Akvaariolämmitin Juwel 200W
Ois vähän kiirus tietää. -Kiitos-
Vastaukset 6
- miie
Saksassa Aquaristicshop.comissa 16,69e pk. Suomessa enemmän.
- Plekostomus
Riippuu ihan mistä ostat.
Kannattaa vertailla ja kysellä hintoja, ottaa puhelin kauniiseen käteen ja soitella, sillä kaupungin sisällä voi hinnat vaihdella rutkasti.
Toinen vaihtoehto on toki tilata ulkomailta.- tetra
vastanneille. Mutta eipä auttanut olisin nimittäin ostanut sellaisen käytettynä joka oli ollut käytössä alle vuoden.
- elluk
tetra kirjoitti:
vastanneille. Mutta eipä auttanut olisin nimittäin ostanut sellaisen käytettynä joka oli ollut käytössä alle vuoden.
Hei Ota yhteyttä jos sulla on vielä ylimääräinen lämmitin. [email protected]
T:Elisa
...kaksi ylimääräistä lämmitintä jos joku haluaa niin voi noutaa Espoosta. Pitäisi olla toimivia, en ole itse käyttänyt mutta on tullut kaupan mukana kun oleen ostanut käytetyn altaan/altaat. Elokuussa ostin 400l altaan missä lämmitin oli käytössä ja lokakuussa 1000l altaan ja siinäkin lämmitin siihen saakka toimminnassa (siinä altaassa oli kaksi lämmitintä, mutta toinen nyt rikki) syy miksi en itse käytä on lämmin huoneilma eli altaissa 25-26 ilman lämmitintä. En takaa mitään kunnosta mutta en niistä mitään pyydäkkään eli jos haluu hakea niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973025Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472477Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.481270- 371037
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286950Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10814Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk49670- 37659