N.E.S.A.R.A. tuilee 19.1.2006

Totuuden tiedotuskeskus

Nyt se on päätetty että N.E.S.A.R.A. sopimus tuodaan esille väkisin 19.1.2006:

Tässä ote galaktisen liiton viestistä: "We annouced now that our next date is 19.1.2006 when the nesara annoucement will done. If this world massive operation will gone stuck again we annouce that your ascend master St. Germain is here to force you to the next step. Our millions starships are here ready to action but we cannot come there of our own will because your free will make a stop of it. We must follow the natural mission of our eternity of god.

The operation will begin in 14.1.2006 when our starships will be arive in to your sky. Our several planet foces need to eliminate the U.S. military forces to make this mission done. Illuminati gang will be busted and after that your victory is done and your thousands years of darkness will end. St. Germain will appears on your worldwide television screen. MTV channel music videos will stop then and R&B videos will not spoil to your kids minds anymore. After that we are goig to teach your folks to good music what the really new-age is.

Our annoucement date is 19.1.2006 And please don't be afraid if this day will not come... Then we are coming until the deathline 2012.

7

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjula

      Eikös noi galaktiset hömppäjoukot ole luvanneet nesaraa saapuvaksi viimeiset 10 vuotta, miksi tämä kerta olisi mitenkään erilainen?

    • Tollo Peloton

      Ote 3.1.2006 kanavoidusta galaktisen liiton viestistä "Olkoon tämä uusi gregoriaaninen vuosi se vuosi, jolloin ensimmäinen yhteydenotto tapahtuu ja kaikki teidän toivomanne asiat alkavat toteutua!

    • VETOA

      Ettei vain väkisinkin tule taas esteitä. Eikö jo hävetä?

      • Totuuden tiedotuskeskus

        Tämä viesti oli minulta aika hieno provo... Luuletko että mä tuosta päivästä olen sata varma koska tuon julkistamispäivän minä keksin itse että se on 19.1.2006 ja voi se ollakin. Katsotaan sitten kuka viimeiseksi nauraa 2015 vuoteen mennessä kun N.E.S.A.R.A. on kaikille tuttu juttu.

        Tiellä skeptikoilla on aina yksi perusvika ja se on siinä että teidän pipo on aina kireällä.


      • tyhmyyteni
        Totuuden tiedotuskeskus kirjoitti:

        Tämä viesti oli minulta aika hieno provo... Luuletko että mä tuosta päivästä olen sata varma koska tuon julkistamispäivän minä keksin itse että se on 19.1.2006 ja voi se ollakin. Katsotaan sitten kuka viimeiseksi nauraa 2015 vuoteen mennessä kun N.E.S.A.R.A. on kaikille tuttu juttu.

        Tiellä skeptikoilla on aina yksi perusvika ja se on siinä että teidän pipo on aina kireällä.

        Mikä ihme tämä N.E.S.A.R.A on? sen ymmärsin että avaruuteen?liittyy. ps.mielen kiinto nousi...


    • Aloittaa

      Eikö niille voisi tehdä sellaisen diilin että harjoittelisivat ensin tukemalla kaikkia tupakkilakon tehneitä? Olisi helpompi keikka kuin jenkkien armeijan kanssa vehtaaminen?
      Nii ja lottoarvonnat voisivat fiksata, nehän voisi vetää sopupelillä rahat itselleen ja lähteä Kuuhun tai Marsiin baariin rälläämään. Ei KRP:n pojat pääsisi perään mitenkään.

    • vuoden optio

      "Our announcement date is 19.1.2006 And please don't be afraid if this day will not come... Then we are coming until the deathline 2012."

      Olisipa kaikki yhtä helppoa: ilmoitus vain ja kuusi vuotta jästipäitä rahastamaan. Tyhmyys on varmimmin uusiutuva luonnonvara.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe