kauris ja härkä. toimii vai ei?

määä..kauris.

kaikki rakkaus horokoopit antaa täydet pisteet mutta miten se oikeasti menee?

sopiiko kauris ja härkä yhteen?
Alku ainakin voi olla hankala ujoudesta tai sisäänpäin kääntyneisyydestä johtuen.
Kokemuksia? Eikö harkä ärsytä kaurista egoistisuudellaan ja itsekkyydellään? Kauriina itse ainakin tykkään huomiosta, siis esim. parisuhteessa. Ja luulisin että härkä hyvin runsaasti kuitenkaan huomiota lahjoita(kokemuksia ei ainakaan kauheasti ole). Myös karis ja härkä ovat molemmat hyvin itsepäisiä, huomattu on. Entäs mustasukkaisuus, onko härkä liian muatasukkainen, vai onko se kenties kauris kun härkä kertoo ihailija laumastaan jotka häntä piirittää?? Miksi härkä yleensäkkää haluaa kertoa näistä ihailijoista? Onko se sitä että haluaa että toinen tulisi mustasukkaiseksi ja pitäisi tiukemmin kiinni??

Olen miettinyt näitä hanlalia kysymyksiä ja toivoisin että jos on kokemuskia taikka jotain kantaa asiaan niin kertokaa ihmeessä.

Myös härät mitä mieltä olette väitteistäni luonteestanne?

13

4735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuli_

      yhdistelmä !! Mutta aina kaikki ei ole horoskooppimerkeistä kiinni... :)

    • maria kauris

      mulla ei ole muuta kokemusta härästä ku textailukaverina!! kerran chatissä bongasin tän härkä miehen ja heti siit lähtien textailtiin ja soiteltiin lähes koko aika joka päivä!! ainakin noin vuoden ajan (sen takia mulla onkin nyt puhelin laskut ulos otossa ku en pystynyt maksamaan puhelinlaskuja)noh sen noin vuoden jälkeen ehkä vähän hiipus noi textarit... (en sit tiiä tulik sille muita juttuja) mut mul ainakin mut silti textailtiin usein... me tavallaan "rakastuttiin" vaikkei koskaan nähtykkään.tää härkä mies ei koskaan halunnu nähä.en tiiä mikä siinäki oli?vaik kuin monta kertaa ehdotin sitä!! siis välillä se oli tai siis aika useinki sellanen omistushalunen ja mustasukkanen(varsinkin sen ekan vuoden aikana).sen kaa ois pitäny koko aika textailla/puhuu vaikka en ois ihan aina koko aika jaksanu!! siis siit tuli mun TOSI hyvä ystävä ja mä rakastan sitä mut noin viikko sit mun kortti ja puhelin meni mäsäks ja nyt me ei voida pitää yhteyttä ku en tiedä sen numeroa!!!! :(((((

    • kaurisnainen

      härkämiehen kanssa varsin räiskyvä ja intohimoinen suhde. Se loppui, enkä suuresta rakkaudesta huolimatta, jaksaisi sellaista elämää pidemmän päälle vaan olen erittäin tyytyväinen tasaiseen suhteeseeni jousimiehen kanssa.
      Mutta yrittää kannattaa, en jättäisi sydänsuruineenkaan sitä kokemusta pois elämästäni.

      • kauris

        minä olen kauris ja mieheni härkä, enkä todellakaan ole enää näiden vuosien jälkeen varma, että sovimmeko yhteen. härällä on tosiaankin mahoton halu kertoo toisista naisista ja saada mustasukkaseks toinen. vaikka valehteliskin.


      • minna

        niin, jos ei ole leiskuvaa , niin ei ole suhdetta lainkaan - näin, jos härkämiehen kanssa on. Ja härkämiehen suusta : "minun pitää rakastaa itseäni" ( tavalla , että vain hän nyt tässä riittää ja muiden tunteista viis ). Päässä soinut sen jälkeen Juicen biisi
        "olen mies, joka rakastaa vain itseään " No, ei se mies ihan itserakas paskiainen ole tuosta huolimatta- mukava mies


    • Tai-Pan

      Luonteet täydentävät sopivasti toisiaan, kun ujous on voitettu, on hyvät edellytykset kestävälle parisuhteelle. Mutta vaarana on tosiaan härän liiallinen mustasukkaisuus. Uskollinen kauris ahdistuu tästä. Mutta seksisuhteessa nämä maan vahvat merkit löytävät todella toisensa ja seksi vaan paranee suhteen vanhetessa.

      • cauris

        Erotiikka, ystävyys ja rakkaus kukkii...kypsyy paremmaksi vuosien saatossa, kuin hyvä viini, jos sitä osaa säilyttää oikein.

        Kauris osaa muuten myös olla mustasukkainen ja omistushaluinen!


      • caza
        cauris kirjoitti:

        Erotiikka, ystävyys ja rakkaus kukkii...kypsyy paremmaksi vuosien saatossa, kuin hyvä viini, jos sitä osaa säilyttää oikein.

        Kauris osaa muuten myös olla mustasukkainen ja omistushaluinen!

        oletteko tilanneet parisuhdeanalyysejä, jossa enemmän tulkitaan kuin pelkkää aurinkomerkkien yhteensopivuutta?
        Itse tilasin sellaisen ja aika hyvin se vain kertoi meidän ( kauris-härkä ) yhteensopivuudesta. Ja täytyy myöntää, että sieltä löytyi meidän monta oikeaa kipupistettä, asioita jotka suhteessa kokee hankalana, ei vielä ymmärrä toisessa.
        Tai mikä meitä toisissamme kiehtoo ja vetää puoleensa - sekin löytyi ja piti paljon paikkansa.
        Anna olla toisen suhteessa vapaa niin saat olla sitä myös itse.
        Positiivista ja mukavaa päivää


    • kauristyttä 79

      Mulla on kokemusta härkämiehestä 10 vuoden ajalta. Näistä 10 stä vuodesta yli 6 vuotta olimme yhdessä ja kihloissakin. Mun henkilökohtainen mielipide on se, et härän ja kauriin välinen suhde on ihan pirun hyvä juttu. Molemmat osaa arvostaa toisessa niitä tärkeitä asioita ja ajan myötä toisen oppii erittäin hyvin tuntemaan. Juu molemmat on sarvipäitä ja hankaliakin, mutta siinä pysyy silloin molemmilla mielenkiinto yllä. Riideltiin ehkä kaks tai kolme kertaa vuodessa ja riidat oli aivan järkyttäviä, mut niihin ei koskaan tarvinnu jälkeenpäin palata! Että jos haluat sellaisen suhteen missä molemmat voi avoimesti vaihtaa mielipiteitä vaikka olisivatkin asioista eri mieltä, se onnistuu vallan mainiosti. Oikeestaan on aika hyvin sanottu että täydellistä kumppanuutta. Juu sitä se on. Nyt on sit vaikee löytää hyvää miestä, kun ei huonompaanka kannata vaihtaa.. Ja edelleen eron jälkeenkin, olemme hyviä ystäviä :)

      Joten ei siinä mitään hävitä voi. Että lykkyä tykö ;) Ja onnellisia päiviä. Niin ja se mustasukkaisuus on liioiteltua, puolin ja toisin..

    • härkätypy

      Jaa a...kauhia mitä tekstiä härästä =) no se onkin noista härkä miehistä...hmmm se on huomattu että kauriit NAUTTII huomion osoituksista, itse olen seurustellut kauris miehen kanssa ero tuli mutta silti vieläkin jammaillaan yhdes ku paita ja peppu. en sitte tiiä toimiiko suhde paremmin toisin päin eli härkä N ja kauris M??? Ihana MIES se kaikesta huolimatta on!! on noita kaiken näkösiä ja merkkisia ollu ehkä vähän liianki monta mutta sen oon huomannu että kauris miehestä oon saanut parhaimman rakastajan ja luotettavimman ystävän! =) tämä kiitos omalle sarvipäälleni!!!

    • kiero-kauris

      Aiheen aloittajan epäilyt ja kuvaukset kauriin ja härän suhteesta osuivat täysin nappiin! Paremmin en voisi itseä asiaa sanoa. Kokemusta tuli 7 vuoden ajan, ennenkuin totesimme yhtälön täysin mahdottomaksi. Juuri noihin itsekkyys/mustasukkaisuus jne. teemoihinhan sen homma kaatui!

      En siis voi suositella, enkä taatusti kokeile toista kertaa...

      • härkä tytteli

        Itse olen härkä n. Ja kiikarissa ollut jo 4 VUOTTA!! se samainen ujo, vähän sulkeutuneen oloinen kaveri :) jotain vaan siinä salaperäisessä kaurismiehessä on! Huomaan kyllä, että tätä kauris-urosta kiinnostaa täällä kirjoitteleva härkä-neito :3 molemmat vaan niin pirun ujoja ja itsepäisiä, että voiko tästä mitään tulla? Kumpikaan ei uskalla lähestyä. Pitäis olla joku tapahtuma, mikä sais esim. Lähentää ihmisiä. Katotaan nyt miten tääki etenee, kyllä vanhempana harmittais, jos ei nyt toimi. Ollaan molemmat vasta lukio-ikäisiä, ja viimenen luokka häämöttää.. sen jälkeen en varmasti enää törmää tähän lapsuudenprinssiin. Se ujo ja arka kauriinpoikanen on vaan mulle kun huumetta. Viikonki jälkeen näkemättä on suunaton ikävä. Jotenki luokassa istuessa hänen lähellä on niin levollinen fiilis, mutta samalla perhosia vatsassa, ja hermot kireellä! Let's say that: forever hoping!! Odotan saavuttamatonta! Näin se vaan on.. ja kullanarvoinen vinkki härkänaisille; älä koskaan torju kaurista, (jos oot kiinnostunu) mee reippaasti juttelee, oo ystävällinen. Muistakaa myös, että kauriit on hiitaaitaaa alottaa miinkään näköstä suhdetta!!


    • Anonyymi

      Kauris🤚 härät on parhaita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe