Kauris + Kauris

sissu

Mites kaurismies ja kaurisnainen sopivat toisilleen? Kokemuksia...?

10

7586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..näyttää sopivan

      Tiedän yhden pariskunnan, jotka kauris ja kauris. Hyvin pyyhkii, menivät juuri naimisiin vuosien seurustelun jälkeen ja näyttää sellaiselta parilta, että ovat yhdessä aina ja iankaikkisesti. Tasapainoinen suhde, molemmilla omat elämänsä, mutta myös yhteistä tekemistä.

    • Kauriita molemmat

      Toisessa kauriissa on sitä haasteellisuutta, jota kauris tarvitsee. Meillä kaksi vahvaa luonnetta osaa ottaa yhteen ja puhdistaa ilmapiiriä, jotta jaksaa taas. Meillä tunteet räiskyvät niin hyvässä kuin pahassakin. Ei mikään suhde ole riidaton ja jos olisi, niin silloin jokin suhteessa mättää.

      Meillä ainakin juttu toimii, osittain varmaan samankaltaisuuden vuoksi ja sen vuoksi, että tietää jo etukäteen miten toista pitää kohdella. Täytyy sanoa, että omalla kohdallani kauris on paras kumppani minulle.

    • Kauris M

      ..on että toimii, mikäli kaurismies antaa enemmän
      ja suvaitsee kaurisnaisen kovuuden ja itsepäisyyden..

      Kyllä kaurisnainen osaa olla myös tosi antoisa..hellä, ihanakin ja oikeuden mukainen,
      mutta löytyy myös se vastakkainen puoli..aivan takuu varmasti ;)

      Ja tämä on vain minun kokemus ;)

      • sissu

        Kivaa huomata että muutkin kauris kauris -suhteessa elävät ovat huomannet edellisissä viesteissä mainitut asiat. Olen itse ollut nyt muutaman kuukauden kauris- merkkisen miehen kanssa ja on ollut aivan IHANAA...Kuinka voikaan tulla niin hyvin toimeen jonkun kanssa...:)


      • Nimetön
        sissu kirjoitti:

        Kivaa huomata että muutkin kauris kauris -suhteessa elävät ovat huomannet edellisissä viesteissä mainitut asiat. Olen itse ollut nyt muutaman kuukauden kauris- merkkisen miehen kanssa ja on ollut aivan IHANAA...Kuinka voikaan tulla niin hyvin toimeen jonkun kanssa...:)

        joka oli aivan ihana mies. Ikävä kyllä hän oli ja on edelleen varattu mutta rakastuimme toisiimme todella syvästi. Sellainen tunne et on tuntenut toisen koko ikänsä enkä ole ikinä tuntenut ketään kohtaan niin syvää lämpöä ja välittämistä. Mutta varattu kun oli ja erittäin kriittisessä tilanteessa niin valitsi kauriille tyypillisellä tavalla vastuun ja sysäsi oman etunsa syrjään. Onneksi minulla on niin paljon itsekuria etten juokse anelemaan häntä takaisin. En voisi tuottaa hänelle enempää tuskaa koska hänen päätöksensä oli tosi raskas hänelle. Olen siis itsekin kauris.


      • Tytteli87
        sissu kirjoitti:

        Kivaa huomata että muutkin kauris kauris -suhteessa elävät ovat huomannet edellisissä viesteissä mainitut asiat. Olen itse ollut nyt muutaman kuukauden kauris- merkkisen miehen kanssa ja on ollut aivan IHANAA...Kuinka voikaan tulla niin hyvin toimeen jonkun kanssa...:)

        Meillä pyyhkii kans tosi hyvin, nyt ollaan oltu semmoset 4kk yhdessä, tosin tunnettu jo n.3,5vuotta. Tullaan tosi hyvin toimeen ja osataan lukea toisiamme ku avointa kirjaa :D molemmat ollaan aika tempperamenttisia ja möksähdetään pienimmistäki asioista välillä toisillemme. Ei osata olla pitkävihaisia, riidellää kyllä joskus aika rajustiki tietyistä asioista, mutta sovitaa melkeen heti :D Ihaninta poikaystävässäni on se että, kantaa vastuuta ja on todella romanttinen. Huolehtii kyllä todella paljon asioista ja on valmis tekemään kaikkensa mun vuokseni. En voi muuta sanoa ku että hyvän miehen olen itelleni löytäny :) Huumorintajua ei todellakaan tästä suhteesta puutu. :D


    • toisistaan.

      melko laajaa, reippaasti keski-ikäistä ystäväpiiriä, Kauris-Kauris-pari on se, jonka liitto on kestänyt ja kestänyt.
      Muut pariyhdistelmät ovat hajonneet ainakin yhden kerran (joittenkin kohdalla useammankin kerran)

      Kummallista on myös, että kyseinen pariskunta tuntuu harmaantumisesta huolimatta ”nuortuvan” samalla kun me muut akkaannutaan ja ukkoonnutaan.

      Silminnähden he viihtyvät toistensa seurassa, mutta osaavat tarpeen vaatiessa olla myös erossa...

    • oma kokemukseni

      parisuhteesta mieskauriin kanssa oli että ehkäpä oltiin kuitenkin liian samankaltaisia.
      Hyvät hetket todella ihania, seksi upeaa mutta myös ne kaurismaiset jukuripään oireet korostui yhdessä.
      Kumpikin voimakastahtoisia, itsenäisiä, näennäisesti koviakin mutta myös helliä,
      empaattisia ja herkkiä sisältä.
      En valitettavasti oman sarvipääni kanssa yhdessä ole enää, todettiin että molemmat tarvitaan toisenlainen kumppani.
      Kokonaan irti toisistamme emme kuitenkaan ole päässeet emmekä haluakaan.
      En ole kaurismaiseen tapaan ihminen joka ystävyyttä mitenkään korostaisi mutta hänet haluan semmoisena pitää.

    • kauris-K

      Heti kun tarvitsee apua IRL, kauriilta saa. Siitä tuntee kauriin. Kauris on hiljaa omissa oloissaan, olla möllöttää, ja luulisi sitä vähän leuhkaksikin, mutta jos pyydät siltä apua, niin satavarmana saat. Sitten se palaa taas omaan yksinäisyyteen, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Sellainen on kauris.

      Mutta miten menisi romantiikka toisen kauriin kanssa? Eeeeeeiiiiiiiiii..iiiiiiii kiitos!

    • kaurisnaisen kanssa. Paljon hyvää seksiä, samanlaiset ajatusmaailmat, tiimityö pelasi. Anoppi ja appiukko senkin lopulta pilasivat. No, nyt on tyttärellä ihannevävy, joka toistaiseksi on kelvannut. Saas nähdä koska pistävät vaihtoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe