Huume imeytettynä tarraan.

Narkkarit pelottaa

Olen muuttanut Helsinkiin ja minua pelottaa sellainen, eli pitääkö se paikkansa, että jotain huumeita imeytetään paperiin ja jos kosket sellaiseen paperiin, tulet huumeesta riippuvaiseksi.
Otin vaan sellaisen tarran yhdeltä suloiselta pojalta, Nyt pelkään voisko se olla sellainen tarra josta vois erittyä huumetta. Miten pian se vaikutus tuntuu ja mitä huumeita imeytetään. Vai onko minua höynäytetty. Vielä ei tuntemuksia ja se tapahtu jo pari tumtia sitten.

14

5266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuja ovat.

olisit pysynyt landella, siellä sun paikkasi olisi.

• rauhoitu

olen kuullut noita juttuja ala-asteella. pitäs pitää paikkansa. mutta ole huoleti kyllä sinulla jo olisi tullut fiilikset.
      ois kiva tietää, onko ne jutut kanssa ollut tosia.

• tarrajo

imeytetään tarraan tai sen tapaiseen. Se ei kyllä imeydy ihon läpi, että ole huoleti

• Imeytyy

Mutta ei noin vaan.
        Yks Jimi niminen kitaristi laittoi tarun mukaan lsd:tä kangaspalaan, ja kangas ihoa vasten, jonka päälle muovi ja hikinauha.
        Näin lsd:tä kuullemma imeytyi sopivasti ihon läpi koko keikan ajan.

mutta tuskin ihan tuollaisesta kosketuksesta imeytyy.

• Ghost1

Mikään huume ei imeydy sillälailla yhtäkkiä käteen kuin ilmeisesti pelkäät. Jos olet kuitenkin mennyt nuoleskelemaan epämääräisiä papereita esim. postimerkkejä niin riski on olemassa.

• Selostaja

Kyllä muuten imeytyy yhtäkkiä sillalailla,sillätavoin Herra Hoffmann keksi aineen potentiaalisuuden.

Lainus My problem Child-kirjasta:
        I always maintained meticulously neat work habits. Possibly a bit of the LSD solution had contacted my fingertips during crystallization, and a trace of the substance was absorbed through the skin. If LSD-25 had indeed been the cause of this bizarre experience, then it must be a substance of extraordinary potency

ja tässä asiassa uskon substanssin keksijää.

• Ghost1
        Selostaja kirjoitti:

Kyllä muuten imeytyy yhtäkkiä sillalailla,sillätavoin Herra Hoffmann keksi aineen potentiaalisuuden.

Lainus My problem Child-kirjasta:
        I always maintained meticulously neat work habits. Possibly a bit of the LSD solution had contacted my fingertips during crystallization, and a trace of the substance was absorbed through the skin. If LSD-25 had indeed been the cause of this bizarre experience, then it must be a substance of extraordinary potency

ja tässä asiassa uskon substanssin keksijää.

No joo voi olla noinkin mutta epäilisin tuossakin olevan kyse siitä että aine on päätynyt sormilta limakalvoille hänen pureskellessa kynsiään tai hieraistessa silmiään. No, en ole asiantuntia.

• Ei-Hajuakaan
        Ghost1 kirjoitti:

No joo voi olla noinkin mutta epäilisin tuossakin olevan kyse siitä että aine on päätynyt sormilta limakalvoille hänen pureskellessa kynsiään tai hieraistessa silmiään. No, en ole asiantuntia.

Happoa laitetaan mm. sokeripaloihin tai lappuihin, mutta ei ne sellaisia tarralappuja ole. Pienen pieniä, ja kun se hinta on aineella melko korkea, ei sitä ihan huviksensa anneta asiasta tietämättömille. Happo, eli LSD ei kuitenkaan ole riippuvuutta aiheuttava. Se, että joku tarralappunen jonka olet joltain pojalta saanut ja se ihon läpi päästää aineita ja on riippuvuutta aiheuttava on 99.99% todennäköisyydellä lasten satuja. Tarra se varmaan on ollut, mutta ei matkalappu.

Ghost1: Jos jossain vaiheessa tulee eteen sellainen 0,5cm x 0,5cm lappunen, jossa vaikka pingviinin kuva, niin sen sijaan, että sen kielellesi laitat, niin teeppä seuraavaa:

Raavi ihoa jostain kohdasta niin, että se hieman ärtyy. Laita se lappunen ärtyneen kohdan ylle ja laastari päälle. Kerro minulle parin tunnin kuluttua, että se ei imeydy ihon läpi.

Alberttihan varmaan on pureskellut kynsiään laboratoriossa kun on käsitellyt kemikaaleja. Sitähän tohtorit tekevät...

• Ghost1
        Ei-Hajuakaan kirjoitti:

Happoa laitetaan mm. sokeripaloihin tai lappuihin, mutta ei ne sellaisia tarralappuja ole. Pienen pieniä, ja kun se hinta on aineella melko korkea, ei sitä ihan huviksensa anneta asiasta tietämättömille. Happo, eli LSD ei kuitenkaan ole riippuvuutta aiheuttava. Se, että joku tarralappunen jonka olet joltain pojalta saanut ja se ihon läpi päästää aineita ja on riippuvuutta aiheuttava on 99.99% todennäköisyydellä lasten satuja. Tarra se varmaan on ollut, mutta ei matkalappu.

Ghost1: Jos jossain vaiheessa tulee eteen sellainen 0,5cm x 0,5cm lappunen, jossa vaikka pingviinin kuva, niin sen sijaan, että sen kielellesi laitat, niin teeppä seuraavaa:

Raavi ihoa jostain kohdasta niin, että se hieman ärtyy. Laita se lappunen ärtyneen kohdan ylle ja laastari päälle. Kerro minulle parin tunnin kuluttua, että se ei imeydy ihon läpi.

Alberttihan varmaan on pureskellut kynsiään laboratoriossa kun on käsitellyt kemikaaleja. Sitähän tohtorit tekevät...

Olkoon näin.
        En käytä LSD:tä niin tiedot eivät ole kaikkein kattavimmat. Minulla oli joskus (pienenä) semmoinen tarralappu jossa oli pingviinin kuva mutta on hukkunut johonkin...

• Beeb

pakkoneuroottista yli-varovaisuutta sanon minä!

• kyllä

Ole iloinen, olethan vasta neuroottinen, ja niinhän me kaikki ollaan. Mutta sitten kun alkaa vakutukset tuntua, niin olet jo psykoottinen.

• L

Toimi ku pidin monta tuntia

• asdgasdg

väitökset tuosta, että lsd ei imeytyisi pahvilapusta verenkiertoon kädessä pitäessä, ei pidä paikkansa.

itse olen ollut tekemisessa ko. aineen kanssa (erittäin hyvin seurauksin btw, suosittelen! :) ja kyllä se todella imeytyy ihonkin läpi verenkiertoon. limakalvoiltahan se nopeiten imeytyy, eli juuri sen takia kielen päälle sitä laitetaankin. uskoisin muuten myös, että alkoholikin imeytyy ihan samalla tavalla esim. ranteeseen (ohut iho, paljon verisuonta) siveltynä.

tässä siis faktaa mun suunnasta.

• eihajuakaan

Niin ja jos ei usko, että se sormien ihon läpi imeytyy, niin siitä vain leikkaamaan arkkeja pienemmiksi paljain sormin. Onnea matkaan. Pun intended.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      274
      5155
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4321
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      94
      3645
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2729
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1999
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      117
      1771
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1511
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      149
      1084
    Aihe