TV:stä :
Kuolinilmoitus lehdessä: Syvästi kaivaen, lastenlastenlapaset
Lehti:"Lindhin murhasta pidätettyä vartioidaan itsemurhan ehkäisemisen
välttämiseksi"
Asuntoilmoitus: 3 huonetta, keittiö, kakkahuone ja kylpyhuone
TV: Kursk edelleen merenpohjassa. Ankkureina Leena Kaskela
ja Urpo Martikainen
Mainos lehdessä: "Yllätä vaimosi, lähde matkalle!"
Lehden otsikko: "Siniristipillumme liehuivat itsenäisyyspäivänä"
- Lehden kuvateksti: "Timo TA Mikkonen ja hänen perseensä" (Perheensä)
Tässä muutamat kootut kirjotusvirheet vuosien varrelta...
KAUPASSA:
- Gogacolaa, 1,5l pullo
-Mämmiä saatana! (saatavana) mainos kaupan ikkunassa
-Gifu -aski (Sisu -aski)
-Mansi- ja mustikoita
-Äidinpakastus pusseja
-Roilerinleike
-Naistennahka hanskat
- Kodinkoneliike mainostaa: Pakastinarkku ja ruhonleikkaaja
-lasten päästä vedettävä sänky
-Abbelsiinit
-Joulukusimyynti
-Mahdolliset puutteet ja virheet hinnassa huomioitu
-Tamppoonitarjous, koot mini, maxi ja meedio
-Äitiys-hortsit
-Kissanliha pullia
-Torin kalamyyjä mainostaa: Tuoretta mulkkua (muikkua)
-Torin kahvilanpitäjä mainostaa: Luteeton piirakka (Gluteeniton)
-Kukkiva ruukkupervo, pekonia (kukkakaupassa)
-Mainos tienvarressa: "Poikkeaville kukkia"
Mainoksia, lehdistä
7
3489
Vastaukset
- lisäys
-madoton ruoka (ruokailussa)siis piti olla maidoton
- nitu
Nämä. Kippurassa nauran XD
- sivusta seurannut
Ikkunamainoksessa on myös lukenut Saarioisten broilerinjyvä rintaleikkeet (oikea muoto ehkä jyväbroilerin...).
Ja silmään on pistänyt myös lenkkimakkarasta tehty moka jenkkimakkara...- tahtoo
kukkakaupan mainoksesta "istutamme myös asiakkaan ruukkuun"
kenkäkaupan mainoksesta "tarjouksessa naisten pistokkaat"....hmmm olen kyllä kuullut että kukista otetaan pistokkaita juurtumaan...onkohan ne nyt sitten niitä mitä se kukkakauppias istuttaisi ruukkuun???
- Veelu
-Myydään nahkatakki.Hirveä.
-Lihanleikkuu kurssi alkaa.Opetusmateriaali oppilaitoksen puolesta,maksu 200mk.Leikkaamme myös opiskelijoiden omia,merkittyjä ruhoja.
Tälläiset "vahingot" on mielestäni tosi hauskoja,niitä kaikkia kuulemiaaan ei vain muista.. - Nimetön
Meni jotenki näin.
"Kiitoksia kaikille jotka olitte auttamassa auton ojaan ajossa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä."- ahahah
Eräässä puukkoihin erikoistuneessa liikkeessä oli mainos:
Karjalanpuukko – lähellä sydäntäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745