Paljonko q10 voi turvallisesti ottaa päivässä? Varastoituuko se elimistöön?
Ubiqinon q10
8
5086
Vastaukset
- Tokos
Ihmisen maksa valmistaa itse jonkin verran ubikinonia.Arvioiden mukaan ubikinonin tuotanto alkaa vähetä 30-ikävuoden jälkeen.
Normaali annostus on 30-60 mg/vrk.
Hyvä on muistaa että kolestroli lääkitys(statiinit)
salpaavat omaa ubikinonin tuotantoa.Sydän tarvitsee ubikinonia toimiakseen optimaalisesti.
Kaikki kolestroli lääkityksellä olevien olisi hyvää käyttää ubikinonia lisäravinteena.
Ubikinonilla ei ole todettu myrkytyksiä annostuksella 30-300mg/vrk.- ....
Kiitos infosta. Mulle suositeltiin 100mg päivässä rytmihäiriöihin ja kovasti mietin tuota määrää. Yliannostus ilmeisesti aiheuttaa kuitenkin vain ripulia. Mutta kalliiksihan tuo tulee ;)
- A ja O
.... kirjoitti:
Kiitos infosta. Mulle suositeltiin 100mg päivässä rytmihäiriöihin ja kovasti mietin tuota määrää. Yliannostus ilmeisesti aiheuttaa kuitenkin vain ripulia. Mutta kalliiksihan tuo tulee ;)
Ubikinonia rytmihäiriöihin - ei tulisi ensimmäisenä mieleen. Kalaöljyt ehkäisevät hyvin *vakavia* rytmihäiriöitä ja orapihlajauutteesta voi olla apua lievemmissä. Kyllä ubikinonikin hyvä on mutta tuossa vaivassa vähän epäilen...
- ---
A ja O kirjoitti:
Ubikinonia rytmihäiriöihin - ei tulisi ensimmäisenä mieleen. Kalaöljyt ehkäisevät hyvin *vakavia* rytmihäiriöitä ja orapihlajauutteesta voi olla apua lievemmissä. Kyllä ubikinonikin hyvä on mutta tuossa vaivassa vähän epäilen...
Mä olen syönyt omegoja reilun vuoden. Lisäksi kalsium, magnesium ja b vitamiinipuoli on kohillaan. Ei mitään apua kuitenkaan, siksi testaan q10. Mulla on vaarattomia rytmihäiriöitä päivittäin, mutta kiusallisia.
Orapihlajauute ei auta, mutta en sitä kyllä ole ikään säännöllisesti jaksanut käyttääkään.
- NESTEMÄINEN Q10
Itse olen käyttännyt nestemäistä ja vesiliukoista q10. Normallisti q10 on rasval. ja siksi sitä voi kertyä elimistöön, mutta tämä tuote on patentoidulla tekniikalla tehty vesiliukoiseksi. Siksi siinä ei ole vaaraa kertyä elimistöön. Q10 käytetään myös rytmihäiriöihin.
- 30 mg päivässä
Nimenomaan rytmihäiriöhin ja minulla se ainakin on auttanut. Olen yli 50-vuotias.
- OPI316
www.iherb.com
5 dollaria vielä alennusta, kun käytät alennuskoodia OPI316
Postikulut on tuolla 4 dollaria maksikirjeenä kotiovelle.
Visalla olen ostanut. Dollarin kurssi on nyt sellainen, että melkeinpä halpaa on tuolla.
Muista siis tilatessa alennuskoodin OPI316, kun laitat siihen laatikkoon, jossa mahdollista alennuskoodia kysellään, niin saat 5 dollaria alennusta.
- Q10
Paljon, eikä varastoidu. 300mg suositellaan migreeniin.
Ubiqinoli on parasta. Itse ostan sitä iHerbistä, jossa se on 3 kertaa halvempaa kuin suomessa.
http://www.pharmanord.fi/contentServlet/bio_active_uniqinol.htm
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Ubiquinol-100-mg-150-Softgels/12109?at=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733