TV:stä :
Kuolinilmoitus lehdessä: Syvästi kaivaen, lastenlastenlapaset
Lehti:"Lindhin murhasta pidätettyä vartioidaan itsemurhan ehkäisemisen
välttämiseksi"
Asuntoilmoitus: 3 huonetta, keittiö, kakkahuone ja kylpyhuone
TV: Kursk edelleen merenpohjassa. Ankkureina Leena Kaskela
ja Urpo Martikainen
Mainos lehdessä: "Yllätä vaimosi, lähde matkalle!"
Lehden otsikko: "Siniristipillumme liehuivat itsenäisyyspäivänä"
- Lehden kuvateksti: "Timo TA Mikkonen ja hänen perseensä" (Perheensä)
Tässä muutamat kootut kirjotusvirheet vuosien varrelta...
KAUPASSA:
- Gogacolaa, 1,5l pullo
-Mämmiä saatana! (saatavana) mainos kaupan ikkunassa
-Gifu -aski (Sisu -aski)
-Mansi- ja mustikoita
-Äidinpakastus pusseja
-Roilerinleike
-Naistennahka hanskat
- Kodinkoneliike mainostaa: Pakastinarkku ja ruhonleikkaaja
-lasten päästä vedettävä sänky
-Abbelsiinit
-Joulukusimyynti
-Mahdolliset puutteet ja virheet hinnassa huomioitu
-Tamppoonitarjous, koot mini, maxi ja meedio
-Äitiys-hortsit
-Kissanliha pullia
-Torin kalamyyjä mainostaa: Tuoretta mulkkua (muikkua)
-Torin kahvilanpitäjä mainostaa: Luteeton piirakka (Gluteeniton)
-Kukkiva ruukkupervo, pekonia (kukkakaupassa)
-Mainos tienvarressa: "Poikkeaville kukkia"
Mainoksia, lehdistä
7
3396
Vastaukset
- lisäys
-madoton ruoka (ruokailussa)siis piti olla maidoton
- nitu
Nämä. Kippurassa nauran XD
- sivusta seurannut
Ikkunamainoksessa on myös lukenut Saarioisten broilerinjyvä rintaleikkeet (oikea muoto ehkä jyväbroilerin...).
Ja silmään on pistänyt myös lenkkimakkarasta tehty moka jenkkimakkara...- tahtoo
kukkakaupan mainoksesta "istutamme myös asiakkaan ruukkuun"
kenkäkaupan mainoksesta "tarjouksessa naisten pistokkaat"....hmmm olen kyllä kuullut että kukista otetaan pistokkaita juurtumaan...onkohan ne nyt sitten niitä mitä se kukkakauppias istuttaisi ruukkuun???
- Veelu
-Myydään nahkatakki.Hirveä.
-Lihanleikkuu kurssi alkaa.Opetusmateriaali oppilaitoksen puolesta,maksu 200mk.Leikkaamme myös opiskelijoiden omia,merkittyjä ruhoja.
Tälläiset "vahingot" on mielestäni tosi hauskoja,niitä kaikkia kuulemiaaan ei vain muista.. - Nimetön
Meni jotenki näin.
"Kiitoksia kaikille jotka olitte auttamassa auton ojaan ajossa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä."- ahahah
Eräässä puukkoihin erikoistuneessa liikkeessä oli mainos:
Karjalanpuukko – lähellä sydäntäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647