Olen ollut tässä viime aikoina Dingon muutamilla keikoilla lähinnä mielenkiinnosta. Tiesin, että bändin aika on ajanut ohi jo lähes 20 vuotta sitten, mutta halusin itse tarkistaa asian. Kritiikki piti täysin paikkansa.
Suuri osa keikkapaikalla olevista on baarin vakioporukkaa, jotka eivät ole tulleet katsomaan Dingoa. He ovat tulleet viettämään iltaa baariin, jossa useat muutkin illat olevat. Viimeisimmällä keikalla baarilaisten kanssa oli mahtavimmat fiilikset, sillä meidän pokka petti totaalisesti. Yksinkertaisesti ei voinut siinä säälissä olla nauramatta =) Minä häpesin entisen lempibändini puolesta ja tunsin todellista myötähäpeää. Palkkamuusikot toki hoitivat hommansa mutta siinähän se positiivisuus olikin. Muussa koko bändissä ei mitään positiivista ollutkaan.
Keikkapaikat eivät ole täynnä
11
792
Vastaukset
- juuuuuu
eli meinaat, että Dingo-iltoina olisi sama ryysis, vaikka lavalla olisi Sepi Kumpulainen tai kuka tahansa. Älä nyt viitti...
- heheheh
Mielenkiintoista koska olen käynyt 10 Dingo keikalla viimeisen puolentoista vuoden aikana ja meininki on ollut joka kerta aivan uskomaton, välilä jopa hysteerinen joissain mestoissa.
Sinä taidat olla niitä Porin kateellisia jotka katselee keikkoja persesilmän kautta niin eihän siloin mitää näekään.
Hei, ota vaikka lumikola käteen ja lähden ulos eläkä vaivaa päätäsi, me fanit kyllä pidämme huolen että keikoilla käy väkeä.
Harmi että tuommoista väkeä on yleensä syntynyt, kondomin käyttö ois pitänyt isälles opettaa.
Turpaan vaan.... - lähipiiri...
heheheh kirjoitti:
Mielenkiintoista koska olen käynyt 10 Dingo keikalla viimeisen puolentoista vuoden aikana ja meininki on ollut joka kerta aivan uskomaton, välilä jopa hysteerinen joissain mestoissa.
Sinä taidat olla niitä Porin kateellisia jotka katselee keikkoja persesilmän kautta niin eihän siloin mitää näekään.
Hei, ota vaikka lumikola käteen ja lähden ulos eläkä vaivaa päätäsi, me fanit kyllä pidämme huolen että keikoilla käy väkeä.
Harmi että tuommoista väkeä on yleensä syntynyt, kondomin käyttö ois pitänyt isälles opettaa.
Turpaan vaan....yrittää niin kovasti selitellä että menoa on...
Se on vaan fakta että levy myi joku 6000 kappaletta. että repikää siitä nostetta... - jeps
lähipiiri... kirjoitti:
yrittää niin kovasti selitellä että menoa on...
Se on vaan fakta että levy myi joku 6000 kappaletta. että repikää siitä nostetta...6000 on ihan hyvä alku. Bändi on kuitenkin myynyt vuosina 2004-2005 näillä kahdella levyllä 17000kpl joten se on ihan ok. Ja vanhoja menee kaupaksi koko ajan.
Voe kun se porin kateellinen persesilmä sielä vilkkuu - jotain-----
lähipiiri... kirjoitti:
yrittää niin kovasti selitellä että menoa on...
Se on vaan fakta että levy myi joku 6000 kappaletta. että repikää siitä nostetta...sairaalloista tyydytystä mollatessasi ja painaessasi maanrakoon Suomen parasta bändiä?Onneks sun mielipiteet ei vaikuta bändiin ja sen menestykseen.Kukahan saa tykätä mistä vaan.Jos ei kiinnosta pysy pois täältä foorumilta.En mäkään käy sellasten bändien foorumeilla mistä en pidä,koskaEVVK
- joskus joo oli hyvä
jotain----- kirjoitti:
sairaalloista tyydytystä mollatessasi ja painaessasi maanrakoon Suomen parasta bändiä?Onneks sun mielipiteet ei vaikuta bändiin ja sen menestykseen.Kukahan saa tykätä mistä vaan.Jos ei kiinnosta pysy pois täältä foorumilta.En mäkään käy sellasten bändien foorumeilla mistä en pidä,koskaEVVK
Dingo oli 80-luvulla Suomen paras bändi mutta niihin vuosiin se jäikin.
Rest In Peace. - Heh heh heh
jotain----- kirjoitti:
sairaalloista tyydytystä mollatessasi ja painaessasi maanrakoon Suomen parasta bändiä?Onneks sun mielipiteet ei vaikuta bändiin ja sen menestykseen.Kukahan saa tykätä mistä vaan.Jos ei kiinnosta pysy pois täältä foorumilta.En mäkään käy sellasten bändien foorumeilla mistä en pidä,koskaEVVK
Buahaahaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa.
- jasa
jeps kirjoitti:
6000 on ihan hyvä alku. Bändi on kuitenkin myynyt vuosina 2004-2005 näillä kahdella levyllä 17000kpl joten se on ihan ok. Ja vanhoja menee kaupaksi koko ajan.
Voe kun se porin kateellinen persesilmä sielä vilkkuudingon levymyynnissä levyllä surun pyyhit silmistäni, dingo oli suomen käikkien aikojen paras yhtye, johon kukaan ei yllä, mutta nyt aika on ajanut ohi 80-luvun ja vanhan hyvän dingon, olen ollut hirmuisen kova fani aikoinaan ja kaikki seinät olivat täynnä julisteita ja muita kuvia dingosta sekä keikoille oli päästävä, vaikka mikä oli, yhtään keikkaa ei saanut jäädä väliin, keräilin dingosta kaiken mitä näin ja sain, sellainen 80-luku oli minulla, mies, joka tapasi dingon.
- Heebo vaan
jeps kirjoitti:
6000 on ihan hyvä alku. Bändi on kuitenkin myynyt vuosina 2004-2005 näillä kahdella levyllä 17000kpl joten se on ihan ok. Ja vanhoja menee kaupaksi koko ajan.
Voe kun se porin kateellinen persesilmä sielä vilkkuuKun nuo Dingom levymyynnit laittaa pylväsdiagrammeina tuohon eteen niin ei usko silmiään. Jos tuosta suosta vielä nousee niin täytyy kyllä lahjoittaa "Kultainen kuokka"- palkinto!
Se palkinto taitaa olla jossain Yö-yhtyeen arkistoissa kun nostivat muutaman tuhannen levymyynnin (Valo-levy) aivan uusille sfääreille.
- Poliisi!
Voi sentään .että joku jaksaa spekuloida.Minkä takia ihmiset bändien keikoilla käy.ja ihan mielenkiinosta sitten maksaa 10 e.lipusta "IHAN VAAN uteliaisuuttaan"
- ja.....
Dingon keikoil liput maksaa yleensä 10-15 euroo.tuskin kukaan ihan huvikseen tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019