkymin ainakin :P

    • tylypirkko

      haluukste nähä mut uikkareis ja märkänä? ;)

      • taik mieluummin ilman uikkareita ja markana (k)


    • Nupo

      Meen oo halukas muuhunku pelaa countterii.

      • Kiitos tiedosta.


      • Nupo
        miriamele kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.

        Vittu jos mie sanon.


      • Nupo kirjoitti:

        Vittu jos mie sanon.

        ...sano! :D


      • Nupo
        miriamele kirjoitti:

        ...sano! :D

        Äiti, osta mulle ferrari, jooko?


      • Nupo kirjoitti:

        Äiti, osta mulle ferrari, jooko?

        h3ruuX? :d


      • Nupo
        miriamele kirjoitti:

        h3ruuX? :d

        *pää punaisena*

        Öö...niin...ja...on.......


    • jos saadaan tarpeeks vakee..
      Ilmottautumisia otetaan vastaan numerossa 0700-SEXYMIRIAMELE soita heti ;)

      • jepsteriina

        os tää linja mulle ilmanen?!

        siittä tulee näytöksien näytös...siis tää ristiin pissiminen...pitäskö se shöy jo nimetäkki?!

        "Jepsu&Miri Kultainen suihku"...
        "Mukana myös hhhhot, Ssssexy, haluttava ja Estoton ripparimme Ssssamiiiiiiiii!!!!!!"


      • jepsteriina kirjoitti:

        os tää linja mulle ilmanen?!

        siittä tulee näytöksien näytös...siis tää ristiin pissiminen...pitäskö se shöy jo nimetäkki?!

        "Jepsu&Miri Kultainen suihku"...
        "Mukana myös hhhhot, Ssssexy, haluttava ja Estoton ripparimme Ssssamiiiiiiiii!!!!!!"

        aletaa ottaa paasylipuista ihan hullua hintaa ett saavutetaan naytoksen toteuttamiseen tarvittava lavauskottavuus. :u


    • Muuten jaa hyvat showt nakematta.. ;)

      Ei mut oikeestikki nii aattelimma etta siina iltapaivalla olis hyvaa aikaa menna liottaan sattiporukkaa, joten kaikki mukaan vaan suurella joukolla jaata sarkemaan!! (y)

      (k)

      • jepsteriina

        Lihaa kypsyttään porealtaaseen?!...hinkuttaa persiitä liukumäkee?!...jjooooo....tosin mullo sen luokan esteitä, että ei pääs tuleen...mä toimin "lapsenvahtina" sen pvän...pöh...
        että se shöy jää näkemäti sinä iltana..mut emmä epäile etteikö miri yksinään järkkäis shöytä..;)
        ja pitäkee huoli, että IMPI STRIPPAA!!!!!!!!=D


      • jepsteriina kirjoitti:

        Lihaa kypsyttään porealtaaseen?!...hinkuttaa persiitä liukumäkee?!...jjooooo....tosin mullo sen luokan esteitä, että ei pääs tuleen...mä toimin "lapsenvahtina" sen pvän...pöh...
        että se shöy jää näkemäti sinä iltana..mut emmä epäile etteikö miri yksinään järkkäis shöytä..;)
        ja pitäkee huoli, että IMPI STRIPPAA!!!!!!!!=D

        Ma en ala mitaa jos ei jepsu tuu!! :u
        (Taik alan mut sanon noin ett sille tulis sellanen mielikuva ett ma olisin muka odottanu jotain ja nyt hyvin pettynyt kun se ei muka tuukkaan..)

        Jepsu ottaa lapaset mukaan. (y)


      • jepsteriina
        miriamele kirjoitti:

        Ma en ala mitaa jos ei jepsu tuu!! :u
        (Taik alan mut sanon noin ett sille tulis sellanen mielikuva ett ma olisin muka odottanu jotain ja nyt hyvin pettynyt kun se ei muka tuukkaan..)

        Jepsu ottaa lapaset mukaan. (y)

        koita ny kerätä ihtes jooko?!...ja mulla on superkorvat/ silmät...mä nään ja kuulen iiiihan mitä vaan...turhaan kuiskit...nih...;)

        ei mulla oo ku sormikkaita, ko mä oon kadottanu kaikki lapaset...ddääääm...


    • samby tulee paikalle!!

    • Mulle on kiinnostuksensa ilmaisseet:

      leovince
      pahis kybärä
      Esko
      dartti
      tummari perse
      impi
      jepsu (vaittaa ettei muka kerkee perkele)
      Samby

      Nyt ei enaa voi perua.

      LISAA PORUKKAA MESSIIN!!!!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe