säilytyslokeron hinta?

ninni

Paljonko maksaa helsinki-vantaan lentokentällä olevan säilytyslokeron ylläpitäminen? Ei viittis talvivaatteita roudata etelään mukaan.. (2 viikon matka ois tiedossa..)
Kertokaa te viisammat mulle..

11

1109

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justustus

Jätä se rotsis kotiin!

• ei kysyvä tieltä eksy

Ohessa linkki ilmailulaitoksen sivuille. Soita noihin numeroihin, niin saat taatusti oikeaa tietoa. Ja edelliselle kommentoijalle tiedoksi, ettei meillä kaikilla ole autonkuljettajaa lämpimän auton kanssa vastassa matkalta palattuamme ja siksi lämmin takki Suomen talvessa on ihan hyvä idea. Hyvää matkaa sinulle!
      http://www.ilmailulaitos.fi/hel_tavarajavaatesailytys

• Ninni

Kiitos viestistä..Olen kävässyt noilla sivuilla mutta ajattelin jos joku on käyttänyt noita boxeja ja tietäis suuntaa antavan hinnan, mutta ei kait tuo puhelin soittokaan sinne ole haitaksi.. Niin tosiaan en liikuskele limusiinillä paikastatoiseen kuten eräät, joten tartten sitä talvitakkia oikeesti, mutten taas siellä etelässä jne..

• ...
        Ninni kirjoitti:

Kiitos viestistä..Olen kävässyt noilla sivuilla mutta ajattelin jos joku on käyttänyt noita boxeja ja tietäis suuntaa antavan hinnan, mutta ei kait tuo puhelin soittokaan sinne ole haitaksi.. Niin tosiaan en liikuskele limusiinillä paikastatoiseen kuten eräät, joten tartten sitä talvitakkia oikeesti, mutten taas siellä etelässä jne..

Muistaakseni hinnat olivat aika korkeita (tyyliin 20e/2vk), joten jos asut pääkaupunkiseudulla, Airport Taxi (20e/suunta) on hyvin varteenotettava vaihtoehto.

• jos et asu
        ... kirjoitti:

Muistaakseni hinnat olivat aika korkeita (tyyliin 20e/2vk), joten jos asut pääkaupunkiseudulla, Airport Taxi (20e/suunta) on hyvin varteenotettava vaihtoehto.

pääkaupunkiseudulla ja jos sulla on kavereita joiden takit myös jätetään lokeroon, niin se on ihan hyvä vaihtoehto. Lokeron hinta on 2 euroa/vrk. Itse jätimme viime talvena koko perheen takit ja talvikengät (4 henk.)sellaseen lokeroon. Laitoimme ne ensin suureen muovikassiin. Tuli halvemmaksi kuin takkisäilytys. Mutta jos jätät vain yhden takin niin vaatesäilytys on silloin edullisempi.
        Tässä säilytyksen hinnat:
        Airpro Travel/Airport Services hinnasto 1.10.2004 alkaen, hinnat sis. alv 22%

Vaatesäilytys

1 Takki 1 Viikko 15

1 Takki 2 Viikkoa 20

1 Takki 3 Viikkoa 25

1 Takki 4 Viikkoa 30

2 Takkia 1 Viikko 20

2 Takkia 2 Viikkoa 30

2 Takkia 3 Viikkoa 36

2 Takkia 4 Viikkoa 42

3 Takkia 1 Viikko 30

3 Takkia 2 Viikkoa 37

3 Takkia 3 Viikkoa 45

3 Takkia 4 Viikkoa 55

4 Takkia 1 Viikko 35

4 Takkia 2 Viikkoa 45

4 Takkia 3 Viikkoa 55

4 Takkia 4 Viikkoa 66

• Ninni
        jos et asu kirjoitti:

pääkaupunkiseudulla ja jos sulla on kavereita joiden takit myös jätetään lokeroon, niin se on ihan hyvä vaihtoehto. Lokeron hinta on 2 euroa/vrk. Itse jätimme viime talvena koko perheen takit ja talvikengät (4 henk.)sellaseen lokeroon. Laitoimme ne ensin suureen muovikassiin. Tuli halvemmaksi kuin takkisäilytys. Mutta jos jätät vain yhden takin niin vaatesäilytys on silloin edullisempi.
        Tässä säilytyksen hinnat:
        Airpro Travel/Airport Services hinnasto 1.10.2004 alkaen, hinnat sis. alv 22%

Vaatesäilytys

1 Takki 1 Viikko 15

1 Takki 2 Viikkoa 20

1 Takki 3 Viikkoa 25

1 Takki 4 Viikkoa 30

2 Takkia 1 Viikko 20

2 Takkia 2 Viikkoa 30

2 Takkia 3 Viikkoa 36

2 Takkia 4 Viikkoa 42

3 Takkia 1 Viikko 30

3 Takkia 2 Viikkoa 37

3 Takkia 3 Viikkoa 45

3 Takkia 4 Viikkoa 55

4 Takkia 1 Viikko 35

4 Takkia 2 Viikkoa 45

4 Takkia 3 Viikkoa 55

4 Takkia 4 Viikkoa 66

No opas aika arvokkaat Boxit.. Pitäsköhän vielä miettiä suunnitelmia uusiks..hitsin hitsi..

• Ninni
        Ninni kirjoitti:

No opas aika arvokkaat Boxit.. Pitäsköhän vielä miettiä suunnitelmia uusiks..hitsin hitsi..

Siis "OMPAS KALLIIT!" tarkoitus sanoa..

• ja oli juuri
        Ninni kirjoitti:

kallista ja samasta asiasta oli juuri kovasti puhetta, katsokaa nyt aina aijemmat jutut. tylsää tämmöinen

• vaivaudut
        ja oli juuri kirjoitti:

kallista ja samasta asiasta oli juuri kovasti puhetta, katsokaa nyt aina aijemmat jutut. tylsää tämmöinen

lukemaan sitten näitä? Ohita. Tylsää tuo valitus myös.

• PysytteleKotona
        Ninni kirjoitti:

Se kirjoitetaan "ONPAS", opettele oikeinkirjoitus.Toisekseen ei ollenkaan kallista jättää takkeja säilytykseen.Ilmaiseksiko pitäisi saada? Käytkö itse töissä ilman palkkaa? Mikäli rahat noin tiukilla,älä matkusta,ole kotona.

• mattttt17

8.viikkoo. takin hinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      172
      1598
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      258
      1121
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      179
      779
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      711
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      210
      705
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      675
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      48
      640
    8. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      586
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      583
    10. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      550
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      63
      543
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      61
      536
    13. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      32
      521
    14. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      489
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      476
    16. 26
      462
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      461
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      460
    19. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      453
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      22
      415
    Aihe