Pillu turtana

ostosreissulla

Hyppäsin pyöränsatulasta, lukitsin sen ja menin sisälle kauppaan. Illalla vietettiin juhannusta ja kun nyt mökillä oltiin, niin vanhemmat olivat kutsuneet joitakin vanhoja tuttuja kylään. Minun piti siis ostaa illan herkut ja niinpä kiertelinkin lähes tyhjässä kaupassa hyllyjä katsellen, kunnes huomasin pienen kaupan tarjoaman vaatimattoman kokoisen vaatehyllyn.

Yhtäkkiä tajusin sormukseni pudonneen lattialle ja se vieri pieneen kankaalla verhottuun syvennykseen. Menin pukukoppiin ja kumarruin nostamaan korua, enkä ollut ollenkaan huomannut taakseni tullutta nuorta myyjää.
"Anteeksi, mutta tämä pukukoppi ei ole käytössä, kun tätä ei ole vielä saatu kunnostettua. Maalia pitäisi uusia ja sillei". Käännyin ja katsahdin nuorta miestä, joka sulki takanaan olevan kangasverhon.
En kerinnyt sanoa mitään kun nuori myyjä alkoi lähestyä minua ja saartoi minut pukukopin seinää vasten. Jännittynyt energia väreili lähekkäin olevien vartaloittemme välillä ja hän alkoi aukomaan neulepaitani nappeja yksikerrallaan, välillä hipaisten ruskettunutta ihoani. Vatsanpohjassani tuntui polttelua, kun hän oli saanut paitani auki ja punaisin rintaliivein verhoillut rintani tulivat esiin.

Katsoin tuota hyväännäköistä miestä ja olin aivan sulaa vahaa. "Eihän me...siis jokuhan voi tulla tänne..." sopersin aivan kiihotuksesta turtana kun poika nojautui ronskisti minuun ja työnsi minua seinään kaikella maalaismiehen voimalla samalla hyväillen rintojani.

"Sä olet nyt mun" Myyjä sanoi tiukasti ja siirtyi hyväilemään minua alushousujeni läpi.
"Sä et pääse nyt minnekään. Sä oot niin ihana, että haluisin pitää sut tässä aina".
Lämpimät hyvän olon aallot pyyhkäisivät minun lävitseni joka kerta kun tuo miesliikahti minua kohti. Kaikesta hämmästyksestä ja miehen varmoista ohjaamisen otteista muovailuvahana painuin selälleni pitkälle seinää vasten olevalle penkille ja huomasin miehen katselevan minua kiiltosilmissä.
"Onhan tää ok? Mies kysäisi kun siirsi lihaksikkaan vartalosna päälleni.
Kiimasena ja hämmennyksen pala kurkussa en osannut kieltääkää, enkä edes halunnut. Juuri sillähetketkellä tämä tuntui niin oikealta ja ihanalta.

Kostuin aivan täysin kun miehen vartalon hyväilevä liike vartalon alapäässä painoi hänen kyrpäänsä minun pilluani vasten ronskisti edestakaisin liikkein. Hänellä oli vielä kaikki vatteet päällä, mutta minulta hän irrotti nyt paidan jälkeen rintaliivejä. Hän nytkytti itseään minua vasten kiimaisesti samalla, kun puristeli vatkaten vapaaksi päässeitä rintojani. "Sä oot mun ja mä haluan sua niin paljon. voikun mä saisin sut itselleni aina kun haluan"mies tuhisi kiimassaa sanoiksi ja alkoi riisua omaa paitaansa ja housujaan. Yllättävän nopeasti toimistaan alaston ja päivittyneen värin saanut vartalo kietoutui minuun kuin ankerias. Hän painautui minua vasten koko painollaan "Mä haluan sua joka puolelta" mies sanoi ja puristi minua vasten itseään käsillä, jotka oli sujauttanut lanteeni alle.Sitten hän sujautti kätensä alushousujeni alle ja otti oikein miehisillä sormilla otteen pillustanikin. Minä luikertelin hänen allaan hyvän olon tunteesta, välillä selkänotkolla ja välillä hänessä kokonaaan kiinni. Kiiman tunne oli niin kova, että tunsin halkeavani, kun en pystynyt liikkumaan paljoakaan hänen kovassa otteessaan.Tunsin vain kiihottuvani siitä, kuinka hän piteli minua enkä päässyt otteesta vaikka härnäten yritinkin. "Alfauros ei päästä kiinni saamaansa naista muiden pönkitettäväksi"

Olin jo aivan halkemaisillani. Mies kiusasi minua jokaisella vartalonliikkeellään minua vasten ja tuntui, kuin olisin haljennut, jos en olisi jo kohta saanut miestä sisälleni. Inisin kuin peltohiiri hänen allaan ja odotin, kuin kuuta nousevaa koska hän paukuttaisi minua urosvoimallaan orgasmin nautintoihin.

Mies nousi ja alkoi aukomaan housujani ja hilauttu ne pois jaloistani.Nyt se tapahtuisi.Tunsin hänen taivaalliset kosketuskset reisilläni. Vielä hetken hän kiusoitteli minua alushousujen päällä ennen kuin laski niitä nopeasti ja työntyi veturijunan voimalla niin syvälle, kuin luontoäiti sallii naiseen tunkeutua. Ääntelin hulluna miehen liikkuessa päälläni.Tämä ei tuntunut enää todelliselta. Kiedoin jalkani hänen vartaloonsa, jotta saisin häntä mahdollisimman paljon ja sainkin orgasmin toisen perään. Mies hymyili päälläni ja hidasti vauhtia. Hetken hän vain työsi itseään sisälläni ja veti minua lähemmäs ja lähemmäs latiosta, kunnes taas alkoi paukuttamaan sonninlailla ja antoi siemennesteensä syöksyä surutta sisälleni.

Hetken hengähdyksen jälkeen hän työntyi uudestaan minuun, ensin pilluni suulla leikitellen, niin, että jo karjaisin, että "mä en kestä tule jo tule jo". Ja niinhän työnsi taas kyrpänsä ja pilluni mehu litisi nautinnosta.Kynsin hänen selkäänsä kuin kissa leijonan alla, joka otti partterinsa pillua kuninkaan lailla jyystäen ja jyystäen, että pilluni vain supisteli ilotulituksin.

Miehen irroittauduttua hän suuteli minua ja nuoli rintojani, kuin lapsi ensimmäistä kertaa tikkukaramellia. Puimme päällemme ja minä hyppäsin pyöränsatulaan pillu turtana kovan käsittelyn jälkeen. Jokaisessa kuopassa tunsin hänen puskemisensa uudestaan ja uudestaan ja odotin kovalla innolla iltaa.

Lähtiessäni kaupasta myyjä aukaisi lukkoon laittamansa oven ja ilmoitti, että oli tulossa meille illalla vanhan äitinsä kanssa. "Pitihän mun eka testata, että kannattaako sinne mökille tulla" myyjä sanoi hymy kasvoilla.

Silloin minä päätin, että antaisin tuolle nuorelle miehelle vastapalveluksen heti ensi yönä. Niin hyvältä hän oli tuntunutja sellaisella raivolla minut orgasmin ja nautinnon alkulähteille puskenut, kuin neitsyyden nuorelta tytöltä vain voi ronskisti riistää.

2

11166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pillu on tavara ku kaupassa bisse.. sillä ei oo minkää laista merkitystä, paitsi jos se on neitsyt kiree... kokeneena pillu ja perseen nuolijana ja nuuhkijana voin sanoa että te vitun nörtit rillipäät, voitte painua vittuun ja miettiä sitä mutta ette tuu koskaan saamaan live pillua, vituttaako hahah xD karvanen pillu eroo siinä että posliini pillusta huolehtivat huorat on vitun kusipäitä... heheh ;P tulkaa huorat imee munmunaaa seisonu tässsä 12h putkee, mällit oottaa maalii ja lokeroo niin sanotusti... kaikki kiimaset nuoret ja milffit menee iha sama vaik ois kuppa ja kalju akka. huorat on parhaita. kokemuksella pannu 210 huoraa. suomessa ja etelä euroopassa ja aasiassa. vitun aasit ;)

• Anonyymi

Ompa sullakin kovat puheet. Kehut panneesi huoria. No tuskin muuten saisitkaan kun maksamalla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8502
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3271
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2614
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2159
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18