tuulilasi

liike

Missä kannattaa vaihdattaa autoon tuulilasi?

15

7605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krätz
    • yks

sit ku oot vaihtanu, kerro kokemuksia! Munkin pitäis vaihtaa..

• ---

minulla vaihto ajankohtainen vasta parin kuukauden päästä, mutta kannattaa tehdä vaikka sähköpostilla tarjouspyyntö muutamaan paikkaan.

• vaihdoin
        --- kirjoitti:

minulla vaihto ajankohtainen vasta parin kuukauden päästä, mutta kannattaa tehdä vaikka sähköpostilla tarjouspyyntö muutamaan paikkaan.

tuolla lasi-jussissa hiacen tuuli-lasin oli puolen tunnin homma ja kavin sillä välin syömässä läheisellä kebab paikassa hintaa tais tulla jotain 160e.....

• ---
        vaihdoin kirjoitti:

tuolla lasi-jussissa hiacen tuuli-lasin oli puolen tunnin homma ja kavin sillä välin syömässä läheisellä kebab paikassa hintaa tais tulla jotain 160e.....

Kysyin sieltä tarjousta.. 230e corollaan.
        Mihin aikaan kävit?

• Veko

Vaihdatin viikko sitten uuden tuulilasin Raision autolasissa.Delta-autossa olisi maksanut yli 600.Tämä maksoi 245 asennettuna.

• Edullinen tuulilasi

Olen etsinyt Turun seudulta edullisiin tuulilasin vaihtoa. Ja tietenkin pitkällä työkokemuksella. Niin sitten olen vaihdanut Halpax Oy:n kautta tuulilasin ilmaiseksi. Olen maksaanut vain tuulilasin hinnan. Hinta on otettu Autolasien ammattilaishinnastosta 2013-14.
      Harmitti ku ei ollu tuulilasivakutusta,sillä taas saisi niiltä omavastuuosuudesta 50-100% alennukseen. Eli maksaisi tuulilasin vaihto vähintään 75 euroa tai ilmaiseksi
      Puhelin numeroon vain soittamalla saa tietoa hinnasta 044 567 9090 Halpax Oy

• raip3
    • oleellinen tieto

sinä joka mainostat firmaasi niin eikö olisi asiallista laittaa muutamien yleisempien automerkkien lasin vaihtohinnat näkyviin.

• Samu_J

Jos Turun suunnalla olet, niin Raision Autolasi on yksi halvimmista. Vaihdatin tänään aamulla 2003 Clion tuulilasin, 210e (lasi työ) oli sovittu. Pari tuntia myöhemmin soittivat, että vanha lasi on jo irroitettu ja uusi lasi on vaurioitunut aamun kuljetuksessa. Samanlaista ei ole, mutta saivat 30e kalliimman ylätummennetun lasin hommattua Turusta. Sain siis kalliimman lasin samaan 210e hintaan. Koko hommaan meni alle 6 tuntia, näin sen pitäisi mennäkkin. Loistavaa asiakaspalvelua ja taatusti jatkossakin pysyy sama lasiliike.

• VaativaAsiakas

Olen kerran vaihdattanut Raision Autolasissa tuulilasin ja nyt aion mennä sinne uudestaan vaihdattamaan toiseen autoon tuulilasin. Olin erittäin tyytyväinen Raision Autolasin työhön ja palveluun

• Osmo

No ei ainakaan Turun Autolasissa. Todella huonoa palvelua ja laittoivat viallisen lasin eivätkä suostu vaihtamaan / hyvittämään mitään.

• HarppaTurku

Osmo, kerrohan tarkemmin mikä Turun Autolasin palvelussa mättäsi ja mistä huomasit et vaihdettu tuulilasi oli viallinen? Olin juuri aikeissa varata samaan paikkaan tuulilasin vaihdon (Avensis) mutta nyt hiukan jarruttelen sitä.

• KaveriltaKuullut

Kaverini vaihtoi tuulilasin Turun Autolasissa ja sanoi ettei suosittele sitä. Oli pistetty paska itä-aasialaisten tekemä lasi, kun heti lasia jouduttiin korjaamaan kahteen kertaan. Vasta kolmannella korjauskerralla suostuivat laittamaan Pilkingtonin lasin

• Anonyymi

Itse sain kyllä Pilkingtonin tuulilasin. Eiköhän sieltä saa semmoisen lasin, minkä haluaa. Kannattaa varmaankin ennen tilaamista varmistaa, että on semmoinen, minkä haluaa. Itse pistin tummennusraidalla olevan, kun semmoinenkin omaan autoon oli saatavilla. Lasi vaihtui, eikä ainakaan itsellä ole mitään negatiivista sanottavaa Turun atuolasista.
      Itseasiassa kolmeen paikkaan laitoin sähköpostia ja olivat ainoa firma, joka vastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5836
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3842
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2778
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2242
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2197
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162