pissisbändi 69 eyes

...

"Jyrki sitä ja jyrki tätä" Vetäkää itsenne narun jatkoksi, vitun massateinit.

57

5988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden Torvi

      en ymmärrä, miten kohtalaisen hyvästä katurock-bändistä tuli yhtäkkiä pissis-wannabe-goottien muoti-orkesteri ja massailmiö.

      Bändiä ekasta levystä asti kuunnelleena ei voi muuta sanoa kuin että taisi HIMin menestys vetää 69eyesinkin pojat tuohon goottinyyhkyosastoon suurempien palkkapussien toivossa. 69eyesin kohdalla kyse ei sentään ole ihan niin suuresta rahastusyrityksestä kuin rasmuksen täydellisessä kaupallisessa laskelmoinnissa. Rasmuksen rahastusyrityksestä olen kirjoittanut jo rasmuksen palstalle.

      Ikävää sinänsä, mutta totuus on että jos bändi haluaa mahdollisimman paljon fyrkkaa niin pissisten suosioon ja märkiin päiväuniin luikertelu on takuuvarma keino. Ikävä vain että se johtaa siihen, että bändien imagot ovat suoraan toistensa kopioita ja musiikki samanlaista teininyyhkintää bändillä kuin bändillä. Hyvää musiikkia ja jotain mielenkiintoista ja omaperäistä näiltä muotibändeiltä on turha odottaa.

      Sitäpaitsi kuka ottaa tosissaan lähes neljäkymppisiä äijiä joiden mielileffa on Lost Boys teinivampyyrikomedia?

    • saku

      hastakaa kaikki paska ketkä ei tykääthe69eyesist

      • ...

        Siinäpä hyvä esimerkki 69 eyesin tyypillisestä fanipissaliisasta, ellet sitten ole feikki.


      • smppa
        ... kirjoitti:

        Siinäpä hyvä esimerkki 69 eyesin tyypillisestä fanipissaliisasta, ellet sitten ole feikki.

        haista paska sori en oo tyttö ja ite olet pissa liisa:D:D:D


      • just niin!!

        miks tänne pitää tulla valittaa.. ?


    • eräs joka tykkää kyseisestä...

      Toi mitä te nyt sanotte.
      Yleistätte liikaa.
      Tiesittekös että täällä on ihmisiä jotka tykkää siitä juuri nimenomaan hyvän musiikin takia...
      Kaikki eivät ole sellaisia jotka melskaavat jyrkistä ja jussista..
      Kaikki eivät pidä siitä vaan sen takia että kun kaikki muutkin tykkää...
      Ainakin minä itse siitä pidän tasan ja ainoastaan sen takia kun musiikki on mielestäni hyvää jne...
      Jos lähdetään yleistämään, niin oletteko te sitten niitä jotka oikeasti saattaisitte tykätä the 69 eyesistä, mutta ette voi myöntää sitä kun sehän on massateinipissisteinix bändi :D:D

      • ...

        En pidä 69 eyesistä koska niiden musiikki on paskaa, naurettavaa massateiniylesöä nuolevaa mukarankkaa "musiikkia". Tämän bändin kohderyhmä on juuri nämä ihquttajamuotigootit, ja se tietää RAHAA tuottajille ja yhtyeelle. Joten älä viitsi jauhaa paskaa että pitäisin yhtyeestä jos se ei olisi pissisbändi.


      • samppa
        ... kirjoitti:

        En pidä 69 eyesistä koska niiden musiikki on paskaa, naurettavaa massateiniylesöä nuolevaa mukarankkaa "musiikkia". Tämän bändin kohderyhmä on juuri nämä ihquttajamuotigootit, ja se tietää RAHAA tuottajille ja yhtyeelle. Joten älä viitsi jauhaa paskaa että pitäisin yhtyeestä jos se ei olisi pissisbändi.

        sen musiikki ei ole paskaa koska lost boys on hyvä biisi ja devils sano miten niiten musiikki on paskaa sano ees yks syy


      • noja.a..
        ... kirjoitti:

        En pidä 69 eyesistä koska niiden musiikki on paskaa, naurettavaa massateiniylesöä nuolevaa mukarankkaa "musiikkia". Tämän bändin kohderyhmä on juuri nämä ihquttajamuotigootit, ja se tietää RAHAA tuottajille ja yhtyeelle. Joten älä viitsi jauhaa paskaa että pitäisin yhtyeestä jos se ei olisi pissisbändi.

        No älä sitt pidä siit musikista.. mitä vittu mä siit välitän? ja mä en oo mikää pissis&toinixi.. ja kuiteski mä tykkään the 69eyesistä.. eikö oo ihmeelistä? ;o nyt ihan kyllä ihmetyttää.. ja kuka vitut välittää ett onko se muka sun mielestä "pissisbändi"????!


    • sgge

      miten se on pissis bändi sano se

      • ...

        Jos et tähän mennessä ole tajunnut sitä, niin ammu itsesi.


      • eräs...
        ... kirjoitti:

        Jos et tähän mennessä ole tajunnut sitä, niin ammu itsesi.

        Tämäkin asia on vaan mielipide kysymys...
        Joten sinunkin on ihan turha melskata siellä siitä kuinka niiden jotka tykkää 69 eyesistä, pitäis ampua ittensä :D:D
        toiset tykkää toiset ei.
        Ja edelleenkin, kaikki ei tykkää siitä sen takia kun muutkin tykkää tai sitten se "on muotia" tykätä siitä jne...
        Jotkut tykkää siitä OIKEASTI sen takia kun ne tykkää siitä musiikista.


      • dean
        eräs... kirjoitti:

        Tämäkin asia on vaan mielipide kysymys...
        Joten sinunkin on ihan turha melskata siellä siitä kuinka niiden jotka tykkää 69 eyesistä, pitäis ampua ittensä :D:D
        toiset tykkää toiset ei.
        Ja edelleenkin, kaikki ei tykkää siitä sen takia kun muutkin tykkää tai sitten se "on muotia" tykätä siitä jne...
        Jotkut tykkää siitä OIKEASTI sen takia kun ne tykkää siitä musiikista.

        se ei ole pissis bändi niin sano yks syy miten se on pissis bändi vai sanoitko muute vaa et se on pissis bändi


      • eräs...
        ... kirjoitti:

        Jos et tähän mennessä ole tajunnut sitä, niin ammu itsesi.

        No sinuna vetäisin narun kaulaan ja hyppäisin kaivoon :D:D ensin sua tosin vois ampua jalkaan ja ripotella suolaa ja etikkaa vähän haavaan :D:D
        Sä et tunnu ymmärtävän että tää on MIELIPIDE asia :D:D
        Oot vaan kaikille ketkä siitä tykkää ni huutelemassa kuinka niitten pitäs hirttää ittensä jne :D:D
        Toisin sanoen, sulla ei sit ilmeisesti ole perusteluja...
        Et siis pysty ees kysymyksiin vastaamaan :D:D
        Vittu oot tollanen perus kakara joka käy vaan huutelee mielipidettään joka paikassa ja kaikki muut ketkä ei oo samaa mieltä ni ne sä olisit valmis hirttää ja ampuu...
        Käytä aivojas vähän miettimiseen.


      • SAM
        eräs... kirjoitti:

        No sinuna vetäisin narun kaulaan ja hyppäisin kaivoon :D:D ensin sua tosin vois ampua jalkaan ja ripotella suolaa ja etikkaa vähän haavaan :D:D
        Sä et tunnu ymmärtävän että tää on MIELIPIDE asia :D:D
        Oot vaan kaikille ketkä siitä tykkää ni huutelemassa kuinka niitten pitäs hirttää ittensä jne :D:D
        Toisin sanoen, sulla ei sit ilmeisesti ole perusteluja...
        Et siis pysty ees kysymyksiin vastaamaan :D:D
        Vittu oot tollanen perus kakara joka käy vaan huutelee mielipidettään joka paikassa ja kaikki muut ketkä ei oo samaa mieltä ni ne sä olisit valmis hirttää ja ampuu...
        Käytä aivojas vähän miettimiseen.

        oon samaa mieltä et naru kaulaa vaa ja hyppää kaivoon:D:D:D


      • ...
        eräs... kirjoitti:

        No sinuna vetäisin narun kaulaan ja hyppäisin kaivoon :D:D ensin sua tosin vois ampua jalkaan ja ripotella suolaa ja etikkaa vähän haavaan :D:D
        Sä et tunnu ymmärtävän että tää on MIELIPIDE asia :D:D
        Oot vaan kaikille ketkä siitä tykkää ni huutelemassa kuinka niitten pitäs hirttää ittensä jne :D:D
        Toisin sanoen, sulla ei sit ilmeisesti ole perusteluja...
        Et siis pysty ees kysymyksiin vastaamaan :D:D
        Vittu oot tollanen perus kakara joka käy vaan huutelee mielipidettään joka paikassa ja kaikki muut ketkä ei oo samaa mieltä ni ne sä olisit valmis hirttää ja ampuu...
        Käytä aivojas vähän miettimiseen.

        Sinunkin ÄO:si. Kyllä minuakin vituttaisi jos älykkyyteni olisi sama kuin jälkeenjääneellä apinalla, kuten sinulla. Sama itku jatkuu aina kun sanoo totuuden näistä pissisbändeistä, hah hah hah haa, ime vaan ittees, vitun horopaska.


      • ...
        eräs... kirjoitti:

        No sinuna vetäisin narun kaulaan ja hyppäisin kaivoon :D:D ensin sua tosin vois ampua jalkaan ja ripotella suolaa ja etikkaa vähän haavaan :D:D
        Sä et tunnu ymmärtävän että tää on MIELIPIDE asia :D:D
        Oot vaan kaikille ketkä siitä tykkää ni huutelemassa kuinka niitten pitäs hirttää ittensä jne :D:D
        Toisin sanoen, sulla ei sit ilmeisesti ole perusteluja...
        Et siis pysty ees kysymyksiin vastaamaan :D:D
        Vittu oot tollanen perus kakara joka käy vaan huutelee mielipidettään joka paikassa ja kaikki muut ketkä ei oo samaa mieltä ni ne sä olisit valmis hirttää ja ampuu...
        Käytä aivojas vähän miettimiseen.

        Voisit itsekkin miettiä kuinka tosissani sanoin sen "ammu itsesi", mutta turha sitä on sinulta näköjään odottaa kun olet niin vajaa. Sinulla ei ole minkäänlaista tilannetajuakaan, saatanan miss-sixty-massateini.

        Niin että käytä ITSE vaan "aivojasi".


      • sam
        ... kirjoitti:

        Sinunkin ÄO:si. Kyllä minuakin vituttaisi jos älykkyyteni olisi sama kuin jälkeenjääneellä apinalla, kuten sinulla. Sama itku jatkuu aina kun sanoo totuuden näistä pissisbändeistä, hah hah hah haa, ime vaan ittees, vitun horopaska.

        niimpä horopaska on toi ääliö


      • eräs....
        ... kirjoitti:

        Voisit itsekkin miettiä kuinka tosissani sanoin sen "ammu itsesi", mutta turha sitä on sinulta näköjään odottaa kun olet niin vajaa. Sinulla ei ole minkäänlaista tilannetajuakaan, saatanan miss-sixty-massateini.

        Niin että käytä ITSE vaan "aivojasi".

        Luuletko sä ihan tosissasi että MINÄ luulin että snaoit täysin tosissasi sen "ammu ittes" jutun jne... :D:D
        Mutta kun nykyajan nuorilta taitaa tulla liian helposti noita tappamiseen liittyviä heittoja...
        Sitäpaitsi, täähän on keskustelu palsta. Täällä jutellaan ja keskustellaan MIELIPITEISTÄ.
        Oletkohan ymmrtänyt sen ?
        Sinähän täällä olet se henkilö joka ei asiallisesti pysty perustelemaan mielipidettäsi...
        Et pysty keskustelemaan asiasta.

        Ja tässä vielä lopuksi, en käytä miss-sixtyjä, enkä ole massateinikään. Tykkäsin 69 eyesistä jo ennen kun se tuli ns "muotiin" jne...
        Jos väität että kaikki ketkä siitä tykkää, on vaan massateinejä, niinj sinähän se olet aika lyhyt ja suppea näköinen.


      • ...
        eräs.... kirjoitti:

        Luuletko sä ihan tosissasi että MINÄ luulin että snaoit täysin tosissasi sen "ammu ittes" jutun jne... :D:D
        Mutta kun nykyajan nuorilta taitaa tulla liian helposti noita tappamiseen liittyviä heittoja...
        Sitäpaitsi, täähän on keskustelu palsta. Täällä jutellaan ja keskustellaan MIELIPITEISTÄ.
        Oletkohan ymmrtänyt sen ?
        Sinähän täällä olet se henkilö joka ei asiallisesti pysty perustelemaan mielipidettäsi...
        Et pysty keskustelemaan asiasta.

        Ja tässä vielä lopuksi, en käytä miss-sixtyjä, enkä ole massateinikään. Tykkäsin 69 eyesistä jo ennen kun se tuli ns "muotiin" jne...
        Jos väität että kaikki ketkä siitä tykkää, on vaan massateinejä, niinj sinähän se olet aika lyhyt ja suppea näköinen.

        sanoit:
        "kaikki muut ketkä ei oo samaa mieltä ni ne sä olisit valmis hirttää ja ampuu...
        Käytä aivojas vähän miettimiseen."

        Tuon perusteella voisi hyvinkin olettaa että luulit minun olevani tosissaan. Mutta ethän sinä sitä myönnä, teit virheen ja yrität paikata sitä onnettomalla paskapuheellasi. Joten älä yritä kääntää virheitäsi muille.
        Enkä ole missään vaiheessa sanonut että kaikki kuuntelijat ovat niitä, kyllähän sillä näköjään on myös tuollaisia sinunlaisia hikinörtti-vääristelijä-fanejakin.


      • eräs...
        ... kirjoitti:

        sanoit:
        "kaikki muut ketkä ei oo samaa mieltä ni ne sä olisit valmis hirttää ja ampuu...
        Käytä aivojas vähän miettimiseen."

        Tuon perusteella voisi hyvinkin olettaa että luulit minun olevani tosissaan. Mutta ethän sinä sitä myönnä, teit virheen ja yrität paikata sitä onnettomalla paskapuheellasi. Joten älä yritä kääntää virheitäsi muille.
        Enkä ole missään vaiheessa sanonut että kaikki kuuntelijat ovat niitä, kyllähän sillä näköjään on myös tuollaisia sinunlaisia hikinörtti-vääristelijä-fanejakin.

        no luule mitä luulet, mua ei kiinnosta mitä luulet :D:D itseasiassa sinähän se et ymmärtänyt mitä mä tolla tarkotin:D:D
        ja mikä hikinörtti mä muka oon ??
        sä varmaan paljon tiedät minkälainen mä oon ? :D:D


      • ...
        eräs... kirjoitti:

        no luule mitä luulet, mua ei kiinnosta mitä luulet :D:D itseasiassa sinähän se et ymmärtänyt mitä mä tolla tarkotin:D:D
        ja mikä hikinörtti mä muka oon ??
        sä varmaan paljon tiedät minkälainen mä oon ? :D:D

        Sinulla ei näytä olevan minkäänlaista käsitystä mitä yritän sanoa.. No ei se älykkyys teillä massamusiikin kuuntelijoilla yleensä olekkaan kovi korkealla. Ja jos ei minun ajatukset kiinnosta, niin älä sitten jumankauta vastaile viesteihini, kun et ymmärrä mitä tarkoitan.


      • eräs........
        ... kirjoitti:

        Sinulla ei näytä olevan minkäänlaista käsitystä mitä yritän sanoa.. No ei se älykkyys teillä massamusiikin kuuntelijoilla yleensä olekkaan kovi korkealla. Ja jos ei minun ajatukset kiinnosta, niin älä sitten jumankauta vastaile viesteihini, kun et ymmärrä mitä tarkoitan.

        Niin että onko mielestäsi jokainen joka kuuntelee the 69 eyesiä, niin kaikkio meistä on massateinejä ?


      • RockVampire
        ... kirjoitti:

        Voisit itsekkin miettiä kuinka tosissani sanoin sen "ammu itsesi", mutta turha sitä on sinulta näköjään odottaa kun olet niin vajaa. Sinulla ei ole minkäänlaista tilannetajuakaan, saatanan miss-sixty-massateini.

        Niin että käytä ITSE vaan "aivojasi".

        no voisit saatana ite käyttää niitä aivojas,(jos sulla ees niitä on) koska tää on MIELIPIDE sivu ja kyse ei oo pelkästään sun mielipiteestä vaan kaikkien!!!!!!ja ihan tiedoks mä tykkään the 69 eyesistä ja ethän sä sitä tietenkään myöntäis, koska sun mielestä se on pelkkien nuorten bändi. ja sä oot tollanen saatanan palvoja!!!:D ja kävikö niissä mini aivoissas et kyseisen bändin jäsenet saattais lukee noita sun paska juttujas...joten käyttäisit niitä sun olemattomia aivojas saatanan horo!!!ja muuten:sitä bändii saa kuunnella kaiken ikäset esim. vaikka vanhukset jos ne tykkää siitä bändistä...jne...ET JOS ET TYKKÄÄ NIIN SUN EI KUITENKAAN TARTTE OLLA NOIN SAATANAN HOMEHTUNUT PASKALÄJÄ!!!!!!!!!!


      • RockVampire
        ... kirjoitti:

        Voisit itsekkin miettiä kuinka tosissani sanoin sen "ammu itsesi", mutta turha sitä on sinulta näköjään odottaa kun olet niin vajaa. Sinulla ei ole minkäänlaista tilannetajuakaan, saatanan miss-sixty-massateini.

        Niin että käytä ITSE vaan "aivojasi".

        no sunhan siinä pitäis kuule käyttää aivojas(jos sulla ees on aivoja)sun ei tartte haukkuu ja riidellä muitten kaa.ja sä varmaan nautit riitelystä :D ja kävikö niissä sun olemattomissa aivoissas et kyseisen bändin jäsenet saattaa lukee noita sun paska juttujas et olisko itestäs kivaa?! ja ihan tiedoks the 69 eyes on mun lempi bändi ja et voit painuu helvettiin arvostelee muitten mielipiteitä!nää on mielipide sivut ja täällä ei oo kyse ainoostaan sun mielipiteistä vään kaikkien muittenkin!!!et sulla EI ole mitään oikeutta arvostella muitten mielipiteitä ja vaikka sää tykkäisitkin 69 eyesistä niin ethän sää sitä ees myöntäiskään,koska sehän on massateinien bändi jota LAIN MUKAAN EI SAA VANHAT KUUNNELLA!ja ite oot joku perkeleen saatanan palvoja!


    • Sam

      haista paska saatanan ääliö paremminkin pissaliisa

      • ...

        Provoilusi on huomattu jo aikaa sitten, joten miksi enää pilalet? Oletko aivan täysi idiootti?


      • eräs......
        ... kirjoitti:

        Provoilusi on huomattu jo aikaa sitten, joten miksi enää pilalet? Oletko aivan täysi idiootti?

        Mä satun tuntemaan ton henkilön ja se ei provoile :D:D päin vastoin, ootas vaan ku saisit tietää ni johan alkais suaki varmaan naurattaa:D:DD:D:D:D:D:D:D


      • sam....
        ... kirjoitti:

        Provoilusi on huomattu jo aikaa sitten, joten miksi enää pilalet? Oletko aivan täysi idiootti?

        kuule en satu olemaan idiootti sä olet kyl kans yks tyhmä joka ei tajuu mistää mitää:D:D:D


      • RockVampire

        no kuule sää voisit ihan syödä sen paskas...:D ja mistäs sää sen tiät,et ´kuka on tyttö ja kuka on poika...ja ei sitä aina nimen perusteella voi tietää!!!!1 :D:D:D:D


    • SAM.....

      kaikkki ketkä kuuntelee the69eyestä ei oo mitään vitun massateinejä sori senki palli aivo:D:D:D:D

      • joo

        Naurettava threadi, ja muuten, palliaivo on yhdyssana, mutta eipä tällä kukaan näytä osaavan edes kirjoitustaidon alkeita, saati hyviä keskustelutapoja.


      • eräs..........
        joo kirjoitti:

        Naurettava threadi, ja muuten, palliaivo on yhdyssana, mutta eipä tällä kukaan näytä osaavan edes kirjoitustaidon alkeita, saati hyviä keskustelutapoja.

        tuskin itekkään viel ekalla osasit :DD:D:D:D:D


      • sam.....................
        joo kirjoitti:

        Naurettava threadi, ja muuten, palliaivo on yhdyssana, mutta eipä tällä kukaan näytä osaavan edes kirjoitustaidon alkeita, saati hyviä keskustelutapoja.

        haistappa sinä paska:D:D:D:D:D:D


    • NassuL

      jestas sentään mitä sitä näkee te haukutte täällä toisia aivan suotta ehkä siksi että päässänne on musta-aukko !!!!!!! the 69eyes ... henki ja elämä maailman ihanin pändi tapetoitu mun huoneen seinille tiedän että luonnollisesti tälläisille keskustelu saiteille tullaan haukkumaan muita mutta se ottaa kaaliin ei ne ole tehnyt mitään pahaa teille vai onko ?? suksikaa venäjälle ja kuoolkaa kulkutauteihin jos ette osaa pitää sitä turpaanne kiini !!!!!!!! T: mulkkaukseen hermostunut

    • Juuso

      Vittu The 69 Eyes Paras Bändi

      • Vihainen Juuso

        Vittu The &9 Eyes Rulaaaaaaaaa


      • 69 eyes fani aina ja ikuisesti
        Vihainen Juuso kirjoitti:

        Vittu The &9 Eyes Rulaaaaaaaaa

        Mitä tuuutteee vinee 69 eyes on paras aina ja ikuisest iette oo koskaan kuullu niiten musaa että turha teidän on sanoo ootte kuulut vaan yhen biisin ja sekin vaa non lostboys se eioo lähelekkään niitten bändin paras biisi. MISTÄ ite tykkäätte jostain vitun antti tuiskusta


      • M 28V
        69 eyes fani aina ja ikuisesti kirjoitti:

        Mitä tuuutteee vinee 69 eyes on paras aina ja ikuisest iette oo koskaan kuullu niiten musaa että turha teidän on sanoo ootte kuulut vaan yhen biisin ja sekin vaa non lostboys se eioo lähelekkään niitten bändin paras biisi. MISTÄ ite tykkäätte jostain vitun antti tuiskusta

        Vanha The 69 Eyes on parasta.

        Tässä listaa parhaista biiseistä...

        Wasting the Dawn, Wrap your troubles in dreams, Call me, All American Dream, Chair...


      • RockVampire
        69 eyes fani aina ja ikuisesti kirjoitti:

        Mitä tuuutteee vinee 69 eyes on paras aina ja ikuisest iette oo koskaan kuullu niiten musaa että turha teidän on sanoo ootte kuulut vaan yhen biisin ja sekin vaa non lostboys se eioo lähelekkään niitten bändin paras biisi. MISTÄ ite tykkäätte jostain vitun antti tuiskusta

        oon samaa mieltä sun kaa et mitä noi tulee tänne vinee ku ei ees tykkää siitä bändistä ja sit kaikilla on omat MIELIPITEET et oon kyl ihan samaa mieltä sun kaa!


      • RockVampire
        M 28V kirjoitti:

        Vanha The 69 Eyes on parasta.

        Tässä listaa parhaista biiseistä...

        Wasting the Dawn, Wrap your troubles in dreams, Call me, All American Dream, Chair...

        niin mustaki ne edelliset on tosi hyvää!!!ja on se devils albumikin hyvää mut mun (MIELESTÄ)


    • Poison

      Jos bändin fanit ovat tasoltaan massateinejä, niin täytyy sanoa että tämän keskustelun perusteella ei bändin vihaajillakaan sen tason suhteen ole mitään juhlimista. Keskustelun aloitus on jo käsittämättömän lapsellinen vuodatus. Bändin myös täytyy tehdä jotain oikein että herättää suuria tunteita ihmisissä.

      • ...

        Huomaa kyllä että et kestä totuutta.


      • M 28V
        ... kirjoitti:

        Huomaa kyllä että et kestä totuutta.

        Mitä ihmeen jankkaamista "totuuden kestämisessä".

        Oletko jotenkin henkisesti rajoittunut?

        The 69 Eyes on hyvä bändi. Ei se muuten herättäisi tunteita.

        Hanki elämä Antti Tuisku-fani


      • RockVampire
        ... kirjoitti:

        Huomaa kyllä että et kestä totuutta.

        MIELIPITEET mut sulle se ei näytä kelpaavan...ja saat luvan tunkee sen sun ahteriis ja jos se ei mene niin mä tuun auttaan!ja sää voisit ihan pitää sen turpas kii!!!!ja viälä kerran...kaikilla on omat MIELIPITEET!!!JA ET KAIKKIEN EI TARTTE OLLA SUN KAA SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JA JOS TÄÄ EI MENE NYT SINNE SUN KAALIIS NIIN SIT SE MENEE TUNKEMALLA SUN AHTERIIS!!!!!:\\\\


      • ...
        RockVampire kirjoitti:

        MIELIPITEET mut sulle se ei näytä kelpaavan...ja saat luvan tunkee sen sun ahteriis ja jos se ei mene niin mä tuun auttaan!ja sää voisit ihan pitää sen turpas kii!!!!ja viälä kerran...kaikilla on omat MIELIPITEET!!!JA ET KAIKKIEN EI TARTTE OLLA SUN KAA SAMAA MIELTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JA JOS TÄÄ EI MENE NYT SINNE SUN KAALIIS NIIN SIT SE MENEE TUNKEMALLA SUN AHTERIIS!!!!!:\\\\

        Te olette kaikki pinnallisia idiootteja jotka eivät kykene pätkääkään syvällisempään ajatteluun. Viestit ovat täällä lähinnä suuttuneiden pissisten ja viisastelevien fooruminörttien vikinää, kun ei kestetä totuutta omasta lempibändistä. Mutta sitä on turha selittää teille koska kykenette vain capsin raiskaukseen ja huutomerkin toistamiseen.


    • intemassa

      Joopa joo. Musa on paskaa, jos ei tykkää, että bändi myy tai näyttää hyvältä.

      Uus levy on hyvä ja livenä bändi pelaa. Onneksi keikkoja on ollut kivasti myös suomessa.

      Ja kyllähän bändi onneksi näyttääkin hyvältä
      http://www.musakuvat.com/stock/thumbnails.php?album=183

    • on omat

      MIELIPITEENSÄ!!!!!!ja jos se ei kerran mee sun pään sisään millään niin hanki aivo!!!!!jokaisella on omat mielipiteensä ja sulla ei siihen ole minkäänlaista sanomistä ja se voi olla SUSTA p...ka bändi mut JOISTAKIN MUISTA EI et mee muuale haukkuun ja hirttään muita ja voisit vähän miettii noita sun puheitas niillä aivoillas (jos niitä ees on)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!et ei muutkan täällä hirtä sua vaikka et tykkäiskään siitä!!!!!

    • StreetRocks

      69 eyesistä muuttui jo 10-vuotta sitten kaupallinen sontayhtye, vaikka ovat pojat kyllä sentään nyt hyvässä kunnossa vielä pysyneetkin lavoilla, mutta kuitenkin..

      3 ensimmäisessä 69 eyesin levyssä sentään on hyvin paljon katurock ja glam-rock vaikutteita mm. Smackilta ja Hanoi Rocksilta, sekä myös punk-asennetta.

      "The 69 Eyes syntyi Helsingissä 1990-luvun alussa. Se imi vaikutteita niin Elvikseltä, Misfitsin punkista, Guns´n´Rosesin hard rockista kuin goottisuosikki Sisters of Mercyltä.

      Bändi kulki Smackin ja Hanoi Rocksin jalanjäljissä glamrock-henkisen "Helsinki Sleazen" perinteenkantajana. "Jatkamme mielellämme rock´n´rollin kliseistä historiaa", yhtye julisti ylpeänä."

      • Stiggis

        Tää uus levy on niin paras!!!!


      • kgjgj

        Bump 'N' Grind - Wasting the Dawn: epic
        Blessed Be - Devils: Iha ok
        Angels - Back in Blood: paskoo


      • The Stig
        kgjgj kirjoitti:

        Bump 'N' Grind - Wasting the Dawn: epic
        Blessed Be - Devils: Iha ok
        Angels - Back in Blood: paskoo

        haistakaa vitun paskat kaikki te joiden mielestä The 69 Eyes on paska.


      • The Stig kirjoitti:

        haistakaa vitun paskat kaikki te joiden mielestä The 69 Eyes on paska.

        Alennun itsekin alimmalle tasolle: hävettää melkeinpä teidän kaikkien puolesta, mitä nyt noita kommentteja luin: "vitun pissiliisa D44h hirTä ittes. Paskaa musaa yök, haistakaaa paska kaikki, ootte ihan vitusta". Ja tuo oli vielä hyvää kieltä.

        Mitä sitten jos joku ei tykkää? Mitä sitten jos on kaupallista? The 69 eyesillä on vankka fanijoukko ja keikkoja riittää.

        Henkilökohtasesti itseäni hieman ärsyttää Jussin ja Jyrkin käytös mediassa. Jyrki on fiksu mies mutta siltikin hänen pitää vetää niitä vampyyri-juttuja joka väliin. Ja Jussihan on melkeinpä hellyyttävä kun suu on koko ajan auki ja kädet heiluu.

        Mutta eipä silläkään ole väliä. Hyvää musaa tekevät ja keikoilla meninki on mahtava vaikken nyt olekaan kun parilla käynyt. Uusimpaan, jos nyt enää niin voi sanoa, en ole pahemmin pitkään aikaan koskenut, mutta se on vain ja ainostaan The Voicen yms. vika. Tai kuka heille maksaakaan että videoita pyöritetään. Artistithan siitä saavat palkkaa että biisejä soitetaan. No, en tiedä palkkajärjestystä, mutta esim. Dead girl are easya soitettiin niin paljon kun se julkaistiin, että kyllä valoo aivot melkein pihalle kun sen silloin jossain kuuli. Mutta nyt kun videon harvoin näkee, voi nauttia tyydyttävästä The 69 eyesin biisistä. Parempiakin löytyy.


      • elvis bresnew
        ms.amadeus kirjoitti:

        Alennun itsekin alimmalle tasolle: hävettää melkeinpä teidän kaikkien puolesta, mitä nyt noita kommentteja luin: "vitun pissiliisa D44h hirTä ittes. Paskaa musaa yök, haistakaaa paska kaikki, ootte ihan vitusta". Ja tuo oli vielä hyvää kieltä.

        Mitä sitten jos joku ei tykkää? Mitä sitten jos on kaupallista? The 69 eyesillä on vankka fanijoukko ja keikkoja riittää.

        Henkilökohtasesti itseäni hieman ärsyttää Jussin ja Jyrkin käytös mediassa. Jyrki on fiksu mies mutta siltikin hänen pitää vetää niitä vampyyri-juttuja joka väliin. Ja Jussihan on melkeinpä hellyyttävä kun suu on koko ajan auki ja kädet heiluu.

        Mutta eipä silläkään ole väliä. Hyvää musaa tekevät ja keikoilla meninki on mahtava vaikken nyt olekaan kun parilla käynyt. Uusimpaan, jos nyt enää niin voi sanoa, en ole pahemmin pitkään aikaan koskenut, mutta se on vain ja ainostaan The Voicen yms. vika. Tai kuka heille maksaakaan että videoita pyöritetään. Artistithan siitä saavat palkkaa että biisejä soitetaan. No, en tiedä palkkajärjestystä, mutta esim. Dead girl are easya soitettiin niin paljon kun se julkaistiin, että kyllä valoo aivot melkein pihalle kun sen silloin jossain kuuli. Mutta nyt kun videon harvoin näkee, voi nauttia tyydyttävästä The 69 eyesin biisistä. Parempiakin löytyy.

        raha se on jostain saatava laskuihin ja muuhun paskaan, eli töitä on tehtävä: joko soitettava tai kaivettava ojaa jne...


    • Anonyymi

      paskabändi tää on.

    • Anonyymi

      The 69 eyes on koko Suomen Rokki kulttuurin KULMAKIVI!!

      • Anonyymi

        Noniin nyt ollaan asian ytimessä! En ole ihan kartalla bändin alkuvuosista kun en vielä fanittanut mutta oli pakko kommentoida kun No tämän bändin olen löytänyt uudelleen näin aikuisena. Ilokseni The 69 Eyes myös keikkailee tosi paljon edelleen..Kiva huomata että ovat vedossa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe