ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA???

CHIHUAHUA

Onko kenelläkään kokemusta Pähkinän Kennelistä? Olisi sieltä tarkoitus hankkia chihuahua kohtapuoliin. Mistä saisin tietää onko kyseinen kennel Kennelliiton tiedoissa, tietty soittamalla, mutta onko muuta keinoa? Kun on ollut kamalasti näitä varoituksia ja muita, haluan varmistaa, että koirani on sitten virallinen. Näen jo painajaisia näistä jutuista, niin tulee epäilys:)
Hulluksihan tässä kohta tulee...

28

15083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CHIHUAHUA

      Huh, löysin nyt sitten tietty heti Pähkinän Kennel-nimen kennelliiton sivuilta. Voin siis sen osalta rauhoittua:)
      Eli sitten ihan vaan että millaisia kokemuksia muilla on tästä kennelistä?

    • ja ellei mene suoraan chihuihin, klikkaa FCI ryhmä 9
      ja sitten rodun kohdalta chihut . Sitten kirjoita pähkinän kennel ja paina etsi.
      Käy myös chihu ry sivuilla ja katsele ja lue tarkkaan rodun jalostusohjesääntö ja katso mitä tutkimuksia vaaditaan tai suositellaan jalostuskoirille, sitten tarkistat täyttääkö valitsemasi kennelin koirat nämä vaatimukset, eli ovatko koirat tuttkittuja ja terveitä. Pystyt myös paljon katselemaan kennelin jälkeläisten terveystuloksia niiden osalta jotka ovat tutkittuja.

      http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoirat.aspx?Nimi=pähkinän&Id_Rotu=806

    • KIITOS

      Kiitos sinulle tuosta viestistä!sinun takiasi saan nyt vihdoin koiran!!en olis muuten kattonu kyseisen kennelin sivuja, ellet olisi kirjottanu että otat sieltä pennun. Ja nyt minulla on ihana pentu varattuna ja se tulee kotiin ensi kuussa. Oi tätä autuutta...

      • CHIHUAHUA

        No kiva! Mikäs pentu sulle tuli sieltä. Laita kuva mulle, jos haluat: [email protected] (kuvat löytyi siis vihdoin ja viimein niiltä sivuilta). Mun pentu ei ole siellä, koska se on jo mulle varattu, niin kasvattaja ei viitsinyt turhaan laittaa sinne kuvaa, ettei tule turhia soittoja. Omani on pitkäkarvainen valkoinen mustin merkein ja näyttelykelvoton yksilö, kallo on erilainen(vanha malli). Koiran kannalta parempi, mutta näyttelyn kannalta huono. Tässä odottelen, että kasvattaja laittaa kuvan omasta murustani minulle postiin...


      • kiitos
        CHIHUAHUA kirjoitti:

        No kiva! Mikäs pentu sulle tuli sieltä. Laita kuva mulle, jos haluat: [email protected] (kuvat löytyi siis vihdoin ja viimein niiltä sivuilta). Mun pentu ei ole siellä, koska se on jo mulle varattu, niin kasvattaja ei viitsinyt turhaan laittaa sinne kuvaa, ettei tule turhia soittoja. Omani on pitkäkarvainen valkoinen mustin merkein ja näyttelykelvoton yksilö, kallo on erilainen(vanha malli). Koiran kannalta parempi, mutta näyttelyn kannalta huono. Tässä odottelen, että kasvattaja laittaa kuvan omasta murustani minulle postiin...

        meille tulee se vaalea kerman ja valkoisen värinen myöskin näyttely kelvoton pentu

        http://www.chihuahuadog.net/menu/myytavat/pentuja/armintyt.jpg

        aivan älyttömän suloinen!! ollaan etitty sopivaa pentua jo kauan ja nyt kun löysin tuon ni varattiin se samantien. kyllä on nyt hymy leveänä!!


      • annie
        CHIHUAHUA kirjoitti:

        No kiva! Mikäs pentu sulle tuli sieltä. Laita kuva mulle, jos haluat: [email protected] (kuvat löytyi siis vihdoin ja viimein niiltä sivuilta). Mun pentu ei ole siellä, koska se on jo mulle varattu, niin kasvattaja ei viitsinyt turhaan laittaa sinne kuvaa, ettei tule turhia soittoja. Omani on pitkäkarvainen valkoinen mustin merkein ja näyttelykelvoton yksilö, kallo on erilainen(vanha malli). Koiran kannalta parempi, mutta näyttelyn kannalta huono. Tässä odottelen, että kasvattaja laittaa kuvan omasta murustani minulle postiin...

        Mitä se tarkottaa? Erilainen kallo?
        Millainen on vanhanmallinen pää chihulla?
        Paljonko teidän pennut maksaa?


      • oikeastaan
        annie kirjoitti:

        Mitä se tarkottaa? Erilainen kallo?
        Millainen on vanhanmallinen pää chihulla?
        Paljonko teidän pennut maksaa?

        tietoa kyllä tosta kallosta..

        meidän söpöliini maksaa 1400e


      • CHIHUAHUA
        annie kirjoitti:

        Mitä se tarkottaa? Erilainen kallo?
        Millainen on vanhanmallinen pää chihulla?
        Paljonko teidän pennut maksaa?

        Sellainen on joskus aikoinaan ollut, ei niin pallomainen kuin nyt (jos satut löytää VANHOJA muotovalioiden kuvia...kovalla jalostuksella saatu se pallopää), pidempi kuono (mahtuu hampaat olemaan paremmin suussa) ja ei ole niin suuri riski chihuahualle olennaiseen "vesipäähän".


      • annie
        CHIHUAHUA kirjoitti:

        Sellainen on joskus aikoinaan ollut, ei niin pallomainen kuin nyt (jos satut löytää VANHOJA muotovalioiden kuvia...kovalla jalostuksella saatu se pallopää), pidempi kuono (mahtuu hampaat olemaan paremmin suussa) ja ei ole niin suuri riski chihuahualle olennaiseen "vesipäähän".

        Mä olen siksi kiinnostunut kun mullekin on pentu tulossa. Mä olen nähnyt omastani vain kuvan ja sillä on valtava pää...Käväisi mielessä onkohan se ihan terve...


      • annie
        oikeastaan kirjoitti:

        tietoa kyllä tosta kallosta..

        meidän söpöliini maksaa 1400e

        söpö :)
        paljonko sillä ne näyttelytasoiset maksaa?
        Onko toi lemmikkitason hinta?


      • lipppssss
        kiitos kirjoitti:

        meille tulee se vaalea kerman ja valkoisen värinen myöskin näyttely kelvoton pentu

        http://www.chihuahuadog.net/menu/myytavat/pentuja/armintyt.jpg

        aivan älyttömän suloinen!! ollaan etitty sopivaa pentua jo kauan ja nyt kun löysin tuon ni varattiin se samantien. kyllä on nyt hymy leveänä!!

        minkä hintainen se oli???


    • kenneli on

      yksi tunnetuimmista kenneleistä Chihu-piireissä. Voin vannoa että sieltä saat hyvin hoidetun ja terveen pennun.

    • Chili<3

      Hei! Pähkinän kenneliin voi luottaa. Itse olen hankkinut chihuahuan sieltä noin vuosi sitten... :D ... Varsinki jos näyttelyistä olet innostunut nii kannattaa suunnata Pähkinälle.. Tietääkseni ihan kennelliiton kirjoillakin. Ei mikään huijari!!

      • linnukka419

        Moi!
        Juu, me ostimme lyhytkarvaisen chihuahuan pennun Pähkinän kennelistä kesällä 2007 ja olemme olleet vakuuttuneita ja tyytyväisiä hienosta koirastamme! Kenneli on mukava ja koirilla on hyvät oltavat. Pähkinän kennelilllä on myös mielestäni hyvä maine ja monet tuntemani koiraihmiset kehuivat sitä myös hyväksi kenneliksi kun viime kesänä koiraa olimme sieltä hankkimassa.. Sieltä ihania chihuahuan pentuja vain kysymään, jos kunnollista koiraa etsitte! :)


      • chihupuppy
        linnukka419 kirjoitti:

        Moi!
        Juu, me ostimme lyhytkarvaisen chihuahuan pennun Pähkinän kennelistä kesällä 2007 ja olemme olleet vakuuttuneita ja tyytyväisiä hienosta koirastamme! Kenneli on mukava ja koirilla on hyvät oltavat. Pähkinän kennelilllä on myös mielestäni hyvä maine ja monet tuntemani koiraihmiset kehuivat sitä myös hyväksi kenneliksi kun viime kesänä koiraa olimme sieltä hankkimassa.. Sieltä ihania chihuahuan pentuja vain kysymään, jos kunnollista koiraa etsitte! :)

        Pähkinän kenneli taitaa olla yksi vanhimmista ja tunnetuimmista Suomessa. Kasvattaja on erittäin jalostustietoinen ja kansainvälisestikkin tunnettu henkilö. Ei varmasti myy huonoa tai sairasta koiraa!! Ainoa miinus koko kennelissä taitaa olla se, että pennut on aika hinnakkaita, mutta yleensä ne on hyvistä/menestyneistä vanhemmista. Kasvattajaa voisi kuvailla tiukaksi, tarkaksi ja vaativaksi =)


      • Anonyymi
        linnukka419 kirjoitti:

        Moi!
        Juu, me ostimme lyhytkarvaisen chihuahuan pennun Pähkinän kennelistä kesällä 2007 ja olemme olleet vakuuttuneita ja tyytyväisiä hienosta koirastamme! Kenneli on mukava ja koirilla on hyvät oltavat. Pähkinän kennelilllä on myös mielestäni hyvä maine ja monet tuntemani koiraihmiset kehuivat sitä myös hyväksi kenneliksi kun viime kesänä koiraa olimme sieltä hankkimassa.. Sieltä ihania chihuahuan pentuja vain kysymään, jos kunnollista koiraa etsitte! :)

        Vähän myöhässä kirjoitan!
        Saimme 2.2.2007 syntyneen chihuahuan Pähkinän kennelistä ja eli 2018 vuoteen saakka!
        Koiramme oli täysin näyttely kelpoinen, mutta alkoi jo aika nuorena syömään paljon ja lihosi niin ei näyttelyihin pystynyt viemään..
        Oli kyllä elämäni parhaat vuodet! ❤️


    • lähettäkää kiitoksenne nyt

      Pähkinälle kuuluu nyt ikävää. Erittäin. Syvästi surullisena tämän kerron.
      Jos olette kiitollisia koirista, jotka Pähkinältä ostitte, lähettäkää hmeessä kiitoskirje nyt sillä kohta se on liian myöhäistä.
      Pähkinä on tuonut iloa niin monen elämään ihanien koiriensa kautta. Nyt hän tarvitsisi tukea jota ei täältä maan päältä enää löydy. Kiitoksenne kuitenkin olisivat varmasti iloinen asia.
      Mutta pian ...

    • kaivaten muistelija

      Pähkinä nukkui pois tänä aamuna. Värikäs ja hieno persoona on pois keskuudestamme.
      Muistot jäävät.

      • Pähkinän muistoa kunnioittaen

        Olisi kiva jos tälle palastalle saataisiin muistelmia Pähkinän kennelin tiimoilta.
        Olisi kiva kuulla miten Pähkinän koirat ovat paikkansa löytäneet maailmassa ja samalla se auttaisi tekemään tätä surutyötä, jota ainakin itse joudun käymään koska tunsin Pähkinän henkilökohtaisesti.


      • läheltä seurannut
        Pähkinän muistoa kunnioittaen kirjoitti:

        Olisi kiva jos tälle palastalle saataisiin muistelmia Pähkinän kennelin tiimoilta.
        Olisi kiva kuulla miten Pähkinän koirat ovat paikkansa löytäneet maailmassa ja samalla se auttaisi tekemään tätä surutyötä, jota ainakin itse joudun käymään koska tunsin Pähkinän henkilökohtaisesti.

        Ensimmäiset chihut Pähkinä hankki Ranskasta ollessaan siellä Pariisin kuppeessa asumassa puoli vuotta avokkaansa työkomennuksen johdosta.
        Pähkinä hoiteli sihteerin tointa projektissa ja niin toimiston väki sai tottua siihen että Pähkinän sihteerin huoneessa oli pieni koiratarha kun pienokaisia ei halunnut jättää yksi. Ranskassa tälläinen oli ihan OK eikä valituksia aiheesta ollut.


      • linnukka419
        Pähkinän muistoa kunnioittaen kirjoitti:

        Olisi kiva jos tälle palastalle saataisiin muistelmia Pähkinän kennelin tiimoilta.
        Olisi kiva kuulla miten Pähkinän koirat ovat paikkansa löytäneet maailmassa ja samalla se auttaisi tekemään tätä surutyötä, jota ainakin itse joudun käymään koska tunsin Pähkinän henkilökohtaisesti.

        Kirjoitin tänne jo aiemmin lyhytkarvaisesta chihuahua-urospennustamme, jonka hankimme Pähkinän kennelistä kesällä 2007. Hankinnasta tulee kohta kaksi vuotta ja koira on mitä ihanin niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Soopelinvärinen koiramme on reipas ja ollut täysin terve meillä hankintapäivästä saakka ja lääkäri kehui tarkastuksen ja rokotusten yhteydessä kilteimmäksi uroschihuksi mitä hänen vastaanotollaan on käynyt. Monet koiraihmiset ovat kehuneet kovasti koiramme rakennetta ja hampaita, sekä väriä ja itse Pähkinän kenneliä, ja kotona olemme edellämainittujen lisäksi ihastelleet myös sen luonnetta. Näyttelyihin kiinnostaisi sen verran mennä käväisemään, että voisi kuulla mitä ne ihmiset siellä sanovat koirastamme ja se olisi kiva kokemus tottakai. :) Muistan sen päivän kun kävimme Pähkinän kennelissä. Hieno ja kuuma kesäpäivä, muistaakseni maanantai 4.6.2007, ja isän ja siskon kanssa lähdettiin aamulla ajamaan Turusta Ruovedelle. Olimme muutama viikko takaperin käyneet tutustumassa jo paikkaan ja nyt kävimme siis hakemassa koiramme. Pähkinä höpötti kovasti ja kaivoi esille kaikki paperit ja muun oleellisen, sekä auttoi meitä jatkoa varten kirjoittamalla ylös paperille mm. ruokamerkkejä, jotta osaisimme ostaa sitten hänen suosittelemiaan koiranmuonia. Silloin Pähkinä kertoi myöskin miten kuolema oli ollut häntä lähellä. Jotenkin se oli liittynyt hänen selkäänsä, mutta en muista tarkemmin. Hän kuitenkin oli selvinnyt ja kertoi silloin jutusta meille. Kotiin lähtiessämme Pähkinä antoi suukon meidän pennullemme ja toivotti hyvää matkaa, jolloin mietin miltä mahtaisi itsestäni tuntua kun taas yksi ihastuttava ja pieni koiravauvani lähtisi maailmalle. Muistan myös kun ruskea kaulahuivini jäi Pähkinän kotiin, mutten ole kaivannut sitä enää takaisin. Matka kotiin sujui silloin hyvin ja minä itku kurkussa katselin vieressäni autossa nukkuvaa koiranpentua ja mietin miltä siitä tuntui kun se joutui jättämään kotinsa ja perheensä, eikä ehkä näkisi niitä enää koskaan. Ajattelin kuitenkin, että pitäisin lähinnä minulle hommatusta koirastani mitä parhainta huolta ja niin se on ollut minulle hyvin rakas ja tärkeä, kaikki kaikessa ja tulee aina olemaan.


      • KaPiCoES
        linnukka419 kirjoitti:

        Kirjoitin tänne jo aiemmin lyhytkarvaisesta chihuahua-urospennustamme, jonka hankimme Pähkinän kennelistä kesällä 2007. Hankinnasta tulee kohta kaksi vuotta ja koira on mitä ihanin niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Soopelinvärinen koiramme on reipas ja ollut täysin terve meillä hankintapäivästä saakka ja lääkäri kehui tarkastuksen ja rokotusten yhteydessä kilteimmäksi uroschihuksi mitä hänen vastaanotollaan on käynyt. Monet koiraihmiset ovat kehuneet kovasti koiramme rakennetta ja hampaita, sekä väriä ja itse Pähkinän kenneliä, ja kotona olemme edellämainittujen lisäksi ihastelleet myös sen luonnetta. Näyttelyihin kiinnostaisi sen verran mennä käväisemään, että voisi kuulla mitä ne ihmiset siellä sanovat koirastamme ja se olisi kiva kokemus tottakai. :) Muistan sen päivän kun kävimme Pähkinän kennelissä. Hieno ja kuuma kesäpäivä, muistaakseni maanantai 4.6.2007, ja isän ja siskon kanssa lähdettiin aamulla ajamaan Turusta Ruovedelle. Olimme muutama viikko takaperin käyneet tutustumassa jo paikkaan ja nyt kävimme siis hakemassa koiramme. Pähkinä höpötti kovasti ja kaivoi esille kaikki paperit ja muun oleellisen, sekä auttoi meitä jatkoa varten kirjoittamalla ylös paperille mm. ruokamerkkejä, jotta osaisimme ostaa sitten hänen suosittelemiaan koiranmuonia. Silloin Pähkinä kertoi myöskin miten kuolema oli ollut häntä lähellä. Jotenkin se oli liittynyt hänen selkäänsä, mutta en muista tarkemmin. Hän kuitenkin oli selvinnyt ja kertoi silloin jutusta meille. Kotiin lähtiessämme Pähkinä antoi suukon meidän pennullemme ja toivotti hyvää matkaa, jolloin mietin miltä mahtaisi itsestäni tuntua kun taas yksi ihastuttava ja pieni koiravauvani lähtisi maailmalle. Muistan myös kun ruskea kaulahuivini jäi Pähkinän kotiin, mutten ole kaivannut sitä enää takaisin. Matka kotiin sujui silloin hyvin ja minä itku kurkussa katselin vieressäni autossa nukkuvaa koiranpentua ja mietin miltä siitä tuntui kun se joutui jättämään kotinsa ja perheensä, eikä ehkä näkisi niitä enää koskaan. Ajattelin kuitenkin, että pitäisin lähinnä minulle hommatusta koirastani mitä parhainta huolta ja niin se on ollut minulle hyvin rakas ja tärkeä, kaikki kaikessa ja tulee aina olemaan.

        Pähkinän muistoa suuresti kunnioittaen ja kaivaten Katja ja Chihuahut Pipsa, Coelho, Ester ja Siiri. Työsi tämän rodun puolesta on korvaamatonta. Tempperamenttisi meinasi pudottaa minut aikoinaan kirjaimellisesti pallilta =) Olit tiukka, tarkka ja vaativa, mutta myös ystävällinen ja lämmin ihminen. Lähdit aivan liian aikaisin. Lepää rauhassa.


      • Vierailija900
        linnukka419 kirjoitti:

        Kirjoitin tänne jo aiemmin lyhytkarvaisesta chihuahua-urospennustamme, jonka hankimme Pähkinän kennelistä kesällä 2007. Hankinnasta tulee kohta kaksi vuotta ja koira on mitä ihanin niin luonteeltaan kuin ulkonäöltään. Soopelinvärinen koiramme on reipas ja ollut täysin terve meillä hankintapäivästä saakka ja lääkäri kehui tarkastuksen ja rokotusten yhteydessä kilteimmäksi uroschihuksi mitä hänen vastaanotollaan on käynyt. Monet koiraihmiset ovat kehuneet kovasti koiramme rakennetta ja hampaita, sekä väriä ja itse Pähkinän kenneliä, ja kotona olemme edellämainittujen lisäksi ihastelleet myös sen luonnetta. Näyttelyihin kiinnostaisi sen verran mennä käväisemään, että voisi kuulla mitä ne ihmiset siellä sanovat koirastamme ja se olisi kiva kokemus tottakai. :) Muistan sen päivän kun kävimme Pähkinän kennelissä. Hieno ja kuuma kesäpäivä, muistaakseni maanantai 4.6.2007, ja isän ja siskon kanssa lähdettiin aamulla ajamaan Turusta Ruovedelle. Olimme muutama viikko takaperin käyneet tutustumassa jo paikkaan ja nyt kävimme siis hakemassa koiramme. Pähkinä höpötti kovasti ja kaivoi esille kaikki paperit ja muun oleellisen, sekä auttoi meitä jatkoa varten kirjoittamalla ylös paperille mm. ruokamerkkejä, jotta osaisimme ostaa sitten hänen suosittelemiaan koiranmuonia. Silloin Pähkinä kertoi myöskin miten kuolema oli ollut häntä lähellä. Jotenkin se oli liittynyt hänen selkäänsä, mutta en muista tarkemmin. Hän kuitenkin oli selvinnyt ja kertoi silloin jutusta meille. Kotiin lähtiessämme Pähkinä antoi suukon meidän pennullemme ja toivotti hyvää matkaa, jolloin mietin miltä mahtaisi itsestäni tuntua kun taas yksi ihastuttava ja pieni koiravauvani lähtisi maailmalle. Muistan myös kun ruskea kaulahuivini jäi Pähkinän kotiin, mutten ole kaivannut sitä enää takaisin. Matka kotiin sujui silloin hyvin ja minä itku kurkussa katselin vieressäni autossa nukkuvaa koiranpentua ja mietin miltä siitä tuntui kun se joutui jättämään kotinsa ja perheensä, eikä ehkä näkisi niitä enää koskaan. Ajattelin kuitenkin, että pitäisin lähinnä minulle hommatusta koirastani mitä parhainta huolta ja niin se on ollut minulle hyvin rakas ja tärkeä, kaikki kaikessa ja tulee aina olemaan.

        Kiinnostaisi tietää minä päivänä tarkalleen Pähkinän kennelistä ostettu chihuahuasi Manu on syntynyt? Meillä on myös Pähkinän kennelistä ostettu chihuahua uros, joka on haettu alkukesästä 2007. Olisi mahtavaa, jos Manu olisi samasta pentueesta kuin meidän koiramme. Tai jos joku muu käy lukemassa tätä keskustelu-aluetta ja on hommannut Pähkinän kennelistä koiran alkukesästä 2007.. Muutenkin olisi mukava kuulla kokemuksia :)


      • Anonyymi
        Pähkinän muistoa kunnioittaen kirjoitti:

        Olisi kiva jos tälle palastalle saataisiin muistelmia Pähkinän kennelin tiimoilta.
        Olisi kiva kuulla miten Pähkinän koirat ovat paikkansa löytäneet maailmassa ja samalla se auttaisi tekemään tätä surutyötä, jota ainakin itse joudun käymään koska tunsin Pähkinän henkilökohtaisesti.

        Me saimme Pähkinän kennelistä koiran joka syntyi 2.2.2007 pentueessa! Pentumme oli niin söpö ja valoitti monien sydämmen. Harmi että Pähkinä on pois luotamme sillä etsimme tällä hetkellä kesäksi uutta koiraa sillä Pähkinältä juuri mainittu koira nukkui pois vuonna 2018.. Niin paljon olisimme Pähkinältä uuden ostaneet mutta se ei ole enää mahdollista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me saimme Pähkinän kennelistä koiran joka syntyi 2.2.2007 pentueessa! Pentumme oli niin söpö ja valoitti monien sydämmen. Harmi että Pähkinä on pois luotamme sillä etsimme tällä hetkellä kesäksi uutta koiraa sillä Pähkinältä juuri mainittu koira nukkui pois vuonna 2018.. Niin paljon olisimme Pähkinältä uuden ostaneet mutta se ei ole enää mahdollista..

        Hei.
        Sattumalta löysin tänne sivulle kun etsin kuvaa koirani isästä nimeltä Pähkinän iso-D
        Minun koira oli syntynyt 21.4.2004 ja nukkui pois joulukuussa 2021. Uusi koira etsinnässä löytyisipä samasta suvusta oleva.


    • Chihu24

      Hei, meillä on Pähkinän-kennelistä uros kesäkuun 24.päivä syntynyt.
      Hauveli vaihtoi nyt uuteen kotiin ja on oikein hyvin sopeutunut.
      Onko teillä tietoa aikuisen Chihuahuan sopeutumisesta noin muuten kun koti vaihtuu?
      Ihana Chihu on, kiltti ja ei tunnu kaipaavan edellistä perhettään.

    • Surullinen

      Moi,

      Mihinhän Pähkinän Chihut menivät?

      Meidän eka chihu tuli meille Pähkinältä 1999. Pidin häneen vuosia yhteyttä mutta en enää hänen parin viimeisen vuotensa aikana. Viime vuoden puolella aloin etsiä netistä hänen sivujaan uuden pennun toivossa... Järkytys oli suuri kun sain lukea, että hän ei olekaan enää täällä=( Oli myöhäistä kysellä kuulumisia ym...

    • meikä vaan

      R.I.P Pähkinä,olit mahtava persoona kuin myös koirasi.Kaksi pitkäkarvasista soopelinväristä urosta ostettu,joista toinen vielä kanssani teputtaa.Menetin oman vaimoni samaan sairauteen 3,5kk sitten. T.Minä ja Jesse(Ottoman)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe