JOULUKUUN KAURIIT! LUKEKAA!

JOULUKUUN TYTTÖ :P-92

Kauriista puhutaan aina niinkuin kaikki kauriit olisivat syntyneet tammikuussa! muistakaa että jotkut kauriit on syntyneet joulukuussa, ei ole reilua kun joulukuun kauriita ei huomioida.
OLETTEKO SAMAA MIELTÄ?!?

15

3744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska olen itsekkin......

      ...JOULUKUUN KAURIS! 30.12
      tollaine kohtelu ei oo reiskaa ja mäki oon huomannu! hey peoples kandee tsiikaa horskuu usein, mä ainaki duunaan nii. mut siis mutsinne horoskooppi on usein sama ku skidien. kandee. meitsil ainaki. se o hyvä merkki. tulevaisuut tsiikates.

      • koskaan

        huomannu... joulukuussa itsekin syntynyt.


      • 3012

        en ole huomannu vastakkainasetteluja, vaan oisko siinä perää et tammikuun kauriit on erilaisia, ite tunnen tammikuun kauriita enkä löydä niistä yhtäläisyyksiä muhun..


      • Sahrami
        3012 kirjoitti:

        en ole huomannu vastakkainasetteluja, vaan oisko siinä perää et tammikuun kauriit on erilaisia, ite tunnen tammikuun kauriita enkä löydä niistä yhtäläisyyksiä muhun..

        Olen myös huomannut, että tammikuun ja joulukuun kauriilla on erilaiset luonteet. Itse olen tammikuun kauris ja jotenkin, tuntemieni joulukuisten kauriiden perusteella, tuntuu kuin olisin hiljaisempi ja rauhallisempi kuin joulukuun kauriit, jotka tuntuvat puheliaammilta ja sosiaalisemmilta.


      • joulukauris
        Sahrami kirjoitti:

        Olen myös huomannut, että tammikuun ja joulukuun kauriilla on erilaiset luonteet. Itse olen tammikuun kauris ja jotenkin, tuntemieni joulukuisten kauriiden perusteella, tuntuu kuin olisin hiljaisempi ja rauhallisempi kuin joulukuun kauriit, jotka tuntuvat puheliaammilta ja sosiaalisemmilta.

        löydän itseni, olen oikea papupata...


      • puhelias tammikauris
        Sahrami kirjoitti:

        Olen myös huomannut, että tammikuun ja joulukuun kauriilla on erilaiset luonteet. Itse olen tammikuun kauris ja jotenkin, tuntemieni joulukuisten kauriiden perusteella, tuntuu kuin olisin hiljaisempi ja rauhallisempi kuin joulukuun kauriit, jotka tuntuvat puheliaammilta ja sosiaalisemmilta.

        Ja täällä puhelias tammikauris - olisi opittava olemaan hiljaakin ja kuuntelemaan toisia tarkemmin.
        Tuntemani joulukaurismies taas hiljaisempi ja harkitsevampi


    • vs TAMMIKUU

      Viattomien lasten päivä. Se on mun päivä.
      Voisin väittää että olen aika tavalla erilainen kuin tammikuun rutikuivat kiipijäkauriit. Joulukuun kauriit ovat itsepäisiä, humoristisia hörhöjä joista ei pirukaan ota selvää. Kauriita on kahta kastia. Joulukuun kasti on sitä ensimmäistä luokkaa...
      Silmäniskuja ja haasteita vuodelle 2006!

      • määä..kauris.

        onko sillä tosiaan jotai väliä kun kaikki kuitenkiin tietää että ei ole horoskooppia joka olisi vain yhdenkuun puolella. eiköhän tämä sama homma ole joka horoskooppi merkissä.


      • mahtava

        kuvaus... itsepäinen humoristinen hörhö *nauraa* Itsekin joulukuun kauris ja tuo kuvaus osui ja upposi... Ottakaa meistä sitten selvää...


      • rutikuiva tammikauris

        Rutikuiva?
        onko tämä sitä kauriin sarkastista ja omituista huumorintajua , mistä meitä kehutaan :-)


      • @K@

        "Joulukuun kauriit ovat itsepäisiä, humoristisia hörhöjä joista ei pirukaan ota selvää. Kauriita on kahta kastia. Joulukuun kasti on sitä ensimmäistä luokkaa... "

        Siis justiinsa näin :DDD


    • usko?

      Samaa mieltä. Ja Tammikuun kauriit ovat hieman erilaisia, ainakin olen huomannu.. Pitäis huomioida että on joulukuun kauriita ja tammikuun kauriita ja että he ovat erilaisia luonteeltaan. EN USKO HOROSKOOPPEIHIN KUITENKAAN JA NE OVAT JOIDENKIN PÄÄSTÄ KEKSIMÄÄ JUTTUA ETTÄ HE TIENAAVAT RAHAA. siinä mielipiteeni.. eli en usko horoskooppeihin ja ne eivt ole totta ja kaikki mitä tapahtuu voi olla sattumaa. horoskooppi en "ennustus" joka ei ole totta.

    • SpeedyDove

      PikaPulu kiittää ja alleviivaa, Ja tervehtii varsinkin kaikkia teitä onnettomia, jotka ovat syntyneet Viattomien Lasten päivänä!

      • ja valoton synttäri

        Hipsis.

        Mäkin olen viaton. Siihen vetosin pikkasena kun oli tullut tehtyä jotain pikkuväärää.
        Sä pidät varmasti erilaisista tapahtumista, säpinästä ja olet sosiaalinen vaikka tarviitkin omaa rauhaa. Sinussa on puolet hörhöä ja puolet kuivaa peruskaurista. Jääräpäinen kuin perkele ja diplomaattisuutesi ajaa joskus itsesikin raivon partaalle. Kunnianhimoinen ja työteliäs?


    • joulupaketti

      viattomien lasten päivänä juhlitaan täälki !! mua vähä oksettaa ku sanotaan että kauriit on kuivia ja tekee vaan töitä ja tykkää olla kokoajan yksin ku en oo yhtää sellaanen ! oon vähä miettiny että voisinko mä jotenki olla niinku jousimies ???? ku oon kyllä semmonen että sammakot lentelee suusta ja semmonen seurapiiri perhonen :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe