Pitäs tehä kotelo tämmösenn subbariin.
F-series 1812 W
70-3126
6 Ohm
miten ne tilavuudet oikeee lasketaa?
antakaa ees jotain tietoo.
kotelo
12
2781
Vastaukset
- Urpo
tiedoilla lasketa mitään koteloa. Tarvitset T/S parametrit.
- Syneus(m)
kokeile tällä ohjelmalla sen pyytämillä parametreilla millainen vaste tulee ohjelman esittämillä vaihtoehdoilla. Haluttu vaste on paljon makauasiakin ja esim. liian alas viritetty refleksikotelo ei taas hyödytä juuri mitään, koska refleksitoiminto menettää silloin merkityksensä. Lue käyttöohje ennekuin käytät ohjelmaa, jotta ymmärrät mistä on kyse.
http://www.autosound.fi/bbd/- joopajoo
joo tää suositteli umpinaista koteloo jonka koko ois 40 litraa. onko tuo järkevä koko :P
- Syneus(m)
joopajoo kirjoitti:
joo tää suositteli umpinaista koteloo jonka koko ois 40 litraa. onko tuo järkevä koko :P
jos haluat tarkempaa toistoa äänenpaineiden kustannuksella, niin mikäs ettei. Viittitkö laittaa ne parametrit tänne, niin voisin huvikseni kattoa mitä itse tekisin?
- joopajoo
Syneus(m) kirjoitti:
jos haluat tarkempaa toistoa äänenpaineiden kustannuksella, niin mikäs ettei. Viittitkö laittaa ne parametrit tänne, niin voisin huvikseni kattoa mitä itse tekisin?
Fs 29 Hz
Qts 1,2
Vas 144
Siinä on vissii kaikki tarvittavat tiedot. - S(m)
joopajoo kirjoitti:
Fs 29 Hz
Qts 1,2
Vas 144
Siinä on vissii kaikki tarvittavat tiedot.tarkistappa se vielä uudestaan. 1.2 tuntuu jo hullulta=)
- joopajoo
nii siinä tiedoissa lukee.
Total Q factor Qts 1,2- Syneus(m)
sen elementin merkki ja malli tarkasti tänne ja ihmetellään sitten.
- joopajoo
Syneus(m) kirjoitti:
sen elementin merkki ja malli tarkasti tänne ja ihmetellään sitten.
MGR F-1812W 12 woofer.
kopsasin nää tuote selosteesta:
Luonnonkumiripustettu polypropyleenikartio. Täydellinen kotiteatterijärjestelmiin ja hifi-järjestelmiin.
12" basso koti-/auto-/PA-käyttöön. Kunnon elementti, joka antaa miellyttävän paineen bassolle. Sopii hyvin refleksikoteloihin. Paljon ääntä edulliseen hintaan sekä kotona että autossa. Tehonkesto 240 W. Imp. 6 Ohm. Herkkyys 92 dB. Taajuusvaste 25-3000 Hz. Suos. jakotaajuus - S(m)
joopajoo kirjoitti:
MGR F-1812W 12 woofer.
kopsasin nää tuote selosteesta:
Luonnonkumiripustettu polypropyleenikartio. Täydellinen kotiteatterijärjestelmiin ja hifi-järjestelmiin.
12" basso koti-/auto-/PA-käyttöön. Kunnon elementti, joka antaa miellyttävän paineen bassolle. Sopii hyvin refleksikoteloihin. Paljon ääntä edulliseen hintaan sekä kotona että autossa. Tehonkesto 240 W. Imp. 6 Ohm. Herkkyys 92 dB. Taajuusvaste 25-3000 Hz. Suos. jakotaajuusvalmistaa muuten aika huonolaatuisia elementtejä. Jo tuon elementin paino kertoo, että "moottori" on pieni. En ehdi nyt tsekkaan, mutta voi olla, että toi toimii suljetussa parhaiten. Yks köyhä kaveri laittoi 15" MGR subbarin autoon ja en viitsinyt vaivautua edes kuuntelemaan=)
- ljudia.fi
Itse asiassa nuo MGR.n elementit on tarkotettu pääasiassa kodin hifilaitteiston varaosiksi.
- Anonyymi
Mulla oli aikoinaan juurikin 2 × MGR 15 tuumasia ja niille vahvarina autostudion bc2200, jossa subbarit oli 3 ohmiin monona. Jumputus kuului 3 kilsan päähän ja subbaritkin kestivät monta vuotta. T. Ex ammari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984