säilytyslokeron hinta?

ninni

Paljonko maksaa helsinki-vantaan lentokentällä olevan säilytyslokeron ylläpitäminen? Ei viittis talvivaatteita roudata etelään mukaan.. (2 viikon matka ois tiedossa..)
Kertokaa te viisammat mulle..

11

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justustus

      Jätä se rotsis kotiin!

    • ei kysyvä tieltä eksy

      Ohessa linkki ilmailulaitoksen sivuille. Soita noihin numeroihin, niin saat taatusti oikeaa tietoa. Ja edelliselle kommentoijalle tiedoksi, ettei meillä kaikilla ole autonkuljettajaa lämpimän auton kanssa vastassa matkalta palattuamme ja siksi lämmin takki Suomen talvessa on ihan hyvä idea. Hyvää matkaa sinulle!
      http://www.ilmailulaitos.fi/hel_tavarajavaatesailytys

      • Ninni

        Kiitos viestistä..Olen kävässyt noilla sivuilla mutta ajattelin jos joku on käyttänyt noita boxeja ja tietäis suuntaa antavan hinnan, mutta ei kait tuo puhelin soittokaan sinne ole haitaksi.. Niin tosiaan en liikuskele limusiinillä paikastatoiseen kuten eräät, joten tartten sitä talvitakkia oikeesti, mutten taas siellä etelässä jne..


      • ...
        Ninni kirjoitti:

        Kiitos viestistä..Olen kävässyt noilla sivuilla mutta ajattelin jos joku on käyttänyt noita boxeja ja tietäis suuntaa antavan hinnan, mutta ei kait tuo puhelin soittokaan sinne ole haitaksi.. Niin tosiaan en liikuskele limusiinillä paikastatoiseen kuten eräät, joten tartten sitä talvitakkia oikeesti, mutten taas siellä etelässä jne..

        Muistaakseni hinnat olivat aika korkeita (tyyliin 20e/2vk), joten jos asut pääkaupunkiseudulla, Airport Taxi (20e/suunta) on hyvin varteenotettava vaihtoehto.


      • jos et asu
        ... kirjoitti:

        Muistaakseni hinnat olivat aika korkeita (tyyliin 20e/2vk), joten jos asut pääkaupunkiseudulla, Airport Taxi (20e/suunta) on hyvin varteenotettava vaihtoehto.

        pääkaupunkiseudulla ja jos sulla on kavereita joiden takit myös jätetään lokeroon, niin se on ihan hyvä vaihtoehto. Lokeron hinta on 2 euroa/vrk. Itse jätimme viime talvena koko perheen takit ja talvikengät (4 henk.)sellaseen lokeroon. Laitoimme ne ensin suureen muovikassiin. Tuli halvemmaksi kuin takkisäilytys. Mutta jos jätät vain yhden takin niin vaatesäilytys on silloin edullisempi.
        Tässä säilytyksen hinnat:
        Airpro Travel/Airport Services hinnasto 1.10.2004 alkaen, hinnat sis. alv 22%

        Vaatesäilytys

        1 Takki 1 Viikko 15

        1 Takki 2 Viikkoa 20

        1 Takki 3 Viikkoa 25

        1 Takki 4 Viikkoa 30

        2 Takkia 1 Viikko 20

        2 Takkia 2 Viikkoa 30

        2 Takkia 3 Viikkoa 36

        2 Takkia 4 Viikkoa 42

        3 Takkia 1 Viikko 30

        3 Takkia 2 Viikkoa 37

        3 Takkia 3 Viikkoa 45

        3 Takkia 4 Viikkoa 55

        4 Takkia 1 Viikko 35

        4 Takkia 2 Viikkoa 45

        4 Takkia 3 Viikkoa 55

        4 Takkia 4 Viikkoa 66


      • Ninni
        jos et asu kirjoitti:

        pääkaupunkiseudulla ja jos sulla on kavereita joiden takit myös jätetään lokeroon, niin se on ihan hyvä vaihtoehto. Lokeron hinta on 2 euroa/vrk. Itse jätimme viime talvena koko perheen takit ja talvikengät (4 henk.)sellaseen lokeroon. Laitoimme ne ensin suureen muovikassiin. Tuli halvemmaksi kuin takkisäilytys. Mutta jos jätät vain yhden takin niin vaatesäilytys on silloin edullisempi.
        Tässä säilytyksen hinnat:
        Airpro Travel/Airport Services hinnasto 1.10.2004 alkaen, hinnat sis. alv 22%

        Vaatesäilytys

        1 Takki 1 Viikko 15

        1 Takki 2 Viikkoa 20

        1 Takki 3 Viikkoa 25

        1 Takki 4 Viikkoa 30

        2 Takkia 1 Viikko 20

        2 Takkia 2 Viikkoa 30

        2 Takkia 3 Viikkoa 36

        2 Takkia 4 Viikkoa 42

        3 Takkia 1 Viikko 30

        3 Takkia 2 Viikkoa 37

        3 Takkia 3 Viikkoa 45

        3 Takkia 4 Viikkoa 55

        4 Takkia 1 Viikko 35

        4 Takkia 2 Viikkoa 45

        4 Takkia 3 Viikkoa 55

        4 Takkia 4 Viikkoa 66

        No opas aika arvokkaat Boxit.. Pitäsköhän vielä miettiä suunnitelmia uusiks..hitsin hitsi..


      • Ninni
        Ninni kirjoitti:

        No opas aika arvokkaat Boxit.. Pitäsköhän vielä miettiä suunnitelmia uusiks..hitsin hitsi..

        Siis "OMPAS KALLIIT!" tarkoitus sanoa..


      • ja oli juuri
        Ninni kirjoitti:

        Siis "OMPAS KALLIIT!" tarkoitus sanoa..

        kallista ja samasta asiasta oli juuri kovasti puhetta, katsokaa nyt aina aijemmat jutut. tylsää tämmöinen


      • vaivaudut
        ja oli juuri kirjoitti:

        kallista ja samasta asiasta oli juuri kovasti puhetta, katsokaa nyt aina aijemmat jutut. tylsää tämmöinen

        lukemaan sitten näitä? Ohita. Tylsää tuo valitus myös.


      • PysytteleKotona
        Ninni kirjoitti:

        Siis "OMPAS KALLIIT!" tarkoitus sanoa..

        Se kirjoitetaan "ONPAS", opettele oikeinkirjoitus.Toisekseen ei ollenkaan kallista jättää takkeja säilytykseen.Ilmaiseksiko pitäisi saada? Käytkö itse töissä ilman palkkaa? Mikäli rahat noin tiukilla,älä matkusta,ole kotona.


    • mattttt17

      8.viikkoo. takin hinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe